Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:

Więcej informacji oraz pełne programy szkoleń znajdą Państwo na stronie http://www.smgkrc.com

Warsztat menedżerski – coaching inteligencji emocjonalnej menedżera
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: AGNIESZKA MICHALSKA-RECHOWICZ
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 7-8.05.2012; 30-31.07.2012; 25-26.10.2012; 10-11.12.2012

Assessment i development centre
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MARCIN BAŃSKI
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 5-6.06.2012; 25-26.09.2012; 3-4.12.2012

Motywowanie pracowników
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MARCIN BAŃSKI
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 19-20.06.2012; 16-17.10.2012;

Obsługa klienta w sytuacji reklamacji
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: BARBARA MASTALERZ, URSZULA SENDOR
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 22-23.05.2012; 12-13.11.2012

Planowanie sukcesu zawodowego
CENA SZKOLENIA: 590,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 5.06.2012; 9.10.2012; 11.12.2012

Psychologia obsługi klienta
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: BARBARA MASTALERZ, URSZULA SENDOR
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 20-21.06.2012; 11-12.09.2012

Skuteczna rekrutacja i selekcja
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 15-16.05.2012; 2-3.10.2012; 27-28.11.2012

Skuteczny sprzedawca
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAREK BOGACZ
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 17-18.05.2012; 10-11.10.2012

Sposoby radzenia sobie ze stresem życiowym i zawodowym. Trening antystresowy
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 29-30.05.2012; 23-24.10.2012; 4-5.12.2012

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszam na kwietniowe szkolenie otwarte. Tym razem na temat narzędzi psychometrycznych wykorzystywanych przez HR w biznesie.

Szczegóły na temat szkolenia tu:
http://testineo.pl/component/eventbooking/?task=view_e...

jednocześnie, już zwyczajowo, mamy pulę zaproszeń. Zaproszone przez nas osoby są zwolnione z opłaty za udział w szkoleniu.

osoby zainteresowane proszę o kontakt.

zapraszam i pozdrawiam
Joanna Kolenda

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Budowanie i motywowanie zespołów, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów”, które odbędzie się 25.04.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy treningów związanych z budowaniem i motywowanie zespołów, komunikowaniem się, rozwiązywaniem konfliktów w zespole oraz negocjacjami. To nie będzie szkolenie typu „siądź i posłuchaj” - szkolimy poprzez aktywny i pełen emocji udział wszystkich uczestników oraz doświadczanie i praktykowanie nabytej wiedzy. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Decydent, kto to tak naprawdę jest?” - elementy warsztatów z negocjacji - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Konflikt interpersonalny w pracy – przyczyny, rozpoznanie, rozwiązania” - warsztaty Beaty Strzyżewskiej
- „Aby grupa stała się zespołem - porozumiewanie się na świadomym i nieświadomym poziomie jako narzędzia budowania i motywowania zespołów” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 20.04.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Szanowni Państwo,

Przygotowaliśmy specjalne pakiety rozwojowe, czyli kompleksowe rozwiązania wspierające rozwój profesjonalny Kierownika Projektu.

Nasze pakiety rozwojowe zawierają:

1. szkolenia z międzynarodowych standardów zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantują najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę oraz doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów;

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy do kontaktu, w celu uzyskania szczegółowych informacji o pakietach rozwojowych dla Kierowników Projektów:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy

Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).

PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:
ABC ergonomii w biurze:
-24.05.2012 r.
MATA do ćwiczeń GRATIS!!!
Koszt szkolenia: 350 zł netto/osoba

Opis szkolenia
Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Metodologia
Wykłady, ćwiczenia oraz dyskusja otwarta.

Program szkolenia
1. Wprowadzenie
- przestrzeń biurowa w świetle przepisów
- gęstość zaludnienia przestrzeni biurowej
2. ERGONOMIA PRZESTRZENI BIUROWEJ
- zdrowe i ergonomiczne stanowisko pracy – BHP
- ergonomia w biurze – co trzeba o niej wiedzieć?
- oświetlenie dzienne i elektryczne
- ustawienie biurek, fotela, wybór monitorów
- klawiatura i myszka – to nie tak proste, jak się wydaje
- wybrane problemy zdrowotne, związane z pracą przy biurku
- zagospodarowanie i umeblowanie pomieszczeń
3. Rodzaje przestrzeni biurowej
- Open space
- Call center
- Hot desking
4. ERGONOMIA KRĘGOSŁUPA - PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA
- anatomia kręgosłupa, przyczyny bólu
- aktywne wykorzystywanie przerw w pracy
- zapoznanie z podstawowymi ćwiczeniami możliwymi do wykonania za biurkiem
- profilaktyka bólów kręgosłupa - przykładowe ćwiczenia mięśni kręgosłupa
5. Akustyka i mikroklimat w biurze
- akustyka biur a efektywność i samopoczucie pracowników
- sposoby poprawy akustyki
- temperatura i wilgotność pomieszczenia

Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkole...

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy na Warsztat Akredytacyjny FACET5-REKRUTACJA, BUDOWANIE ZESPOŁÓW, COACHING.
Obrazek


PROMOCYJNA CENA!!! wyłącznie dla osób/firm, które powołają się na poniższy kupon. Szczegóły pod podanymi nr telefonów.

Obrazek


LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznania się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzeniu PROFILU KANDYDATA
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Mamy opisane w systemie role zespołowe Belbina!

Naszymi Partnerami Biznesowymi w Polsce są zarówno specjaliści HR jak i firmy konsultingowe.

Termin warsztatów: 13-14 czerwca, 2012
Miejsce warsztatów: Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowe szkolenie otwarte dla profesjonalnych handlowców!!!!

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.06.2012.

WIĘCEJINFORMACJI I PROGRAM SZKOLENIA
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowe szkolenie otwarte dla profesjonalnych handlowców!!!!

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.06.2012.

WIĘCEJINFORMACJI I PROGRAM SZKOLENIA
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Już od dziś można cieszyć się niesamowitymi możliwościami jakie niesie ze sobą wyprzedaż szkoleń w ODK SIMP! Ceny lecą w dół! Nawet o 50%! Nie ma się nad czym zastanawiać, ilość miejsc ograniczona...

Kursy, które zostały zaliczone do programu Training Outlet, będą miały oznaczenia "gwiazdki", jednocześnie informujemy, że ceny nie obejmują prezentów ani gratisów.

ZAPRASZAMY! Lista szkoleń poniżej. Co tydzień nowa wyprzedaż szkoleń!:

o ABC ergonomii w biurze – 24.05.2012
Przedtem 350 zł netto teraz 249 zł netto (min. ilość osób 7)

o Ekologiczne gospodarowanie odpadami – 26.05.2012
Przedtem 294 zł netto teraz 199 zł netto (min. ilość osób 7)

o Adobe Flash – poziom podstawowy - 02-03.06.2012
Przedtem 699 zł netto teraz 350 zł netto (min. ilość osób 7)

Informacje na stronie: http://www.odksimp.pl/aktualnosci/97-training-outlet-....

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Aneta J.

Aneta J. Psycholog

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

INTEGRA Centrum Szkoleń i Doradztwa oraz Centrum Edukacji i Rozwoju Osobistego INDIGO w LUBLINIE zapraszają na szkolenia:

1. METODY AKTYWIZUJĄCE W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ
Szkolenie 8-godzinne (2 dni szkoleniowe); grupa maksymalnie 14 osób
25-26 czerwiec 2012, godz. 16.00-20.00
Miejsce: centrum Lublina
Wartość inwestycji: 120 PLN (brutto)
W cenie szkolenia: uczestnictwo w zajęciach, skrypt szkoleniowy, certyfikat uczestnictwa
Trener: Renata Dąbrowska-Jagieło

Cel: nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania i stosowania metod aktywizujących w pracy z grupą.

W programie:
Metody aktywizujące w praktyce szkoleniowej – specyfika, zasadność stosowania.
Opracowanie programu aktywnego szkolenia.
Projektowanie ćwiczeń. Sposoby doboru ćwiczeń do rodzaju grupy szkoleniowej i tematu szkolenia.
Przygotowanie ćwiczeń, planowanie kolejności, podsumowanie ćwiczenia.
Uczenie się poprzez działanie, czyli jak angażować uczestników w proces szkoleniowy.

2. STUDIUM PRZYPADKU (case study) w pracy trenera
Szkolenie 8-godzinne (1 dzień), grupa maksymalnie 14 osób
30 czerwiec 2012, godz. 9.00-17.00
Miejsce: centrum Lublina
Wartość inwestycji: 120 PLN (brutto)
W cenie szkolenia: uczestnictwo w zajęciach, skrypt szkoleniowy, certyfikat uczestnictwa
Trener: Renata Dąbrowska-Jagieło

Cel: nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie projektowania i zastosowania studium przypadku w pracy z grupą.

W programie:
Charakterystyka studium przypadku i zasadność stosowania w procesie szkoleniowym.
Zastosowanie case study w rozwiązywaniu sytuacji problemowych.
Planowanie i projektowanie studium przypadku dla konkretnej grupy odbiorców. Przykłady.
Etapy przygotowania studium przypadku – warsztat.

3. TRENING UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
Szkolenie 16-godzinne (2 dni), grupa maksymalnie 14 osób
23-24 czerwiec 2012, godz. 9.00-17.00
Miejsce: centrum Lublina
Wartość inwestycji: 320 PLN (brutto)
W cenie szkolenia: uczestnictwo w zajęciach, skrypt szkoleniowy, certyfikat uczestnictwa
Trener: Renata Dąbrowska-Jagieło, Agnieszka Szpunar

Cel: nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie pracy z grupą. Szkolenie ma charakter praktyczny.

W programie:
Jak zrobić korzystne wrażenie na słuchaczach? Świadome budowanie relacji z grupą.
Dynamika grupy i role grupowe – co dzieje się podczas szkolenia ? Sposoby oddziaływań trenerskich.
Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowej. Jak efektywnie i efektownie zrealizować wspólne cele szkoleniowe?
Komunikacja z grupą i informacja zwrotna.
Trudne sytuacje szkoleniowe i typy uczestników – rozpoznawanie i umiejętne oddziaływania trenerskie.

Informacje i zapisy: centrum.indigo@tlen.pl
http://www.centrumindigo.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 15:59

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:21

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Szkolenie zorganizowane przez Agencja Pracy Tymczasowej WORK SYSTEM S.C dla przyszłych przedsiębiorców w dn. 18- 20 lipca 2012 w Łodzi:

Temat szkolenia: OPRACOWANIE BIZNES PLANU

Szkolenie skierowane do osób planujących założyć własną firmę oraz osób które zauważają potrzebę reorganizacji własnej firmy.
W 2011 w Krajowym Rejestrze Sądowym zostało zarejestrowanych 24,3 tys firm (badania COIG) pomimo ciągłego kryzysu gospodarczego, to dobra wiadomość. W dodatku ekonomiści wciąż zaznaczają, że w czasie kryzysu powstawały takie firmy jak General Electric, Microsoft czy Hawlett-Packard. Wzmocnij swoją przedsiębiorczość i pomyśl o samo zatrudnieniu, opracuj własny biznes plan i działaj!

Korzyści:
- umiejętność zbudowania profesjonalnego biznes planu
- realna ocena własnych przedsięwzięć
- określenie kosztów inwestycji

Program szkolenia:
- Biznes plan jako kompleksowy projekt, cechy, funkcje
- Struktura biznes planu
- Misja, wizja przedsiębiorstwa
- segmentacja rynku, rynek docelowy
- Analiza strategiczna (m.in. SWOT, GE, BCG), analiza możliwości
- Inwestycja, pozyskiwanie funduszy, źródła finansowania
- Analiza otoczenia ( m.in. PEST, Porter)
- Marketing mix
- Strategia cen, metody ustalania cen
- Układanie planu strategicznego, taktycznego i operacyjnego.
- Plan finansowy, prognozy
- Planowanie zatrudnienia
- Case studies
- Pomoc przy realizacji kluczowych zagadnień własnego biznes planu.

Chęć uczestnictwa prosimy kierować na adres e-mail: szkolenia@worksystem.com.pl

Koszt: 200zł, pracownicy tymczasowi Work System150zł (w tym materiały dydaktyczne i poczęstunek)
Czas szkolenia: 12h (4 godziny dziennie)
Miejsce: Łódź, lokalizacja zależna od ilości kandydatów (kontakt telefoniczny po zgłoszeniu udziału do 13 lipca b.r)
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

„Letnia Szkoła Kompetencji”
firmy Wild Market szkolenia i coaching
Zaprasza na szkolenie


Kompetencje asesora i lidera projektu diagnostycznego
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE


Szkolenie składa się z 2 modułów:

• Moduł I – Asesor, termin: 7-8.07. 2012 Łódź
• Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, termin: do potwierdzenia

Cele szkolenia

Udział w naszym szkoleniu pozwoli Ci na rozwijanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do udziału w projektach diagnozy kompetencji, samodzielnego ich prowadzenia oraz zarządzania wynikami.

Dla Kogo dedykowane jest szkolenie

• Menedżerowie
• Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję
• Asesorzy w sesjach AC/DC
• Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC
• Osoby zarządzające zespołami
• Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
o metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
o rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
o struktury sesji AC/DC
o narzędzi AC/DC
o dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC
• Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
o Obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
o Pomiaru kompetencji
o Budowania narzędzi i metodologii AC/DC
o Zarządzania sesją AC/DC
o Udzielania informacji zwrotnej
o Zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

Metody szkoleniowe

Wykorzystywane metody: prezentacja, dyskusja, ćwiczenie wszystkich elementów sesji czyli zasady obowiązujące podczas sesji, otwarcie sesji, udzielanie instrukcji do zadań, obserwacja i ocena zachowań, przygotowanie ewidencji, omówienie obserwacji i ocen, przygotowanie raportu i informacji zwrotnej.

Koszt

• Koszt udziału w I module - Assesor (2 dni) w ramach „Letniej Szkoły Kompetencji” to 1200pln netto
• W przypadku wpłaty połowy kwoty do dnia 30.06.12 cena ulega obniżeniu o 15% wartości szkolenia
• Udział 3 osób zatrudnionych w ramach jednej organizacji dopuszcza możliwość indywidualnych negocjacji cenowych
• Cena obejmuje:certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch

Liczebność grupy

Maksymalna ilość osób na szkoleniu - 12

Po szczegóły programowe zapraszam do kontaktu indywidualnego

"Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiej".
P.F. Drucker

http://wildmarket.pl

W razie pytań zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam serdecznieJoanna L. edytował(a) ten post dnia 30.06.12 o godzinie 15:18

Następna dyskusja:

Profesjonalny HR - szkoleni...




Wyślij zaproszenie do