Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
- 1
- 2
Paweł
Lewiński
Managing Director,
Mobi-Net
Temat: Nowa kampania KB
Już muszą tą reklamę ciągnąć w takim stylu, niestety (dla nich).Rozkładanie rąk miało pewnie symbolizować otwarte, zapraszające ramiona banku, ale raczej Panowie M&M mówią tym gestem: "...i co my możemy poradzić że w takiej głupiej reklamie występujemy"
Zofia
B.
strategia i
marketing, marketing
i strategia
Temat: Nowa kampania KB
Paweł Lewiński:
Rozkładanie rąk miało pewnie symbolizować otwarte, zapraszające ramiona banku
Dokładnie to do logo KBC, które w istocie: "Logo nawiązuje do sylwetki człowieka z opiekuńczo rozłożonymi ramionami. Symbolizuje troskę o Klienta i jego bliskich, skierowanie całej siły finansowej i intelektualnej banku na jego potrzeby i oczekiwania. Niebieski kolor w logotypie oznacza spokój i stabilność w działaniu, a granatowy w nazwie wyraża dyscyplinę, kompetencje i odpowiedzialność. Jesteśmy przekonani, że nasze logo odpowiada wartościom Kredyt Banku, odzwierciedla ducha zmian, dotychczasowe doświadczenie i nasze wysokie aspiracje." (ze strony Kredyt Banku)
Olga
Tomaszewska
Account Manager, Red
Baron
Temat: Nowa kampania KB
Marcel Błaszczyk:
No ale to jest mistrzostwem, evergreenem, kultem i czym tam jeszcze, szczególnie dla Ludzi Wesołego Świata Reklamy:
http://www.youtube.com/watch?v=7Zkskqjqeds
Banki ewidentnie zmieniają styl komunikacji. Odchodzą od wizerunku "sztywnej" / "poważnej" instytucji. Teraz banki są cool, nowoczesne, dla młodych odbiorców. Stąd też "sztywniak" w garniturze ustąpił miejsca Szymonowi, Pani z irokezem na głowie itd... Jaki będzie tego skutek? zobaczymy.
Może trochę przestarzałe, ale moje zdanie jest takie, że bank to bank. Musi budować wizerunek zaufania i wiarygodności a nie fanu i rozrywki...
A co do spotu z M&M -> może niezbyt fortunnie wykorzystany w reklamie KB, ale co by nie było - to przecież klasyk. Nie wiem jakie macie doświadczenia, ale czasem wydaje mi się, że jest masa klientów, którzy nadal mają takie podejście i oczekiwania co do reklamy:)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Nowa kampania KB
Obejrzałem ten drugi spot, podlinkowany w wątku… Ten kontrast pomiędzy stylem M&M na początku, a marketingowym bełkotem na końcu zabija klimat. Moim zdaniem, oczywiście.- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania Prudencial - Poszukiwanie klientów sprzed... -
-
Reklama, marketing, marka » Lidl - nowa kampania -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania Biedronki -
-
Reklama, marketing, marka » Nivea - nowa kampania -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania PZU -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania społeczna -
-
Reklama, marketing, marka » nowa kampania spoleczna -
-
Reklama, marketing, marka » Grześki i nowa kampania -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa Kampania marki odzieżowej HOUSE -
-
Reklama, marketing, marka » Head&Shoulders - nowa kampania -
Następna dyskusja: