Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

W tym wątku wrzucamy wszelkie oferty szkoleń i konferencji. Zrobiło się ich ostatnio dużo i na forum pokutują wątki z tylko jednym postem. Zgromadzenie ich w jednym miejscu wprowadzi porządek, plus będziemy mieli historię konferencji ;)
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Warsztaty Trenerskie II edycja


Obrazek


Zostało już tylko kilka wolnych miejsc.

Warsztaty cieszą się ogromną popularnością, nawet wśród ludzi spoza Szczecina.

Kolejna edycja dopiero za 6 miesięcy!

Jeżeli interesują Cię szczegóły, to wejdź na
stronę spotkania.

Albo na stronę firmową:
e-globus.pl

Pozdrawiam.
Artur

Telefon kontaktowy:
+48 600 491 507
Katarzyna Zych

Katarzyna Zych Strateg komunikacji
marki, Specjalista
ds. Public
Relatio...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

INSPIRUJEMY ROZWÓJ BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH

Zapraszam do udziału w szkoleniu dedykowanym branży upominków reklamowych.

PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY GADŻETÓW REKLAMOWYCH

W trakcie dwudniowego, aktywizującego warsztatu uczestnicy mają możliwość zapoznania się z praktycznymi narzędziami stanowiącymi wsparcie dla efektywnej pracy z produktem reklamowym

GDZIE I KIEDY?

Poznań 11-12 styczeń 2010
Warszawa 15-16 luty 2010


ADRESACI SZKOLENIA

* - producenci, importerzy, dystrybutorzy i pośrednicy w branży upominków reklamowych
* - przedstawiciele handlowi, konsultanci firm branży upominków reklamowych
* - specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za zakup gadgetów reklamowych
* - pracownicy działów marketingu
* - osoby zajmujące się tworzeniem strategii promocyjnych

CELE SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu socjologicznych i psychologicznych uwarunkowań towarzyszących sprzedaży gadżetów reklamowych oraz rozwiną kompetencje w zakresie świadomego stosowania metod umożliwiających efektywne wykorzystanie gadżetu reklamowego jako narzędzia marketingu bezpośredniego.

Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie:

* - praktycznego wykorzystania strategii pracy z gadżetem reklamowym w procesie ofertowania klientów różnych branż
* - adekwatnego wpisywania gadżetu reklamowego w strategię i cele Klienta
* - wykorzystania gadżetu jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
* - prowadzenia rozmów w Klientem w oparciu o technikę FocusOn
* - świadomego wykorzystania okołosprzedażowych uwarunkowań socjologicznych i psychologicznych do zwiększenia efektywności sprzedaży gadżetów

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Moduł I Kategoria gadżetu reklamowego

1.1. Gadżet a upominek reklamowy
1.2. Funkcje gadżetu reklamowego. Miejsce w strategii promocji firmy
1.3. Długość życia gadżetu reklamowego
1.4. Gadżet reklamowy jako medium znaku graficznego (logo) oraz nośnik wartości marki
1.5. Transmisja wizerunku przedmiotu jako czynnik decydujący o skuteczności gadżetu

Moduł II Gadżet reklamowy w kontekście społecznym

2.1. Gadżet reklamowy w procesie komunikacji
2.2. Gadżet reklamowy jako interakcja firma- konsument
2.3. Zastosowanie gadżetów reklamowych jako narzędzia kształtowania relacji wewnątrzkorporacyjnych i zewnętrznych
2.4. Kreowanie okazji jako narzędzie wsparcia sprzedaży gadżetów reklamowych

Moduł III Gadżet reklamowy w kontekście psychologicznym

3.1. Psychologiczne aspekty obdarowywania
3.2. Model obdarowywania gadżetem reklamowym
3.3. Wykorzystanie reguły wzajemności w budowaniu relacji biznesowych
3.4. Mechanizm mentalnej rachunkowości w kształtowaniu subiektywnej wartości przedmiotu

Moduł IV Relacja gadżet- odbiorca

4.1. Specyfika sprzedaży gadżetu reklamowego - "konsument odroczony"
4.2. Gadżet reklamowy a segmentacja psychologiczna konsumenta
4.3. Gadżet reklamowy a segmentacja stylu życia
4.4. Kryteria doboru gadżetu do grup docelowych

Moduł V Strategie pracy z gadżetem reklamowym

5.1. Techniki wspierające kreatywne ofertowanie Klientów
5.2. Ofertowanie kontekstowe
5.3. Triada potrzeba-użyteczność-sytuacyjność- technika FocusON w pracy z gadżetem reklamowym

Moduł VI Podsumowanie

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie ma formę warsztatową i odbywa się w grupach max. 12 osobowych, co sprzyja zaangażowaniu się uczestników w treści szkolenia. W trakcie warsztatów wykorzystane zostaną:
- interaktywne mini-wykłady
- dyskusje grupowe, brainstorming
- ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
- case studies i case shows

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

2 dni szkoleniowe (16 godzin)

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU

Koszt szkolenia wynosi 1380 zł. Faktura VAT. Stawka VAT: zwolniony.

Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, komplet materiałów szkoleniowych i wspierających, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, indywidualne e-mailowe i telefoniczne konsultacje poszkoleniowe z trenerem ( w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia), lunche, przerwy kawowe. Cena nie zawiera kosztów transportu i noclegu.

[b] więcej informacji na http://inspiris.plKatarzyna Zych edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 23:21
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów:

Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie.

Szkolenie odbędzie się w dniach 22-23 czerwca 2010 w Warszawie.

Zajęcia poprowadzi Mirek Połyniak - trener i konsultant z międzynarodowym doświadczeniem w obszarze marketingu interaktywnego. Na szkoleniu zaprezentuje najlepsze praktyki e-marketingowe z rynków USA i UK.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami planowania skutecznych kampanii w sieci, uświadomienie najważniejszych pułapek w kupowaniu mediów internetowych oraz przybliżenie specyfiki i prognoz dla rynku reklamy on line.

W programie:
• Trendy oraz prognozy dotyczące rynku reklamy internetowej
• Nowinki z rynku światowego – najbardziej ‘trendy’ narzędzia
• Dobry serwis internetowy– pierwsze ogniwo efektywnej kampanii
• Reklama w sieci – jak efektywnie planować?
• Gracze na rynku reklamy online - czego możemy się spodziewać?
• Online media mix – dobór narzędzi a cele kampanii
• Wskaźniki mediowe - pomiar efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Targetowanie reklam
• Struktura planowania kampanii

Szczegółowe informacje i program warsztatów.Daria C. edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 09:39

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

.Michał Ksiądzyna edytował(a) ten post dnia 19.01.10 o godzinie 21:56
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam.

Chciałbym Was zaprosić na kurs
SIŁA SPOKOJU czyli jak radzić sobie z emocjami bez ich tłumienia

Kurs składa się z jednodniowego warsztatu wprowadzającego,który będzie trwał 8 godzin (16 stycznia, sobota), i 10 2,5 godzinnych spotkań w każdy czwartek wieczorem.
Koszt każdego miesiąca pracy, wraz z warsztatem wprowadzającym, to 300 zł.

Zapraszam na stronę spotkania >>>>

Warsztaty poprowadzi znakomita trenerka Beata Dyraga

Pozdrawiam serdecznie
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : lmarzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych
- motywacja zespołu(ustawianie planów i wag dla przedstawicieli)
- cykl życia produktu - dostosowanie działań
- case studies
2) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie
- firmy oferujące bazy i ich porównanie
3) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne
4)- E-marketing farmaceutyczny
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu
5) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera
- realizacja celów
- mechanizmy kontroli
- KPIs
- zwrot z inwestycji – wskaźniki, ROI ,NPV ,inne
6) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej
7)Zarządzanie projektami w organizacjach (PMI®)
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów)
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
8) Zarządzanie (PMI®)
- zakresem
- czasem
- kosztami
9) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty
10) Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych (produkty lecznicze)
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
11) Umowy gospodarcze
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy PM,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
12) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM
- e - detailing
- sampling
- e- CME
- planowanie działań
- gromadzenie informacji
- generowanie raportów
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem
13) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli .

Zważywszy że cały projekt to łącznie 120 godzin zajęć, orientacyjna cena to 12 tyś. złotych.Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty.

W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.

Poszczególne moduły i ich ceny:

b]1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)[/b]

dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji

2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)

dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu

3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)

dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe

4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)

dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR

5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing

6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach

7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami

8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją

9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)

dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych

10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)

Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie, w nowoczesnej sali z użyciem wszelkich profesjonalnych narzędzi. Niezbędny będzie własny sprzęt w postaci laptopa ze względu na interaktywne warsztaty z Państwa aktywnym udziałem. (Z doświadczenia wiemy, że najbardziej komfortowo i sprawnie pracuje się Państwu na sprzęcie który dobrze znacie).

Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Patronat medialny:
Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, cenione na całym świecie, prestiżowe certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PMI® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.

Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania formularza zgłoszeniowego.

Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona: http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN

Obrazek
Łukasz Szymańczyk edytował(a) ten post dnia 11.01.10 o godzinie 12:51
Łukasz Pierzchalski

Łukasz Pierzchalski Account Manager -
Team Leader

Magdalena Wymazała

Magdalena Wymazała mały, szalony,
zakręcony PR'owiec

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszamy na szkolenia "PR w budownictwie", które poprowadzi
Agencja Times Square Public Relations podczas XVII Targów Budownictwa Interbud - Łódź, 11-14 lutego 2010.

Warsztaty są przeznaczone zarówno dla Zwiedzających jak i Wystawców.

Celem szkolenia jest zapoznanie się z zagadnieniami public relations przydatnymi w działaniach firm w branży budowlanej. Uczestnicy poznają zasady formułowania strategii działań public relations. Przedstawione zostaną narzędzia i techniki budowania pożądanego wizerunku przedsiębiorstwa oraz sposoby komunikacji z otoczeniem zewnętrznym firmy. Omówione zostaną zasady i cele komunikacji wewnętrznej i jej znaczenie dla sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Uczestnicy szkolenia dowiadują się, że zarządzanie przedsiębiorstwem, mające na celu jego rozwój może być nieskuteczne, jeśli nie towarzyszą mu planowe działania komunikacyjne nakierowane zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz firmy.

1. Czym jest public relations – podstawowe pojęcia i definicje.

a) relacje między public relations a marketingiem

b) reklama a public relations – podstawowe różnice

2. Formułowanie całościowej strategii działań PR dla przedsiębiorstwa

a) określenie celów działań

b) komunikacja z otoczeniem zewnętrznym

- identyfikacja najważniejszych partnerów, ich potrzeb i potencjału

- techniki komunikacji z partnerami zewnętrznymi

c) komunikacja wewnętrzna

- proces komunikacji interpersonalnej

- bariery w procesie komunikacji

- narzędzia komunikacji wewnętrznej

3. Znaczenie wizerunku w biznesowej działalności

a) czym jest wizerunek i jego rodzaje

- wpływ systemu identyfikacji wizualnej na wizerunek

- zarządzanie wizerunkiem

b) zdefiniowanie pożądanego wizerunku i sposoby jego realizacji

4. Narzędzia i techniki PR

a) Internetowe PR ePR – najkorzystniejsza relacja kosztów do zasięgu

- Internet jako kanał komunikacji

- wizerunek firmy a jej strona internetowa - funkcjonalność i usability

- możliwość precyzyjnego targetowania w Internecie – serwisy branżowe

- specyfika mediów internetowych – zasady dobrej współpracy z redakcjami i netykieta

- zasady konstruowania komunikatów prasowych na potrzeby Internetu – piramida informacji, hiperłącza, słowa kluczowe

- NPRS – model zarządzania komunikatami PR firmy w Internecie

- Web 2.0 i płynące z niej możliwości – serwisy społecznościowe, fora internetowe, blogi,

b) Ogólne zasady współpracy z dziennikarzami

- różnica oczekiwań dziennikarzy i przedsiębiorców

- wymagania różnych rodzajów mediów

5. Działania PR w firmie – od czego zacząć?

Więcej informacji na:
http://interbud.interservis.pl
http://timessquare.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na pierwszy kwartał 2010 roku.

Prawa autorskie w marketingu i reklamie - praktyczne warsztaty
25-26 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
27-28 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

BRAND PR- jak skutecznie budować kapitał marki?
11-12 lutego, Warszawa
szczegółowy program

Zakazane reklamy czyli prawo reklamy w praktyce – intensywne warsztaty
15-16 lutego, Warszawa
szczegółowy program

Public relations. Jak pisać, żeby inni chcieli czytać? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
23-24 lutego, Warszawa
szczegółowy program

Efektywne inwestowanie w kampanie reklamowe
2-3 marca, Warszawa
szczegółowy program

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
9 marca, Warszawa
szczegółowy program

Kształtowanie relacji w Internecie z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami
16 marca, Warszawa
szczegółowy program

Budowanie strategii promocji miasta, gminy, regionu w praktyce warsztaty dla pracowników urzędów
29-30 marca, Warszawa
szczegółowy program

Efektywna współpraca z agencją reklamową oraz drukarnią
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

Narzędzia i metody samodzielnego badania rynku w firmie
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

Jak przetrwać w środowisku konkurencji?
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

Controlling marketingu i sprzedaży
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam wszystkich,

powoli kompletujemy grupę na zajęcia "Budowa wartości marki" w serwisie Marketer.edu.pl.
Zajęcia będą zorganizowane już 23 stycznia.

http://marketer.edu.pl/strategia/index.html

Zapraszam do zgłoszeń na ostatnie miejsca.
Tomasz Borkowski

Tomasz Borkowski specjalita ds.
finansów

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Rewolucja w biznesie 2.0

http://www.goldenline.pl/spotkanie/rewolucja-w-biznesi...
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Budowanie Zaufania i Relacji Biznesowych

2-4 marca 2010 r. Warszawa

http://www.goldenline.pl/spotkanie/budowanie-zaufania-...

oraz na:
http://coursee.eu
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jak wybrać najlepszy dla firmy sposób na większy zysk
i przygotować praktyczny plan wdrożenia pomysłu?


W sobotę 30 stycznia 2010 (godzina 18-22) poprowadzę drugą edycję szkolenia internetowego MAPA ZYSKU. Do drugiej edycji dodaję bonusy warte 150 zł.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdziesz na stronie

http://mapazysku.blogspot.com/2010/01/szkolenie-intern...

Oferta ważna do 28 stycznia 2010

Zapraszam
Dariusz Skraskowski
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szkolenie "Efektywny Sprzedawca" – poznasz techniki, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy - wejdź tutaj: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie i wybierz najdogodniejszy dla siebie termin. Znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje oraz formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 09:47
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Po raz pierwszy dostępne w Polsce webinarium

Leading People Through Business Changes
Wprowadzanie zmiany w organizacji biznesowej

Zapraszamy na webinarium
profesjonalne, bezpłatne seminarium z ekspertem
w czasie rzeczywistym poprzez Internet
czwartek, 18 lutego, godz. 17:00

90 % firm próbujących wdrożyć nową strategię doświadczyło niepowodzenia.
Co roku firmy na całym świecie tracą ponad 75 mld dolarów na nieudane wdrożenia samych tylko systemów IT, a nieudane fuzje i przejęcia ostatnich lat to straty
w wysokości 789 mln dolarów
. Przyczyną niepowodzeń jest najczęściej nieskuteczne zarządzanie zmianą w organizacji. Proces dopasowania zachowań ludzi do nowych warunków nie następuje lub zachodzi niezwykle powoli z każdym dniem generując dodatkowe, nieoczekiwane koszty.

Jak usprawnić ten proces? Jak go skrócić? – odpowiedzi na te i inne pytania zaprezentuje Don Harrison, prezes i założyciel Implementation Management Associates, Inc. (IMA), ekspert w dziedzinie zarządzania zmianą, który od 25 lat wspiera projekty wdrożeniowe w największych międzynarodowych organizacjach biznesowych na całym świecie (m.in. Boeing, Shell, Bank of America, GlaxoSmithKline, U.S. Air Force, AXA, British Telecom).
Opracowana przez niego metodologia - Accelerating Implementation Methodology,
to spójny zestaw narzędzi, które pomagają trwale zmieniać wzorce zachowań pracowników
niezależnie od wielkości organizacji i skali wdrożenia.

Kluczowe zagadnienia webinarium:
1. Dlaczego w organizacji biznesowej ludzie nie lubią zmian, nawet jeśli zmiana jest pozytywna.
2. Jakie są trzy rzeczy, które należy zrobić, aby skutecznie współpracować z decydentami w organizacji.
3. Dlaczego organizacyjne "czarne dziury" mogą doprowadzić do wstrzymania, opóźnienia lub wręcz uniemożliwienia realizacji projektu wdrożeniowego.
4. Jak zmotywować ludzi w organizacji i utrzymać ich właściwą postawę w procesie zmiany.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA BEZPŁATNE WEBINARIUM
KLIKNIJ TUTAJ

http://www.door.com.pl/webinarium1.php

Po przejściu procedury rejestracyjnej,
otrzymasz na swoją skrzynkę mailową hasło i login
potrzebne do udziału w webinarium.

Implementation Management Associates, Inc. (IMA) i DOOR Poland
Anna H.

Anna H. GL/AR Specialist
with Italian and
French

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Marketing Management - bezpłatne studia I stopnia w Danii

Zainteresowany jesteś bezpłatnymi studiami w Danii?

Uczelnie

Business Academy Aarhus

Roskilde Business College

oraz VIA University College School of Technology and Business

czekają na Ciebie.

Serdecznie zapraszam do kontaktu.
Kamil Kardas

Kamil Kardas Kierownik ds.
marketingu i
organizacji
konferencji

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

zaprasza na konferencję poświęconą reklamie interaktywnej

Obrazek


Na konferencji adStandard2010 Reklama interaktywna od @ do # liderzy rynku będą dyskutować o najnowszych trendach w reklamie online, przedstawią osiągnięcia polskich mediów online, agencji interaktywnych, domów mediowych oraz sieci reklamowych.

Jeżeli:

- Odpowiadasz za budżety marketingowe w firmie lub organizacji.
- Poszukujesz sprawdzonych i efektywnych metod reklamowania własnego produktu.
- Jesteś dyrektorem spółki, starej bądź nowej gospodarki.
- Jesteś pracownikiem portalu, serwisu internetowego, sklepu, wyszukiwarki, porównywarki.
- Pracujesz w branży reklamowej lub w mediach.

Jesteś obowiązkowym uczestnikiem konferencji adStandard 2010!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona.
Rejestracja na stronie:
http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2...

Prelegenci

1. Michał Brański - członek zarządu 10K Media, brand karma
2. Maciej Gałecki - CEO, Bluerank
3. Bartek Gołębiowski - dyrektor kreatywny, Click5
4. Rafał Janik - pełnomocnik zarządu ds. rozwoju serwisów stowarzyszonych, Redefine (grupa POLSAT)
5. Jacek Pasławski - prezes zarządu, CEO, Novem
6. Przemysław Pawlak - Adv.pl
7. Jarosław Sobolewski - dyrektor generalny ,IAB Polska
8. Szymon Szmigiel - kierownik sprzedaży AdTotal, Wirtualna Polska
9. Agnieszka Świtkowska - wydawca, Internet Standard
10. Konrad Traczyk - Facebooker
11. Przemysław Włodarski - SEM specialist, Hypermedia (Isobar Polska)
12. Borys Wróbel - group account director, członek zarządu mobijoy!
13. Artur Zawadzki - prezes zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Gemius

Program !!!Kamil Kardas edytował(a) ten post dnia 11.02.10 o godzinie 16:23
Danuta Piasecka

Danuta Piasecka Projektant
automatyki i
elektryki, Lider FM

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Co tydzień organizujemy szkolenie z FM Group:
- wtorek - Będzin
- piątek/sobota - Częstochowa

Osoby zainteresowane proszę o kontakt w celu przekazania dalszych szczegółów

http://slask-perfumy-fm.portalfm.net
GG: 142155
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jak efektywniej działać online? Tajniki Google Analytics, statystyki i badania.

Zapraszamy na WARSZTATY:
Kompleksowa analityka webowa. Google Analytics, statystyki, badania jakościowe.

Termin: 31 maja - 1 czerwca 2010
Miejsce: Warszawa, Horizon Plaza
Trener: Piotr Poznański

Dowiecie się jak odpowiednio wykorzystać dane z badań i Google Analytics, aby poprawić wyniki oglądalności, dochody serwisu oraz zaprojektować skuteczniejsze działania marketingowe.

W programie:
• jak stworzyć i zarządzać kompleksowym web analytics we własnej firmie
• jak analizować zachowania użytkowników serwisu www
• jak dobierać techniki badań jakościowych do wsparcia danych z Google Analytics
• jak mierzyć i analizować rezultaty kampanii reklamowych za pomocą Google Analytics
• jak wykorzystać zebrane dane do zaprojektowania efektywniejszych kampanii

Szczegółowy program i sylwetka treneraDaria C. edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 13:10



Wyślij zaproszenie do