Agnieszka S.

Agnieszka S. Doradca ds.
eMarketingu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


PRZEDSIĘBIORCO!!!
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNYCH USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH!


Projekt „Z wiekiem na plus – szkolenia dla przedsiębiorstw”,oferuje przedsiębiorstwom i ich pracownikom szeroki wachlarz BEZPŁATNYCH usług doradczo-szkoleniowych.

Jeśli jesteś właścicielem lub pracownikiem mikro, małego bądź średniego przedsiębiorstwa:

• Weź udział w szkoleniach!
• Skorzystaj z porad doradcy!
• Zdobądź certyfikat wdrożenia Strategii Zarządzania w Wiekiem!
• Skorzystaj z coachingu indywidualnego!
• Zostań mentorem we własnej organizacji!


SZKOLENIA W WARSZAWIE:

1. Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem:

Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo
Od skutecznego zatrudnienia do profesjonalnego zwolnienia
Rozwój pracowników – zarządzanie kompetencjami
Implementacja zarządzanie wiekiem


2.Coaching i Mentoring


Przygotowanie do pracy coacha
Mentoring, intermentoring
Komunikacja w coachingu i mentoringu
Narzędzia w pracy coach’a
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha, mentora.


DODATKOWE USŁUGI:

1.Doradztwo dla firmy w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Wiekiem w Przedsiębiorstwie.

2.Coachning indywidualny polegający na indywidualnym wsparciu osób do pełnienia w firmie roli coacha / mentora

Więcej informacji oraz możliwość zapisu znajdą Państwo na stronie:
http://45naplus.nf.pl/projekt

Zapraszam do kontaktu:
Agnieszka Skalska
Nowoczesna Firma S.A.
Agnieszka.skalska@nf.pl
22 314 14 39


Obrazek
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy na Warsztat Akredytacyjny FACET5

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!! (grupa 3-6 osobowa)

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznaniem się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzeniu PROFILU KANDYDATA
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
• Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Nie pobieramy rocznych opłat z tytułu przekazania dostępu do systemu ani żadnych innych opłat licencyjnych oraz nie zobowiązujemy użytkowników do wykorzystywania jakiejkolwiek ilości badań! Nasi akredytowani użytkownicy korzystają z systemu zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują a nie wtedy kiedy muszą.

Termin warsztatów: 17-18 STYCZNIA, 2012
Miejsce warsztatów: Warszawa
Cena: 2 300 zł. netto/1 osoba (możliwość negocjacji cenowej w przypadku zgłoszenia się 2 i więcej osób z jednej firmy)

Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Centrum Szkoleń i Rozwoju Osobistego MERITUM zaprasza do udziału w warsztacie „DEVELOPMENT CENTRE”, który odbędzie się dnia 11-12.02.2012 r. w godz. 09.00 – 17.00.
Warsztat adresowany jest do osób pracujących w działach HR, zajmujących się profesjonalnie rekrutacją pracowników oraz do wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje umiejetności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie Development Centre.

Warsztat poprowadzi Aleksandra Ziąber. Psycholog ze specjalizacją menedżerską. Specjalizuje się w projektach z zakresu: analizy pracy i planowania zatrudnienia (rekrutacja, selekcja, adaptacja pracowników), ocen pracowniczych, budowania modelu kompetencyjnego, ścieżek kariery oraz badania satysfakcji Klientów. W codziennym życiu kieruje się zasadą: ”Żyje się tylko raz, ale jeśli żyje się dobrze to ten raz wystarczy.”

Więcej informacji na stronie http://trenerzy.slask.pl/najblizsze-szkolenie-2
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” od Nowego Roku wprowadza nową formę rekrutacji uczestników na szkolenia otwarte. W celu obniżenia kosztów uczestnictwa w treningu oraz optymalizacji terminów szkoleń otwartych wprowadzamy „Deklarację Uczestnictwa”. W ramach Deklaracji Uczestnictwa koszt udziału w szkoleniu otwartym jest o 1/3 niższy!

W ramach Deklaracji Uczestnictwa proponujemy Państwu następujące szkolenia:
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów”
„Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole”
„Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem”
„Negocjacje handlowe”

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę

W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Paweł Olak

Paweł Olak IQ!Promotion
Założyciel Agencji
Promocyjnej

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Nowy rok, nowe wyzwania, kolejne 12 miesiący na realizację swoich postanowień noworocznych.
To również czas na to, by się rozwijać, podnosić swoje kwalifikacje, może zmienić dzięki temu swoje życie na lepsze?
Na pewno łatwiej o to będzie, rozwijając swoje umiejętności uczestnictwem w szkoleniach, kursach zawodowych.
Zwłaszcza teraz zachęcam gorąco do brania udziału w projektach szkoleń otwartych , ponieważ od stycznia są w nowych, bardzo atrakcyjnych cenach.

Najlepsza inwestycja, to inwestycja w rozwój osobisty :)

Zapraszam do kontaktu, odpowiem na wszelkie pytania

p.olak@lauren.pl
510-071-858
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-25.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.01.2012 r.
-20.01.2012 r.
-27.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMIN SZKOLENIA: 19.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 21-22.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-06.02.2012 r.
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-08.02.2012 r.
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 11-12.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto
Więcej na stronie: : http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18-19.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Podejmę współpracę przy przygotowaniu oraz prowadzeniu kursów, szkoleń w obszarach:

- Etosu w życiu publicznym
- Etyka Urzędnicza
- Etyka Biznesu
- Etyka Zarządzania
- Wprowadzenia do Zarządzania Społeczną Odpowiedzialnością CSR
- Wprowadzenia do Coachingu
- Problemy rozwoju i samorealizacji człowieka

Więcej na stronie domowej: http://www.mroczkiewicz.edu.pl/
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

SZKOLENIE „AKADEMIA MANAGERA” W PEŁNI DOFINANSOWANE

Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością przedstawiamy wyjątkowy projekt procedury szkoleniowej „Akademia Managera”. Projekt ten kierowany jest do osób, które pełnią funkcję kierowniczą oraz osób zajmujących się polityką personalną w firmach zaliczanych w szczególności do sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Głównym celem programu rozwojowego jest przekazanie uczestnikom wiedzy, a przede wszystkim umiejętności zarządzania pracownikami w sposób podnoszący ich motywację, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Nowatorska koncepcja Akademii Managera umożliwia wykorzystanie różnorodnych form rozwoju: szkolenia grupowe oraz zadania zlecone.

Dodatkową zaleta naszej propozycji jest możliwość skorzystania z dofinansowania szkolenia ze środków UE. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników delegowanych przez firmę i jest całkowicie bezpłatne w przypadku dostarczenia niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej.

CELE PROJEKTU (po zakończeniu projektu uczestnicy będą potrafili):
 skutecznie motywować pracowników do codziennej pracy
 skutecznie wyznaczać cele oraz efektywnie nadzorować ich realizację
 postępować względem pracowników w sposób rozwijający ich kreatywność, odpowiedzialność i zadowolenie z pracy
 utrzymać odpowiedni dystans w stosunku do pracowników
 zachowywać się asertywnie zwłaszcza w odniesieniu do byłych współpracowników – kolegów, wobec których obecnie pełnią funkcję kierowniczą
 rozwiązywać konflikty wewnątrz zespołu
 podejmować i komunikować wszelkie, szczególnie trudne decyzje dotyczące zarówno poszczególnych pracowników jak i całego zespołu pracowniczego
 przeciwdziałać zniechęceniu i zawodowemu wypaleniu swoich pracowników
 efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ
Szkolenie odbywać się będzie w maksymalnie 18 osobowych grupach.

MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Proponujemy, aby szkolenia odbywały się w Katowicach. Czas trwania: 4 dni
Terminy 2 kolejnych spotkań szkoleniowych (szkolenie realizowane jest w formie 2 spotkań - 2 dniowych):
06-07 marzec 2012
20-21 marzec 2012


CERTYFIKATY
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w projekcie.

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ GRUPOWYCH
Moduł I: Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo


CEL:
• Rozwój kompetencji związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem zróżnicowanym wiekowo;
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów funkcjonowania zespołów;
• Uświadomienie roli zespołów zróżnicowanych wiekowo w wymianie wiedzy i intermentoringu;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy w zakresie budowania współpracy w zespole poprzez wzmocnienie kompetencji przywódczych;
• Poznanie specyfiki zespołów zróżnicowanych wiekowo (korzyści i zagrożenia);
• Poznanie stylów kierowania zespołem (identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w roli menedżera);
• Rozwój umiejętności uzgadniania i wprowadzania zasad pracy w zespole zróżnicowanym wiekowo;
• Rozwój umiejętności zapobiegania konfliktom pokoleniowym pomiędzy członkami zespołu;
• Zapoznanie się z metodami rozwiązywania konfliktów między członkami zespołu;
• Nauczenie się zespołowego rozwiązywania problemów;
• Poznanie wpływu postawy menedżerskiej na poziom motywacji pracowników;

Czas trwania: 12 godzin szkoleniowych

Moduł II: Motywacja i satysfakcja pracowników na plus

CEL:
Wsparcie kompetencji związanych z motywowaniem pracowników z uwzględnieniem ich różnic indywidualnych;

KORZYŚCI:
• Umiejętność motywowania pracowników poprzez postawę i styl menedżera;
• Umiejętność kreatywnego motywowania;
• Implementacja wiedzy na temat nowoczesnych technik wpływu na poziom efektywności pracowników;
• Określenie czynników wzmacniających i osłabiających motywacje w swoim przedsiębiorstwie;
• Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych związanych z pobudzaniem motywacji wśród pracowników;
• Umiejętność prowadzenia indywidualnych i grupowych spotkań motywacyjnych;
• Wpływanie na poziom motywacji pracowników w oparciu o rozróżnienie potrzeb osób w różnym wieku;

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł III: Skuteczna komunikacja na plus

CEL:
• Rozwój umiejętności stosowania narzędzi komunikacyjnych
• Uświadomienie możliwości stosowania komunikacji wewnętrznej do wdrożenia zarządzania wiekiem w organizacji.

KORZYŚCI:
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekonywania,
• Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny,
• Zwiększenie wpływu uczestników na podejmowane decyzje zawodowe i życiowe,
• Nabycie umiejętności asertywnego zachowania ,
• Poznanie zalet i korzyści płynących z konstruktywnie rozwiązanego konfliktu ,
• Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu międzypokoleniowego,
• Nabycie wiedzy z zakresu komunikacji w organizacji.

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł IV: Zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy

CEL:
• Wprowadzenie i poszerzenie wiedzy na temat zarządzania wiekiem;
• Budowanie pozytywnej postawy wobec zagadnienia zarządzania wiekiem;
• Zapoznanie ze standardami zarządzania wiekiem;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy;
• Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem;
• Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku
i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności firmy;
• Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie;
• Poznanie ram prawnych dotyczących zarządzania wiekiem;
• Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą.

Czas trwania: 4 godziny szkoleniowe

REKRUTACJA
Prosimy o wstępne zadeklarowanie udziału w szkoleniu w okresie 09.01 – 09.02.2012
KONTAKT
Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
tel. 32 203 74 54
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie ekologiczne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.01.2012 r.
-20.01.2012 r.
-27.01.2012 r.
-06.02.2012 r.
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.

CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto

Codziennie patrzysz na stertę rosnących w Twoim otoczeniu śmieci? Chcesz obniżyć wysokie rachunki za wodę i prąd w Twoim przedsiębiorstwie?Boisz się kar? Martwi Cię złe gospodarowanie odpadami? Do Twoich obowiązków należy ochrona środowiska w przedsiębiorstwie, a Ty nie wiesz od czego zacząć?

Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś "TAK" to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia:
Cel ogólny: zwiększenie świadomości i wiedzy w zakresie uwzględniania kwestii środowiskowych u osób pracujących lub prowadzących działalność gospodarczą.

Cele szczegółowe: usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy prawnej z wybranych zagadnień ekologicznych, umiejętne segregowanie odpadów, rozwijanie wrażliwości na problemy środowiska naturalnego oraz kształtowanie postaw proekologicznych.

Profil uczestnika:
Szkolenie skierowane jest zarówno do koordynatorów komórek jak i osób w nich pracujących, odpowiedzialnych za ochronę środowiska w przedsiębiorstwie, osób mogących pełnić w przyszłości funkcje związane z ogólnie pojętą ekologią oraz do wszystkich zainteresowanych osób, które na co dzień chciałyby poprawić swoje umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania środowiskiem.

Korzyści dla uczestników:
Realizacja szkolenia umożliwi pracownikom usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu obowiązującego prawa dotyczącego ochrony środowiska.

Podczas szkolenia stwarzamy możliwość aby przedyskutować problemy pojawiające się w życiu codziennym pracownika oraz kładziemy nacisk na to, aby rozwinąć indywidualne, przydatne w przedsiębiorstwie umiejętności pracownika z zakresu ekologii. Dzięki zastosowaniu różnorodnych metod aktywizujących, szkolenie staje się bardziej atrakcyjne, dzięki czemu wzrasta u uczestników poziom zapamiętywanej wiedzy.

Metodologia:
• ćwiczenia praktyczne (różnorodne metody aktywizujące)
• analiza przypadków
• mini-wykłady

Około 70% szkolenia zorganizowane jest w postaci ćwiczeń przy użyciu metod aktywizujących,
gdzie uczestnicy rozwiązują różnorodne zagadnienia z zakresu ekologii w przedsiębiorstwie.

Czas trwania: 1 dzień/8 godzin

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

BEZPŁATNE SZKOLENIA MENEDŻERSKIE

Ruszyły zapisy na bezpłatne szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie, handlowe, osobiste i z zakresu zarządzania projektami.

To specjalna propozycja tylko dla menedżerek z woj. łódzkiego.

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń!

Sprawdź szczegóły

kliknij tutaj

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:
Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy:

FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix


Opis szkolenia:
Szkolenia ma na celu przybliżyć jego uczestnikom obszar mediów społecznościowych i zaprezentować jego wpływ na działalność firm. Pomagamy odnaleźć się w nowej społecznościowej rzeczywistości oraz prezentujemy, jak firmy mogą wykorzystać możliwości, jakie dają im media społecznościowe-uczymy, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, budować z nimi trwałe więzi- co w konsekwencji prowadzi do wzrostu przychodów i satysfakcji.
Wartością dodaną tego szkolenia są warsztaty prowadzone online.
Uczestnicząc w szkoleniu w jego trakcie będziesz pracował bezpośrednio na wybranych narzędziach mediów społecznościowych- Facebooku, Twitterze, Blipie, YouTube, dlatego wszystkich uczestników prosimy o (o ile to możliwe)zabranie ze sobą laptopów z dostępem Wi-Fi.

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podsawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Profil uczestnika:
-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-specjalisci ds. emarketingu
-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie
-managerowie ds. komunikacji i PR
-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
-sympatycy Social Media

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na narzędziach mediów społecznościowych oraz strategii działań w sieci
-oszczędność-zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową w sieci, a co za tym idzie zrezygnowanie z zlecenia działań firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją mulimedialną
-case studies
-ćwiczenia indywidualne
-dyskusje (burza mózgów)
-zajęcia warsztatowe

Czas trwania: 2 dni/16 godzin
Koszt szkolenia: 1599 zł netto/osoba
Termin szkolenia: 25-26.02.2012

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-08.02.2012 r.
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-06.02.2012 r.
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
-01.02.2012 r.
-15.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-02.02.2012 r.
-16.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA:
-18-19.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-24.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-20.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 25-26.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIA: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Klub kompleksowo kształci we wszystkich kluczowych zagadnieniach HR. Nie musisz już szukać poszczególnych szkoleń na rynku – przystępując do Klubu masz gwarancję, że w ciągu niespełna czterech miesięcy uzupełnisz wiedzę i rozwiniesz kompetencje w 12 najważniejszych obszarach HR = będziesz kompletnym HR-owcem.

Członkostwo w Klubie można realizować na 2 sposoby:

- możesz kształcić się indywidualnie we wszystkich dziedzinach
- jeśli jesteś specjalistą tylko wybranych dziedzin, możesz kształcić się w grupie swoich współpracowników - wspólnie możecie wykorzystać pakiet 12 szkoleń

Klub to cykl 12 szkoleń – łącznie 96 intensywnych godzin warsztatowych w kameralnych grupach, prowadzonych przez doświadczonych praktyków.

Program Klubu obejmuje następujące tematy:

1. Efektywny system motywacyjny – jak przygotować i wdrożyć w firmie
2. Opisy stanowisk – po co i jak?
3. System ocen okresowych – przygotowanie i wdrożenie
4. Rekrutacja i selekcja, czyli jak skutecznie pozyskiwać pracowników
5. Talent management – jak wyszukać i oszlifować diamenty
6. Rozwój i szkolenia pracowników
7. Controlling Personalny
8. Mierniki i wskaźniki w pracy HR – co i jak można (i należy) mierzyć
9. Outplacement w małych firmach i korporacjach
10. Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji
11. Narzędzia informatyczne i Internet w działaniach HR
12. Badania HR – jak zdobyć wiedzę od pracowników

Dowiedz się więcej: http://hrnews.pl/kkhr/Default.aspx

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

WYLICYTUJ 2-DNIOWE SZKOLENIE NA RZECZ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

Na specjalną aukcję trafiło 2-dniowe szkolenie PROFES.

Cena wywoławcza to zaledwie 25% wartości! To doskonała okazja, żeby zadbać o rozwój swoich pracowników i jednocześnie wesprzeć szczytny cel!

Temat szkolenia zostanie ustalony indywidualnie ze zwycięzcą aukcji!

Cały przychód z naszej aukcji zasili konto Fundacji. Koniecznie sprawdź szczegóły i licytuj na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.


Uwaga: Dla wszystkich licytujących przygotowaliśmy pamiątkowe upominki!

Sprawdź szczegóły kliknij tutaj
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-08.02.2012 r.
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-06.02.2012 r.
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
-15.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-02.02.2012 r.
-16.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-24.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-20.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 25-26.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIA: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Ewa K.

Ewa K. Dział Polityki
Personalnej,
Organizacji i
Kontroli

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy na szkolenia otwarte

Efektywne Zarządzanie Projektami Assessment/Development Center - szkolenie dla certyfikowanych ekspertów AC/DC

W jaki sposób zorganizować i przeprowadzić sesję AC/DC? Jakie dobrać kryteria oceny? Jak prawidłowo zbudować profil kompetencyjny? Czy można się nauczyć pisania raportów o uczestnikach i udzielania informacji zwrotnych?

Szkolenie przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania procedur i przeprowadzenia sesji AC/DC.

W programie między innymi:

Część I (2 dni): Assessment & Development Center - narzędzia oceny i rozwoju.
- Ocena - aspekt psychologiczny i etyczny
- Dobór metody - AC czy DC?
- Przygotowanie projektu
- Komunikacja w projekcie - firma, uczestnicy, zlecający
- Profilowanie stanowiska - Profil kompetencji

Część 2 (2 dni): Procedura AC/DC.
- Przygotowanie procedury - ćwiczenia, karty ocen
- Przygotowanie asesorów
- Organizacja sesji

Część 3 (2 dni): Prowadzenie sesji i informacje zwrotne.
- Prowadzenie obserwacji i notatek
- Ocena
- Warsztat praktyczny sesji oceniającej
- Informacja zwrotna
- Ocena efektywności

Czas trwania: 3 sesje po 2 dni szkoleniowe

Assessment/Development Center - szkolenie dla asesorów

Jaką rolę pełni asesor podczas AC/DC? Jak dokonać rzetelnej i obiektywnej obserwacji, interpretacji oraz oceny zachowań uczestników sesji AC?

W programie między innymi:

Moduł I:
- Metodologia Assessment Center - wprowadzenie.
- Oceniane kompetencje.
- Warsztat z zakresu obserwacji zachowań, prowadzenia notatek i dokonywania oceny - standardy AC
- Ćwiczenia praktyczne obejmujące zasady interpretacji i klasyfikowania zaobserwowanych zachowań do poszczególnych kompetencji.
- Skala ocen i zasady oceniania.
- Błędy popełniane podczas oceniania i sposoby ich unikania - Case Study.
- Sesja podsumowująca - spotkanie asesorów.
- Warsztat z zakresu tworzenia wskazówek rozwojowych na podstawie oceny.

Moduł II: Warsztatowa sesja AC/DC - praca na żywym organizmie.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy wcielą się w rolę asesorów. Przeprowadzą rzeczywistą sesję AC, której efektem będzie uzyskanie dokładnych i wiarygodnych opinii o uczestnikach. Nowi asesorzy udzielą też informacji zwrotnych.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Zapytaj nas o szczegółowe programy szkoleń.

Ewa Kudrzycka
Strategie Personalne
Gsm: + 48 609 021 789
e-mail: ewa.kudrzycka@sp.pl

Następna dyskusja:

Profesjonalny HR - szkoleni...




Wyślij zaproszenie do