Mieszko Maj

HR Manager

Wypowiedzi

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie linkownia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Derekrutacja - czyli jak zwalniać?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP w temacie Ogłoszenia
    11.06.2012, 13:06

    Witam,

    właśnie zaczynam budować zamkniętą społeczność dla Liderów.
    Chcę stworzyć przestrzeń dla praktyków do wymiany doświadczeń.

    Jeśli jesteś liderem i ludzie pójdą za tobą w ogień to będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz do niej dołączyć.

    http://www.goldenline.pl/forum/leadership-strefa-lidera

    Pozdrawiam

    PS Jest to grupa zamknięta, akceptowani są tylko ludzie, którzy faktycznie zarządzają innymi.

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Derekrutacja - czyli jak zwalniać?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Top Manager w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    11.06.2012, 11:42

    Witam,

    właśnie zaczynam budować zamkniętą społeczność dla Liderów.
    Chcę stworzyć przestrzeń dla praktyków do wymiany doświadczeń.

    Jeśli jesteś liderem i inni idą za Tobą w ogień,
    to będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz do niej dołączyć.

    http://www.goldenline.pl/forum/leadership-strefa-lidera

    Pozdrawiam

    PS Grupa jest zamknięta - dostęp mają do niej jedynie osoby faktycznie zarządzające innymi.

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Inspirujące filmy i książki o tym co to znaczy być liderem.

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Derekrutacja - czyli jak zwalniać?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Mentor

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Witam,

    właśnie zaczynam budować zamkniętą społeczność dla Liderów.
    Chcę stworzyć przestrzeń dla praktyków do wymiany doświadczeń.

    Jeśli jesteś liderem to będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz do niej dołączyć.

    http://www.goldenline.pl/forum/leadership-strefa-lidera

    Pozdrawiam
    • 11.06.2012, 10:57
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie LEADERSHIP strefa lidera w temacie Kontrakt grupy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LEADERSHIP strefa lidera

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Obrazek

    • 1.06.2012, 13:53
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Baza najlepszych firm szkoleniowych w temacie SZKOLENIA
    25.05.2012, 13:50

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Ogłoszenia
    25.05.2012, 13:50

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie SZKOLENIA DLA FIRM

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie firma IDEALNA w temacie OFERTY, SZKOLENIA itp.
    25.05.2012, 13:48

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Eksperci sprzedaży w temacie Ogłoszenia - tutaj umieść Twoje ogłoszenie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR Management w temacie SZKOLENIA
    25.05.2012, 12:16

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR Training w temacie Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...
    25.05.2012, 12:15

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Human Resources w temacie | Szkolenia | Integracja |

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do