Przegląd mediów – lipiec #1

W pierwszym lipcowym przeglądzie mediów przeczytacie o najnowszym wydaniu Magazynu Rekruter, wynikach badaniaMystery Job Seeker” i oryginalnym ogłoszeniu rekrutacyjnym. Sprawdźcie, co przygotował dla Was Jacek Krajewski!

Najnowsze wydanie Magazynu Rekruter

W czerwcowym numerze znajdziecie wywiad z Jurkiem Owsiakiem, w którym nie zabrakło tematów rekrutacyjnych. Ponadto ciekawa rozmowa na temat RPO z Joanną Szwajgier (Korn Ferry/Futurestep International). Z kolei Katarzyna Niezgoda (Tower Executive Search) opowiedziała o tym,  jak w dużych firmach można zreformować procesy rekrutacyjne.

10 zasad komunikacji marki

W jaki sposób należy komunikować własną markę osobistą? Joanna Malinowska-Parzydło na swoim blogu przedstawia najważniejsze reguły w tym zakresie. Warto zajrzeć i wdrożyć w życie. Od pewnego czasu dostępna jest również książka pt.Jesteś marką”, której lekturę również serdecznie Wam polecam.

Nawet w najlepszych firmach CV może wpaść w czarną dziurę

Frank N. Stein to fikcyjny kandydat, który został stworzony na potrzeby badania Mystery Job Seeker”. Wysłał on CV do stu znanych amerykańskich firm. Tylko 28 pracodawców odpowiedziało – czytamy w artykule Anity Błaszczak z Rzeczpospolitej. Zachęcam Was również do pobrania pełnego raportu z tego badania, które przeprowadza firma Career Xroads.

The most direct recruitment advert ever

Cannes to miejsce kojarzone nie tylko z przemysłem filmowym. Odbywa się tam również międzynarodowy festiwal dla branży reklamowej – Cannes Lions, podczas którego nagradzane są najlepsze kampanie. W jury zasiadają najlepsi dyrektorzy kreatywni na świecie. Czyż to nie doskonała okazja, by zaproponować im pracę? Według agencji 180LA zdecydowanie tak! Obejrzyjcie poniżej ich niecodzienne ogłoszenie rekrutacyjne. Jak wam się podoba?

A poniżej reakcje niektórych członków jury na Twitterze:

pm1

pm2

pm3

pm4

Polecamy również:

Dodaj komentarz