Poznaliśmy zwycięzców II edycji konkursu People Innovation

Za nami II konferencja People Innovation. We wtorek 18 października finaliści tegorocznej edycji konkursu mieli okazję przedstawić swoje projekty. Po zapoznaniu ze wszystkimi prezentacjami, konkursowe jury wyłoniło zwycięzców. I miejsce zajął projekt firmy Tradedoubler Polska – „Smart Working Policy”

People Innovation to nie kolejna konferencja z prelekcjami. To przestrzeń i ekosystem działań, dzięki którym szansę na pokazanie się mają autentyczni innowatorzy w obszarze uwalniania potencjału pracowników w polskich firmach, organizacjach pozarządowych czy administracji.

Inspirujące wydarzenie

Konferencja, którą poprowadzili Anna Władyczuk i Artur Dzięgielewski była okazją do poznania 10 finałowych projektów. Przedstawiciele wyróżnionych organizacji opowiedzieli o różnorodnych inicjatywach, które zmieniają ich miejsca pracy na lepsze. Podczas wydarzenia uczestnicy mieli szansę nauczyć się przygotowywać Churros con chocolate dzięki Adrianowi Stojewskiemu, ale również odsłuchać pięciu prelekcji, których autorami byli:

  • Joanna Malinowska-Parzydło (HR Influencers) – „Innowacje 4.0 – o innowacjach mających #DobryWpływ”
  • Alina Smolarek (Enel-med.) – „Era personalizacji i dopasowania opieki medycznej w odpowiedzi na potrzeby pracowników”
  • Agata Pelc (Wellbeing Institute) – „Wellbeing – standaryzacja czy innowacja?”,
  • Iwona Golonko (Personel Power ON) – „W ciężkich czasach trzeba szczególnie zająć się motywacją – swoją i swojego zespołu”,
  • Grzegorz Turniak (Grupa YAK) – „Innowacyjne podejście do #EmployeeAdvocacy”.  

Wyjątkowe projekty

Konkursowe jury nie miało łatwego zadania – wszystkie inicjatywy były inspirujące i bardzo wartościowe. Po obradach zostały przedstawione wyniki II konkursu People Innovation, a w gronie 3 najlepszych projektów znalazły się:

  • III miejsce – Antal Polska z projektem „IT MUM”

„IT MUM” to projekt wychodzący na przeciw obawom kobiet przed powrotem do pracy po ciąży. Jego warunki są dopasowane do potrzeb młodych mam. Program oferuje m.in. elastyczne godziny i pracę zdalną. Dzięki IT Mum Academy młode mamy zyskały okazję do przebranżowienia się na profesjonalne Headhunterki branży IT. Co najważniejsze, mają one możliwość łączenia obowiązków zawodowych z opieką nad dzieckiem.

  • II miejsce – Auchan Retail Polska z projektem „Integracja 2.0 czyli onboarding nastawiony na pracownika”

„Integracja 2.0, czyli onboarding skierowany na człowieka” to projekt, którego celem jest ustandaryzowanie procesu onboardingu, tak aby niezależnie od stanowiska czy miejsca zatrudnienia każdy pracownik poczuł się częścią zespołu. Wszystkie działania mają zniwelować stres i obawy, jakie towarzyszą pracownikom w pierwszych dniach pracy. Auchan Retail Polska zbudował proces Integracji 2.0 składający się z 3 etapów: rekrutacji, pre-onboardingu i onboardingu.

  • I miejsce – Tradedoubler Polska z projektem „Smart Working Policy”

„Smart Working Policy” to projekt złożonej transformacji, w której kluczowym elementem jest dobrostan całego zespołu. Firma ustaliła, że najważniejszym benefitem, który wpływa na dobrostan pracowników jest czas. Dlatego Tradedoubler Polska zdecydował się na taką transformację organizacji, aby efektywnie wdrożyć m.in.: 6-godzinny dzień pracy, zwiększony wymiar urlopu wypoczynkowego czy elastyczny czas pracy.

Do II edycji People Innovation zostało zgłoszonych 90 projektów. Cały dochód z konferencji zostanie przekazany na cel Fundacji TVN Nie Jesteś Sam – Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży.

Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim finalistom!

Goldenline było jednym z partnerów wydarzenia.

Przeczytaj także:

Zapisz się na newsletter Goldenline
i otrzymaj dostęp do raportu:
Digital HR

Oferta HRlink i Goldenline

Skorzystaj z synergii i rekrutuj jeszcze skuteczniej