Marta S.

Marta S. Regional Portfolio
Team Manager at HPE
Financial Services

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

http://www.youtube.com/watch?v=XzbO0gmlNmw

zachęcam do oglądania i komentowania reklamy, która stworzona została z myślą o łamaniu schematów obowiązujących przy reklamach tego typu produktów. Jak myślicie czy pomysł jest trafiony?
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

W sumie pozytywnie... ale... ;)

Śmiechowe może w pewnym sensie to jest ale wydaje mi się, że zabrakło tochę pomyślunku i skupienia się nad detalami. Co to za mundury?

I dlaczego wszystko co ma być uznane za formę viralu ma w dopisku (banned albo zakazana reklama? ;)Piotr L. edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 11:16

konto usunięte

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

straszny suchar... zanim odpaliłem myślałem, że gość może będzie chciał wydać jakiś rozkaz, chore gardło mu nie pozwoli i jakaś śmieszna sytuacja się wywiąże z tego... a tu dupa (czyt. klops)!

Nic ciekawego. Zabrakło... wszystkiego!

konto usunięte

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Marta Skinder:
zachęcam do oglądania i komentowania reklamy, która stworzona została z myślą o łamaniu schematów obowiązujących przy reklamach tego typu produktów.

ps: jakich schematów? W którym miejscu ta reklama coś łamie?
Marta S.

Marta S. Regional Portfolio
Team Manager at HPE
Financial Services

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

@Andrzej to jest 9 sekund, ciężko w te 9 sekund opowiedzieć rozbudowaną historie, celem było stworzenie szybkiej i zwracającej uwagę fabuły, która nie będzie przegadana.
schematy - chodzi tu o typowe pokazywanie apteki, farmaceuty, bolącego gardła i szczęśliwej rodzinki...
ale dziękuję za opinię, każda jest cenna.

@piotr reklama zakazana, nie poszła w tv :)Marta Skinder edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 12:06
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Marta Skinder:
@Andrzej to jest 9 sekund, ciężko w te 9 sekund opowiedzieć rozbudowaną historie, celem było stworzenie szybkiej i zwracającej uwagę fabuły, która nie będzie przegadana.
schematy - chodzi tu o typowe pokazywanie apteki, farmaceuty, bolącego gardła i szczęśliwej rodzinki...
ale dziękuję za opinię, każda jest cenna.

@piotr reklama zakazana, nie poszła w tv :)Marta Skinder edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 12:06

O! A dlaczego została zakazana?
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Jest różnica między reklamą zakazaną a reklamą która powstała z takim założeniem lub chce za taką uchodzić :P

konto usunięte

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Marta Skinder:
ale dziękuję za opinię, każda jest cenna.

to brzmi jak "pierd...sz, my wiemy lepiej" ;)

To jest reklama, która bardziej łamie schematy, o których mówisz:
http://www.youtube.com/watch?v=DpR834_fMUE

Można było lepiej...? Można było ;)
Marta S.

Marta S. Regional Portfolio
Team Manager at HPE
Financial Services

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Piotr L.:
Jest różnica między reklamą zakazaną a reklamą która powstała z takim założeniem lub chce za taką uchodzić :P

Jest różnica, ta akurat zakazaną być nie miała. Tak wyszło. To historia na inny wątek.

Pomijając kwestię, czy akurat ten konkretny przykład mógłby zadziałać.
Myślicie, że w tym kraju i na tym rynku jest szansa reklamować takie produkty w sposób bardziej kreatywny, czy aby osiągnąć cel - zwiększenie rozpoznawalności marki, trzeba wykorzystywać utarte schematy?
Czy opłaca się podjąć ryzyko?
Marta S.

Marta S. Regional Portfolio
Team Manager at HPE
Financial Services

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Andrzej Kostuś:

to brzmi jak "pierd...sz, my wiemy lepiej" ;)
gdybyśmy pozjadali wszystkie rozumy nie pytałabym o zdanie :)

Można było lepiej...? Można było ;)

to przykład dobrej reklamy :) w innym klimacie i przede wszystkim dłuższej...to ważny aspekt.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Marta Skinder:
Myślicie, że w tym kraju i na tym rynku jest szansa reklamować takie produkty w sposób bardziej kreatywny, czy aby osiągnąć cel - zwiększenie rozpoznawalności marki, trzeba wykorzystywać utarte schematy?
Czy opłaca się podjąć ryzyko?

3x Tak :)
1) reklamować kreatywniej można zawsze, ludzie przywykli do oglądania tych samych gniotów i wszystko co wyjdzie pojad standard bardziej rzuca sięw oczy.
2) wszystko zależy od tego jaki wizerunek marki chcemy budować, czasem niezdrowo jest wychylać się z szeregu...
3) Jeśli jest to przemyślane i nie ma możliwości zadziałania negatywnie na wizerunek marki czy samego produktu - tak. Jeśli jest robione na zasadzie "pójdźmy na całość! Będzie wypas! Ludzie to pokochają!" bez przemyślenia potencjalnych negatywów i ich zminimalizowania - nie :)

Wracając do samego spotu, w zakresie viralu sukcesów nie wróżę - nie ma tego czegoś co zachęcałoby do przekazania go dalej. Ale można go przerobić na reklamówki w wersji internetowej jako nieco inna forma przekazania informacji - chociazby kina internetowe :)

Ps. Lektor do spotu docelowo lądującego w TV nie pasuje za bardzo - tutaj akurat warto trzymać się blizej schematów.

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Marta Skinder:
Andrzej Kostuś:

to brzmi jak "pierd...sz, my wiemy lepiej" ;)
gdybyśmy pozjadali wszystkie rozumy nie pytałabym o zdanie :)

Można było lepiej...? Można było ;)

to przykład dobrej reklamy :) w innym klimacie i przede wszystkim dłuższej...to ważny aspekt.

Pomysł może dobry, ale niedopracowany

lepiej było wydłużyć np. do 15 sek.

W pierwszych momentach dzielny wojak ma problemy z wydaniem jakiegokolwiek głosu, W ostatnich po zażyciu potrafi przekrzyczeć wybuchy i strzały.
Korekta na szybko, więc na pewno można i coś lepszego wymyślić.
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

ten bieg aktora na samym końcu z okrzykiem "Gaaaaardlox" przypomina mi produkcje Skurczu "Sarnie żniwo"
a głos ma prawie jak kurwinoxy z kapitana bomby ;)

konto usunięte

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Jak dla mnie dentka. Nietypowa ale dentka.
Radosna twórczość kilku kreatywnyh osób w stylu "jak przykuć widza w 9 sekund".
Zastanów się jednak dlaczego wszystkie rekamy OTC mają tę samą formę "rodzinka, farmaceuta w śnieżnobiałym kitlu etc..."??? Hę?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Paweł Jarosz:
Jak dla mnie dentka. Nietypowa ale dentka.
Radosna twórczość kilku kreatywnyh osób w stylu "jak przykuć widza w 9 sekund".
Zastanów się jednak dlaczego wszystkie rekamy OTC mają tę samą formę "rodzinka, farmaceuta w śnieżnobiałym kitlu etc..."??? Hę?
Ha :) Może wynika to stąd, że konsumenci opierają się bardzo często właśnie na poradzie lekarza lub farmaceuty ? A nie zamierzają umierać za Gardlox :):) Chore gardła ich i ich dzieci nie kojarzą się z polem bitwy ? :) I dlaczego I wojna ???? :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 14:24
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Jaka reklama?

Przecież to billboard sponsorski!

konto usunięte

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

A naczym jakoby polega przełomowość?
Joanna P.

Joanna P. Cud, że mieszczę się
w sukienki- mam tak
ogromny apetyt n...

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Bezsensu... zupełnie mi się nie podoba, tak jak reklama czekoladek chyba z surykatkami ...

o co chodzi w połączeniu:
wojny i gardła?
surykatek i czekoladek?

hmmmm... przerost formy nad treścią jak dla mnie
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Głupota i to straszna. Przyłączam się do głosu i pytań Joanny.

Bezsens.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: nietypowa reklama preparatu na gardło

Joanna P.:
o co chodzi w połączeniu:
wojny i gardła?

na chłopski rozum... wojna z bólem gardła :P

Następna dyskusja:

Nietypowa reklama...siebie ...




Wyślij zaproszenie do