Marzena M.

Marzena M. Coraz mniej mnie
dziwi....

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Jacek K.:
Ale jazda !!!! Też chcę coś takiego zapalić ! :))))

pal cokolwiek byle było toksyczne ;-)

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Marzena M.:
pal cokolwiek byle było toksyczne ;-)
Chłopaki wiarusy, palą papierosy
A chłopaki wsiowe, gówno gąsiorowe
:))
Danuta  Kossakowska-Rydc zak

Danuta
Kossakowska-Rydc
zak
Pierwsze miejsce w
konkursie na
biznes-plan knbp.pl
z dzi...

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Katarzyna B.:

A może zanim zaczniesz kontrować zobaczysz jak to nazwała Beata, na której wpis odpowiadamy?

Katarzyno nie zrozumiałaś mojej wypowiedzi..
Układ..monolit..czyli pewna całość nienaruszalna..
Tak to jest, że rodzina tworzy ,,świat,, w tym świecie kiełkują i dojrzewają dzieci..a później dzieci tworzą swój świat ..w którym kiełkują i dojrzewają ich dzieci..itd.itd..
Czasami matki i ojcowie widzą jak do świata ich dzieci wkracza zły świat..i mają wszelkie prawa walczyć jak w ,,wojnach światów,,..aby uchronić swoje nawet dorosłe dziecko..
Pytanie jest inne..jak odróżnić zły świat..od po prostu innego..wcale nie złego..
Danuta  Kossakowska-Rydc zak

Danuta
Kossakowska-Rydc
zak
Pierwsze miejsce w
konkursie na
biznes-plan knbp.pl
z dzi...

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Jacek K.:
..
Ale jazda !!!! Też chcę coś takiego zapalić ! :))))

Przypominam..kulturalny mężczyzna kiedy dyskutuje z kobietą lub komentuje jej wypowiedź..nie trzyma peta w ustach..

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Danusia Kossakowska-Rydczak:
Katarzyna B.:

A może zanim zaczniesz kontrować zobaczysz jak to nazwała Beata, na której wpis odpowiadamy?

Katarzyno nie zrozumiałaś mojej wypowiedzi..
Układ..monolit..czyli pewna całość nienaruszalna..
ale tak jak powiedziałam wcześniej, trzymamy się jednej terminologii. wiedząc o co chodzi.
jakoś... ważniejszy był problem niż definiowanie terminów.
Beata B.

Beata B. właściciel, Beata
Brzezicka. Biuro
Brzeziccy

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:

Dziadek wczoraj powiedział, ze on kiedys nie dopuścił do rozwodu rodziców, a Laura nic nie zrobiła.
I ona wie i dzisiaj rozmawiałyśmy, ale w głebi czuje sie kopana.
Czy normalny dorosły człowiek mówi takie rzeczy?

Tak, dorośli ludzie mówią takie rzeczy, a nawet głupsze..
I niechby sobie gadali w dorosłym gronie, to nic strasznego by się nie działo, bo dorosły rozumie kontekst, wie, że nastroje bywają różne, że czasem się słów żałuje i chciałoby się je odwołać.
Ale z dzieci nie wolno robić partnerów, bo nimi nie są.
Będą, jak same będą miały dzieci...

Dziadek wpędza Laurę w poczucie winy. Najprawdopodobniej nie jest nawet tego świadomy, tak bardzo wierzy w swój punkt widzenia, w swoje ideały.

Jak bardzo chcesz, to mozesz spytać prowokacyjnie dziadka, czy faktycznie na dobre to wszystkim wyszło, że postawił swoje veto? Aczkolwiek spodziewaj się niezrozumienia i burzy..
Dlatego daje im (dziadkom) prawa, pomimo ze tak wiele mnie to kosztuje

hmmm...nie możesz im dać, tego co i tak jest ich.:))
Ale wiesz, że problem jest w innym miejscu, prawda?
W tym, że Ciebie w tym systemie rodzinnym wykluczyli, nie uszanowali, a Ty chcesz tego szacunku.

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
Witold S.:
nie odnosisz wrażenia, że Twoje machanie ręką rozpędza tą śnieżną kulę, tyle że w kierunku, który ma ciebie zmieść?
Odnoszę wrażenie, że machając ręką dla świętego spokoju często odnosi się odmienny skutek.
>
Szczerze Ci powiem, ze nie wiem co sądzić.
Boje się, ze moge zrobic krzywdę moim dzieciom, albo nadwrezyć ich zaufanie i tego boje się najbardziej.

punkt nr 1. może przestan sie bac?

ludzie czuja sile w drugiej osobie- wtedy nie jezdza po takiej osobie. nie mwoie o wyczuwaniu agresji. wyczuwaja, ze maja nie ruszac. jak ze smierdzacym mięsem. przepraszam za porownanie.
Beata Konczarek

Beata Konczarek interesuje mnie
praca wylacznie w
branzy opakowan

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata B.:
Beata Konczarek:

Dziadek wczoraj powiedział, ze on kiedys nie dopuścił do rozwodu rodziców, a Laura nic nie zrobiła.
I ona wie i dzisiaj rozmawiałyśmy, ale w głebi czuje sie kopana.
Czy normalny dorosły człowiek mówi takie rzeczy?

Tak, dorośli ludzie mówią takie rzeczy, a nawet głupsze..
no to straszne!
I niechby sobie gadali w dorosłym gronie, to nic strasznego by się nie działo, bo dorosły rozumie kontekst, wie, że nastroje bywają różne, że czasem się słów żałuje i chciałoby się je odwołać.
Ale z dzieci nie wolno robić partnerów, bo nimi nie są.
Będą, jak same będą miały dzieci...

Dziadek wpędza Laurę w poczucie winy. Najprawdopodobniej nie jest nawet tego świadomy, tak bardzo wierzy w swój punkt widzenia, w swoje ideały.
DOKŁADNIE, oni nawet nie widzą jakimi są szympansami, bo gdzies to spychaja.
Problem że na nich nawet trudno się za te głupote gniewać, bo to tak jakby gniewać się ze mój pies nie je nożem i widelcem. Pewne rzeczy sa poza ich możliwościami percepcji. Obie z Laura to zauważyłysmy. I to zrozumienie Laury wypływa własnie z jej zrozumienia dla ich mozliwości intelektualno- mentalnych (bardziej z ich braku)

Jak bardzo chcesz, to mozesz spytać prowokacyjnie dziadka, czy faktycznie na dobre to wszystkim wyszło, że postawił swoje veto? Aczkolwiek spodziewaj się niezrozumienia i burzy..
Coś Ty, nawet mi się nie chce i to nie z powodu burzy.
Zresztą znam odpowiedź. Dziadek wyprowadził się ze Zgierza do Krosniewic (60 km) kupił tam ziemię i zaczął swoją produkcję. A babcia całe życie ok 20 lat siedziała w oknie i na niego czekała. Dziękuję uprzejmie.
Dlatego daje im (dziadkom) prawa, pomimo ze tak wiele mnie to kosztuje

hmmm...nie możesz im dać, tego co i tak jest ich.:))
powiedzmy ze akceptuje te ich prawa i nic do tego nie mam- źle się wysłowiłam
Ale wiesz, że problem jest w innym miejscu, prawda?
W tym, że Ciebie w tym systemie rodzinnym wykluczyli, nie uszanowali, a Ty chcesz tego szacunku.
Nie, nie mam problemu z wykluczeniem, bo sama się wykluczyłam i bardzo niezręcznie mi było z tym ich wciąganiem mnie na herbatki, tym bardziej ze ich znam i przez skóre czułam ze nie jest to szczere.
A co do szacunku- masz rację, to mnie boli.

Dzisiaj moja terapeutka powiedziała, ze boli mnie ich dyskredytowanie mojego imienia i trudno mi się dziwić, ze nie chcę się z tym pogodzić- tak! tu jest problem
Beata Konczarek

Beata Konczarek interesuje mnie
praca wylacznie w
branzy opakowan

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Dorota J.:

punkt nr 1. może przestan sie bac?

ludzie czuja sile w drugiej osobie- wtedy nie jezdza po takiej osobie. nie mwoie o wyczuwaniu agresji. wyczuwaja, ze maja nie ruszac. jak ze smierdzacym mięsem. przepraszam za porownanie.
A mów głodnemu: "poczuj się najedzony".
Nie przesadzasz z wymaganiami Dorota?

Masz racje, ale co z tego?
Są rzeczy nad którymi panujesz i są te z rdzenia, a tych nie opanujesz.

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Danusia Kossakowska-Rydczak:

Przypominam..kulturalny mężczyzna kiedy dyskutuje z kobietą lub komentuje jej wypowiedź..nie trzyma peta w ustach..
OK. Jak spotkam jakiego kulturalnego, to mu to powtórzę.
Beata Konczarek

Beata Konczarek interesuje mnie
praca wylacznie w
branzy opakowan

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Jak ja Was lubię!
Z petami w zębach, pretensjami, czasem z krzywdzącą ocena- lubię Was za to, że się przejmujecie, że macie rózne racje, czasami nie macie racji,
ale dzieki takim dyskusjom mysli mi sie układaja.

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
Jak ja Was lubię!
Z petami w zębach, pretensjami, czasem z krzywdzącą ocena- lubię Was za to, że się przejmujecie, że macie rózne racje, czasami nie macie racji,
ale dzieki takim dyskusjom mysli mi sie układaja.
No to jeszcze jak dojdzie sex, to stworzymy idealny związek. A, że grupowy ? Przy prawie zerowym udziale mężczyzn na grupie, jestem za !

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

ależ dyskusja, a ja tylko chciałem tu przemycić reklamę nowego wydania "kochająych rodziców

uważam że kontakt dzieci z toksycznymi ludźmi powinien być minimalizowany, sk..syństwo jest zaraźliwe
Beata B.

Beata B. właściciel, Beata
Brzezicka. Biuro
Brzeziccy

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
Dzisiaj moja terapeutka powiedziała, ze boli mnie ich dyskredytowanie mojego imienia i trudno mi się dziwić, ze nie chcę się z tym pogodzić- tak! tu jest problem
No to skoro nie będąc w zmowie z Twoją terapeutką mówię to samo co ona, to pomyśl jak to musi być widoczne w Twojej postawie, mowie ciała, tonie głosu dla kogoś, kto Cię zna jak własną kieszeń?

Dziadek też jest nieuszanowany, stąd "wampiruje" na słabszych, aby podnieść swoją ważność. Skąd wie, że na Tobie może wampirować? Bo to pokazujesz.

Czy da się wyjść z tego zaklętego kręgu?
Da się.
Jak uszanujesz siebie i zgodzisz, że nie musisz mieć imienia dla nikogo, kto Ciebie nie szanuje.
Ćwiczenie: czy interesuje Cię co o Tobie myśli ludność Mongolii i Chin?
A to parę miliardów ludzi, którzy Cię nie szanują jednak jest...:)

Możesz też uszanować dziadka dając mu taką uwagę, jaka Ci przyszłaby z łatwością, ale to już za duża zgadywanka jakie "zadanie" dać dziadkowi, żeby poczuł się ważny.
Marzena M.

Marzena M. Coraz mniej mnie
dziwi....

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Dorota J.:
>> punkt nr 1. może przestan sie bac?

ludzie czuja sile w drugiej osobie- wtedy nie jezdza po takiej osobie. nie mwoie o wyczuwaniu agresji. wyczuwaja, ze maja nie ruszac. jak ze smierdzacym mięsem. przepraszam za porownanie.

dokładnie
wiktymologia się kłania:-)

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
Jak ja Was lubię!
Z petami w zębach, pretensjami, czasem z krzywdzącą ocena- lubię Was za to, że się przejmujecie, że macie rózne racje, czasami nie macie racji,
ale dzieki takim dyskusjom mysli mi sie układaja.
do usług :)

konto usunięte

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
A mów głodnemu: "poczuj się najedzony".
racja...
Witold W.

Witold W. 27k Security -
Management

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Krystyna Smoczyńska:
Beata, z tego co przeczytałam, to z jednej strony dalej zależy Ci jednak na ich jakiejś akceptacji, a z drugiej strony masz dużo do nich żalu i urazy.
Oni mogą się nie zmienić do końca życia, więc zastanawiam się, czy chęć odwetu za wyrządzone krzywdy w stylu "nie zapalę im świecy na grobie czy nie dam na mszę"- samej Tobie nie robi krzywdy.
Przecież możesz mieć z nimi ograniczony kontakt.
Często relacje dzieci z rodzicami czy teściami są inne niż z wnukami. A Twoje dzieci są już dorosłe. Może warto, by w rozmowie z dziadkami jasno powiedziały, że boli je jak dziadkowie źle mówią o Tobie, że nie życzą sobie tego.
Może oni sobie spokojnie śpią, a Ty zamartwiasz się tymi relacjami zamiast powiedzieć po prostu " dziękuję" i skupić się na tym co Tobie samej sprawia przyjemność i zadowolenie.

szukanie akceptacji to genialna forma okazywania słąbości wobec innych. Jest okazja toi sobie używają. W ogóle na Boga kto szuka akceptacji u manipulatora? ktoś z brakiem realnej samooceny?
Witold W.

Witold W. 27k Security -
Management

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Ksenia Orzeł:
Widzisz, skoro piszesz, ze dzieci same widza jak jest, ze daja sobie sprawe, to dlaczego chcesz sie w ogole bronic?? zostaw to, rob swoje a one same wyciagna wnioski, ze to co mowi sie o Tobie nie jest prawda.
Szczerze powiem,ze nie rozumiem dlaczego pozwolilas na to,zeby dzieci mialy z nimi kontakt... zadne wytlumaczenie nie jest dobre - dla mnie przynajmniej.

syndrom nadopiekuńczej matki. ja np. jak miałem ochotę kontaktowałęm się z rodziną ojca, jak nie miałęm- nie kontaktowałem się. Życie. Dziecko decyduje. Można mu tylko wyjaśniać czym jest manipualcja i STARAĆ sie samemu nie używac tego narzędzia.

a do część jeszcze jedno, musicie kur..offtopować ile Wy macie lat? 15? nie macie szacunku do autorki i innych w tematach na tej grupie niczym banda gówniarzy...Witold W. edytował(a) ten post dnia 01.02.12 o godzinie 21:45
Witold W.

Witold W. 27k Security -
Management

Temat: Toksyczni Rodzice 2011

Beata Konczarek:
Jak ja Was lubię!
Z petami w zębach, pretensjami, czasem z krzywdzącą ocena- lubię Was za to, że się przejmujecie, że macie rózne racje, czasami nie macie racji,
ale dzieki takim dyskusjom mysli mi sie układaja.

a ja Ci powiem jedno Beata. Ty masz mętlik w głowie...i jest on podobny do tej grupy.



Wyślij zaproszenie do