Mieszko Maj

HR Manager

Wypowiedzi

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie WARSZAWA najlepsze szkolenia w temacie Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...
    25.05.2012, 11:45

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
    zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po
    objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
    bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
    dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich
    należą:


    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które
    stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w
    literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg
    Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe
    umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in.
    wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji
    ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i
    udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla
    wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości
    pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od
    poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring,
    instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie
    menedżera


    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
    działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały
    lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub
    nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Oficjalna współpraca rozpoczęta!

    http://www.wsz-pou.edu.pl/strona.php?strona=news120509...
    • 9.05.2012, 15:44
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    "DZIDA I W MIASTO" - zastanawiam się nad opatentowaniem takiej nazwy na pewną technikę motywacyjną, jak wam się podoba?
    • 9.05.2012, 15:04
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Zapraszam wszystkich chętnych na szkolenie: Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny:

    Cena, czas i miejsce: 450 + 23% VAT = 553,50 PLN, 25.05.2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A, godziny: 9:00 - 17:00, gmach WSZ-POU

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    Poznają i przećwiczą techniki perswazji

    http://www.adeptia.pl/_Psychologia%20sprzeda%C5%BCy%20...
    • 8.05.2012, 15:19
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Psychologia Sprzedaży w temacie Wikipedia sprzedaży

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia Sprzedaży

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Polecam wszystkim pełną, papierową wersję artykułu: http://www.pharmrep.pl/artykul/zarzadzanie-soba-w-czas...
    • 26.04.2012, 11:28
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Psychologia Sprzedaży w temacie Słowa ułatwiające sprzedaż

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia Sprzedaży

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Zapraszam na szkolenie dla młodych menedżerów! http://www.adeptia.pl/_m%C5%82ody%20mened%C5%BCer,98
    • 15.02.2012, 11:46
  • Mieszko Maj
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Obrazek

    • 6.02.2012, 10:09
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Zapraszam wszystkich na szkolenie, które przygotowuje do objęcia funkcji kierowniczej:

    Młody Menedżer - Warszawa 24.02.12

    http://www.adeptia.pl/_m%C5%82ody%20mened%C5%BCer,98
    • 3.02.2012, 11:08
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Akademia Managera HR w temacie Zmiana założyciela grupy
    24.01.2012, 15:26

    ja się tym chętnie zajmę.

    Pozdrawiam

  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    • 16.01.2012, 13:48
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    Dziękuję wszystkim za wczorajsze życzenia urodzinowe!
    • 16.01.2012, 10:17
  • Mieszko Maj
    Wpis na tablicy
    • 13.01.2012, 14:05
  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie The Secret w temacie Słup ogłoszeniowy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy The Secret

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Szkolenia w Warszawie
    12.01.2012, 17:11

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE w temacie USŁUGI
    12.01.2012, 15:43

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Szkolenia Human Resources w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa
    12.01.2012, 15:32

    PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


    Obrazek



    Obrazek


    Cele szkolenia:

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
    opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

    Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
    sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
    lub przez telefon.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    Uczestnicy:
    • poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
    • przećwiczą techniki perswazji
    • nauczą się mówić językiem korzyści
    • nauczą się pozytywnie programować klienta
    • nauczą się radzić sobie z obiekcjami
    • nauczą się finalizować sprzedaż

    Czas, miejsce i cena szkolenia:

    25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
    450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
    przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
    przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

    Program szkolenia:

    1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

    • Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
    • Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
    • Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
    • Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
    • Techniki analizy potrzeb Klienta
    • Scenariusze rozmowy
    • Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
    • Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
    • Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
    • Rola zadawania pytań w perswazji
    • Rodzaje pytań a ich skuteczność
    • Pytania otwarte
    • Pytania zamknięte
    • Pytania sugerujące
    • Pytania oceniające

    2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Argumentacja dwustronna i jednostronna
    • Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

    3. Techniki skutecznej perswazji

    • Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
    • Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
    • Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

    4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

    • Język korzyści
    • Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
    • Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
    • Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
    • Techniki skutecznej perswazji

    5. Radzenie sobie z obiekcjami

    • skąd się biora obiekcje?
    • obiekcje jawne
    • obiekcje ukryte
    • schemat reakcji na obiekcje

    6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

    • Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
    • Społeczny dowód słuszności
    • Reguła wzajemności
    • Reguła autorytetu
    • Reguła niedostępności
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    • Lubienie i sympatia
    • Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

    7. Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    • Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    • Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    • Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

    Trener prowadzący

    Mieszko Maj

    Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
    specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
    Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
    takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
    menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
    budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
    (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
    dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
    psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
    wywieranie wpływu, perswazja).

    Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
    psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
    Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
    Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
    Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
    rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
    współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
    hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
    brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą
    sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New
    Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
    sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.
    Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
    takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
    22 414 60 01
    ul. Rakowiecka 33/25
    Warszawa

  • Mieszko Maj
    Wpis na grupie Szkolenia Biznesowe i Językowe w temacie psychologia sprzedaży - warsztat 25.01.2012. Warszawa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia Biznesowe i Językowe

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do