Łukasz Jankowski

Łukasz Jankowski Trading Manager ,
DELTA sp.j.

Temat: Nowa Kampania marki odzieżowej HOUSE

Czy widzieliście już nową kampanie marki odzieżowej HOUSE pt:"Virginity". Wyczytałem gdzieś że wielu katolików jest oburzonych tą kampanią. Mnie osobiście bardzo pomysł i realizacja się podoba.
Co Wy myślicie o tej kampani?
zainteresowanych odsyłam:
http://www.virginity.pl/

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Nowa Kampania marki odzieżowej HOUSE

Ech.. katolików nie obraża, gdy wykorzystuje się nagie ciała kobiet, jako dodatek do gipsu, gladzi i wafelków ;). A niech oburza uczucia religijne, tak jak uczucia niereligijne często są ranione ;).

A tak poważnie... przegięcie. Kurczę, ostatni bastion wszelkiego publicznego szacunku (było, nie było) dostał po policzku. Trochę mi żal, że nie uchowała się żadna świętość, choćby na potrzeby muzealne ;). Do wszystkiego już można się dobrać.

A House... marnej jakości asortyment w zgniło-krzykliwych kolorach ;). Już lepiej do Reserved - podobna półka, a lepsze to i od HM i od House, no i reklamy subtelniejsze (to dla wrażliwych na punkcie uczuć religijnych).
Dorota S.

Dorota S. Copywriter,
Conceptwriter,
Translator,
Journalist

Temat: Nowa Kampania marki odzieżowej HOUSE

Mój pierwszy kontakt (heh ;) z kampanią to billboardy. Wyraziste, świetnie zrobione zdjęcia, doskonale wystylizowane postacie, majstersztyk. A jednocześnie jednoznaczne skojarzenie z wiarą, hasło, które nawiązuje do modlitwy. Pod względem jakościowym i koncepcyjnym – szacun. Bez dwóch zdań bardzo się też wyróżnia. Obawiam się jednak, że niektóre osoby mogą słusznie poczuć się urażone naigrywaniem się z wartości, która w ich systemie wierzeń jest istotna. Kpinę szczególnie widać na towarzyszącej kampanii stronie.

Co na to firma House? Cytat:

"Cnota jest sexy i pobudza kreatywnie, a dziewictwo to bardzo pożądany skarb - tak samo jak nasze ciuchy".

Wiecej na:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,4987563...

pozdr.Dorota S. edytował(a) ten post dnia 07.03.08 o godzinie 11:01
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Nowa Kampania marki odzieżowej HOUSE

Hmm.. jako nieposiadacz telewizora i osoba majaca wizje tunelowe podczas jazdy samochodem (za rano lub po pracy) widziałem tylko to z powyższego linka.

Nie jestem urażony, jestem zniesmaczony - wykonaniem, tematyką i poziomem.

No ale target ze mnie dla House żaden - ani ja pryszczaty, ani dzieciuch, a i jakośc obie cenię ;)

Następna dyskusja:

Nowa kampania Prudencial - ...




Wyślij zaproszenie do