Kamil Frankiewicz

Kamil Frankiewicz stylista fryzur i
wizażysta

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Wyjątkowy Dzień ze Stylistą tylko dla Ciebie!

Kamil Frankiewicz ma przyjemność zaprosić Panie na wyjątkowy dzień ze stylistą. Dzień pełen innowacyjnych pomysłów i zmian w kobiecym wyglądzie.

Metamorfoza skierowana jest do kobiet biznesu, które w swojej codziennej pracy wykorzystują wizerunek jako ważny element pracy z klientami. Powszechnie wiadomo, że wygląd oceniany jest jako pierwszy, podczas kontaktów z innymi ludźmi, dlatego jest on tak bardzo istotny. Może przyciągać, dodawać pewności siebie, uatrakcyjniać, lecz czasami jest odwrotnie...

Nasza metamorfoza ma sprawić, że kobieta poczuje się bardziej atrakcyjna, pewna siebie, zdecydowana i otwarta na kontakty z innymi ludźmi. Zmiana wizerunku polegać będzie na kilku prostych elementach. Na spotkaniu ze stylistą fryzur i makijażystą, Kamilem Frankiewiczem, zostanie dobrana nowoczesna koloryzacja oraz pasujące do kształtu twarzy strzyżenie. Włosy poddane będą zabiegom nawilżającym oraz stylizującym, przy użyciu wysokiej klasy produktów fryzjerskich. Kulminacyjnym punktem metamorfozy będzie indywidualna nauka makijażu, podczas której dobrane zostaną kolory i techniki makijażu, a także odpowiednie kosmetyki, do jego wykonania.

*Spotkanie w domu klienta
*Cena pełnej metamorfozy (włosy krótkie + nauka makijażu)- 350zł
(włosy długie + nauka makijażu)- 400zł

Zapraszam!
Kamil Frankiewicz
509115303
kamilfrankiewicz.pl
stylizacja@kamilfrankiewicz.pl
Anna Marianna Budzyńska

Anna Marianna Budzyńska Media Relations, PR,
organizacja eventów,
szkolenia medialne

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

SZKOLENIE MEDIALNE Z ELEMENTAMI ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM - UWAGA! SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

Witam!

Zapraszam Państwa do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają NARZĘDZIA i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA - PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

UWAGA - SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!!!

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE!
TERMIN: 28-29 LISTOPADA
MIEJSCE: "EKOJA" NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.

Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska
"AMBudzyńska"
tel. 0-601-622-956
mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś
tel.0-530-424 878
http://myspace.com/katarzynalabus

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam,

na razie skromnie, ale jeszcze o nas usłyszycie;)
Zapraszam na szkolenia z zakresu fotografii, obróbki, barwy i druku.
Zapowiada się banalnie? Wejdź na stronę digiphoto.com.pl
Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie.
Do końca roku mamy promocyjne ceny, za to od nowego roku zupełnie nowatorski program szkoleń prowadzony w czterech miastach w Polsce - Łódź, Wrocław, Warszawa, Poznań.

Zapraszam na stronę lub do mnie na priv.

--------------------------------------------------------------------------------
Agnieszka Górecka

Agnieszka Górecka finanse, sprzedaż,
PR

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam serdecznie,
zapraszam na VI Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych TUBA 2010.

Przewodnie tematy to efektywna komunikacja z czytelnikami, techniki perswazji oraz zasady redagowania skutecznych tekstów prasowych.

Wybrane zagadnienia:
dobór form dziennikarskich do biuletynów firmowych,
zasady prezentacji firm i produktów w tekstach prasowych,
realizacja wywiadów z kadrą zarządzającą,
twórcze poszukiwanie nowych tematów,
skuteczne posługiwanie się technikami perswazji,
prezentacja danych liczbowych,
tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej,
komunikowanie strategii organizacji w biuletynie firmowym,
ćwiczenia w zakresie poprawności językowej,
poradnia językowa.

Wykładowcy:
Vadim Makarenko - dziennikarz gospodarczy Gazety Wyborczej,
Teresa Kruszona - redaktor odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej, korektor, członkini Komisji Ortograficzno-Onomastycznej przy Radzie Języka Polskiego,
Adrian Tomaszewski - specjalista w zakresie komunikacji marketingowej, copywriter, szkoleniowiec,
Anna Kula - redaktor naczelna biuletynu "eurobankowiec"

Warsztaty odbędą się 18 i 19 listopada 2010 r. w Zakopanem w Hotelu Czarny Potok
Cena: 1950 zł netto do 31.10.2010
2100 zł netto od 01.11.2010

Organizator: Agencja SARTO Public Relations.

Więcej informacji: http://forumtuba.plAgnieszka Górecka edytował(a) ten post dnia 28.10.10 o godzinie 13:17

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Powoli zbliża się koniec roku i niebawem będziesz pewnie robić plany na kolejny rok. Jeżeli należysz do osób, które od jakiegoś czasu postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Jesień jest doskonałym czasem na zadbanie o swój rozwój zawodowy, gdyż jesienią pojawia się zwykle więcej ofert, więcej wakatów – warto z tego skorzystać!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery z doświadczeniem korporacyjnym, od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Za ile?
250 zł w przedpłacie do 8 listopada
350 zł po 8 listopada

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl
Wojciech Łukowski

Wojciech Łukowski Szukam pomysłu...
Najchętniej
związanego z
Hiszpanią.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA
„MARKETING INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH”


Konferencja objęta honorowym patronatem Waldemara Pawlaka, Wicepremiera, Ministra Gospodarki oraz Barbary Kudryckiej, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

KOMITET PROGRAMOWY

Przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
Członkowie:
- dr hab. Jacek Barlik, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- dr Dariusz Trzmielak, Zakład Badań Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

TERMIN KONFERENCJI

17-18 listopada 2010 r.

MIEJSCE KONFERENCJI
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Budynek B, I piętro, Sala im. Profesora Tadeusza Sołtyka
al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
http://www.ilot.edu.pl/minib

PROGRAM KONFERENCJI

17 listopada 2010

- Zmiany strategii marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego - prof. ndzw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
- Zarządzanie marką instytucji badawczej - prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- PR w komunikacji marketingowej - dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Marketing instytucji badawczych i naukowych – celowość i sposoby działań, mgr Jaromir Matulewicz, Instytut Rozwoju Miast, Kraków
- Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR – doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa - mgr Sylwia Jarosławska-Sobór, Główny Instytut Górnictwa, Katowice
- Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych – mgr Maciej Zaremba, Centrum Badań Procesowych Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
- Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, dr Joanna Pruchnicka, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. J. Dietla w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Kształtowanie wizerunku instytucji naukowej i badawczej w internecie - Lidia Mączyńska, Telma Group
- Źródła finansowania działalności marketingowej instytucji naukowej i badawczej – dr Tomasz Kownacki, Uniwersytet Warszawski
- Wydarzenia specjalne jako istotny element działań PR instytucji naukowej i badawczej – Monika Krusiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, PRimaveraPR&Events

Specjalny spektakl „Kantata na cztery skrzydła” w Teatrze Polonia Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury. Po spektaklu bankiet w teatrze.

18 listopada 2010

- Zarządzenie produktem w usługach badawczych, prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Promocja usług badawczych i projektów technologicznych, dr Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego
- Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej na rynku usług badawczych – doświadczeń akademickich badaczy rynku – prof. dr hab. Zofia Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, mgr Izabela Pospiech, mgr inż. Bogusław Woźniak, Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi
- Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów – przykład zastosowania w jednostce B+R, dr inż. Włodzimierz Boroń, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG-Katowice
- Promocja instytucji naukowej poprzez działalność Archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie) , dr Anna Krzemińska, Instytut Farmakologii PAN w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Nowe technologie internetowe - social media w promocji nauki i badań – Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Direktor OS3 Mulimedia
- Media relations instytucji naukowej i badawczej – dr hab. Jacek Barlik, Woodstock Leasor Warsaw
- Tworzenie kampanii marketingowej na rynki zagraniczne – Przemysław Bogdanowicz, Dyrektor Kreatywny agencji BBDO Warszawa

Szczegółowe informacje o Konferencji znajdują się w Internecie pod adresem: http://www.ilot.edu.pl/minib
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Tylko do dzisiaj (29.10) promocyjna cena za 2 szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot. Zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE: przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------Adrian T. edytował(a) ten post dnia 29.10.10 o godzinie 12:32
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszamy webmasterów, programistów i grafików, ale także wszystkich odpowiedzialnych za działania marketingowe w Internecie na warsztaty z zakresu web usability.

Web Usability. Intuicyjne i użyteczne serwisy www
16-17 listopada 2010, Warszawa


W programie:
• Znaczenie i wzajemne relacje - Usability, Web Usability, użyteczność, UCD, HDI, accessibility, UX
• Usability w budżecie – wpływ na zyski i oszczędności
• Mity i błędne założenia – czyli czego nie powinniśmy oczekiwać od użytkownika
• Architektura informacji a Usability
• Usability a design
• Tworzenie treści zgodnie z zasadami usability
• Usability procesu rejestracji i wyszukiwania
• Usability e-newsletterów
• Usability w e-commerce
• Metody i techniki badań usability

Szczegółowy program i sylwetka trenera szkolenia

A dla uczestników konkursu"Gwiazdy w reklamie” - rabat 20%
W konkursie do wygrania koszulka z autografem gwiazdy F1 Alonso i książki marketingowe ufundowane przez Wyd.Onepress.Daria C. edytował(a) ten post dnia 03.11.10 o godzinie 16:15

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

5 dni, 9 szkoleń, 12 specjalistów czyli tydzień szkoleń z marketingu internetowego

Zakres prezentowanych tematów:
* SEO i pozycjonowanie stron internetowych
* Użyteczność stron internetowych
* Newslettery i E-mail Marketing
* Reklama Google AdWords na poziomie podstawowym i zaawansowanym
* Promocja i prowadzenie sklepów internetowych
* Google Analytics – Czyli jak efektywnie mierzyć skuteczość naszych działań marketingowych?
* Social media i facebook marketing

Więcej na:
http://searchmarketingweek.com/

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Wykład i warsztat z Fleetem Maull w Krakowie - 6 i 7 listopada

Jaki jest związek pomiędzy inteligencją emocjonalną a medytacją? W jaki sposób medytacja może nam pomóc w radzeniu sobie z naszą codziennością: z kłębiącymi się w nas emocjami, rozczarowaniem, niepewnością, poczuciem bezsilności?
Fleet Maull w swoim wykładzie przedstawi schemat działania emocji i podejście medytacyjne jako sposób na ujarzmienie emocji i przekształcenie ich w naszego sojusznika.

Obrazek


Info o wykładzie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/inteligencja-emocjo...

Info o warsztacie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-medytacyjn...
Ewelina Kwiatkowska

Ewelina Kwiatkowska Rekrutacja i
promocja

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

darmowe szkolenia z księgowości i obsługi komputera

Zostało jeszcze kilka miejsc na bezpłatne kursy,które zaczynamy od lutego. Odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu po godzinach pracy.

księgowość. obsługa komputera

Dla osób powyżej 45 roku życia, pracujących w mikro i małych przedsiębiorstwach (czyli takich, które zatrudniają do 49 pracowników)!

oferujemy materiały szkoleniowe, ubezpieczenie,obiady, poczęstunki i wykwalifikowany personel szkoleniowy.

http://kwalifikacje.wroclaw.pl
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

OSTATNIE ZAPISY NA "SZKOLENIE MEDIALNE Z ELEMENTAMI ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM"

Witam!

Zapraszam gorąco do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA-PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

Zaletą naszego szkolenia jest to, że dostosujemy je do Państwa potrzeb. Wszelkie ćwiczenia i warsztaty będą poświęcone tematom, z którymi codziennie się Państwo spotykacie.

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE: TERMIN 27-28 LISTOPADA
MIEJSCE:
"EKOJA"
NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ
Warszawa, ul. Bohdanowicza 5

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
myspace.com/katarzynalabus
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jeśli jesteś początkującym networkerem, albo chcesz zwiększyć swoją skuteczność i polepszyć efekty, zapisz się na DARMOWY e-kurs pt. "Pewny sukces w sektorze MLM".


Obrazek


Kurs zawiera 9 lekcji, które wyślę na Twój adres e-mail.

Wejdź na http://www.przemyslaw.pazderski.pl/skutecznymlm i sprawdź co możesz dzięki niemu zyskać.

Pozdrawiam,
Przemysław Pazderski
http://www.przemyslaw.pazderski.plPrzemysław Pazderski edytował(a) ten post dnia 10.11.10 o godzinie 18:40
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Uprzejmie informuję, że ostatnie szkolenie w tym roku z proponowanej oferty AUTOPREZENTACJI I ŚWIADOMEGO ZARZĄDZANIA GŁOSEM odbędzie się 4go grudnia /sobota/.

Jest to szkolenie jednodniowe i obejmuje ok.8 godzin praktycznego i konkretnego nabywania skutecznych metod KSZTAŁTOWANIA SWOJEGO WIZERUNKU I WIARYGODNOŚCI.
proponujemy Państwu blok poświęcony AUTOPREZENTACJI ORAZ PROMOCJI FIRMY I WYDARZEŃ JAK TEŻ ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, WYRAŻAŁ PEWNOSĆ SIEBIE oraz brzmiał bardziej WIARYGODNIE.

Tematyka szkolenia obejmuje:

-PREZENTACJA WYDARZEŃ ORAZ PROMOCJA FIRMY
-ZASADY WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI
-SZTUKA PRZEKONYWANIA-PODSTAWY RETORYKI I ERYSTYKI
-POPRAWNY WYGLĄD PRZED KAMERĄ ORAZ KREOWANIE WYPOWIEDZI RADIOWEJ-WYKŁAD I ĆWICZENIA
-śWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM I AUTOPREZENTACJA
-ZMNIEJSZENIE WPŁYWU STRESU NA GŁOS
-OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH BŁĘDÓW JĘZYKOWYCH W ŻYCIU CODZIENNYM I W MEDIACH
-POPRAWNA DYKCJA I ARTYKULACJA-ZASADY KULTURY ŻYWEGO SŁOWA
-HIGIENA GŁOSU-ZDROWE NAWYKI WSPIERAJĄCE NARZĄD GŁOSU

AUTOPREZENTACJA I ZARZĄDZANIE GŁOSEM to szkolenie, które będzie przydatne dla osób wyrażających ochotę zdobycia umiejętności przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos. skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. .

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
myspace.com/katarzynalabus

CZEKAMY NA PAŃSTWA ZGŁOSZNIA DO 25 LISTOPADA /CZWARTEK/!ZACHĘCAMY DO ZAPISÓW.
Karolina Kwiecień

Karolina Kwiecień Specjalista Biura
Komunikacji i PR

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jak rozwinąć swoją firmę dzięki funduszom z Unii Europejskiej
SPOTKANIE NETWORKINGOWE

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom organizujemy spotkanie networkingowe z ekspertką od pozyskiwania funduszy unijnych.

Zapraszamy na spotkanie Salonu Kobiet.

Nasze spotkania to networking z potężną dawką kobiecej mocy.
To miejsce, gdzie spotkasz same wyjątkowe kobiety, takie właśnie jak Ty!

Co na spotkaniu?

•Źródła informacji o funduszach europejskich,

•Wykorzystanie Internetu jako źródła informacji o funduszach, programach i konkursach dotyczących projektów współfinansowanych z funduszy europejskich,

•Rola instytucji zarządzających, pośredniczących i wdrażających oraz regionalnych instytucji finansujących w informowaniu o możliwościach korzystania ze wsparcia finansowego,

•Przedstawienie ścieżki aplikowania o wsparcie - poszczególne etapy,

•Przeanalizowanie dostępnych możliwości wykorzystania funduszy strukturalnych dla firm na inwestycje m.in. w ramach programów: PO IG, PO IiŚ, RPO, POKL.

•Omówienie dokumentacji programowej.

•Analiza poszczególnych przypadków uczestniczek spotkania, odpowiedzi na pytania, dyskusja.

Naszym gościem tym razem będzie Monika Musiał, trener szkoleń i praktyk zarządzania. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu Marketingu i Zarządzania. Doświadczenie zdobywała współpracując z firmami konsultingowymi, Urzędem Marszałkowskim, uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. Od 2005 roku prowadzi firmę szkoleniowo - doradczą Profi - Media. Specjalizuje się we wspieraniu w rozwoju firm z sektora MSP (małych i średnich przedsiębiorstw) w pozyskiwaniu funduszy unijnych. Współpracowała przy opracowaniu ponad 100 projektów. Przeprowadziła i organizowała szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych, w których uczestniczyli właściciele i pracownicy wielu firm, pracownicy samorządów. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi.

Firma Profi - Media oferuje pomoc w zakresie: - opracowywania wniosków o dotacje na projekty inwestycyjne, szkoleniowe, doradcze dla firm oraz inne projekty rozwojowe
- opracowywania biznes planów i studiów wykonalności na potrzeby pozyskania dotacji, kredytów.
- pomocy w zarządzaniu projektami dofinansowywanymi z UE
- rozliczania projektów finansowanych z dotacji unijnych.
profi-media.com.pl

Termin: 23 listopada, godz.18.30-...

Miejsce:Wrocław: Novocaina. novocaina.com

Inwestycja: 50 zł, w przypadku rezerwacji dwóch lub więcej osób- 40 zł/os. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp bezpłatny. Sprawdź, jak zostać Członkinią

W cenie poczęstunek oraz możliwośc wygrania atrakcyjnej niespodzianki. Dodatkowo, każda Pani otrzyma zaproszenie na eklsuzywny wieczór w Salonie Quattro, na którym będzie można zapoznać się m.in.z efektywnymi sposobami pielęgnacji włosów i wygrać zestaw eklsuzywnych kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Rezwerwacji dokonuje się poprzez info@salonkobiet.pl
lub +48 609 432 167

Każda Pani mile widziana! Zabierz swoją znajomą, koleżankę, przyjaciółkę...

Pamiętaj też o wizytówkach!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!Karolina Kwiecień edytował(a) ten post dnia 19.11.10 o godzinie 09:37
Marzena B.

Marzena B. Prezes Zarządu,
Gration Sp. z o.o.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

* ATL, BTL - planowanie skutecznych działań marketingowych (6.12.2010)
* Komunikacja marketingowa na rynku B2B (7.12.2010)
* Kampanie reklamowe - od koncepcji do produkcji (8.12.2010)
* Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży (9.12.2010)

Zapraszam nie tylko na te szkolenia. :-)
Więcej informacji na stronie http://www.gration.pl/szkolenia.html.
Pzdr., MBA.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie prezentacyjne o programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego CIM,

Termin: środa 24 listopada 2010r. godzina 18.00

Miejsce: Centrum hotelowo-konferencyjne Witek (ul. Handlowców 14, Kraków- Modlniczka).

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszam i proszę o potwierdzenie udziału mailowo lub telefonicznie do wtorku 23 listopada, do godziny 12.00.

W razie pytań zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: 669 288 444

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Rekomenduję Zupełnie nowe spojrzenie na Czas. E-kurs, który nie tylko opisuje co ciekawsze sposoby radzenia sobie z zadaniami codziennymi, ale także nakreśla dość wyraźnie w jaki sposób można wykorzystywać takie narzędzia jak: delegowanie, automatyzacja, czy generowanie pasywnego przychodu.

Zainteresowany tematem? Całość możesz pobrać dzięki linkowi poniżej!

Zuepłnie nowe spojrzenie na czas!

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Nie musisz mieć własnej firmy, aby osiągać duży dochód pasywny dzięki pracy zespołowej i automatyzacji swego biznesu.
Moim celem jest zbudowanie silnego zespołu, z którym będziesz w stanie zarabiać ogromne pieniądze.
Jeśli więc jesteś osobą, która:
Chcesz zbudować źródło stałego pasywnego dochodu?
Lubi pracę z ludźmi, w dowolnym czasie, bez szefa i na własny rachunek ?
Ma dosyć pracy na etacie?
… to zapraszam Cię na darmowy kurs e-biznesu http://dochodowy.biznesonline.org.pl/
Strach przed porażką nie może być nigdy powodem, dla którego mielibyśmy czegoś nie spróbować..
Ludzie, którzy mają cele, osiągają sukces, bo wiedzą dokąd zmierzają.Rafał Kudlak edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 22:57



Wyślij zaproszenie do