Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Czy wiesz, że pełne wykorzystanie swoich talentów to umiejętność, którą można wyćwiczyć?

Weź udział w Warsztatach Talentów Menedżerskich - praktycznych, jednodniowych szkoleniach ACT Advanced Corporate Training adresowanych do wszystkich osób, które chcą odkryć i przećwiczyć, jak jeszcze mogą wykorzystać swoje talenty.

Już od października: „Zahipnotyzuj się na sukces”, „Od stresu do równowagi”, „Komunikacja: Trudno powiedzieć, łatwo powiedzieć” , „Jakość życia: Droga do równowagi”, „Motywacja: Od kija i marchewki do kierowania swoim życiem” oraz warsztaty w języku angielskim „Effective Presentations” i „Highly Effective Interview Techniques.

Szkolenia odbywają się w centrum Warszawy.
Sprawdź szczegóły: http://act.edu.pl/warsztaty

Na hasło Goldenline: 15% rabat!Marzenna Mazurkiewicz edytował(a) ten post dnia 28.09.11 o godzinie 14:48

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Gorąco zachęcam do udziału w kolejnej edycji Akademii Managera HR!

Akademia Managera HR to program szkoleń mający na celu rozwój wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. AM HR jest realizowana po raz ósmy przez Selecttraining.

Profesjonalne Rekrutacje
Termin: 10-11.10.2011; 14-15.11.2011

Strategiczny HR: Tworzenie strategii HRM
Termin: 03-04.11.2011

Assessment Center/Development Centre
Termin: 17-18.10.2011

Zarządzanie rozwojem pracowników w organizacji
Termin: 07-08.11.2011

Komunikacja wewnętrzna w organizacji
Termin: 24-25.10.2011

Nowoczesne systemy motywowania i wynagradzania
Termin: 06-07.10.2011

Zarządzanie kompetencjami w organizacji
Termin: 10-11.10.2011

System Ocen Okresowej Pracownika
Termin: 24-25.10.2011

Zarządzanie talentami
Termin: 10-11.10.2011

Ewaluacja szkoleń
Termin: 21-22.11.2011

Zachęcamy również do odwiedzenia naszych stron: http://selectone.com.pl
oraz http://akademiamanagerahr.pl, na których znajdziecie Państwo więcej informacji o szkoleniach realizowanych w naszej firmie.

Udzielamy także informacji pod nr: 695 43 43 43

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału,

Magdalena Kwapisz
mkwapisz@selectone.com.pl
SelectOne
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

ZAPRASZAMY NA WARSZTAT AKREDYTACYJNY FACET5!
OSTATNIE WOLNE MIEJSCE – BARDZO ATRAKCYJNA CENA!!!
(szczegóły można uzyskać pod nr tel.: 509 989 234 Olga Sosińska)

Facet5 to wszechstronne narzędzie, które skutecznie wspiera projekty:
– Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej
– Assessment i Development Centre
– Rozwoju Pracowników
– Coachingu
– Planowania ścieżek karier i planów następstw
– Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic
– Rozwoju umiejętności przywódczych
– Budowania efektywnych zespołów
– Rozwiązywania konfliktów
– Doradcze związane z rozwojem karier

Zapraszamy do odwiedzenia stron:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html
http://hrht.pl

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej.

Bezpłatne opcje systemu, które udostępniane są jedynie akredytowanym użytkownikom Facet5, to:
• Korzystanie z wielu wersji językowych.
• Możliwość generowania raportów Facet5 w różnych wymiarach - dla różnych celów.
• Tworzenie profili idealnych kandydatów na określone stanowiska w firmie.
• Generowanie przewodników rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
• Generowanie raportów ułatwiających analizy skuteczności i dopasowania zespołów oraz rozwiązywanie konfliktów.
• Możliwość projektowania kultury organizacji.

Nie pobieramy rocznych opłat z tytułu przekazania dostępu do systemu ani żadnych innych opłat licencyjnych oraz nie zobowiązujemy użytkowników do wykorzystywania jakiejkolwiek ilości badań! Nasi akredytowani użytkownicy korzystają z systemu zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują a nie wtedy kiedy muszą.

Termin warsztatów: 6 i 7 października, 2011
Miejsce warsztatów: Warszawa
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska
Olga Sosińska
tel.: +48 509 989 234
o.sosinska@businesscreator.pl
Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt na powyższy nr tel.
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja Meridian, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Szanowni Państwo,



W imieniu Zachorowska & Partners chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu:



NOWOCZESNE SYSTEMY WYNAGRADZANIA W PRAKTYCE

Warszawa 10-11.10.2011r.


CELE

· poznanie najlepszych praktyk rynkowych,

· nabycie praktycznej wiedzy z zarządzania nowoczesnym systemem
wynagrodzeń,

· rozwój umiejętności motywowania pracowników.



Stawiamy na zdobycie wiedzy praktycznej. Każdy blok tematyczny zawiera odpowiednie ćwiczenia i studia przypadków.

PROFIL UCZESTNIKÓW

Specjaliści i menedżerowie z Działu Personalnego,

Kadra menedżerska wszystkich szczebli,

Szefowie zespołów.

PROFIL TRENERÓW
Eksperci w dziedzinie zarządzania systemami wynagrodzeń.



PROGRAM

· Podstawowe pojęcia dotyczące systemu wynagrodzeń

· Mapowanie stanowisk (opisy stanowisk)

· Analizy płacowe

· Metody motywowania i doceniania

· Polityka płacowa

· Proces podwyżkowy

· Inne metody wynagradzania

· Tworzenie systemów premiowych

· Świadczenia pozapłacowe

· Rola Działu Personalnego i menedżerów



FORMA SZKOLENIA

· Prezentacja

· Dyskusje

· Ćwiczenia i studia przypadków



ATUTY

· Kameralne grupy warsztatowe (max 10 osób)

· Interaktywna metoda szkolenia

· Profesjonalne materiały szkoleniowe







Ostatnie wolne miejsce!!!!
Cena 1200zł plus VAT
Zapraszamy!!!!!!!!
Agnieszka S.

Agnieszka S. Doradca ds.
eMarketingu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


PRZEDSIĘBIORCO!!!
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNYCH USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH!


Projekt „Z wiekiem na plus – szkolenia dla przedsiębiorstw”,oferuje przedsiębiorstwom i ich pracownikom szeroki wachlarz BEZPŁATNYCH usług doradczo-szkoleniowych.

Jeśli jesteś właścicielem lub pracownikiem mikro, małego bądź średniego przedsiębiorstwa:

• Weź udział w szkoleniach!
• Skorzystaj z porad doradcy!
• Zdobądź certyfikat wdrożenia Strategii Zarządzania w Wiekiem!
• Skorzystaj z coachingu indywidualnego!
• Zostań mentorem we własnej organizacji!


SZKOLENIA W WARSZAWIE:

1. Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem:

Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo
Od skutecznego zatrudnienia do profesjonalnego zwolnienia
Rozwój pracowników – zarządzanie kompetencjami
Implementacja zarządzanie wiekiem


2.Coaching i Mentoring


Przygotowanie do pracy coacha
Mentoring, intermentoring
Komunikacja w coachingu i mentoringu
Narzędzia w pracy coach’a
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha, mentora.


DODATKOWE USŁUGI:

1.Doradztwo dla firmy w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Wiekiem w Przedsiębiorstwie.

2.Coachning indywidualny polegający na indywidualnym wsparciu osób do pełnienia w firmie roli coacha / mentora

Więcej informacji oraz możliwość zapisu znajdą Państwo na stronie:
http://45naplus.nf.pl/projekt

Zapraszam do kontaktu:
Agnieszka Skalska
Nowoczesna Firma S.A.
Agnieszka.skalska@nf.pl
22 314 14 39


Obrazek

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Zapraszam na Prezentację pierwszego w Polsce Programu Executive Education
22 października, godz. 10.00 - 13.00
w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu

W planie Dnia:
- Rejestracja uczestników i poranna, orzeźwiająca kawa
- Koncepcja Programu Executive Education i przebieg zajęć - spotkanie z twórcą Programu
- Executive w Polsce, Europie i gospodarce globalnej – dlaczego warto zainwestować w siebie i stać się liderem
- Liderzy biznesu w roli prowadzących – opowiedzą o swoim doświadczeniu, sukcesach i porażkach

Zapisy na Dzień Otwarty
wyłącznie online - zgłoś swój udział klikając tutaj

Sprawy organizacyjne:
- obecność – pożądana
- udział – nieodpłatny
- strój – swobodny biznesowy lub weekendowy

Po więcej informacji kliknij tutaj

W razie pytań służymy pomocą:

Biuro Programu Executive Education
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
tel. 71 376 23 80
tel./fax 71 376 23 92

e-mail: pee@wsb.wroclaw.pl
Piotr Krasek

Piotr Krasek Specjalista ds.
rekrutacji i
promocji

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób
zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności
do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych,
właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega
na zarządzaniu pracownikami.

ROZPOCZĘŁA SIĘ REKRUTACJA NA III EDYCJĘ SZKOLENIA.

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia
z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji,
systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.



Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 14:03

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie:

-Facebook bez tajemnic (22.11.2011 r. lub 13.12.2011 r.)
-Zarządzanie czasem (26.11.2011 r.)

Może wybrać dla siebie jeden z prezentowanych prezentów i cieszyć się jego właściwościami!

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)

2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala

3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Zapraszamy do skorzystania z naszej ofert!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

OGŁASZAMY PROMOCJĘ
Każda uczestniczka, która zdecydują się zapisać na warsztaty zapłaci tylko 60 zł!

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

Tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Witam,

Zapraszam do zapoznania się z kalendarzem AKADEMII MANAGERA HR,która powstała z myślą o przekazaniu kompleksowej wiedzy z zakresu HR, obejmując swoimi tematami zarówno zagadnienia z zakresu zarządzania, prawa, a także miękkich aspektów HR.

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH NA STRONIE http://akademiamanagerahr.pl oraz http://selectone.pl

MIEJSCE: WARSZAWA (ścisle centrum)

KONTAKT: e-mail: mkwapisz@selectone.com.pl

Tel. 695 43 43 43

Magdalena Kwapisz
SelectOne

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NIEZWYKLE CIEKAWYCH WARSZTATACH!!!
Magdalena B.

Magdalena B. Specjalista HR

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

2L sp. z o.o. ma przyjemność zaprosić na seminarium:
Psychologia rozwoju handlowców

Celem seminarium jest przedstawienie koncepcji systemu rozwoju zawodowego handlowców bazującego na podejściu procesowym do zarządzania firmą oraz rozwiązaniach e-learning. W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane najnowsze narzędzia wspomagające rozwój handlowców B2B oraz ich wpływ na wzrost efektywności sprzedaży.

Jest ono adresowane do kadry zarządzającej działów sprzedaży oraz specjalistów HR odpowiedzialnych za politykę personalną w firmach.

Seminarium odbędzie się 15 listopada 2011 r. w godzinach 9:00-17:00 w Centrum Zielna w Warszawie.

Tematy poruszane na seminarium:
Psychologia rozwoju handlowców – dr hab. Adam Skibiński prof. US
Orientacja pozytywna a rozwijanie kompetencji zawodowych i osobistych – Justyna Szymańska
Metody e-learningowe wspomagające proces rozwoju kompetencji zawodowych – Anna Soin
System Rozwoju Kompetencji Sprzedażowych jako narzędzie wspomagające zarządzanie procesowe - Marek Kowalczyk
Doskonalenie sprzedaży – Wojciech Grzybowski
Rozwijanie kompetencji interpersonalnych metodą blended learning – Lidia Tkaczyńska
Rola coachingu w rozwoju sił sprzedaży - Marek Szewczyk
Efektywność sprzedaży, a efektywności osobista - Anna Romaniuk

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: http://www.salonrozwoju.pl/program
Zgłoszenia prosimy przesyłać na formularzu znajdującym się na stronie http://www.salonrozwoju.pl/formularz do dnia 9 listopada 2011 r. na adres: mborek(at)2-l.pl lub faxem: (22) 833 00 62.
Osobom, które prześlą zgłoszenie do 28 października, oferujemy 15% rabat.

Zapraszam serdecznie

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie:

-Facebook bez tajemnic (22.11.2011 r. lub 13.12.2011 r.)
-Zarządzanie czasem (26.11.2011 r.)

Może wybrać dla siebie jeden z prezentowanych prezentów i cieszyć się jego właściwościami!

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)

2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala

3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...

Następna dyskusja:

Profesjonalny HR - szkoleni...




Wyślij zaproszenie do