Mieszko Maj

HR Manager

Wypowiedzi

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Mistrz Motywacji w temacie Ogłoszenia...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mistrz Motywacji

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Menedżer Sprzedaży w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Menedżer Sprzedaży

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie MANIPULACJA bez granic w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MANIPULACJA bez granic

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Magia Telemarketingu w temacie PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztaty 25.01.2012. Warszawa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Magia Telemarketingu

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Literatura psychologiczna i pedagogiczna w temacie Reklamy i ogłoszenia
    12.01.2012, 15:18

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Kadry i płace w temacie [ogłoszenia] Szkolenia
    12.01.2012, 15:17

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Jakość w temacie SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE
    12.01.2012, 15:17

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Innowacyjne Szkolenia HR w temacie Oferty szkoleń dla firm

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Innowacyjne Szkolenia HR

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Human Resources w temacie | Szkolenia | Integracja |

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Human Resources/Public Relations w temacie OGŁOSZENIA/OFERTY WSPÓŁPRACY/PRACA

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources/Public Relations

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HRS w temacie PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztaty 25.01.2012. Warszawa
    12.01.2012, 15:15

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
    specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
    psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
    Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
    Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
    Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
    rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
    współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
    hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
    brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą
    sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New
    Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.
    Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR w branży IT w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa
    12.01.2012, 15:15

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
    specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
    psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
    Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
    Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
    Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
    rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
    współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
    hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
    brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą
    sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New
    Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.
    Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR Trendy w temacie Reklama szkoleń
    12.01.2012, 15:14

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR Management w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa
    12.01.2012, 15:14

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
    specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
    psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
    Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
    Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
    Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
    rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
    współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
    hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
    brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą
    sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New
    Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.
    Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie HR Inspiracje w temacie Zaproszenia na szkolenia
    12.01.2012, 15:13

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Grupa ludzi szczęśliwych w temacie Ogłoszenia - kursy - szkolenia
    12.01.2012, 15:11

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Gdańsk/Trójmiasto w temacie TRÓJMIEJSKIE BIZNESY
    12.01.2012, 15:11

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Forum Małopolskiego HR w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Forum Małopolskiego HR

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Events/HR w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa
    12.01.2012, 15:10

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
    specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
    psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
    Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
    Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
    Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
    rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
    współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
    hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
    brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą
    sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New
    Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.
    Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Employer Branding w temacie Wydarzenia i konferencje związane z EB

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Employer Branding

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do