konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam,

zapraszam uprzejmie na 9 grudnia do Warszawy na konferencję Football Business Conference.

Więcej informacji o konferencji na stronie:

http://fbc.ag

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na priv- mam specjalne kupony rabatowe (50%) na tą konferencję. Zaznaczam od razu- kto pierwszy ten lepszy bo mam ich tylko kilka.

Nie jestem organizatorem, moja firma jako partner dostała te kupony w ramach współpracy, a że aż tyle osób od nas nie pojedzie, chętnie je odstąpimy (płatność prosto do organizatora nie do nas)

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Employer Branding Institute ma przyjemność zaprosić Państwa na moduł szkoleniowy z cyklu Employer Branding School poświęcony budowaniu wizerunku pracodawcy w internecie.

Tytuł: Pracodawca w sieci, czyli o tym jak budować wizerunek w internecie
Prowadzący: Piotr Ruszowski, PricewaterhouseCoopers
Formuła zajęć: warsztat
Data: 2-3.12.2010

Program merytoryczny:
- Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych) w internecie
- Analiza aktywności grup docelowych
- Dobór narzędzi do realizacji strategii EB w Internecie
- Kampanie wizerunkowe vs kampanie rekrutacyjne
- Kampanie skierowane do pracowników vs kandydatów
- Charakterystyka działania najważniejszych narzędzi internetowych (strony kariery, blogi, social media, video, fora internetowe, profile pracodawcy, seo, sem, itd.)
- Zasady działania komunikacji wirusowej w działaniach wizerunkowych
- Komunikacja kryzysowa w internecie
- Pomiar skuteczności działania poszczególnych narzędzi

Więcej informacji na stronie Employer Branding Institute

Kontakt: szkolenia@ebinstitute.pl


Obrazek
Kamil K.

Kamil K. Właściciel

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo,
Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji,oferująca szkolenia i doradztwo na najwyższym poziomie ma zaszczyt zaprosić na szkolenie "Metody badania skuteczności działań reklamowych"
w dniach 13-14 Grudnia.
Prowadzący: RAFAŁ KORSAK

Szkolenie zaadresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji.
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
W programie min:
Źródła wiedzy na temat rynku.
Metody i techniki badań bezpośrednich.
Badania ilościowe i jakościowe.
Wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne
Jak zadawać pytania.
Dobór próby.
Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania.
Analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów
Analizy post buy

Badania poziomu znajomości reklamy.

Badania poziomu świadomości marki.

Badania akceptacji marki i jej wizerunku.

Badania potencjału marki (brand dynamics).

Badania deklaracji zakupu, lojalności.

Badania specjalnych akcji promocyjnych.

Analizy competitive review.

Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań.Analiza danych.

Cena Promocyjna 1490zł - 15% RABATU przy zgłoszeniu przez goldenline

Zapraszam do kontaktu

Kowalczyk Kamil
Gracjan Wrząchol

Gracjan Wrząchol Creative Group Head

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Rozwiń swój biznes w Internecie.

Warsztaty e-biznesu

Przedsiębiorcy muszą dostosować się do wymogów zmieniającego się rynku.

Internet jest dzisiaj jednym z najpotężniejszych mediów. Przed przedsiębiorcami stoi wyzwanie dostosowania do zmieniających się zasad marketingu. Przepadną Ci, którzy w krótkim czasie nie będą w stanie się rozwinąć.

Pomożemy Ci odnaleźć się w świecie marketingu internetowego.

Warsztaty organizowane są dla ludzi, którzy chcą rozwinąć swój biznes w Internecie. A więc dla: posiadaczy: firm, sklepów internetowych, portali internetowych, itp.
Warsztaty przeznaczone są także dla tych, którzy dopiero założyli własną firmę, będą ją zakładać, lub chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania firmą w Sieci. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego uczestnika warsztatów i stanowisko komputerowe.

Cel warsztatów:

rozwiązywanie najczęstszych i najbardziej dokuczliwych problemów Państwa biznesu
zwiększenie świadomości odnośnie narzędzi przyspieszających i ułatwiających pracę przy biznesie internetowym (optymalizacja stron, pozycjonowanie)
zwiększenie efektywności pracy z Państwa klientami ( zagadnienia marketingowe, PR, kwestie sprzedażowe, wykorzystanie nowych platform promocji :Facebook, NK, blogi, etc.)
budowanie strategii rozwoju (analiza SWOT)
planowanie indywidualnego rozwoju firmy

Kadra prowadząca:
Wojciech Kłodziński – właściciel firmy Enterso
Paweł Kopciński – Project Manager i założyciel firmy PK BUM

Najbliższe warsztaty: 11-12.12 (11 godzin warsztatów)

11.12, 10:00 - 16:00
12.12, 11:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Szczecin

Dokument ukończenia:
Potwierdzeniem ukończenia warsztatów jest certyfikat wystawiany przez firmę Enterso Sp. Z o.o.

Dodatkowo:
Każdy z uczestników otrzyma bon o wartości 200 zł na zakup oprogramowania firmy Enterso Sp. Z o.o., program do pozycjonowania Adder7. Również dla każdego uczestnika zostanie indywidualnie przygotowany raport jego strony www, analizujący czy kod i treść strony są właściwie zoptymalizowane.

Cena:
399 zł (cena zawiera podatek VAT)

kontakt: biuro@pkbum.pl
tel. 795 87 90 80


Obrazek
Aleksandra S.

Aleksandra S. god is everywhere,
marketing is
everywhere ergo
marketing...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

MAMY JESZCZE MIEJSCA NA JUTRO!ZAPRASZAMY!
KRAJOWA IZBA GOSPODARCZA ELEKTRONIKI i TELEKOMUNIKACJI
ZAPRASZA NA BEZPŁATNE SEMINARIUM DLA PRACOWNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW

Seminarium odbywa się w Warszawie (ul. Ciołka 16) 25 listopada 2010, w godzinach 10.00 – 15.00.

Wypełnij formularz rejestracyjny na http://www.uslugaszok.pl/pl/seminarium,1.html


Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witaj,
proszę Was o wypełnienie poniższej ankiety. Pozwoli nam to poznać preferencje ewentualnych uczestników konferencji na temat reklamy i marketingu. Odpowiedzi na wszystkie pytania, nie powinny zająć Ci więcej niż 2-3 minuty, a wśród osób, które odpowiedzą na wszystkie pytania rozlosujemy atrakcyjne nagrody.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHh4OU...
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Miejsca na szkoleniu „Wyciśnij więcej” powoli się zapełniają. Zarezerwuj swoje, zanim zabraknie! Lub powiedz znajomym, którzy mogą być zainteresowani.
http://paweltkaczyk.midea.pl/marketing-branding/social...
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek


Szkolenie w Szczecinie i Wrocławiu już w styczniu!

Więcej informacji oraz program:
Kliknij

Zostało 5 wolnych miejsc!
Marek Biśta

Marek Biśta Razem do celu.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

Do usłyszenia na szkoleniu...
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

W imieniu firmy MAY AGENCY TRAINING & EVENTS, serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam:
Asystentki, Sekretarki, Asystentów do udziału w wyjątkowym szkoleniu PRAWA RĘKA SZEFA.

· PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

· PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.
Dodatkowym atutem wzięcia udziału w powyższych szkoleniach jest atrakcyjny niższy koszt udziału (ostatnie tegoroczne szkolenie bez podatku VAT).
Koszt uczestnictwa jednego dnia szkolenia: 980 zł (brutto).
Koszt uczestnictwa całości szkolenia (I i II dzień): 1570 zł (brutto).
Poniżej szczegółowe informacje:
PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Asystentek, Sekretarek, Asystentów i Sekretarzy - prawych rąk swojego szefa, które/ którzy chciałyby/ chcieliby w sposób praktyczny poszerzyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji, autoprezentacji, profilaktyki stresu, asertywności i pozostałych umiejętności, które wpływają na pozytywny wizerunek firmy.
Cele szkolenia i korzyści:
· zdobycie i utrwalenie pewności siebie i pozytywnej samooceny w pracy i w kontaktach międzyludzkich,
· techniki treningu pozytywnej osobowości, szybkości oceny i działania, automotywacji i zachowania w sytuacjach stresujących,
· trening zachowań asertywnych w realnych sytuacjach biurowych - study cases,
· psychologiczne aspekty pracy asystentki i sekretarki we współczesnym środowisku pracy - study cases (choroba szefa, typologia szefów, wpływ misji na profil zawodowy sekretarki i asystentki/ asystenta),
· sprawne przekazywanie kompetencji przez szefa i skuteczne realizowanie zleconych zadań,
· praktyczne techniki wyzwalania automotywacji i tworzenia pozytywnego kontekstu stosunków interpersonalnych w biurze,
· zapobieganie występowaniu sytuacji nadmiernego napięcia w otoczeniach dyskomfortowych, przeciwdziałanie stresom w świetle najnowszych badań,
· umiejętności prezentacyjne i medialne niezbędne w sytuacji konieczności zastąpienia swojego szefa lub wzięcia udziału w konferencji,
· umiejętność zarządzania sobą w czasie i metody selekcji ważności bieżących zadań, oraz wyznaczanie priorytetów na linii sekretarka - szef i sekretarka - zespół,
· podwyższenie jakości pracy, obsługi i kontaktów zewnętrznych oraz podniesienie kwalifikacji personalnych w kontekście użyteczności dla Zarządu firmy,
· elementarne zasady etykiety biznesowej w wypowiedziach i prowadzeniu korespondencji.
· autoprezentacja - co powinna komunikować swoim wizerunkiem, strojem i zachowaniem współczesna sekretarka (asystent) - prawa ręka szefa,
· zachowanie sekretarki w sytuacjach alarmowych, wymagających analizy i podjęcia błyskawicznej decyzji,
· znajomość i praktyczne wykorzystanie założeń wizji, misji, celów i polityki firmy,
· standardy i procedury tajności i selektywności informacji,
· akceleracja informacji z różnych źródeł i sprawna klasyfikacja użyteczności informacji,
· rozpoznawanie symptomów stresu w środowisku biurowym oraz rola sekretarki w konfliktach i sytuacjach kryzysowych,
· umiejętność wywierania wpływu na otoczenie i pozytywnej komunikacji, oraz zarządzania obiegiem informacji w systemie biurowym typu "open space",
· efekt 'communications breakdown' i praktyczne metody udrażniania kanałów obiegu informacji,
· Sekretarka - asystentka (asystent) jako wizytówka wartości i wizerunku firmy,
· 'dress code' - biurowy, konferencyjny, wieczorowy, podróżny,
· zdobycie praktycznej asertywności i sposoby jej użycia w pracy,
· działanie tonizujące otoczenie w pracy.

Program:
1. Kreacja osobowości sekretarki i asystentki (asystenta). Wstęp - anonimowa ankieta z pytaniami.
2. Osobowość pozytywna - automotywacja, samoocena.
3. Psychologiczne aspekty pracy - study cases.
4. Budowanie poczucia własnej wartości:

o automotywacja,
o autoafirmacja,
o autopromocja - ćwiczenia.

5. Propedeutyka asertywności w biurze i firmie.
6. Praktyczny trening zarządzania stresem.

o teoria i praktyka zarządzania stresem i wykorzystywania stresu oraz rola sekretarki w zapobieganiu konfliktom w sytuacji kryzysowej,
o unikatowy blok ćwiczeń "ISOLLATION EXCERCISES".
7. Umiejętność poruszania się w świecie konwencji.

o strój - dress code (pora dnia i sytuacja),
o fryzura - modna czy dopasowana do twarzy,
o dodatki - konieczne i niekonieczne,
o tuszowanie minusów, podkreślanie plusów,
o makijaż biurowy, telewizyjny i wyjściowy,
o rozrywki, używki i sporty towarzyskie klas wyższych.

8. Etykieta biznesowa w wypowiedzi i korespondencji.

o formy grzecznościowe, dyplomatyczne i zwyczajowe.

9. Autoprezentacja i kreacja wizerunku sekretarki.

o rola sekretarki i asystentki (asystenta) oraz jej wpływ na postrzeganie wartości reprezentowanej przez nią firmy i wizerunku bezpośredniego szefa.
o znajomość wizji, misji, celów oraz systemu wartości firmy w praktyce.

10. Zarządzanie sobą w czasie, tworzenie priorytetów w hierarchii ważności zadań oraz podejmowanych działań - przekaz kompetencyjny od szefa i wykonywanie poleceń.
11. Komunikacja w środowisku biurowym.

o sekretarka i asystentka (asystent) w roli moderatora komunikacji między centrum
decyzyjnym a resztą działów i menadżerów firmy lub organizacji,
o kontrola prawidłowego przepływu informacji, monitorowanie możliwych zatorów komunikacyjnych, rozwiązywanie problemów ('communications break down),
o standardy i procedury tajności i selektywności informacji.

12. Blok ćwiczeń medialnych:

o techniki fizyczne, formy i style ruchu, emisja i impostacja, wymowa, ćwiczenia dykcyjne i interpretacyjne, z frazą, tekstem pisanym, dowolnym oraz improwizowanym - blok warsztatów praktycznych,
o elementarne zadania prezentacyjne i konferencyjno-medialne.

Prowadzący: Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS. Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to ponad 2.000 osób rocznie.
Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl

Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin szkolenia: 8. grudnia 2010 r.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkolenia: 980 zł (brutto).

Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod numer faxu:
(22) 412-08-48.
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji: Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
· Asystentek, Asystentów, Sekretarek, Sekretarzy – prawych rąk swojego szefa,
· Uczestników szkolenia ‘Prawa ręka szefa – I stopień’.

Komentarz:

Seminarium stopnia zaawansowanego dla sekretarek i asystentek (asystentów), o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi umożliwiających bezkolizyjne poruszanie się w sytuacjach silnego stresu, konfliktu, awarii, zmian na wysokich szczeblach organizacyjnych, a przede wszystkim w sytuacjach ekstremalnych, wymagających wysoko wyspecjalizowanych umiejętności medialnych (konferencje, prezentacje, briefingi, spotkania z mediami).

Seminarium odbywa się w małych grupach (maksymalnie do 20 osób) ze względu na ilość i intensywność ćwiczeń i warsztatów praktycznych.

Cele szkolenia:

· umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach ekstremalnie awaryjnych i obarczonych wysokim poziomem ryzyka,
· wykorzystywanie klauzuli tajności obowiązujących w firmie na przykładzie ochrony danych osobowych i informacji poufnych,
· umiejętność zastosowania procedur klasyfikacji informacji i komunikatów własnych pod względem poufności danych,
· lojalność wobec przełożonych i firmy macierzystej w krzyżowym ogniu pytań dowolnej komisji lub przedstawicieli mediów obecnych na konferencji prasowej, panelu lub briefingu telewizyjnym,
· wykorzystanie posiadanych informacji dla ugruntowania lub poprawienia wizerunku firmy, organizacji lub swojego szefa,
· umiejętność łagodzenia napięć i konfliktów między menadżerami oraz zespołami i szefem; interpolacja nastrojów,
· uzyskanie praktycznych umiejętności medialnych dla swobodnych wypowiedzi, w tym również wypowiedzi dla radia i telewizji,
· trening optymistycznego, pozytywnego wizerunku dla mediów,
· uzyskanie pewności siebie w sytuacjach konfliktowych i awaryjnych, związanych z kryzysem decyzyjności lub zagrożeniem,
· opanowanie stresu permanentnego, impaktowego i medialnego.

Na naszym seminarium wszystkie cele przećwiczymy praktycznie, rejestrując indywidualne ćwiczenia warsztatowe za pomocą kamery i mikrofonu, prowadzonych przez operatora.

Program:

1. Poufność, selekcja, tajność informacji.

· „moje drugie imię”: Dyskrecja…”,
· praca z informacją poufną: procedury i stopnie obiegu,
· szef, poufność a komunikacja prywatna szefa,
· praca z 2, 3 lub więcej szefami (np. Rada Nadzorcza),
· hierarchia komunikacyjna i kolejność dostępu do szefa,
· study cases oraz wykorzystywane procedury klasyfikacyjne.

2. Bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa.

· skuteczne techniki obrony asystentki lub sekretarki przed wydostaniem się na zewnątrz informacji wrażliwych firmy lub Organizacji,
· bezpieczny dystans na stanowisku służbowym,
· blokada dostępu w sytuacji niebezpiecznej lub zagrażającej stabilności pracy w firmie
· procedury specjalne – sekretariat pierwszą linią obrony.

3. Sytuacje awaryjne w firmie lub Organizacji.

· teoretyczne możliwości wystąpienia sytuacji ekstremalnych obciążonych wysokim ryzykiem w decyzjach i działaniach w warunkach stresu permanentnego i impaktowego,
· rola sekretarki jako głównego węzła komunikacji i przekazywania informacji,
· nieobecność lub choroba szefa,
· zmiany (rotacje) na wysokich stanowiskach,
· kryzys wewnętrzny,
· kryzys zewnętrzny oraz działanie „siły wyższej”,
· plan, zapis i monitorowanie przebiegu działań,
· przejmowanie obiegu komunikacyjnego i standardów komunikacyjnych oraz konieczność informowania menadżerów i załogi o sytuacji w danym momencie,
· informacja jako niemierzalny (szacunkowy) czynnik ryzyka,
· szybka ocena sytuacji oraz głos doradczy (stan: ryzyko-zysk),
· taktyki i strategie „wojenne” w chwilach poważnych konfliktów, konieczność szybkiego reagowania,
· sekretariat jako stanowisko „obrony okrężnej” z 360-stopniowym horyzontem akcji i reakcji - study cases.

4. Blok umiejętności medialnych – rejestracja kamerą TV.

· wypowiedź publiczna – improwizacja,
· „prezentacja szczera” i „prezentacja kreatywna”,
· prezentacja firmy – sekretariat zastępuję szefa lub prelegenta - prezentuje dokonania firmy i sylwetkę Szefa,
· konferencja prasowa – Asystentka lub Sekretarka zastępuje rzecznika,
· awans – publiczne podziękowania.

5. Umiejętności osobiste a wypowiedzi publiczne w sytuacji wystąpienia wysokiego poziomu stresu.

· wygląd, wizerunek, wewnętrzny spokój (ćwiczenia)
· empatia i asertywność (ćwiczenia)
· podstawowe wiadomości emisyjne i artykulacyjne (ćwiczenia)
· wysokość głosu, ton, modulacja, dykcja (ćwiczenia)
· akcent, sens i przekaz (ćwiczenia z tekstami)
· praktyczne sposoby na stres medialny: blok wschodnich technik relaksująco – odstresowujących, ćwiczenia izolacyjne – przebieg indywidualny, aktorskie sposoby na uzyskanie spokoju przed występem (ćwiczenia).

Prowadzący:
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. , certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy , przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.

Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm m.in.: Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin: 9. grudnia 2010 r.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkoleniu: 980 zł (brutto)

Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· rejestracja wystąpień kamerą TV,
· serwisy kawowe, obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Kontakt:
MayAgency
http://www.mayagency.com.pl
tel: 606673674
tel2: 224902035
infolinia: 0801002281Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 06.12.10 o godzinie 14:23

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Centrum Kultury Revers zaprasza do udziału w szkoleniu „Jak stworzyć stronę internetową”, które odbędzie się 17 grudnia w Krakowie. Zainteresowane osoby prosimy o rejestrację za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Cel szkolenia: Nabycie przez uczestników praktycznej umiejętności założenia i budowy własnej strony internetowej.

Termin szkolenia: 17 grudzień 2010, 10.00 – 16.00 (6 godzin zegarowych, 8 godzin szkoleniowych)

Miejsce: ul. Kochanowskiego 28/1, 31-200 Kraków

Koszt szkolenia: 300 zł od osoby

Kontakt: tel. 514 047 149, e-mail: szkolenia@centrumrevers.org

Formularz zgłoszeniowy: http://szkolenia.centrumrevers.org/zgloszenia

Opis szkolenia:
Coraz częściej komunikacja w organizacjach pozarządowych odbywa się za pośrednictwem Internetu. Rozwój technologii umożliwia coraz prostsze i tańsze korzystanie z narzędzi do budowy i zarządzania stroną internetową. Młode organizacje oraz te, które chciałby rozpocząć efektywne komunikowanie się za pomocą Internetu, mają możliwość poznać w praktyce darmowe narzędzia umożliwiające stworzenie własnej strony internetowej.

Podczas szkolenia przekonamy cię i nauczymy, że:
- Nie musisz wiedzieć nic o serwerach, domenach i całej internetowej technologii
- Cała technologia konieczna do budowy strony internetowej jest darmowa
- Aby mieć ładną i przyjazną szatę graficzną nie musisz zatrudniać grafika – znajdziesz ją szybko w Internecie (za darmo)
- Narzędzia promocji strony internetowej są proste i wymagają minimalnych nakładów

Do kogo kierujemy szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z organizacjami pozarządowymi – założycieli, pracowników, osób mających w planie stworzenie własnej organizacji. Nie wymagana jest jakakolwiek wiedza w zakresie technologii internetowych, program szkolenia został stworzony z myślą o osobach początkujących lub planujących rozpoczęcie komunikacji swojej organizacji przez Internet.

Korzyści i umiejętności zdobyte na szkoleniu:
- Umiejętność instalacji i konfigurowania strony internetowej
- Umiejętność wyszukiwania i instalowania dodatków do własnej strony: grafiki, dodatkowych narzędzi
- Umiejętność podstawowej obsługi narzędzi Google do statystyk i promocji strony WWW
- Podstawowa i wystarczająca wiedza o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google
- Podręczny zestaw instrukcji jak powtórzyć krok po kroku wszystkie omawiane na szkoleniu kwestie
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

OSTATNI DZWONEK NA ZAPISY bez VAT. 



Obrazek


Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne


Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html
Kamil K.

Kamil K. Właściciel

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szanowni Państwo,PRACOWNIA KOMPETENCJI
Zaprasza na szkolenie Metody badania skuteczności działań reklamowych
Zostały ostatnie wolne miejsca.
Szkolenie,odbędzie się w dniach 13-14.12 br.
Cena katalogowa za dwudniowe szkolenie to 1490zł – rabat 25% RABATU PRZY ZGŁOSZENIU PRZEZ GOLDENLINE= TYLKO= 1117zł
Faktura VAT, stawka VAT: zw. (zwolniony).
Miejsce szkolenia: Warszawa
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji.
________________________________________
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
________________________________________
Wybrane tematy z programu szkolenia:
• Źródła wiedzy na temat rynku
• Metody i techniki badań bezpośrednich
o badania ilościowe i jakościowe
o wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne
o jak zadawać pytania
• Dobór próby
• Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania
o analizy mediowe
o parametry mediowe
o analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów
o analizy post buy
o badania poziomu znajomości reklamy
o badania poziomu świadomości marki
o badania akceptacji marki i jej wizerunku
o badania potencjału marki (brand dynamics)
o badania deklaracji zakupu, lojalności
o badania specjalnych akcji promocyjnych
o analizy competitive review
• Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań
• Analiza danych
• analiza i interpretacja danych jakościowych
• analiza i interpretacja danych ilościowych
• Rynek firm badawczych
________________________________________
Szkolenie poprowadzi:
Rafał Korsak - trener
• Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
• Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP
• Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet.
• Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
• Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
• Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem.
• Autor wielu publikacji.
Z oferty szkolenia skorzystali:
SMG/KRC
ARC Rynek i Opinia
ATKearney
Estymator
PKN Orlen
PZU
Universal McCann
NASK
Warszawskie Centrum Expo XXI
Międzynarodowe Targi Katowickie
Związek Banków Polskich
Bank BGŻ
Aflofarm
OstSped
Cityboard Media
Brief
Radio Zet (RRM)
Radio Bielsko
Radio Białystok
Radio Plus Gliwice
Radio Eska Warszawa (TSMH)

Zapraszam do kontaktu

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Kurs z zakresu Psychografologii - MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA!!

Poznaj człowieka po jego podpisie!


W piśmie człowieka widać wszystko: osobowość, nałogi, skłonności do manipulacji, tendencje do zdrad, oszustw, temperament, a nawet libido seksualne:)

Kurs psychografologii obejmuje naukę analizy i interpretacji cech osobowościowych człowieka na podstawie charakteru pisma.

Umiejętności grafologiczne wykorzystywane są również w instytucjach państwowych, korporacjach, biurach matrymonialnych.


Szkolenie skierowane jest do:

* psychologów,
* studentów,
* pedagogów i nauczycieli,
* wszystkich, których zawód opiera się na bezpośrednim kontakcie z ludźmi

Program szkolenia:

* psychografologia jako nauka,
* symbolika przestrzeni i symbolika pisma,
* nachylenie pisma, a dominanty osobowości,
* pismo, a cechy osobowości,
* sposoby łączenia liter jako informacja o charakterze, inteligencji człowieka,
* psychoanalityczny podział sfer pisma,
* interpretacja psychologiczna pisma,
* analiza podpisu,
* analiza zaburzeń osobowości i trudności życiowych w piśmie (próby samobójcze, alkoholizm, depresja)



Terminy warsztatu: 11.12.2010r.

Wymiar czasowy: 11:00 - 17:00

Cena: 250zł (w cenę wliczona jest przerwa obiadowa)

Kontakt: e-mail: biuro@poradniacentrum.pl , tel: 535 456 780

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego!

Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl


Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mówimy "wysoki", a nie "niski" sądzie? Dlaczego przyszłość w jasnych kolorach jest lepsza, niż ta w ciemnych? Dlaczego określamy czyjeś horyzonty, jako szerokie lub wąskie?

Ludzie od zarania dziejów szukali sposobu porozumienia z własnym umysłem - swego rodzaju kodu, przy pomocy którego mogliby analizować i zmieniać swoje myśli, emocje i zachowania. Wiedza ta zebrana w spójny model została dopiero pod koniec zeszłego stulecia, jako część metody Neuro-Lingwistycznego Programowania (NLP). Czytaj dalej...

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

No i udało się!
Specjalna promocja tylko do jutra!

Early Birds as it’s Christmas :)

Kod do rejestracji: SEB

Ze świątecznymi pozdrowieniami od Jonathan’a Gwillim’a - Vice President, Eyeforpharma

Obrazek
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Kurs "Pewny Sukces w Sektorze MLM" dostępny za DARMO tylko do końca 2010 r. !!!

www.przemyslaw.pazderski.pl/skutecznymlm

Obrazek


Po nowym roku lista zapisu zostanie zamknięta!



Wyślij zaproszenie do