Błażej Pianowski

Błażej Pianowski co-owner, marketing
specialist

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Wonderland
internetowy marketing dziecięcy
4 listopada Warszawa

Konferencja Wonderland skierowana jest do osób, które realizują projekty internetowe kierowane do najmłodszych, wspierają inicjatywy edukacyjne w sieci i korzystają z internetu jako narzędzia dotarcia do swojego małego – wielkiego klienta.

Konferencja dotyczyć będzie m.in.:
- działań na rzecz bezpieczeństwa dziecka w sieci i odpowiedzialności społecznej firm w tym zakresie,
- tips&tricks budowy serwisu dla dzieci
- projektu edukacyjno promocyjnego Jupik Camp
- analizy aktywności dzieci w internecie

Podczas konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny. Bohaterami i ekspertami będą dzieci z Europejskiego przedszkola Dwujęzycznego w Warszawie.

Patronami merytorycznymi są:
Fundacja Dzieci Niczyje,
Polskie Stowarzyszenie Public Relations,
Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie internetowej
http://wonderland.nf.pl/

Koszt uczestnictwa
950 zł Netto

Rabaty do 20 października:
uczestnictwo w konferencji - 15%
przy zgłoszeniu trzech i więcej osób - 25%

W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa proszę o maila:
blazej.pianowski@nf.pl
lub telefon: 22 314 14 82
Joanna K.

Joanna K. Dyrektor Operacyjny

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam,

miło mi poinformować, że program Professional Diploma in Marketing na licencji The Chartered Institute of Marketing (CIM) będzie realizowany w najbliższym czasie w kolejnych dwóch miastach:

- 5 LISTOPADA 2010 r. - inauguracja programu w ŁODZI
- 21 STYCZNIA 2011 r. - inauguracja programu we WROCŁAWIU

Dyplom ukończenia programu Professional Diploma in Marketing wydawany przez CIM jest międzynarodowym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje profesjonalne w zakresie marketingu i zarządzania.
Program kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategiczno-operacyjnym. Jest adresowany, między innymi, do menedżerów marketingu średniego i wyższego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu celem uzyskania szczegółowych informacji na temat edycji łódzkiej oraz wrocławskiej:

Joanna Kozielska-Sieczkowska
e-mail: jkozielska@questus.pl
tel. +48 667 898 977
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo, zapraszam na szkolenie
LAST MINUTE: 7-8.10.2010 - są jeszcze wolne miejsca 
- Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak stworzyć skuteczną ideę kreatywną,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego to szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
ZAPISY: tylko do 3 października!

Sprawdź więcej na http://autor.net.pl
Aldona Kostecka

Aldona Kostecka psychoterapeutka,
trenerka,
marketingówka

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

.Aldona Kostecka edytował(a) ten post dnia 13.10.10 o godzinie 19:23

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Według badań People in Business zapotrzebowanie na specjalistów employer brandingu wzrosło w ostatnich czterech latach ponad trzykrotnie. Także w Polsce dynamicznie rośnie zainteresowanie firm budowaniem swojego wizerunku jako pracodawców specjalistami z tego obszaru.

Dlatego też Employer Branding Institute przygotował unikalny w Polsce cykl szkoleniowy dla specjalistów Employer Brandingu. Razem z wybitnymi praktykami ułożony został program czterech dwudniowych modułów pokrywających wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznych działań w Twojej firmie.

Program szkoleń w ramach Employer Branding School

Moduł I: Strategia EB, czyli o tym jak zostać pożądanym pracodawcą
Termin: 14-15.10.2010, Warszawa
Prowadzący: Anna Macnar
Miejsce: Warszawa

Moduł II: Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
Termin: 28-29.10.2010, Warszawa
Prowadzący: Monika Kantowicz-Gdańska
Miejsce: Warszawa

Moduł III: Narzędzia employer brandingu
Termin: 18-19.11.2010, Warszawa
Prowadzący: Anna Mikulska, Adrian Juchimiuk
Miejsce: Warszawa

Moduł IV: Pracodawca w sieci, czyli o tym jak budować wizerunek w internecie
Termin: 2-3.12.2010, Warszawa
Prowadzący: Piotr Ruszowski
Miejsce: Warszawa

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Employer Branding Institute
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

jak zacząć - czyli pierwszy krok do wymarzonej pracy

https://wojciechpazdzior.wordpress.com/2010/10/06/pierw...

udanego dnia
Wojtek Paździor
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

Koordynator Główny: Mariusz Karbowski
info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na czwartą edycję konferencji z cyklu Social Impact:

Co zmienia rewolucja informacyjna w funkcjonowaniu placówek zdrowotnych? Czy instytucje publiczne i niepubliczne w Polsce dostrzegają e-pacjenta w rozwijającej się sferze mediów społecznościowych? Czy szpital może być jeszcze bliżej pacjenta niż teraz?

Od kilku lat w środowisku medycznym trwają intensywne dyskusje dotyczące zmiany pozycji Pacjenta, który z petenta systemu zdrowotnego zmienia się we współdecydującego partnera w procesie leczniczym. Świadoma współpraca pacjentów jest pożądanym warunkiem sukcesu terapii.

Jednocześnie rozwijające się technologie komunikacyjne stawiają przez obszarem ochrony zdrowia kolejne wyzwania. Najbardziej interesującym z nowych trendów wydają się być media społecznościowe. Wykorzystanie social media w placówkach zdrowia publicznego w innych krajach to nie kwestia teoretycznej dyskusji, ale intensywnie rozwijający się sposób codziennego komunikowania. Pacjenci i lekarze korzystają z nich od dawna: tworzą rankingi lekarzy, placówek i wymieniają się opiniami na ich temat. Blogi i wirtualne społeczności pacjentów oraz lekarzy, materiały wideo, dotyczące profilaktyki i terapii konkretnych schorzeń – to tylko niektóre formy aktywności w tym obszarze. Media społecznościowe wykorzystywane są także coraz częściej przy realizacji kampanii społecznych, dotyczących zdrowia.

Strategiczne wykorzystanie social media przez instytucje zdrowia publicznego, świadomy udział w tej komunikacji pacjentów, świadczeniodawców i organizatorów systemu w komunikacji bezpośredniej, daje szansę na zbudowanie platformy opartej na zaufaniu, transparentności i otwartości na wzajemne potrzeby. Dotychczas jednak polskie placówki ochrony zdrowia pozostawały biernym przedmiotem dyskusji. Zmniejszenie dystansu w relacjach między pacjentem a szpitalem niesie ze sobą zarówno niewątpliwe korzyści, jak i zagrożenia, o których należy rozmawiać.

19 października br. w sali Ministerstwa Zdrowia, odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja, dotycząca tych i wielu innych aspektów wykorzystania social media w służbie zdrowia.

Konferencja Social Impact IV – Social Media w ochronie zdrowia. Bariery i trendy przyszłości organizowana jest przez Ministerstwo Zdrowia, Centrum Zdrowia Dziecka i Interactive Research Center Sp. z.o.o. .

Ministerstwo Zdrowia

Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka” – to jeden z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce, będący jednocześnie instytutem naukowo – badawczym, pracującym na rzecz nowoczesnej pediatrii. Tylko w 2009 r. w 23 oddziałach IPCZD hospitalizowano 30 605 pacjentów oraz udzielono 157 308 konsultacji w specjalistycznych poradniach szpitala. W przeciągu tego roku wdrożono również 11 nowych technologii medycznych. Naukowcy z IPCZD realizują liczne projekty naukowo-badawcze finansowane ze środków krajowych i zagranicznych. Specjaliści z naszego szpitala obecni są w mediach, uczestniczą w dyskusjach społecznych, ale również udzielają specjalistycznych porad i konsultacji medycznych.

Interactive Research Center Sp. z.o.o. organizator cyklu konferencji Social Impact jest agencją badawczą zajmującą się badaniami Internetu ze szczególnym uwzględnieniem Social Media. We współpracy z ośrodkami akademickimi Interactive Research Center wdraża nowe techniki i metodologie badań społecznych w Polsce.

Konferencja wymaga uprzedniej rejestracji na stronie http://www.social-impact.pl/?page_id=8


Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Roksana J.

Roksana J. Marketing & PR
Specialist

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!


W imieniu Marketing Online zapraszam na szkolenia z SEM, SEO, Web Analytics, Performance Marketingu.

Najbliższe szkolenia:
Kampanie Reklamowe w Wyszukiwarkach. Zaawansowane SEM/PPC.

22 października Warszawa
9:00 – 17.00, Atrium Center, al. Jana Pawła II 27

19 listopada Katowice
9:00 – 17.00, Angelo Hotel, ul. Sokolska 24

Zaawansowane szkolenie z prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Skierowane do osób odpowiedzialnych na efekty kampanii, reklamodawców, przedstawicieli firm aktywnych reklamowo w wyszukiwarkach lub takich, które dopiero próbują odnaleźć swój potencjał w reklamie SEM.

Zakres:
• Charakterystyka Kampanii SEM
• Elementy Kampanii SEM
• Najważniejsze Zasady Programów Reklamy SEM
• Raporty z Kampanii SEM na podstawie AdWords
• Ogólna Optymalizacja Kampanii SEM
• Monitorowanie Kampanii SEM w Google Analytics
• Optymalizacja Efektywności Kampanii „Konwersyjnych”
• Optymalizacja Efektywności Kampanii „Trafficowych”
• Certyfikaty Google
WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU

Szkolenia poprowadzi:Piotr Guziur

Koszt: 990zł (aktualne informacje o promocjach cenowych)

ZAREZERWUJ MIEJSCE!

Inne szkolenia:
• 26.11.2010 Warszawa Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.
• 10.12.2010 Katowice Search Engine Optimization, czyli Zaawansowane Pozycjonowanie Stron WWW.

Dla wszystkich uczestników szkoleń:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do szkolenia w Centrum Szkoleniowym Marketing Online
• Bon na kampanię reklamową w AdWords o wartości 300zł

Patronat medialny nad cyklem szkoleń objęli:

Obrazek

Obrazek
Roksana Jurczyk edytował(a) ten post dnia 08.10.10 o godzinie 14:46
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Czego oczekują pracodawcy?

https://wojciechpazdzior.wordpress.com/2010/10/09/czego...

słonecznego dnia
Wojtek Paździor

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Jeśli:
- chcesz się rozwijać,
- interesujesz się biznesem, zarządzaniem, projektami,
- szukasz okazji do poznania nowych ludzi,
- chcesz uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez świetnych trenerów - praktyków,
- masz mniej niż 35 lat,
- chcesz zwiedzić muzeum z Łańcucie :)

Dołącz do spotkania, zarejestruj się i pojedź z nami na
Young Crew 6-7 listopada 2010 w Łańcucie.
Zdobędziesz nową wiedzę, poznasz nowych ludzi i ciekawie spędzisz weekend.

Warsztaty Young Crew to interaktywne warsztaty, dyskusje, wymiana doświadczeń, zawieranie nowych znajomości oraz dobra zabawa. Nadrzędnym celem Warsztatów jest zdobycie praktycznej wiedzy, bezcennych informacji oraz doświadczenia z zakresu zarządzania projektami w pozytywnej atmosferze i z ludźmi, którzy wiedzą co znaczy łączyć efektywną naukę z dobrą zabawą.

Przy okazji - bezpłatna wejściówka na konferencję SPMP Innowacje 2010 (8-10.11.10) w Rzeszowie :)

Dołącz do spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-young-crew

Szczegółowe informacje: http://warsztaty2010.youngcrew.pl


Obrazek
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Monika Przybylska

Monika Przybylska Specjalistka d/s
reklamy, NLP
International

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam wszystkich!

Zapraszam Panów na fascynujące, zaskakujące i niepowtarzalen szkolenie ALPHA MALE!!!
ZOSTAŃ ZDOBYWCĄ!!! TEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAZZZZZZZZ!

"Niezależnie od tego w jakich kręgach się obracasz, zawsze jesteś w grupie. Są tam kobiety i mężczyźni, niezależnie jak bardzo tego chcesz, wchodzisz w interakcje. Stajesz przed wyborem i decyzją - czy twoje umiejętności, przekonania, stany i zachowania są już wystarczająco rozwinięte byś był liderem?"
"Na tym szkoleniu dowiesz się jak urodzeni uwodziciele myślą o relacjach z kobietami i jak Ty możesz łatwo nauczyć się tak myśleć i zachowywać.

Jeśli nie miałeś pojęcia jak podejść i co powiedzieć, nauczysz się zaczynać relację wszędzie, zupełnie przypadkowo, tak by działało to dla Ciebie najlepiej. Dowiesz się jak z nią rozmawiać naturalnie, nauczysz się sztuki odpowiadania (stanowi ona w 90% o Twoim sukcesie)."

Termin i miejsce
Katowice - 15-17 październik 2010r. - w piątek od 16.00 do 20.00 od razu w terenie, w sobotę i niedzielę od 10.00 do 18.00

Dowiedz się więcej na
http://nlp-international.org/index.php?go=alpha

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

OPEN Grupa Dobrych Trenerów zaprasza na SZKOLENIA OTWARTE:

18-19.10 KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY

20- 22.10 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

25- 28.10 ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

3- 5.11 TRENING ZADAWANIA TRUDNYCH PYTAŃ

15- 17.11 POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY

20- 21.11 WARSZTAT DLA KOBIET SUKCESU :
DOJRZAŁOŚĆ EMOCJONALNA KOBIETY SUKCESU + DRESS FOR SUCCESS

22- 24. 11 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

wszystkie szczegóły na stronie open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalenda...

kontakt: agnieszka@open.edu.pl
biuro: 535-317-827 lub kom. 691-074-763

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

WARSZTATY DLA KOBIET SUKCESU 20-21.11

Dress for success - wizerunek kobiety sukcesu (1 dzień)
Dojrzałość emocjonalna kobiety sukcesu (1 dzień)


Dzięki współpracy trenerów – specjalistów od psychologicznych aspektów budowania postawy i komunikacji oraz ubioru - można przeżyć doświadczenie kreowania zmian w życiu osobistym i zawodowym oraz nauczyć się wpływu na świadome kreowanie wizerunku kobiety sukcesu.
OPEN – Grupa Dobrych Trenerów we współpracy z firmą DRESSCODE przygotowała 2 dni warsztatów dotyczących kreowania wizerunku.
• dzień I - obejmuje kreowanie wizerunku zewnętrznego, koncentrując się na ubiorze i rządzącym nim dresscode.
• dzień II – to wizerunek „wewnętrzny”, budowanie postawy, przekonań, dokonywania autodiagnozy potencjału, jaki posiada kobieta w zakresie kreowania siebie. Naszym celem jest połączenie wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego w spójny wizerunek sukcesu.

• Celem obu warsztatów jest połączenie nabytej wiedzy i kompetencji w tych dwóch obszarów, aby kreować nowy obraz siebie oparty na poczuciu własnej wartości oraz świadomości zmian. Ważne jest, aby ta świadomość ukierunkowana była na budowanie Twojego sukcesu w życiu osobistym i zawodowym.
Dwa dni stanowią spójną całość pod względem merytorycznym i praktycznym, choć możesz skorzystać z każdego z nich osobno – WYBRAĆ TYLKO JEDEN DZIEŃ.

Cele warsztatu:
• Świadome kreowanie swojego wizerunku kobiety sukcesu poprzez postawę, przekonania, zachowania
• Poznanie i przećwiczenie kompetencji kobiety sukcesu
• Przećwiczenie postawy werbalnej i niewerbalnej wobec sytuacji emocjonalnie trudnych
• Praca z przekonaniami, budowanie poczucia pewności siebie
• Spójność i wiarygodność własnego wizerunku w praktyce
• poznanie roli budowania wizerunku
• rozpoznawanie funkcji budowania wizerunku kobiety jako narzędzia relacji międzyludzkich
• rola pierwszego wrażenia i jego wpływu na postawę własną oraz relacje – jak spowodować aby odebrano cię tak, jak chcesz; jak poprzez strój wysyłać świadome komunikaty
• poznanie zasad garderoby bizneswoman
• reguły doboru garderoby w zależności od okazji
• sztuka kamuflażu
• konsultacje indywidualne

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW NA STRONIE: open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalenda...

CENA: 500 zł/osoba
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; lunch; napoje; owoce; słodycze

Dla Uczestniczek wybierających oba dni warsztatów Dress for success oraz KREOWANIE WIZERUNKU - Dojrzałość emocjonalna - 10% zniżki

PROWADZENIE: Aleksandra Drzewiecka, Inga Zawadzka

KONTAKT Agnieszka Jaworska
biuro: +48 535 317 827, kom. 691-074-763
agnieszka@open.edu.plAGNIESZKA JAWORSKA edytował(a) ten post dnia 15.10.10 o godzinie 11:47
Sławomir Grochowina

Sławomir Grochowina Niezależny
przedsiębiorca.
Inwestycje
alternatywne

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam
Spotkanie szkoleniowo-informacyje dla zainteresowanych współpracą z firmą Capitol, w zakresie prywatnych rent.
Termin szkolenia 6-7 listopad 2010r.
Zainteresowach proszę o kontakt na priv
Pozdrawiam-Sławek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Warsztaty "Flash CS5 Professional" dla wszystkich, którzy chcą zacząć swoją przygodę z tym śwetnym narzędziem. Stanowiące branżowy standard oprogramowanie Adobe® Flash® Professional CS5 umożliwia tworzenie interaktywnej zawartości o niezwykłej głębi przekazu i udostępnianie jej w spójny sposób na komputerach osobistych, urządzeniach przenośnych oraz ekranach o praktycznie dowolnych rozmiarach i rozdzielczościach.

Ilość godzin: 30 godzin dydaktycznych

Organizacja: 8 spotkań

Cel główny warsztatów: nabycie umiejętności tworzenia prezentacji multimedialnych, banerów i innych prostych form animacji

Forma zajęć: warsztaty na komputerach Mac w Adobe CS5 zakończone stworzeniem własnej strony-wizytówki oraz jej opublikowanie

Miejsce: pracownia komputerowa „Publishing School” Al. Pokoju 5 (miniMakiIntel, sala klimatyzowana), Kraków

Prowadzący: Paweł Kozera – absolwent „Publishing School”, grafik multimedialny, właściciel „Epic Media”

Zaliczenie: na podstawie obecności i aktywności na zajęciach

Zakończenie: certyfikaty uczestnictwa oznaczone hologramem „Publishing School” otrzymają osoby, których nieobecności nie przekroczą 3 godzin zajęć

Więcej informacji (koszt kursu): Publishing School
Szczegółowy program: Epic Media
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Szkolenie „POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki” to vademecum nowoczesnych narzędzi brandingu dla wszystkich managerów i specjalistów marketingu odpowiedzialnych za kreowanie i zarządzanie markami.

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Podczas szkolenia możesz wzbogacić swoje kompetencje i dowiedzieć oraz:
• Poznasz aspekty prawne funkcjonowania marek.
• Dowiesz się jak możesz wycenić swoją markę.
• Nauczysz się wykorzystywać nowoczesne narzędzia (CSR i Social Media) w kreowaniu brandu.
• Opanujesz techniki public relations wykorzystywane w budowaniu marek.
• Zdobędziesz wiedzę niezbędną do zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
• Dowiesz się jak należy posługiwać się badaniami marki i jak należy je interpretować.
• Poznasz strategiczne aspekty zarządzania markami.

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!


Obrazek

POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

Zapraszamy
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Dwa powiązane szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot, zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE, przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA praktyczne

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TE SZKOLENIA?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE TYCH SZKOLEŃ
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego te szkolenia NIE są ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że nacisk na skuteczność reklamy jest poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tych szkoleniach.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

RABAT: Uwaga, w pakiecie taniej. Przy jednoczesnym zgłoszeniu na dwa szkolenia łączna cena za dwa dwudniowe szkolenia = 2400 zł/os. brutto.
Więcej o zniżkach na stronie http://autor.net.pl

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Wykład i warsztat medytacyjny z Fleetem Maull pt. "Inteligencja emocjonalna a ścieżka medytacji" - Kraków 6-7 listopada


Obrazek


http://www.goldenline.pl/spotkanie/inteligencja-emocjo...

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-medytacyjn...



Wyślij zaproszenie do