Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Nowa kampania KB

Reklama musi być gówniana.
Paweł Lewiński

Paweł Lewiński Managing Director,
Mobi-Net

Temat: Nowa kampania KB

Już muszą tą reklamę ciągnąć w takim stylu, niestety (dla nich).
Rozkładanie rąk miało pewnie symbolizować otwarte, zapraszające ramiona banku, ale raczej Panowie M&M mówią tym gestem: "...i co my możemy poradzić że w takiej głupiej reklamie występujemy"
Zofia B.

Zofia B. strategia i
marketing, marketing
i strategia

Temat: Nowa kampania KB

Paweł Lewiński:
Rozkładanie rąk miało pewnie symbolizować otwarte, zapraszające ramiona banku

Dokładnie to do logo KBC, które w istocie: "Logo nawiązuje do sylwetki człowieka z opiekuńczo rozłożonymi ramionami. Symbolizuje troskę o Klienta i jego bliskich, skierowanie całej siły finansowej i intelektualnej banku na jego potrzeby i oczekiwania. Niebieski kolor w logotypie oznacza spokój i stabilność w działaniu, a granatowy w nazwie wyraża dyscyplinę, kompetencje i odpowiedzialność. Jesteśmy przekonani, że nasze logo odpowiada wartościom Kredyt Banku, odzwierciedla ducha zmian, dotychczasowe doświadczenie i nasze wysokie aspiracje." (ze strony Kredyt Banku)
Olga Tomaszewska

Olga Tomaszewska Account Manager, Red
Baron

Temat: Nowa kampania KB

Marcel Błaszczyk:
No ale to jest mistrzostwem, evergreenem, kultem i czym tam jeszcze, szczególnie dla Ludzi Wesołego Świata Reklamy:
http://www.youtube.com/watch?v=7Zkskqjqeds

Banki ewidentnie zmieniają styl komunikacji. Odchodzą od wizerunku "sztywnej" / "poważnej" instytucji. Teraz banki są cool, nowoczesne, dla młodych odbiorców. Stąd też "sztywniak" w garniturze ustąpił miejsca Szymonowi, Pani z irokezem na głowie itd... Jaki będzie tego skutek? zobaczymy.

Może trochę przestarzałe, ale moje zdanie jest takie, że bank to bank. Musi budować wizerunek zaufania i wiarygodności a nie fanu i rozrywki...

A co do spotu z M&M -> może niezbyt fortunnie wykorzystany w reklamie KB, ale co by nie było - to przecież klasyk. Nie wiem jakie macie doświadczenia, ale czasem wydaje mi się, że jest masa klientów, którzy nadal mają takie podejście i oczekiwania co do reklamy:)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Nowa kampania KB

Obejrzałem ten drugi spot, podlinkowany w wątku… Ten kontrast pomiędzy stylem M&M na początku, a marketingowym bełkotem na końcu zabija klimat. Moim zdaniem, oczywiście.

Następna dyskusja:

Nowa kampania Prudencial - ...




Wyślij zaproszenie do