Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Serdecznie zapraszam na szkolenie

”TWORZENIE PROCEDUR ANTYMOBBINGOWYCH I ANTYDYSKRYMINACYJNYCH W ZAKŁADZIE PRACY”

8 lutego 2011r. - Warszawa

Podczas szkolenia przedstawiane zostaną praktyczne aspekty patologicznych zachowań w miejscu pracy, sposoby rozpoznawania i klasyfikowania tych patologicznych zachowań i postaw, a także sposoby przeciwdziałania na gruncie prawnym, zarządczym i psychologicznym.

Zajęcia mają na celu wspólne wypracowanie i przekazanie gotowego schematu procedury antymobbingowej i/lub antydyskryminacyjnej, a także określenie faktycznych możliwości oddziaływania w zwalczaniu (przeciwdziałaniu, ograniczaniu, łagodzeniu skutków) tych patologii.

Uczestnicy poznają również przykładowe (z praktyki) procedury i schematy postępowania w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zachowań w miejscu pracy.


KOSZT: 590,00 PLN + 23% VAT (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>



-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
22/535-80-75

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Empower Group zaprasza na szkolenia otwarte !

Tylko w lutym i marcu każdemu uczestnikowi szkoleń otwartych dajemy mini netbooka !!

Miejsce: Warszawa
Cena: 1970 PLN netto
Promocja: Przy trzech osobach z firmy cena wynosi 1870 PLN netto
Koordynator: Klaudia Stolarska 22 826 08 55 kom. 516 398 829

Lista szkoleń otwartych:

http://empower-group.pl/mini-netbook-do-szkolenia.html

Zapraszamy

Empower Group http://empower-group.pl/

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Business Breakfast - HRowa Kula Kryształowa czyli odkryj już w lutym co może nie działać w październiku

Zarządzanie działem HR jest w samym sobie już wielkim wyzwaniem: przygotowanie programów szkoleniowych, zarządzanie zasobami ludzkimi, opracowanie systemów motywacyjnych, kreacja oraz wdrożenie strategii i polityki personalnej, wspieranie zmian personalnych i organizacyjnych, koordynacja procesów rekrutacyjnych... to tylko kilka z licznych przykładów.

Ponadto oczekuje się, że dyrektor działu HR będzie w stanie przewidzieć trendy na rynku pracy, uwzględni bieżące zmiany w prawie pracy,wszystkie możliwe trudne sytuacje i problemy oraz, że im zapobiegnie!

Jest to możliwe?
Tak! Z HRową kulą kryształową.

Andrzej Hejduk jest ekspertem z dziedziny budowania i wdrażania skutecznych systemów zarządzania zasobami ludzkimi i specjalizuje się w szczególności w:
• systemach wynagradzania,
• systemach motywowania i premiowania wykorzystującymi zarządzanie przez cele oraz ideologię Balance Scorecard,
• systemach zarządzania kompetencjami opartymi o kluczowe wartości organizacji

Sam pełniąc funkcje prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego oraz doradcy i trenera współpracującego z działami HR, zauważył jak ważna jest umiejętność zapobiegania sytuacjom kryzysowym zanim mają szansę powstać.

Akademia Szybkiej Nauki, firma szkoleniowa, która dzięki istnieniu na rynku od 1998 może zapewnić najlepszych trenerów z każdej dziedziny, zaprosiła Andrzeja Hejduka na to spotkanie, które umożliwi określenie największych wyzwań jakie stoją przed działami HR oraz zapoznanie z najnowszymi trendami szkoleniowymi, które mogą zoptymalizować podjęte działania.

Szkolenia z Andrzejem Hejdukiem kosztują normalnie kilka tysięcy złotych, jednak na dobry początek roku, oraz aby zbudować dobre relacje z naszymi (potencjalnymi) klientami, zdecydowaliśmy się zorganizować taki warsztat za darmo. Uczestnicy tylko ponoszą koszt własnego śniadania. Otrzymują Państwo rewelacyjną okazję, aby zdobyć wiedzę w przyjemny sposób przy śniadaniu, a także okazję do „networkingu”.

Aby uczestniczyć w Business Breakfast prosimy o mail zwrotny z potwierdzeniem przelewu kwoty 40 zł na konto Multibank 94 1140 2017 0000 4802 0377 8172 oraz podanie danych firmowych, na które ma być wystawiony rachunek na adres mailowy: patrycja.herda@akn.pl do 11.02.2011. Po tym terminie koszt wyniesie 95 zł.Patrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 07.02.11 o godzinie 12:33
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH


Ile to kosztuje?

Nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu? Nie musisz ryzykować! Cena dla Ciebie: 495PLN/osoba

Wiesz już jak szkolimy? Obowiązuje Cię cena regularna: 1495PLN/osoba

Zgłosisz się do 16.02.2011r. Zapłacisz tylko 995PLN/osoba.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Poznań 26-27.02.2011
Adres: powiemy o nim już wkrótce.

Co Ci da udział w szkoleniu?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Poznasz mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się
- Będziesz potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy
- Zwiększysz swoją efektywności w obsłudze klientów
- Będziesz potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu lub http://businesstrainers.pl

Jak się zgłosić?
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia dostępny na stronie:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNVWX...

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń lub napisz!

Kontakt:
Tel.: +48 530 134 347 - Sławek Krzysztofik
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szkolenie i badanie potrzeb szkoleniowych GRATIS*

Uważamy, że w biznesie ważną zasadą jest zasada „Nie kupuj kota w worku”. Wiec postanowiliśmy dać Twojej firmie
DARMOWE* BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH, A NA JEGO PODSTAWIE 2 DNIOWY
WARSZTAT GRATIS!


Zastanawiasz się już nad tym, co dostaniesz za pieniądze, jak to dajemy za darmo*?

SPRAWDŹ NAS! Inwestuj w zaufanych i sprawdzonych partnerów biznesowych.

Potrzebujesz więcej szczegółów?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.pl

Strefa wiedzy: http://gntb-bt.pl

*Warunki skorzystania z oferty udostępniamy w trakcie indywidualnych rozmów.
Monika Karmaza

Monika Karmaza Wydawnictwo TADAM,
Redaktor Prowadząca,
Business Partner/...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
7-8 marca 2011 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci;
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie;
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej;
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową -50%:
980 PLN – szkolenie dwudniowe


Cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem.


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Karina J.

Karina J. coach, trener,
menadżer

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

MENADŻER COACHEM

Szkolenie rozpoczyna cykl warsztatów przygotowanych z myślą o kadrze zarządzającej (szczegóły wkrótce), których celem jest doskonalenie kluczowych kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem pracowników. Stanowi wprowadzenie w zagadnienia związane z coachingiem i jest bazą do kolejnych.

Uczestnicy:
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych wykorzystaniem coachingu jako narzędzia służącego rozwijaniu umiejętności pracowników oraz podwyższaniu skuteczności ich działania. A co za tym idzie w szczególności zapraszamy osoby zarządzające zespołami oraz aspirujące lub przygotowujące się do pełnienia takiej roli.

Cele szkolenia:
-zapoznanie uczestników z koncepcją coachingu jako narzędzia rozwoju pracowników
-zdobycie umiejętności stosowania technik coachingowych w praktyce
-uświadomienie korzyści wynikających ze stosowania coachingu jako jednego z narzędzi zarządzania zespołem
Szkolenie jest certyfikowane.

Program szkolenia:
1. Filozofia coachingu
-definicje coachingu
-główne zasady i cele coachingu
-rodzaje i techniki coachingu (coaching aktywny i nieaktywny; EDICC, FISH, GROW)
-korzyści wynikające ze stosowania coachingu
-różnice pomiędzy coachingiem a mentoringiem
2. Rola coacha
-od menedżera do coacha -nowy standard zarządzania
-podstawowe umiejętności coacha
-typowe w pracy menedżera sytuacje nadające się do zastosowania technik coachingowych

3. Techniki coachingowe
-poszczególne etapy rozmowy coachingowej
-kluczowe w coachingu umiejętności (nawiązywanie i utrzymywanie relacji, zadawanie pytań, udzielanie informacji zwrotnej, aktywne słuchanie
-najczęstsze błędy

Metodologia:
Szkolenie prowadzone metodą warsztatową w formie interaktywnego treningu umiejętności z wykorzystaniem metod aktywizujących, m.in.: ćwiczeń w małych grupach, symulacji zdarzeń realnych; case study oraz uzupełniająco mini-wykładów.
SPRAWDŹ więcej na: http://profes-szkolenia.pl
Termin i miejsce:
02.04.2011 (sobota) godz. 9.00-17.00
Kraków ul. Św. Filipa 23/6

Inwestycja:

Tylko teraz w przedpłacie do 15 marca zapłacisz 247 złotych, po tej dacie 297 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, certyfikat, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze).
Dla chętnych wystawiamy rachunki.

Zapisy:
Karina Jelska tel. 600256652 lub karina.jelska@profes-szkolenia.pl

Kto prowadzi:

Karina Jelska – trener biznesu, coach, konsultant zarządzania – z kotrenerem.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Efektywne prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych
…aby wiedzieć co zrobić, żeby klient nie żegnał się z Tobą zanim się mu przedstawisz.

Czy wiesz, że rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy?

Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie. My nauczymy Cię jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz :)
Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.

Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?

Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.


Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.


CELE SZKOLENIA:

1. poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
2. nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystania ze skryptów,
3. zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
4. nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
5. przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
6. nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.



Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.


Decydując się teraz na szkolenie EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH zdobędziesz:


- Praktyczne umiejętności wykorzystania technik, które od razu wykorzystasz w swojej pracy, zwiększając liczbę podpisanych kontraktów;
- Nowe podejście do rozmów telefonicznych, które zaczniesz traktować jako dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, informacji;
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji;
- Doświadczenie łączące zabawę z profesjonalną wiedzą biznesową;
- Dostęp do doświadczonego praktyka - możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu szkolenia;
- Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu;
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

To prawda, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia.

Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych.


KOSZT SZKOLENIA:


Standardowa cena szkolenia: 980 PLN/os.


*Promocja wiosenna*

50% zniżki 980 PLN 490 PLN

Zaoszczędzisz 490 PLN


*cena promocyjna przysługuje w przypadku zgłoszenia się na szkolenie do dnia 8 marca 2011 roku



**BONUS**
Każda kolejna zgłoszona osoba z firmy

otrzyma dodatkową zniżkę w wysokości 5%



Jak zgłosić się na szkolenie?
1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i odeślij go do nas na adres: szkolenia@akn.pl
2. Otrzymasz wstępne potwierdzenie rezerwacji oraz fakturę pro-formę
3. Po jej opłaceniu dostaniesz potwierdzenie ostatecznej rezerwacji .
4. Dnia 18 marca 2011 , w godzinach 9:00-17:00 zapraszamy Cię na szkolenie ( siedziba Akademii Szybkiej Nauki , ul. Nowogrodzka 49, Warszawa)


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym działem szkoleń:
tel. 502-190-259 begin_of_the_skype_highlighting              502-190-259      end_of_the_skype_highlighting
Izabella Kapuściak Patrycja Herda-Niszcz
iza.kapusciak@akn.pl patrycja.herda@akn.pl



TRENER:

Artur Łukasik
- trener praktyk, z ponad 15 – letnim doświadczeniem szkoleniowym. Przez ostatnie 10 lat pracował dla największych firm w branży finansowej.
Specjalizacja:

- skuteczna komunikacja,
- NLP,
- zaawansowane szkolenia z technik sprzedaży.

Idealny dla: warsztaty dla grup 12 - 18 osób.

Wyjątkowe / Ciekawostka: trenował sporty pożarnicze (występował na zawodach rangi wojewódzkiej) i brał czynny udział w akcjach gaśniczych.


PROGRAM SZKOLENIA:
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje etapy rozmowy telefonicznej, trudne sytuacje w rozmowach telefonicznych, telefoniczną komunikację z klientem, itp.

Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
1. Podstawowe informacje dotyczące rozmów telefonicznych:

• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Cel główny i cele pomocnicze realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej.

2. Etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Przygotowanie do przeprowadzenia sesji rozmów telefonicznych.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych.
• Podsumowanie i analiza przeprowadzonych rozmów telefonicznych.


3. Rozmowa telefoniczna – proces prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Wprowadzenie - budowanie relacji z Klientem.
• Rozwinięcie - wstępne zainteresowanie Klienta, badanie jego potrzeb i prezentacji rozwiązań.
• Zakończenie - podsumowanie i zakończenie rozmowy z Klientem.

4. Narzędzia w rozmowie telefonicznej.

• Pytania i parafraza.
• Słowa klucze i zwroty perswazyjne.
• Głos jako najważniejszy nośnik informacji.

5. Skrypty telefonicznych rozmów handlowych.

• Rodzaje skryptów.
• Tworzenie skryptów.
• Korzystanie ze skryptów.


6. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.Patrycja Herda-Niszcz edytował(a) ten post dnia 04.03.11 o godzinie 11:45
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH

Zanim przeczytasz dalszą część, zachęcamy, abyś odpowiedział sobie na pytania:

1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na więcej niż 1 pytanie, to warto abyś czytał dalej.

Biznes tworzą ludzie. To ludzie decydują „co będzie i jak będzie”, komunikując się ze sobą nawzajem. Zadecyduj i Ty, czy chciałbyś rozmawiać z ludźmi, z którymi pracujesz i robisz biznes tak, aby realizować swoje cele zawodowe i prywatne?

My stworzymy okazję do tego, abyś doświadczył, przećwiczył i umiał zastosować w praktyce sposoby skutecznego porozumiewania się i budowania relacji z ludźmi w swojej codziennej pracy. Ty tylko „chciej”!

Ile to kosztuje?

*2 dni pracy warsztatowej: 495 PLN/osoba

*Przyprowadzisz ze sobą drugą osobę, zapłacisz : 395PLN/osoba

*Przyjdziecie w trzy osoby, zapłacicie tylko 345 PLN/osoba.

Sprawdź szczegóły

lub

Zadzwoń / napisz!

Kontakt:
Sławek Krzysztofik
Tel.: + 48 530 134 347
E-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl

SPRAWDŹ INNE NASZE SZKOLENIA

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Empower Group zaprasza 17 – 18 marca na szkolenie - Zarządzanie kompetencjami w organizacji

System zarządzania zasobami ludzkimi w każdej firmie jest fundamentem do sprawnego jej funkcjonowania.

NETBOOK DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA !

Termin: 17-18 marca
Miejsce: Warszawa – hotel Businessman Institute
Koszt: 1750 zł netto za osobę
W cenie:
• Warsztat szkoleniowy
• Materiały szkoleniowe
• Catering dla uczestnika
• Przerwy kawowe
• Netbook dla każdego uczestnika
• Nocleg
Promocja:
• Netbook dla każdego uczestnika !
• Nocleg !
Program: Zapraszam do zapoznania się z programem http://empower-group.pl/szkolenia/szkolenia-hr/zarzadz...
Kontakt: http://empower-group.pl/kontakt.html
Klaudia Stolarska
+48 22 826 08 55
+48 516 398 829
klaudia.stolarska@empower-group.pl
www.empower-group.pl
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH

My stworzymy okazję do tego, abyś doświadczył, przećwiczył i umiał zastosować w praktyce sposoby skutecznego porozumiewania się i budowania relacji z ludźmi w swojej codziennej pracy. Ty tylko „chciej”!

Ile to kosztuje?

*2 dni pracy warsztatowej: 495 PLN/osoba

*Przyprowadzisz ze sobą drugą osobę, zapłacisz : 395PLN/osoba

*Przyjdziecie w trzy osoby, zapłacicie tylko 345 PLN/osoba.

Sprawdź szczegóły
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Promocja Wiosenna -30%

Imperium Szkoleniowe zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach objętych Promocją Wiosenną:

MS Excel 2007 Podstawy programowania w języku VBA

Termin: 26-27.03.2011
Cena: 525 zł netto

Miejsce: Warszawa, siedziba Imperium Szkoleniowego

Więcej informacji o szkoleniach objętych promocją wiosenną na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/promocja-wiose....


Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 402 15 04
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Sekrety mobilizacji nieświadomego umysłu do aktywnej i ambitnej
realizacji najważniejszych dla Ciebie celów.


Podczas jednej sesji hipnotycznej
3 różne podróże do nieświadomego umysłu
+
HIPNOTYCZNY PREZENT
Modelowanie Mistrzów (127zł)
(opis produktu) (posłuchaj fragmentu)
ZA DARMO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA

Warszawa / 29 marca 2011 r / 18:30 – 21:30
ul. Wilcza 46 Coworking Club

Liczba miejsc ograniczona do 20 osób
o rezerwacji decyduje kolejność zapisów

Koszt spotkania: 50zł

>>Szczegółowe informacje i możliwość rezerwacji<<

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Przygotowanie raportu dla przełożonego jest projektem? Wyjazd z rodziną na wakacje, organizacja przyjęcia weselnego? Wprowadzenie nowego systemu informatycznego w firmie? Organizacja kampanii reklamowej lub zakup nieruchomości?

Zgodnie z definicją stosowaną według metodyki PRINCE2® cechuje się on:
- Określonym i skończonym czasem trwania;
- Zdefiniowanym i mierzalnym wynikiem;
- Systemem działań niezbędnych do osiągnięcia celu;
- Określoną pulą zasobów (np. kto, czym, itd.).

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

tutaj znajdziesz informację PRINCE2 w pigułce

Dlaczego u nas?

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 100% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tą wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Tylko w kwietniu dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się do 4 kwietnia na szkolenie PRINCE2 Foundation (11-13/04/2011) lub PRINCE2 Practitioner (14-15/04/2011) otrzymasz:

- 10% rabatu,
- 15% rabatu – jeśli zgłosisz się z drugą osobą lub zapiszesz się na Foundation +Practitioner,
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się z dwiema osobami lub z drugą osobą zapiszecie się na Foundation + Practitioner.

Zgłoś się już dziś wypełniając formularz zgłoszeniowy kliknij tutaj

Bezpośredni kontakt
zadzwoń i dowiedz się więcej:

Patrycja Herda-Niszcz
Koordynator Sprzedaży Szkoleń
502-190-259
patrycja.herda@akn.pl
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Serdecznie zapraszam na szkolenie

” PRACODAWCA A ZWIĄZKI ZAWODOWE. WYBRANE PROBLEMY ZBIOROWEGO PRAWA PRACY”

14 kwietnia 2011r. - Warszawa


Brak właściwej znajomości i stosowania ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych naraża w szczególności związki zawodowe na odpowiedzialność z zakresu prawa pracy, cywilnego i odpowiedzialność karną.


Szkolenie poprowadzi Janusz Żołyński autor publikacji "Pracodawca a związki zawodowe".


Każdy uczestnik otrzyma książkę
"Pracodawca a związki zawodowe. Wybrane problemy zbiorowego prawa pracy"


Obrazek




KOSZT SZKOLENIA: 590,00 PLN + 23% VAT (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy >>>



-----------------------------
Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
22/535-80-75
Mirosław M.

Mirosław M. Właściciel,
Maciejski Szkolenia
I Konsulting

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

http://www.konferencjefarmaceutyczne.pl

OSZCZĘDZA CZAS – JEDNO MIEJSCE W INTERNECIE ELIMINUJE KONIECZNOŚĆ PRZEGLĄDANIA WIELU STRON W SIECI W CELU POSZUKIWANIA OFERT RYNKOWYCH

DAJE SZEROKI WYBÓR OFERT – MOŻLIWOŚĆ WYBORU NAJWŁAŚCIWSZEJ OFERTY WEDŁUG POTRZEB KLIENTA

PRZEDSTAWIA PROFILE FIRM – MOŻLIWOŚĆ WYBORU USŁUG SPOŚRÓD WIELU PREZENTOWANYCH FIRM

PORÓWNUJE OFERTY – MOŻLIWOŚĆ OCENY OFEROWANYCH USŁUG BEZPOŚREDNIO W JEDNYM MIEJSCU

W BIZNESIE - CZAS TO PIENIĄDZ !!!

ZAPISANIE SIĘ DO NEWSLETTER'A DA CI MOŻLIWOŚĆ POZNANIA NA BIEŻĄCO, DODAWANYCH TEMATÓW SZKOLEŃ WARSZTATÓW ORAZ ORGANIZOWANYCH KONFERENCJI

http://platformakonferencji.pl

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
19 kwietnia w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek
Artur Półgrabia

Artur Półgrabia Prezes Zarządu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Mamy dla Państwa bezpłatne zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie jakim jest Expo Kadry. Bezpłatne Expo HRM&D już po raz IV towarzyszy Kongresowi Kadry, w tym roku wyjątkowej edycji 40. Światowej Konferencji IFTDO.

Expo HRM&D to:
- Największe bezpłatne Expo branży HR
- Kilkudziesięciu Wystawców– Liderów Rynku
- 30 Wystąpień Merytorycznych w Obszarze Rozwiązań HR
- Liczne konkursy i cenne nagrody
- 1000 odwiedzających
- Porady Eksperckie i konsultacje profesjonalistów HR
- Specjalne oferty wystawców tylko dla Uczestników Expo
- Networking Praktyków HR

Nie czekaj i zgłoś się już dzisiaj na jedyne takie wydarzenie w Europie Centralnej.
Expo Kadry to miejsce gdzie każdy praktyk może znaleźć rozwiązanie dla siebie!
Odbierz swoje zaproszenie na ekskluzywną wystawę Expo HRM&D

Do zobaczenia na Expo Kadry!

Artur Półgrabia
Menedżer Projektu
Nowoczesna Firma SA
artur.polgrabia@nf.pl
/22/ 314 14 03
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Jeżeli jesteś:

- Menadżerem zarządzającym zespołem.
- Regionalnym Kierownikiem.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 199zł brutto.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY!

Następna dyskusja:

Profesjonalny HR - szkoleni...




Wyślij zaproszenie do