Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Chcesz zaprosić ludzi na szkolenie lub konferencję? Nie zaśmiecaj głównego forum, umieść ofertę w tym wątku. Zainteresowani ludzie tu zaglądają i znajdą sobie :)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Nowa edycja szkolenia „Wyciśnij więcej” będzie o… zdobywaniu przewagi nad konkurencją w 2011 roku.

http://www.wycisnij-wiecej.pl/opis-szkolenia.php
Kliknij i zapisz się :)

Są już nowe terminy na edycję 2011:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-wycisnij-...
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-wycisnij-...Paweł Tkaczyk edytował(a) ten post dnia 08.01.11 o godzinie 10:31

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Jak zmienić pracę?

Początek roku przynosi ze sobą nowe plany, nowe cele i wyzwania. Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

W nowym roku zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:

* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:

* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?

BEATA RZEPKA - Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?

15 stycznia 2011 w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym)

Za ile?

350 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarejestruj się już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl

http://coachingkariery.pl/jak_zmienic_prace

Miejsce na szkoleniu gwarantuje wpłata na konto:

SELF Beata Rzepka
ul. Gwiaździsta 25/100
01-651 Warszawa
nr konta (mBank): 64 1140 2004 0000 3402 6193 2771
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek

* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....
Tobiasz Szcześniak

Tobiasz Szcześniak wszystko o mnie na
www.tobiaszszczesnia
k.pl

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Moje darmowe e-szkolenie specjalnie dla Ciebie!;)

Kto jeszcze chce wiedzieć JAK łatwo jest zostać popularnym w sieci, zbudować swój wizerunek i osiągnąć finansowy sukces!?

Zapraszam Cię na wspaniałą podróż po bezkresach internetu! Chce pokazać Ci praktyczne sposoby na sukces w sieci i obranie dobrego kierunku ku finansowej wolności!

Zapraszam Cię na darmowy e-kurs Zaistnieć www internecie!
http://zaistniecwinternecie.dnn.pl/


Obrazek


Co da Ci kurs Zaistnieć www internecie:

*Da Ci wiedzę i narzędzia, by ZAINSTNIEĆ W INTERNECIE!

*Pozwoli Ci stać się osobą, do której potencjalni kliencio przychodzić będą sami.

*Dowiesz się, że także i Ty masz w sobie coś co przynieść możę Ci wielkie zyski, masz Siebie!

Czy i Ty chcesz poznać te wszystkie narzędzia i nabyć umiejętności, które pomogą Ci wypromować się w Internecie? Chcesz zobaczyć jaką siłę mają Social Media? Jak łatwo możesz zbudować swoją osobistą markę?

Zapisz się kompletnie za DARMO już dziś! http://zaistniecwinternecie.dnn.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na styczeń 2011 r.

Organizacja i planowanie aktywności promocyjnych - promocje, konkursy, sponsoring
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Marketing internetowy dla szkół wyższych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Social media marketing, czyli jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne - warsztaty komputerowe
27-28 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

8 edycja Szkoły Trenerów Dojrzewalni Róż we Wrocławiu

Szukasz sposobu na własny rozwój i jesteś ciekawa/ciekawy możliwości jakie dają różne metody?

Studium może być wstępem do pogłębionej pracy nad sobą w wybranym nurcie terapeutycznym lub rozwojowym, a także podstawą do dalszego rozwoju zawodowego w kierunku bycia trenerem, terapeutą lub coachem.

Zapisy już trwają!

I etap Szkoły to Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w ujęciu integralnym.

Wyróżnia nas kompleksowy, intensywny i sprawdzony program rozwojowy, który rekomendujemy nie tylko przyszłym trenerom, ale wszystkim osobom zainteresowanym własnym rozwojem.

Co ważne, udział w Studium polecamy osobom, dla których ważny jest rozwój osobisty, ale jeszcze nie zdecydowały w jakim nurcie chciałaby się rozwijać lub pracować zawodowo.

Szkoła jest realizowana w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym.

W procesie rozwoju zwrócimy szczególną uwagę:
• na naukę rozpoznawania własnych emocji i potrzeb oraz ćwiczenie umiejętności radzenia sobie w sytuacji napięcia emocjonalnego lub konfliktu;
• pokazanie poprzez doświadczenie bazowych założeń 5 wybranych metod rozwoju: Porozumienie bez Przemocy, Gestalt, Praca z przekonaniami, Analiza Transakcyjna, Psychoanaliza;
• pokazanie mocnych i słabych stron każdej metody.

Harmonogram spotkań w Ośrodku Rozwoju „Strefa Inspiracji” we Wrocławiu:
24-27 marca 2011
6-8 maja 2011
1-3 lipca 2011
19-21 sierpnia 2011
7-9 października 2011
18-20 listopada 2011

Prowadzący
• Lucyna Wieczorek trenerka II stopnia rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, dyrektor ds. programowych Dojrzewalni Róż oraz Festiwalu PROGRESsteron. Autorka projektów szkoleniowych, m.in. programu modułów trenerskich i rozwojowych Szkoły Trenerów.
• Joanna Młynarz trenerka II stopnia rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, trenerka biznesowa, dyrektorka Festiwalu PROGRESsteron w Krakowie.

W realizacji programu uczestniczą także zaproszeni trenerzy i psychoterapeuci.

Zapisy do 20 marca 2011
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy: lucyna@dojrzewalnia.pl lub wroclaw@dojrzewalnia.pl
Z każdą osobą, która będzie chciała wziąć udział w Studium zostanie przeprowadzona rozmowa wstępna, a następnie podpisana umowa - w momencie kiedy zbierze się grupa 14-16 osób.

Więcej informacji wraz z programem spotkań na http://dojrzewalnia.pl, zakładka Szkoła Trenerów – I Etap. Studium umiejętności osobistych trenera i lidera – ujęcie integralne.

Polecam!Magda Ł. edytował(a) ten post dnia 09.03.11 o godzinie 12:49
Anna Liszewska

Anna Liszewska Specjalista ds.
dziwienia się światu

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Szkolenia sprzedażowe dla firm z branży reklamowej - Wrocław

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o. o. z przyjemnością informuje o uruchomieniu nowych tematów i terminów szkoleń w ramach projektu "Sprzedaż Dźwignią Handlu" dofinansowanego ze środków UE.

Szkolenia skierowane są do właścicieli i zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa dolnośląskiego działających w ramach poniższych branż:

* hotelarstwo
* turystyka
* gastronomia
* obsługa imprez masowych
* usługi komunikacyjne
* budownictwo
* poligrafia
* usługi w zakresie PR
* promocja i reklama.

Szkolenia realizowane są we Wrocławiu. Zapraszamy do zapoznania się z terminarzem i szczegółowymi informacjami.Anna Liszewska edytował(a) ten post dnia 19.01.11 o godzinie 10:30
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZAPISY TRWAJĄ!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Zapraszam serdecznie na

SZKOLENIE MEDIALNE
z elementami świadomego zarządzania GŁOSEM

Proponujemy Państwu weekendowy termin, a mianowicie 19-20 lutego, w godzinach od 10 do 18 w sobotę i od 11 do 17 w niedzielę. Koszt to 250 zł od osoby.

Szkolenie odbywa się w Warszawie w wyposażonej sali szkoleniowej.

OFERTA

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą szkolenia medialnego, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i obszary Public Relations, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie techniki PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony świadomemu zarządzaniu głosem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

Szkolenie medialne prowadzone przez ”AMBudzyńska” podzielone jest na dwa bloki tematyczne:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
oraz
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM.

MATERIAŁY DODATKOWE:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, w tym specjalnie opracowany słowniczek pojęć z zakresu PR i Media Relations.

CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa około 15 godzin. Tematyka szkolenia rozłożona jest na dwa dni i przedstawiona jest w uzupełniających się blokach tematycznych.

INSTRUKTORZY:
Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR
Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem

CENA SZKOLENIA:
250

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:
Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.
BLOKI TEMATYCZNE:

I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu Public Relations oraz zasadom współpracy z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia i obszary PR, a także dowiedzą się jak wykorzystać je w codziennej pracy. Uczestnicy poznają również podstawowe techniki PR wykorzystywane do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie podczas szkolenia zostanie przeprowadzony warsztat poświęcony pisaniu materiałów prasowych oraz nagrywaniu ‘setki’ telewizyjnej i radiowej; uczestnicy dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Public Relations / Konferencje prasowe
Warsztat poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu PR oraz organizacji konferencji prasowych
2. Rzecznikiem być…
Warsztat poświęcony pracy rzecznika prasowego oraz tworzeniu profesjonalnych materiałów prasowych; ćwiczenia praktyczne z pisania informacji prasowych
3. Współpraca z mediami / Zasady współpracy z tabloidami
Warsztat poświęcony zasadom współpracy z mediami; omówienie głównych zasad współpracy z wydawnictwami sensacyjnym
4. Setka
Warsztat poświęcony nagrywaniu tzw. ‘setki’ telewizyjnej i radiowej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą; ćwiczenia z zakresu nagrywania setki radiowej5. Wygląd / Promocja wydarzenia
Wykład poświęcony zagadnieniom promocji firmy / instytucji publicznej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą
6. Sztuka przekonywania / Podstawy retoryki i erystyki
Wykład poświęcony zagadnieniom związanym z przekonywaniem do swoich racji oraz podstawowym zagadnieniom związanym z retoryką i erystyką; ćwiczenia z technik erystycznych
7. Podział mediów / Z drugiej strony – praca dziennikarza
Wykład poświęcony podziałowi mediów na lokalne, regionalne, ogólnopolskie oraz na domy wydawnicze; omówienie jak wygląda praca dziennikarza
8. Wystąpienie publiczne
Warsztat poświęcony podstawowym kwestiom związanym z wystąpieniami publicznymi; omówienie zasad występowania przed większą ilością słuchaczy; przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia, podczas którego każdy z uczestników na podstawie wręczonych wskazówek będzie musiał odpowiednio zaprezentować swoje racje
9. Najczęstsze błędy językowe / Podstawowe gatunki dziennikarskie
Warsztat poświęcony zwróceniu uwagi na najczęstsze błędy językowe; omówienie głównych gatunków dziennikarskich w celu usprawnienie współpracy z mediami

II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem w kontekście autoprezentacji. Podczas szkolenia Instruktor przeprowadzi z uczestnikami praktyczne ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do modulacji głosu oraz jego barwy. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy będą mieli okazję poprawić swoją dykcję oraz zapobiec monotonii mówienia. Jednocześnie uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać głosem tak aby wywrzeć wpływ na rozmówcę lub słuchaczy oraz nauczą się jak opanować negatywny wpływ stresu na głos.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Świadome zarządzanie głosem w kontekście autoprezentacji
Wykład poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem, modulacji i zapobieganiu monotonii mówienia.
2. Kultura żywego słowa / Podstawy gry aktorskiej
Warsztat poświęcony sztuce wywierania wpływu na słuchaczy przy użyciu aparatu mowy oraz elementów techniki aktorskiej.
3. Wpływ stresu na głos
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat opanowania skutków stresu, które paraliżują nasz organizm, oddech oraz aparat mowy.
4. Dykcja i artykulacja
Omówienie cech fizjologii aparatu mowy oraz ćwiczenia w zakresie świadomości naszego ciała w zakresie opanowania mowy: układ oddechowy, fonacyjny, artykulacyjny. Przełożenie zasad na sprawność i staranność dykcji.
5. Akcent i intonacja
Warsztat poświęcony cechom prawidłowej wymowy, błędom z zakresu intonacji i akcentowania. Uczestnicy dowiedzą się również jak, w interesujący sposób, budować ekspresję naszej wypowiedzi.
6. Higiena głosu
Zagadnienia obejmują problematykę zdrowych nawyków wspierających narządy głosowe. Uczestnicy poznają ćwiczenia rozgrzewające aparat mowy oraz zapoznają się z pozytywnymi i negatywnymi nawykami żywieniowymi mającymi wpływ na narząd mowy.
7. Melo-dynamika głosu
Wykład i ćwiczenia z zakresu przełożenia wszystkich parametrów dźwięku na głos: melodyka, artykulacja, dynamika głosu.
***
O FIRMIE ”AMBudzyńska”

‘AMBudzyńska’ prowadzi kompleksowe działania z zakresu:
– szkoleń medialnych
– obsługi medialnej (Media Relations)
– Public Relations
– organizacji wydarzeń promujących projekt (eventów)

Dotychczasowymi klientami ‘AMBudzyńska’ byli:
1 Szkoła Spadochronowa Skydive.pl – EURO BIG WAY CAMP 2009 i EURO BIG WAY CAMP 2010
2 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei
3 Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
4 Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
5 Muzeum Bajek, Baśni i Opowieści – MuBaBaO
6 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
7 Straż Ochrony Kolei

Anna Budzyńska – ‘AMBudzyńska’
1 Specjalista ds. Media Relations i PR;
2 Były Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Kierownik Oddziału Prasowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
3 Organizator m.in. kilkudziesięciu konferencji prasowych, kilku konferencji merytorycznych, ogólnopolskiej kampanii (Kampania „Zatrudnij Niepełnosprawnego”) i współorganizator jednej z największych imprez biznesowych (Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, Business Centre Club)
4 Edukacja, m.in.: Instytut Anglistyki i Instytut Nauk Politycznych UW; Medioznastwo i Zarządzanie Informacją SGGW; kursy m.in. Kurs Protokołu Dyplomatycznego, Akademia Dyplomatyczna, PISM.

Katarzyna Łabuś
1 Specjalista ds. zarządzania głosem
2 Instruktor emisji głosu współpracuje z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego, realizując swój autorski program w zakresie świadomego zarządzania głosem oraz z Warszawską Operą Kameralną jako pianista-korepetytor
3 Specjalizuje się w szkoleniach z emisji głosu w zakresie autoprezentacji, usprawnienia dykcji oraz kultury żywego słowa w aspekcie kreowania swojego wizerunku.
4 Edukacja: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, specjalizacja: dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki; absolwentka studium pedagogicznego i metodyki emisji głosu

.
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach:

ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Osób, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.

Komentarz:
Spotkanie jest jednodniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej .
W treningu doskonalony jest wyłącznie strategiczny charakter negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.
Proponowane są efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – monopolisty oraz szeroki repertuar technik ofensywnych w warunkach negocjowania z monopolistą.

W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego-ofensywnego oraz techniki defensywne w negocjacjach podstępnych i negocjacjach z pozycji siły.
Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego.

Efekty treningu:
• Wywołanie wzrostu sprawności negocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w kontekście dialogu z monopolistą).
• Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania – diagnozowania cech osobowości partnera.

Program:

1. Runda wstępu:

• wskazanie celu zajęć,
• ustalenie reguł współpracy,
• krótka refleksja nad dotychczasowymi metodami negocjowania zakupów.

Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora dostaw.

2. Komunikacja interpersonalna:

• neurolingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy i reakcje odbiorcy),
• kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
• warunkowanie instrumentalne jako technika otwarcia.

Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem we wstępie dialogu. Diagnoza kłamstwa i bluffu.

3. Ilustracja technik stosowanych przez negocjatorów w roli sprzedażowej- kooperacyjnej oraz negocjowanie z pozycji siły (pozycji monopolisty):

• technika wejścia,
• technika diagnozy,
• technika argumentacji,
• techniki kontroli impasu.

Cel dydaktyczny:
Ilustracja najczęściej praktykowanych modeli dialogu negocjacyjnego po stronie potencjalnego partnera – dostawcy oraz model negocjowania monopolisty.

4. Psychologiczny profil partnera negocjacyjnego:

• diagnoza cech osiowych osobowości partnera,
• wykorzystanie powyższej diagnozy do celów operacyjnych.

Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.

5. Psychologiczne strategie w negocjowaniu z dostawcą-monopolistą:

• „wojna pozorów”,
• reguła wzajemności,
• reguła konsekwencji,
• etykietowanie,
• złudzenia walentne (efekt kontrastu, „efekt Aleksa Iwanowicza”, efekt niedostępności,
„efekt bumerangu”, „efekt Otella”, „efekt tonącego statku”),
• „fałszywe zwierciadło”.

Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez negocjatorów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne). Wskazanie na finezyjne zawodowo, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).

6. Integracja treści:

• trening symulacyjny,
• informacje zwrotne,
• korekty doskonalące.

Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści. Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny powyższego repertuaru technik.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 4. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Jakub Spyra
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Marketing” – 4 dni

Program i terminy:
• Marketing strategiczny: 2 dni, 11.02 i 12 .02
• Marketing operacyjny: 1 dzień, 11.03
• Współczesne trendy w marketingu i e-marketingu: 1 dzień, 12.03

Podczas szkolenia prezentowane będą najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz planowania opartych na niej działań operacyjnych. Będzie możliwość omówienia praktycznych zagadnień marketingowych, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.


Obrazek


W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

SZKOLENIE

Link: "Zarządzanie sobą w czasie"
Autor: Marcin Godlewski
Cena: 27zł.

Opis

"Czas to pieniądz", kto z nas nie zna tego przysłowia? Niestety bardzo często nam go brakuje, przez co niemożliwe staje się spełnienie wszystkich założonych sobie celów. Głównym tego powodem jest zła organizacja własnych działań oraz nieumiejętność wykorzystania narzędzi, które mogłyby nam w tym pomóc. Jak często zdarza Wam się niezdążyć z wykonaniem wszystkich zaplanowanych działań? Jak często musicie wybierać między różnymi czynnościami wiedząc, że na wszystkie nie starczy Wam czasu?

Z pomocą przychodzi wysoko ocenione przez ludzi z branży szkolenie Marcina Godlewskiego, dzięki któremu dowiecie się jak skutecznie planować własny czas, by skutecznie wykonać założone cele. W trakcie 45 minutowego szkolenia Marcin przedstawia również szereg narzędzi, pozwalających nam zarządzać czasem tak by osiągać jak najwyższą efektywność w pracy. Dzięki temu praktycznemu kursowi dowiecie się także jak wykonywać rzeczy niemożliwe, pokonując własne ograniczenia.

Jest to jedno ze szkoleń które możemy polecić naprawdę każdemu. Wiedza w nim zawarta pozwala nie tylko skuteczniej zaplanować własny czas pracy, lecz także podnieść jej efektywność i samozadowolenie z uzyskanych efektów.


Obrazek
Artur Smolicki edytował(a) ten post dnia 05.02.11 o godzinie 22:16

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Diploma in Hospitality and Tourism Marketing - Unia dofinansowuje, warto się szkolić!

Zapraszamy właścicieli i pracowników mikro i małych firm z województwa małopolskiego do uczestnictwa w dofinansowanym przez UE w blisko 90% prestiżowym programie Diploma in Hospitality and Tourism na licencji największej na świecie instytucji marketingowej The Chartered Institute of Marketing.

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie projektu:

http://akademia.questus.pl/dtm.html

W razie pytań zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
e-mail: sbrys@questus.pl
tel.: 669 288 444

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

SZKOLENIE

Link: "Jak zdobyć 1000 fanów na Facebooku w 10 dni albo krócej?"
Autor: Mirosław Skwarek
Cena: 27zł.

Opis

Szkolenie to jest efektem panującej na całym świecie mody na Facebooka. Na przestrzeni ostatnich miesięcy serwis ten przestał być tylko i wyłącznie portalem społecznościowym, stał się bowiem idealnym wręcz narzędziem marketingowym dla firm i przedsiębiorstw. Kurs ten ma więc na celu pokazanie nam, jak w łatwy i skuteczny sposób osiągnąć poziom 1000 fanów w 10 dni na oficjalnym profilu naszej firmy. W jednym miejscu otrzymujemy spis rad oraz poradników, dzięki którym zbudujemy trwałe relacje z naszymi klientami.

Szkolenie to trwa 80 minut, w trakcie których poznacie wszystkie możliwe sposoby budowania własnej marki dzięki Facebookowi. Autor w czasie trwania kursu zdradza nam 10 metod, dzięki którym liczba fanów naszego profilu zacznie rosnąć w tempie którego wcześniej się nie spodziewaliśmy.

Powyższe wideo-szkolenie przeznaczone jest również dla wszystkich tych, którzy chcieliby zacząć zarabiać dzięki temu najpopularniejszemu portalowi społecznościowemu na świecie. Jeżeli jesteście gotowi już dziś rozpocząć promocję własnego biznesu dzięki Facebookowi, zapraszam serdecznie do zapoznania się z tym fantastycznym szkoleniem.

Autor tego kursu od ponad 6 lat zajmuje się szkoleniami z zakresu NLP, perswazji, negocjacji, copywritingu, sprzedaży Allegro i przedsiębiorczości. W sumie na salach treningowych spędził prawie 1000 godzin! Wiedza zawarta przez niego w tym szkoleniu wykracza zdecydowanie poza to, co na codzień odnaleźć możemy w sieci.


Obrazek
Artur Smolicki edytował(a) ten post dnia 05.02.11 o godzinie 22:17
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek


Szkolenie i badanie potrzeb szkoleniowych GRATIS*

Uważamy, że w biznesie ważną zasadą jest zasada „Nie kupuj kota w worku”. Wiec postanowiliśmy dać Twojej firmie DARMOWE* BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWCH, A NA JEGO PODSTAWIE 2 DNIOWY WARSZTAT GRATIS!

Zastanawiasz się już nad tym, co dostaniesz za pieniądze, jak to dajemy za darmo*?

SPRAWDŹ NAS! Inwestuj w zaufanych i sprawdzonych partnerów biznesowych.

Potrzebujesz więcej szczegółów?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.pl

Strefa wiedzy: http://gntb-bt.pl

*Warunki skorzystania z oferty udostępniamy w trakcie indywidualnych rozmów.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

KATALOG NAJLEPSZYCH W SIECI KURSÓW ORAZ SZKOLEŃ INTERNETOWYCH

Witamy serdecznie w oficjalnym katalogu najlepszych w sieci kursów oraz szkoleń internetowych. Wszystkie prezentowane tutaj materiały stworzone zostały przez osoby które odniosły już spory sukces w e-biznesie, dzięki czemu oferowana przez nie wiedza posiada najwyższe walory jakościowe oraz merytoryczne. Każde z zamieszczonych tutaj szkoleń otrzymało najwyższe oceny od osób, które zdecydowały się zaufać ich autorom. Spis ten będzie stale uaktualniany, tak by oferować Wam tylko najlepsze, sprawdzone szkolenia, dzięki którym nie tylko poszerzycie swoją wiedzę, lecz także odniesiecie niespodziewany dotąd sukces.

http://www.szkolenia.newcreative.pl


Obrazek
Roksana J.

Roksana J. Marketing & PR
Specialist

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Cykl Szkoleń z Skuteczna Reklama w Internecie
Dowiedz się więcej i wygrywaj więcej!


W imieniu Marketing Online zapraszam na szkolenia z SEM, SEO, Google AdWords, Google Analytics, Skutecznej Reklamy w Internecie, Optymalizacji Budżetu Reklamowego w Internecie.

Najbliższe szkolenia:
SEM i Skuteczna Reklama w Internecie
11 lutego Katowice
9:00 – 17.00, Angelo Hotel, ul. Sokolska 24

18 lutego Warszawa
9:00 – 17.00, Kaskada, al. Jana Pawła II 12

Szkolenie wprowadza do zagadnień promocji w Internecie. Prezentuje najważniejsze aspekty prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, które generują wzrost sprzedaży i świadomości marki. Zapoznaje z narzędziami do analityki i optymalizacji kampanii oraz programami partnerskimi. Przygotowuje uczestników do wyboru agencji interaktywnej oraz zarządzania i kontrolowania zleconych kampanii. Daje również wiedzę potrzebną do samodzielnego rozpoczęcia działań promocyjnych w Internecie.

Zakres:
• Search Engine Marketing,
• Web Usability i SEM Usability,
• Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach,
• Analityka Odwiedzin Stron WWW,
• Optymalizacja Kampanii Reklamowych w Internecie,
• Optymalizacja Kampanii SEM,
• Programy Partnerskie,
• SEO - moda, czy konieczność?
• Nowe Media i Reklama Behawioralna.

WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU

Szkolenia poprowadzi:
Piotr Guziur

Koszt: 590 zł (+23% VAT)

Wybierz termin i zarezerwuj miejsce!

11 lutego Katowice
18 lutego Warszawa

Liczba miejsc na szkoleniach ograniczona.

Inne nasze szkolenia:

• Pozycjonowanie Stron WWW (podstawowe i średniozaawansowane)
o 24 lutego, Warszawa Centrum
o 8 kwietnia, Katowice

SEO Professional (zaawansowane)
o 25 lutego, Warszawa Centrum
o 13 maja, Katowice

Google AdWords (podstawowe i średniozaawansowane)
o 17 marca, Warszawa Centrum
o 10 czerwca, Katowice

Google Adwords Professional (zaawansowane)
o 18 marca, Warszawa Centrum
o 17 czerwca, Katowice

Google Analytics (podstawowe i średniozaawansowane)
o 15 kwietnia, Warszawa Centrum
o 27 maja, Katowice

Optymalizacja Budżetu Reklamowego w Internecie(zaawansowane)
o 20 maja, Warszawa Centrum

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:
• Certyfikat uczestnictwa
• Drukowane materiały szkoleniowe
• Dostęp do platformy e-learningowej
• Bon na kampanię reklamową w AdWords o wartości 300zł
• Całodzienny serwis kawowy

Patronat medialny nad cyklem szkoleń objęli:

Obrazek
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Mając na uwadze potrzeby rynku i osób chcących podnieś swoje kwalifikacje, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej rozpoczyna realizację Projektu „Kompetencje menedżerskie”. W realizowanych w cyklu weekendowym bezpłatnych zajęciach, uczestnik otrzyma oprócz sporej dawki wiedzy dużo praktycznych ćwiczeń. Pozwoli to na rozwój przez słuchaczy konkretnych umiejętności, które następnie wykorzystają w codziennej pracy.

Projekt skierowany jest do osób:
 pracujących w mikro, małych lub średnich przedsiębiorstwach sektora handlu lub usług, wykonujących pracę lub świadczących usługi na terenie województwa mazowieckiego, których zakres obowiązków lub wykonywanych czynności związany jest z realizacją procesu zarządzania - podejmowaniem decyzji, planowaniem i organizacją,
 z własnej inicjatywy chcą podwyższy swoje kwalifikacje poza godzinami pracy.

WAŻNE INFORMACJE:
 W ramach 48 godzinnego bloku szkoleniowego (6 dni szkoleniowych) jego uczestnicy będą mogli będą mogli zapozna się z praktycznymi informacjami dotyczącymi autoprezentacji, zarządzania czasem, zarządzania zespołem ludzkim, komunikacja w zespole itp.;
 Dodatkowo dla biorących udział w projekcie KOBIET ORAZ OSÓB PO 45 ROKU ŻYCIA przewidziano blok warsztatów (16 h/ 2 dni szkoleniowe);
 W Projekcie zaplanowano udział 100 osób (zajęcia będą prowadzone w grupach max. 10—20 osobowych);
 Zajęcia merytoryczne realizowane będą w dwóch edycjach: marzec 2011 r.- maj 2011 r. oraz lipiec 2011 r. – wrzesień 2011 r.

Wszelkich informacji na temat Projektu udziela Biuro Projektu pod nr tel. (22) 539 19 79; e-mail projekt1@chodkowska.edu.pl .
Regulamin Projektu oraz inne interesujące informacje można znaleźd na stronie internetowej
kompetencje-menedzerskie.chodkowska.edu.pl .

Zapraszamy do uczestnictwa. Rekrutacja rozpoczęta!!!
Joanna Sieg

Joanna Sieg Specjalista ds.
Marketingu,
Specjalisa ds.
Szkoleń, Dzie...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Jak sprawić, aby klientowi wpadł w oko nasz produkt?

Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową?

Jak podnieść skuteczność przekazu reklamowego?

Odpowiedzi na te pytania poznają Państwo na naszych szkoleniach.

Najbliższe terminy i tematy szkoleń z zakresu reklamy:

21-22.02 – Kreacja skutecznej reklamy
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/marketing...

24-25.02 – Metody badania skuteczności działań reklamowych
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/marketing...

24-25.02 – Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/marketing...

03-04.03 – Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słowa
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

10-11.03 – Zarządzanie reklamą w przedsiębiorstwie
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

Zapraszamy także na inne szkolenia Pracowni Kompetencji, m.in.:

24-25.02 – Skuteczne zarządzanie zespołem z elementami motywowania
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

24-25.03 – Trening negocjacyjny
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

14-15.04 – Trening asertywności
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

21-22.04 – Techniki wpływu w sprzedaży
http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szk...

Oraz wiele innych tematów.

Szczegółowy kalendarz szkoleń znajduje się na stronie:

http://pracowniakompetencji.pl

Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń.
Zachęcam do kontaktu, w razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam serdecznie,

Joanna Sieg
Specjalista ds. Szkoleń
e-mail: j.sieg@pracowniakompetencji.pl
Tel./Fax. 22 62 100 62Joanna Sieg edytował(a) ten post dnia 07.02.11 o godzinie 14:42



Wyślij zaproszenie do