Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szkolenie - E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Trener jakiego nie widzieliście!

Krzysztof Beniowski

Termin: 15-16 kwietnia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Liczba miejsc ograniczona

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/e-marketin...

Zapraszamy

Obrazek
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Social Media to buzzword. W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. A jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy fascynacja social media to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki?

Zapraszamy na warsztaty:

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
12-13 kwietnia 2010, Warszawa.


Media społecznościowe stwarzają całkiem nowe możliwości, pozwalają na innowacyjne podejście do PR i marketingu. W trakcie szkolenia poznacie z bliska narzędzia Web 2.0 oraz dowiecie się jak stworzyć strategię social media dla Waszej firmy.

W programie:
• Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0
• O mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes
• Szybki start do blogowania i RSS
• Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje?
• Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga
• Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych
• Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu
• Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji
• Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0
• Strategia działania w mediach społecznościowych

Szczegółowy program i sylwetka trenera
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Szkolenie - E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Trener jakiego nie widzieliście!

Krzysztof Beniowski

Termin: 15-16 kwietnia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Liczba miejsc ograniczona

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/e-marketin...

Zapraszamy

Obrazek
Marek Dmytrasz

Marek Dmytrasz GWS - Symulatory &
Eventy |
Współwłaściciel

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

KOMPLEKSOWE DORADZTWO I INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA DOTYCZĄCE
ORGANIZACJI:

* Eventów firmowych,
* Integracji, Pikników,
* Targów branżowych,
* Reklam Tv,
* Szkoleń, Konferencji,
* Team building,

Bardzo szeroki asortyment tematyczny na każdą okazję.

Nowości z zakresu atrakcji, automatów, urządzeń rozrywkowych do
uatrakcyjniania wolnego czasu uczestników eventu jak i motywy
wytyczne zabawy...

* Wynajem atrakcji:

- Symulatory wyścigów samochodowych
(Bolidy i Symulatory F1; Bolidy i Symulatory WRC; Bolidy i
Symulatory nielegalnych ulicznych wyścigów, Driftingu).

- Symulatory motocyklowe,
- Video strzelnice,
- Symulatory tańca,
- Symulatory gry koszykówki,
- Siłomierz bokser,
- Siłomierz kopacz, kicker,
- Siłomierz młot, hammer,
- Siłomierz arm wrestler,

** WIRTUALNA INTERAKTYWNA ROZRYWKA:

SYMULATOR BOKSU,
SKOKI NARCIARSKIE - symulator skoków narciarskich, SLALOM
NARCIARSKI i SNOWBOARDOWY - symulator narciarski, SYMULATOR
BRAMKARZA - symulator piłkarski (bramkarza),
TENIS ZIEMNY - symulator tenisa ziemnego,
ŁOWIENIE RYB - symulator wędkarski,
STRZELANIE DO CELU - symulator strzelniczy,
HULA-HOP - symulator lekkoatletyczny ,
BALANSUJĄCE KULE - symulator zręcznościowy,
KRĘGLE - symulator kręgielni,
GOLF - symulator golfa,
BIEGI - symulator biegów,
CHODZENIE PO LINIE - symulator zręcznościowy,
SYMULATOR ŁUCZNIKA - symulator strzelniczy,
ITP.

*** PROFESJONALNE TURNIEJE

- Turniej Cymbergaj,
- Turniej Dart,
- Mistrzostwa w piłkarzyki,

**** DLA DZIECI

- dmuchańce, zabawki bujane, urządzenia zręcznościowe,
sprzedające niespodzianki, gadżety,

***** PROFESJONALNE SPORTOWE KASYNO:

- Stoły do gry w: pokera, black jacka, ruletkę, kości.
- Automaty hazardowe, automaty kasynowe, automaty jednoręki
bandyta, automaty z wajchą,

****** Pokazy akrobatyczno-artystyczne,
- barmańskie show,
- akrobacja na wysokości,
- tancerze ognia,

******* Miejsca Eventowe:
- Profesjonalny, licencjonowany salon gier hazardowych,
- Najpopularniejsze mazurskie obiekty wypoczynkowe,

******** Katering.

********* Udział ulubionej formacji artystycznej na evencie lub
gwiazdy tv, sportu.

Szczegóły znajdziecie Państwo na WynajemSatysfakcji.pl


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Z Poważaniem
Marek Dmytrasz
Mobile: 664-746-747
E-mail: info@wynajemsatysfakcji.pl
Web: http://wynajemsatysfakcji.pl
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność profesjonalnych i swobodnych występów przed grupą oraz prowadzenia prezentacji? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Obrazek
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Tutaj znajdziesz pełny opis warsztatów, galerię zdjęć oraz opinie uczestników poprzednich edycji: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 13 kwietnia 2010r. o godzinie 18.00 w centrum konferencyjnym Knowledge Village (Warszawa, ul. Wiertnicza 141).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału mailowo lub telefonicznie do poniedziałku 12 kwietnia do godziny 12.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam
Grzegorz Kozorys

Grzegorz Kozorys trener, PROfesja
Centrum Edukacyjne

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

Witajcie,

Zapraszamy Was na Weekendowe szkolenie z Tabel przestawnych. Szkolenie skierowane jest dla wszystkich zapracowanych osób chcących podwyższyć swoje kwalifikacje w weekend.

MIEJSCE:
Warszawa: 17-18 kwietnia 2010
Wrocław: 24-25 kwiecień 2010
Poznań: 8-9 maj 2010

INWESTYCJA: 399 zł

CZAS TRWANIA: 2 dni (14 h)

ORGANIZATOR
PROfesja Centrum Edukacyjne
http://www.profesja-szkolenia.pl

ZAPEWNIAMY:
• Stanowisko komputerowe (Istnieje możliwość uczestniczenia w kursie z własnym laptopem)
• Oryginalne materiały szkoleniowe, notatniki, długopisy
• Kawę/herbatę/wodę/sok oraz słodki poczęstunek, podawane w trakcie krótkich przerw
• Certyfikat o ukończeniu kursu
• 1-miesięczny czas ochronny po szkoleniu tzn. możliwość kontaktu mailowego z instruktorem prowadzącym kurs, umożliwiającego zadanie pytań dotyczących zrealizowanego materiału szkolenia i uzyskania pomocy w wykorzystaniu poznanej wiedzy w pracy codziennej

ZAPISY
Formularz online
Telefonicznie: (0-61) 610 14 00, 0 509 582 812
Mailowo: biuro@profesja-szkolenia.pl
LiveChat z biurem organizacji szkoleń

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zarządzanie danymi
• Łączenie i konsolidacja arkuszy
• Tworzenie i stosowanie konspektów
• Zaawansowane sortowanie danych
• Zaawansowane filtrowanie danych
• Sumy pośrednie (częściowe)
• Analiza informacji za pomocą funkcji baz danych
• Obiekt Lista

2. Przetwarzanie informacji pochodzących z zewnętrznych źródeł danych
• Import plików tekstowych
• Dzielenie kolumny danych na wiele kolumn
• Pobieranie danych zewnętrznych baz danych
• Wymiana danych pomiędzy MS Excel i MS Access
• Pobieranie danych z stron internetowych

3. Tworzenie tabeli przestawnej
• Przygotowanie danych arkusza
• Tworzenie listy dla raportu tabeli przestawnej
• Tworzenie prostej tabeli przestawnej przy użyciu listy Excela
• Modyfikowanie wyglądu tabeli przestawnej
• Tworzenie wykresu na podstawie danych tabeli przestawnej
• Zamiana zawartości tabeli przestawnej na zwykłe dane
• Sortowanie danych tabeli
• Przemieszczanie pozycji wiersza lub kolumny
• Grupowanie wartości datowych i liczbowych
• Rozgrupowanie wartości
• Modyfikowanie układu obszaru strony

4. Dostosowywanie pól tabeli przestawnej
• Zmiana nazwy pola
• Formatowanie komórki
• Formatowanie warunkowe
• Wyświetlanie pozycji pozbawionych danych

5. Przeprowadzanie obliczeń w tabeli przestawnej
• Modyfikowanie obliczeń podsumowujących tabeli przestawnej
• Wyświetlanie dla pola wielu sum częściowych

6. Definiowanie niestandardowych obliczeń tabel przestawnych
• Ograniczenia niestandardowych obliczeń
• Wstawianie niestandardowego pola obliczeniowego
• Wstawianie niestandardowej pozycji obliczeniowej
• Modyfikowanie niestandardowego obliczenia
• Zmiana kolejności rozwiązywania pozycji obliczeniowych

7. Tworzenie wykresu przestawnego
• Ograniczenia wykresu przestawnego
• Tworzenie wykresu przestawnego przy użyciu tabeli przestawnej
• Tworzenie wykresu przestawnego obok tabeli przestawnej
• Modyfikowanie wyglądu
• Drukowanie wykresu przestawnego

8. Tworzenie bardziej zaawansowanych tabel przestawnych
• Tworzenie tabeli przestawnej przy użyciu wielu skonsolidowanych zakresów
• Tworzenie tabeli przestawnej przy użyciu istniejącej tabeli
• Tworzenie tabeli przestawnej przy użyciu danych zewnętrznych
• Definiowanie serwerowego pola strony
• Ustawianie opcji danych zewnętrznych
• Eksportowanie danych tabeli przestawnej z pliku HTML do Excela
• Zmniejszanie rozmiaru skoroszytów tabel przestawnych
• Zastosowanie w formule wartości tabeli przestawnej

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Organizujemy cykl 4 bezpłatnych konferencji dotyczących Video w Sieci. Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Kraków.

Można będzie na nich zobaczyć jak praktycy wykorzystują video do wsparcia marki, sprzedaży i budowania zaangażowania użytkowników.

Agendę i rejestrację można znaleźć na http://konferencjavideo.pl

Mamy jeszcze trochę czasu zatem możemy poszerzyć agendę o tematy, które wskażecie jako istotne. Zapraszam do dyskusji - co warto byłoby dodać aby uzyskać jak najpełniejszy obraz możliwości wykorzystania video w Sieci.
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Badania i analizy marketingowe w branży farmaceutycznej.
Plan marketingowy dla produktu leczniczego.

Zajęcia prowadzone w ramach Akademii Product Managera.

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH:

Obrazek


W maju dowiesz się:

- Jak prowadzić badania i analizy marketingowe w branży farmaceutycznej,
- Jak znależć cenne źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- Jak przebiegają etapy badań marketingowych,
- Jak wykorzystać techniki badań jakościowych i ilościowych,
- Jakie są różnice pomiędzy badaniami samodzielnymi a badaniami zleconymi,
- Jakie firmy oferują bazy i ich porównanie.
- Jakie są najważniejsze elementy Planu Marketingowego,
- Jak analizować sytuacje biznesowe,
- Jak zdefiniować i rozpoznać założenia i zagrożenia (ryzyka),
- Czym jest cel i strategia marketingowa,
- Jak wygląda procedowanie Planu Marketingowego (modele, dobra praktyka),
- Czym są plany rozwojowe (testy i NPD),
- Jak wdrażać Plan Marketingowy (doświadczenia, sukcesy i porażki).

Termin 8 – 9 V 2010

Koszt 1500 (1250 w pakiecie),- PLN (obejmuje udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje).

Miejsce OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69, Warszawa

ZAJĘCIA POPROWADZI:

Obrazek

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU AMBITNYCH PRODUCT MANAGERÓW / PRZEDSTAWICIELI MEDYCZNYCH i wszystkich zainteresowanych pracą w branży farmaceutycznej.

Zgłoszenia:

szkolenia@oinpharma.pl
tel. (022) 578 00 05, 022 578 00 11
fax. (022) 632 25 82

LINK - DLA ZAINTERESOWANYCH AKADEMIĄ:
http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0//17/447

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Zapraszam do uczestnictwa w forum MEDIA INNOVATIONS & CONSUMER TRENDS.(15-16 Czerwca 2010, Warszawa)

to strategiczne forum branży mediów, telekomunikacji , marketingu i PR, dotyczące wyzwań, jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.

W programie między innymi:
-Ponad 50 prelegentów, w tym 22 Prezesów i Członków Zarządu największych stacji TV, portali internetowych, prasy i radia

-Najnowsze technologie i modele konsumpcji mediów precyzyjnie dopasowane do oczekiwań Odbiorcy

-3 specjalistyczne sesje tematyczne
Media Development Strategies
Consumer Behaviour & Marketing Strategies
PR & Communication

W razie zainteresowania tematyką, zapraszam do kontaktu
dominik.welna@bluebusinessmedia.com
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Serdecznie zapraszam!


Obrazek

info@social-impact.pl

Ruszyła strona zapisów http://www.social-impact.pl na darmową konferencję Social Impact. Znajduje się na niej szczegółowy opis programu spotkania i opis prelegentów. Spotkanie będzie miało charakter na wpół formalny i ma umożliwić zapoznanie się z najnowszymi trendami w Social Media.
Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Social Media w działaniach marketingowych, jakie dane możesz otrzymać monitorując różne obszary Social Media? Zapraszamy!
Zapraszamy do dokonania rejestracji już dziś, ponieważ ilość zaproszeń jest ograniczona.
Ponieważ głównym celem spotkanie jest integracja prosimy o uzupełnienie w formularzu rejestracyjnym tematyki o której chcą Państwo z nami porozmawiać. Na identyfikatorach oprócz Państwa imion i afiliacji będzie widoczna również interesująca Państwo tematyka


Obrazek


pozdrawiam
Mariusz Karbowski
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński kotarbinski.com

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

http://www.youtube.com/watch?v=YKjhC1aXbMc
Konrad Pyra

Konrad Pyra Marketing & Business
Development Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek

INTERNET MARKETING SUMMIT 2010
09-10.06.2010 - Hotel Polonia Palace

Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla -> prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę!
Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.

Główne zagadnienia wydarzenia:
- Poza prawem - reklamą w Internautę
- Trendsetting w Internecie – korzyści
- Potencjał social media - co drzemie w społecznościach
- Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
- Internet a'la carte - internetowy mareketing mix

PROGRAM

Możliwość uczestnictwa on-line!

Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
- pracownicy branży reklamowej
- reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
- pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
- osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych
i komunikacyjnych
- osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
- brokerzy i twórcy reklam
- pracownicy sieci reklamowych
- osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
- wizjonerzy i miłośnicy Internetu

zapraszam po szczegóły:

Z wyrazami szacunku,
Konrad Pyra
Marketing & Business Development Manager

Cooper Conferences by Perfect Solutions
tel. + 48 22 392 00 65
tel. kom. 604 904 939
fax + 48 22 841 10 09
kpyra@cooperconferences.pl
http://www.cooperconferences.plKonrad Pyra edytował(a) ten post dnia 20.04.10 o godzinie 11:46
Kacper Bobala

Kacper Bobala AR Bono - Event &
Marketing

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam serdecznie

Zapraszam wszystkich na lekcje golfa z wielokrotnym Mistrzem i Reprezentantem Polski, a obecnie jednym z najlepszych zawodowych graczy w Polsce. Kilku letnie doświadczenie w nauce gry w golfa dodatkowo poparte latami doświadczenia wyniesionymi z pól golfowych mocno procentuje podczas lekcji i pomoże państwu poprawić swoją grę w golfa.

Możliwe lekcje indywidualne, grupowe, kursy na zieloną kartę, a także prowadzenie i organizacja imprez firmowych.

Specjalnie dla państwa na hasło Goldenline dla wszystkich chętnych do wzięcia lekcji golfa 20% zniżki. Lekcje od 110 zł za godzinę treningu.

Z golfowymi pozdrowieniami
Kacper Bobala
Golf Swing Józefów
tel. 691-171-278
e-mail: kacper.bobala@pgapolska.com
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

http://www.wycisnij-wiecej.pl

Kiedy wyciskasz sok z pomarańczy, możesz wycisnąć więcej na dwa sposoby. Po pierwsze, możesz ściskać mocniej – jeśli masz dość siły, jest to prosty i skuteczny sposób. Po drugie, możesz dowiedzieć się, gdzie dokładnie należy ścisnąć i wyciskać sok „sprytniej”. Jeśli nie urodziłeś się siłaczem, to jedyny sposób, by napić się świeżego soku…

Tak samo jest ze skutecznością reklamy Twojej firmy.

Możesz zwiększać jej skuteczność „metodą siłową” – wydając po prostu więcej pieniędzy na reklamę zwiększać świadomość Twojej marki. Ale osiągnąć lepsze rezultaty, wydając pieniądze „sprytniej”. Tego właśnie dotyczy szkolenie.

Kto najwięcej skorzysta na szkoleniu?
Pracownicy marketingu, promocji, PR, a także zarządzający firmami. Zakres szkolenia obejmuje zarówno szeroki przegląd strategii reklamowych (przydatny dla ludzi na kierowniczych stanowiskach, zarządzających reklamą i marketingiem w firmie), jak i warsztaty dotyczące konkretnych działań operacyjnych – przydatne bardzo ludziom „na pierwszej linii frontu”, ale także tym, którzy muszą ich nadzorować.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010


Obrazek
Zapraszam Państwa na ogólnopolskie seminarium organizowane przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości



FORUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Popularyzacja wiedzy o ochronie własności intelektualnej wśród przedsiębiorców




które w województwie dolnośląskim odbędzie się dnia 12 maja 2010 r. w Centrum Konferencyjnym Wrocławskiego Parku Przemysłowego.



Podczas seminarium zaprezentujemy korzyści wynikające z ochrony innowacyjnych rozwiązań w Polsce i za granicą oraz możliwości uzyskania dotacji na tę ochronę. Uczestnicy otrzymają obszerne materiały informacyjne.



Udział jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu (projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa).



Szczegółowe informacje o projekcie oraz karta zgłoszenia dostępne są na stronie internetowej:
http://www.frp.lodz.pl/wlasnosc-przemyslowa/
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Miło nam poinformować, że firma QUESTUS organizuje kolejną, ale po raz pierwszy we Wrocławiu, edycję prestiżowego programu Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Inauguracja programu we Wrocławiu odbędzie się 21 maja 2010r.

Professional Diploma in Marketing (DM) to program uzyskiwania profesjonalnych kwalifikacji zawodowych w marketingu, przeznaczony dla, między innymi, do menedżerów marketingu średniego i wyższego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Uczestnikami DM mogą być także osoby z innych działów firm (IT, logistyki, finansów i księgowości, HR) - gdzie posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku jest niezbędne miedzy innymi do zarządzania łańcuchem dostaw, wdrażania i zarządzania systemami CRM, kalkulacji rentowności klientów czy też opracowywania programów marketingu wewnętrznego.

Dyplom ukończenia programu Professional Diploma in Marketing wydawany przez The Chartered Institute of Marketing jest międzynarodowym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje profesjonalne w zakresie marketingu i zarządzania.

Program Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych:
Planowanie marketingowe
Marketing wartości
Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie projektami marketingowymi


Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę questus.pl lub proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155


PozdrawiamMartyna Świetlik edytował(a) ten post dnia 28.04.10 o godzinie 14:35

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Ostatnie 4 wolne miejsca!!!

Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w woj. małopolskim.

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Inauguracja: 15 maja 2010r., Kraków

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Kontakt :

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

Witam,

Zapraszam na wakacyjne kursy języka angielskiego. Ceny obowiązujące od 1 lipca do 31 sierpnia:

Zajęcia indywidualne: 49 zł za godzinę lekcyjną.
Zajęcia w grupach 2-3 osobowych: 23 zł za godzinę lekcyjną.
Zajęcia w grupach 4-5 osobowych: 13 zł za godzinę lekcyjną.

Powyższy cennik dotyczy zajęć na wszystkich poziomach. Liczba miejsc ograniczona.

Pozdrawiam,

Arkadiusz Nowiński
Anna H.

Anna H. GL/AR Specialist
with Italian and
French

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2010

FREE INTERNATIONAL STUDIES ABROAD

Osoby zainteresowane studiami za granicą zapraszam na http://studiazagranica.pl

Studia I stopnia w Danii i Irlandii są bezpłatne.

Z przyjemnością odpowiem na Państwa pytania.

Serdecznie pozdrawiam,

Anna Hejduk



Wyślij zaproszenie do