konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Zapraszamy serdecznie na bezpłatny warsztat pt. „Optymalizacja projektów HR – zastosowanie narzędzi IT”. Podczas warsztatu będą mieli Państwo okazję poznać najnowsze praktyki, które pomogą zoptymalizować prowadzone w organizacji projekty HR. Przedstawimy rozwiązanie – platformę HRsys.pl, na której samodzielnie zaprojektujesz a następnie przeprowadzisz wybrany przez Ciebie projekt HR.

„Optymalizacja projektów HR – zastosowanie narzędzi IT”

w terminie 03.07.2012
GF Milenium Plaza (al. Jerozolimskie 123A)

w terminie 6.07.2012
Hotel Atrium ul Krzywa 7, Kraków

Plan:
9.30 – 9.40 Temat - Rozpoczęcie warsztatu
9.40 –10.00 Temat - Ocena 180/360, ocena okresowa
10.00 –10.30 Temat - Zarządzanie szkoleniami, Elearning
10.30 –10.45 Przerwa kawowa
10.45 –11.45 Temat - Rozmowy rozwojowe, Monitoring personalny
11.15- 11.45 Temat – Rekrutacja, Badanie Satysfakcji pracowników
11.45–12.00 Podsumowanie szkolenia, losowanie nagród.

Szczegółowe informacje na temat Projektu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej http://hrtec.pl. Kierownikiem projektu jest Agnieszka Susłowicz, kom. 500 025 369, email: agnieszka.suslowicz@hrtec.pl. W celu potwierdzenie swojego uczestnictwa prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego.

https://www.hrsys.pl/szkolenia/otwarte/hrtec/475
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

„Letnia Szkoła Kompetencji”
firmy Wild Market szkolenia i coaching
Zaprasza na szkolenie


Kompetencje asesora i lidera projektu diagnostycznego
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE


Szkolenie składa się z 2 modułów:

• Moduł I – Asesor, termin: 7-8.07. 2012 Łódź
• Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, termin: do potwierdzenia

Cele szkolenia

Udział w naszym szkoleniu pozwoli Ci na rozwijanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do udziału w projektach diagnozy kompetencji, samodzielnego ich prowadzenia oraz zarządzania wynikami.

Dla Kogo dedykowane jest szkolenie

• Menedżerowie
• Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję
• Asesorzy w sesjach AC/DC
• Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC
• Osoby zarządzające zespołami
• Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
o metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
o rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
o struktury sesji AC/DC
o narzędzi AC/DC
o dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC
• Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
o Obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
o Pomiaru kompetencji
o Budowania narzędzi i metodologii AC/DC
o Zarządzania sesją AC/DC
o Udzielania informacji zwrotnej
o Zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

Metody szkoleniowe

Wykorzystywane metody: prezentacja, dyskusja, ćwiczenie wszystkich elementów sesji czyli zasady obowiązujące podczas sesji, otwarcie sesji, udzielanie instrukcji do zadań, obserwacja i ocena zachowań, przygotowanie ewidencji, omówienie obserwacji i ocen, przygotowanie raportu i informacji zwrotnej.

Koszt

• Koszt udziału w I module - Assesor (2 dni) w ramach „Letniej Szkoły Kompetencji” to 1200pln netto
• W przypadku wpłaty połowy kwoty do dnia 30.06.12 cena ulega obniżeniu o 15% wartości szkolenia
• Udział 3 osób zatrudnionych w ramach jednej organizacji dopuszcza możliwość indywidualnych negocjacji cenowych
• Cena obejmuje:certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch

Liczebność grupy

Maksymalna ilość osób na szkoleniu - 12

Program szkolenia – moduł I Assessor

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pełnić rolę asesora w sesjach diagnostycznych AC/DC.
Założenia programowe:
• Kompetencje i wskaźniki behawioralne – jak przejawiają się w ćwiczeniach i symulacjach
• Jak „wyłowić” zachowania z matrycy kompetencji spośród ogromu interakcji podczas AC/DC
• Jak ocenić je na skali w arkuszu obserwacji?
• Czy ocena kompetencji Uczestnika zależy od grupy, w jakiej pracował podczas AC/DC?
• A co, jeśli kompetencja się nie ujawniła? Czy to znaczy, że Uczestnik jej nie ma?
• Kiedy ocena mówi więcej o asesorze niż obserwowanym uczestniku?
• Obiektywność podczas AC/DC
o Błędy percepcyjne
o Lubienie/ nielubienie
o Zmęczenie
o Osobowości asesorów
o Rozkład wpływów w zespole asesorskim

Program szkolenia moduł II – Lider sesji AC/DC

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących samodzielnie budować i realizować sesje diagnostyczne AC/DC.
Założenia programowe:
• Rozpoznanie potrzeb diagnostycznych
• Definiowanie kompetencji
• Budowanie matrycy kompetencji oraz ćwiczeń
• Prowadzenie sesji
• Analiza i interpretacja wyników
• Sesje informacji zwrotnej
• Rekomendacje rozwojowe

http://wildmarket.pl/index.php/szkolenia-otwarte/
http://wildmarket.pl

"Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiej".
P.F. Drucker

W razie pytań zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam serdecznie

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Interesujesz się tematyką Human Resources?

Chcesz rozszerzyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi?

Jako użytkownik portalu Treco możesz bezpłatnie uczestniczyć w interesującej konferencji już 5 lipca! Co należy zrobić? Szczegóły znajdziesz tutaj.
Piotr Karbownik

Piotr Karbownik Specjalista ds.
Personalnych,
Psycholog, Coach ACC
ICF

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Witam Serdecznie.

Zapraszam na wyjątkowy warsztat dla menedżerów, pierwszy z cyklu rozwoju kompetencji Lidera zbudowanego na podstawie
wskaźników skuteczności B. Posnera.

Jeśli jesteś zainteresowany zapraszam do kontaktu:

508 052 375
p.karbownik@laurenpeso.pl

Pozdrawiam

PK

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia przeznaczoną dla Kadr i Działów HR, jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Zarządzanie polityką szkoleniową w organizacji

Termin

2012.07.11 - 2012.07.12 Gdańsk (SOM 12120)

W tym terminie WYSOKI RABAT

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zaplanowania i wdrażania polityki rozwoju kompetencji pracowników organizacji. Na praktycznych przykładach zostaną zaprezentowane metody i narzędzia prowadzenia efektywnej polityki rozwoju.

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:

• Nabędą umiejętności zaplanowania procesu identyfikowania potrzeb szkoleniowych.
• Poznają narzędzia badania potrzeb rozwojowych w organizacji.
• Przećwiczą wyznaczanie celów rozwojowych.
• Poznają techniki i metody szkoleniowe.
• Poznają metody tworzenia budżetów szkoleń.
• Nabędą umiejętności analizy ofert szkoleniowych.
• Poznają narzędzia wspierające proces transferu nabytych kompetencji na stanowisko pracy.
• Przećwiczą proces planowania systemu oceny szkoleń.
• Poznają poziom oceny skuteczności wydarzeń szkoleniowych.
• Przećwiczą dobór i tworzenie narzędzi ewaluacyjnych

Adresaci:

Szkolenie skierowane jest do managerów i specjalistów działów HR, działów szkoleń, do osób które w codziennej pracy spotykają się z wyborem firmy szkoleniowej, odpowiedniego zakresu merytorycznego, czy w końcowym etapie eksperta realizującego zlecenie.

Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 1390 zł +23% VAT

W tym momencie RABAT 300,-, czyli koszt szkolenia to tylko 1090,-

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1456,Zar...Anita A. edytował(a) ten post dnia 03.07.12 o godzinie 13:40

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

W dniach 4-5 października w Centrum Nauki Kopernik oraz Knowledge Village w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Kongresu COACHING. Spotkanie realizowane będzie pod hasłem:

„Coaching biznesowy w dobie technologii - źródło przewagi konkurencyjnej firmy”

Kongres Coaching to spotkanie profesjonalistów i menedżerów zarządzających ludźmi w firmie. Celem Kongresu jest prezentacja najciekawszych wdrożeń coachingu w polskich organizacjach, a także wymiana doświadczeń z tego zakresu. Chcemy pokazać użyteczność coachingu biznesowego – wskazać najlepsze praktyki, dzięki którym realizowane są strategiczne cele w firmach. Spotkanie praktyków zarządzania oraz coachów będzie szansą na znalezienie odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób profesjonalny coaching może być pomocny dla organizacji i dlaczego warto inwestować w jego wdrożenie.

W programie min.:

*Jak przeprowadzić zespół przez zwycięstwo i porażkę - coaching w sporcie i biznesie - to działa! Bogdan Wenta - Selekcjoner Polskich Szczypiornistów
*Jak w dobie zaawansowanych technologii coaching i niestandardowe narzędzia wspierające rozwój pracowników mogą być przewagą konkurencyjną - Ewa Woydyłło-Osiatyńska

Ponadto wystąpienia będą toczyły się w trzech ścieżkach tematycznych:
*Efektywne wsparcie sprzedaży (KRAFT FOODS, MAKRO, GRUPA ŻYWIEC, BRITISH AMERICAN TOBACCO, DHL)
*Konkurencyjność przez rozwój (INFOSYS BPO POLAND, AVON, BIMS PLUS)
*Wizerunek marki (PWC, TVN, MICROSOFT)

W drugim dniu zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach:

*Lider kontra zespół – jak skutecznie rozwiązywać konflikt między liderem a zespołem Edyta Ponarad Coaching Center
*Sztuka coachingu zgodnego z celami firmy – jak definiować cele, dobierać narzędzia coachingowe i utrzymać coachowanego w firmie Łada Drozda, House of Sklills
*Strategiczny wkład coachingu w rozwijaniu nowoczesnych organizacji Ewa Zięcina, Dagmara Karolak-Kowalska, Coaching Center

Dodatkowe informacje pod adresem http://kongrescoaching.pl

Zgłoszenie do 25 sierpnia - 20% zniżki

Zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.plMarcin P. edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 11:59

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

SPOTKANIE EKSPERTÓW HR WROCŁAW 25 WRZEŚNIA

Zapraszam serdecznie na szóstą edycję Spotkania Ekspertów HR
Spotkanie odbędzie się 25 września we Wrocławiu 2012r., w hotelu Marshal***
(ul. Piłsudskiego 104/ul. Gwarna 23)

Tematami spotkania będą:

Employer branding
Zarządzanie talentami

Celem Spotkań Eksperckich HR jest dyskusja na temat strategicznej roli działu HR w organizacji tym razem koncentrując się na dwóch obszarach:

• employer branding
• zarządzanie talentami

Tematy będą prezentowane przez praktyków HR, przedstawicieli międzynarodowych korporacji

ELŻBIETĘ ŁUKASZEK
HR Manager, Tieto

AGATĘ SALĘ
HR Manager, QAD

Obszar merytoryczny Spotkania będzie się koncentrował na wiedzy, bezpośrednich doświadczeniach oraz wdrożeniach projektów zrealizowanych przez prelegentów.

Uczestnicy to HR managerowie, HR Biznes Partnerzy oraz inni profesjonaliści HR, których doświadczenie obejmuje co najmniej trzy lata. Minimalna liczba uczestników to 15 osób.

Uczestnikami poprzednich edycji byli: Capgemini, Sabre Holdings, Ericpol Telecom, Electrolux, CANPACK, Man Truck, ITI Neovision, RR Donnelley, PZU, PKO S.A., Ecolab, BEHR Services, Fujitsu Siemens, Loadstone, Brink’s, AXA, ING Bank Śląski, AON Hewitt, Transporeon, Amer Sports, Shell

Rejestracja na stronie Spotkania http://www.surveymonkey.com/s/wroclaw250912

Koszt uczestnictwa 360 zł netto.

Patronat medialny
Forbes
Personel Plus

Serdecznie zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam
Aldona Fabijańska
INVENTI Consulting
+ 48 12 398 78 18
e-mail: aldona.fabijanska@inventi.pl
http://inventi.pl / http://sehr.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Janowicz

Tomasz Janowicz konsultant ds.
konferencji, Eureka

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Doskonałe miejsce na szkolenie HR!
Boszkowo k. Leszna w Wielkopolsce. Więcej informacji na http://www.hotelvitalia.pl i http://www.hotelsulkowski.pl/

[img]
Obrazek

[img]
Obrazek

[img]
Obrazek

[img]
Obrazek

[img]
Obrazek
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Serdecznie polecam niezwykłe szkolenie:

Szkolenia biznesowe z udziałem koni w firmie ACT
Zapraszam wszystkich na szkolenia z rozwoju osobistego metodą Horse Assisted Education. Szkolenia stwarzają unikalną okazję do spojrzenia na siebie przez pryzmat: własnych odczuć i emocji, obiektywnej informacji zwrotnej przekazywanej przez zachowanie konia oraz otrzymywanych przez pozostałych uczestników zajęć.

Zapraszam do zapisów na dwa szkolenia otwarte:

1) Coaching – być dla siebie, być dla innych: 19-20 października 2012
Dla Coachów, dla osób praktykujących coachingowy styl zarządzania, dla ludzi, którzy chcą się rozwijać oraz tych będących w sytuacji rozwijania innych - wspierania, motywowania.
Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/coaching-byc-dla-siebie-byc-dla-...

2) Od JA do MY – być sobą, współpracować, przewodzić: 16-17 listopada 2012
Dla tych, którzy chcą skuteczniej się komunikować, rozwijać relacje z otoczeniem, przewodzić innym i prowadzić ich do wyznaczonego celu. Dla odpowiedzialnych za zespół, dla liderów i kierowników projektów, ale również dla sprzedających, kupujących, negocjujących.

Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/od-ja-do-my-byc-soba-wspolpracow...

Gdzie?
Stadnina koni w Mycynach (k. Olsztynka, woj. warmińsko-mazurskie).
Cisza, spokój, malownicze krajobrazy, zapach domowej kuchni... Miejsce idealne do weekendowego wypoczynku i doświadczenia niezwykłych wrażeń podczas szkoleń.
W zależności od preferencji oraz warunków pogodowych szkolenie będzie odbywać się na powietrzu lub w hali.

Koszt
Cena za szkolenie: 1300 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje:
• udział w szkoleniu z końmi
• materiały szkoleniowe
• płytę z filmem po szkoleniu
• zakwaterowanie w gospodarstwie agroturystycznym – 1 nocleg
• wyżywienie - śniadanie, kolacja, dwa obiady, przerwy kawowe
• wynajęcie miejsca na prowadzenia szkolenia i koni

UWAGA: Sprawdź atrakcyjne rabaty!
Szczegóły na stronie: http://www.act.edu.pl/szkolenia-z-udzia%C5%82em-koni , team@act.edu.pl lub pod nr telefonu 22 625 18 17.
Serdecznie zapraszam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

Już 25 września br. rozpocznie się w Krakowie i Warszawie cykl szkoleń skierowanych do firm rekrutacyjnych, firmowych działów HR, konsultantów social media oraz przedstawicieli świata biznesu z wykorzystania social media w rekrutacji i Human Resources pod nazwą "Using social media in recruitment & HR by Jorgen Sundberg". Szkolenia te poprowadzi jeden z najbardziej znanych konsultantów w tej dziedzinie w Wielkiej Brytanii, a mianowicie Jorgen Sundberg. Poniżej zamieszczamy kilka szczegółowych informacji na temat naszych szkoleń.

Jorgen Sundberg

Jorgen Sundberg jest social media trenerem i konsultantem specjalizującym się w LinkedIn, employer branding-u online i rekrutacji. Jest założycielem i dyrektorem firmy konsultingowej „Link Humans” z siedzibą w Londynie i Paryżu. Jego klientami są takie firmy jak Adecco, Intel, DHL, Tesco, Smurfit-Kappa, Prudential i HSBC. Jorgen Sundberg wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży na całą Europę w firmie Red Commerce – największej na świecie firma rekrutacyjnej SAP-a. Za jego kadencji obroty firmy wzrosły z £ 2 mln do £ 55 mln. Jorgen jest regularnym mówcą wielu konferencji branżowych oraz szkół biznesu w calej Europie. Cytowany w angielskim The Times, The Guardian i The Australian, nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday. Jorgen jest również blogerem, prowadzi kilka swoich blogów, a między innymi jeden z najbardziej popularnych blogów rekrutacyjnych w Wielkiej Brytanii pod nazwą The Undercover Recruiter, którego miesięcznie czyta 75.000 czytelników.

O szkoleniach

Podczas naszych szkoleń dowiesz się jak:

Wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych do rekrutacji i budowania profesjonalnego wizerunku pracodawcy w sieci
Skutecznie wyszukiwać właściwych kandydatów z użyciem następujących portali społecznościowych: Linkedin, Facebook, Google +, Twitter
Korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania w celu identyfikacji najlepszych kandydatów
Podnieść renomę firmy i konsultantów wykorzystując social media
Zbudować stałe i trwałe społeczności wokół twojej firmy
Utrzymać dobre relacje z klientami i kandydatami
Precyzyjnie określić potrzeby pracodawców
Jak informować kandydatów o ofertach pracy w darmowy i wirusowy sposób
z wykorzystaniem mediów społecznościowych

Nasze szkolenia obejmują:

Profil: Dowiedz się, jak zbudować profesjonalny i przyjazny wyszukiwarkom profil, który przyciąga biznes.

Sieć: Jak połączyć się z klientami i potencjalnymi kandydatami w profesjonalny sposób.

Komunikacja: Jak zbudować swój profesjonalny wizerunek online przy pomocy grup dyskusyjnych na Linkedin, dyskusji, eventów i innych aplikacji oraz na Facebook-u i Google +.

Badania: Jak korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania kandydatów przy użyciu rzeczywistych case studies.



Miejsca szkoleń: Kraków, Warszawa

Oferta specjalna: 999,00 zł/os. zamiast 1.099,00 zł + VAT od osoby (Cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)



Terminy:

Kraków, 25 wrzesień 2012

Warszawa, 26 wrzesień 2012



Więcej szczegółów: Jeśli chcesz wziąć udział w jednym z naszych szkoleń w Krakowie lub Warszawie to napisz do nas na adres office@smls.pl lub zadzwoń na numer 032 780-54-55 aby zarezerwować swoje miejsce


Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

W dniach 12-14 listopada 2012r. w Warszawie odbędzie się najbardziej prestiżowe i najważniejsze wydarzenie dla branży HR XVI Międzynarodowy Kongres Kadry&Expo (IFTDO Conference). Głównym celem XVI Kongresu Kadry jest zaprezentowanie najnowszych trendów w obszarze HRM&D poprzez przedstawienie narzędzi i rozwiązań stosowanych na całym świecie.

Polskie przedsiębiorstwa i instytucje mają coraz więcej sukcesów w realizacji projektów w zakresie HRM&D, a polscy dyrektorzy i menedżerowie HR coraz częściej obejmują kluczowe stanowiska w firmach za granicą, pełniąc funkcję szefa HR dla regionu. Również polski świat firm doradczych w obszarze HR coraz częściej otwiera się na współpracę w innych krajach, realizując projekty za granicą, czy też adaptując rozwiązania zagraniczne w Polsce. To wszystko powoduje, iż polski świat HR staje się coraz bardziej globalny.

Czy HR w obecnym kształcie HR ma przyszłość? Czy za parę lat funkcje HR nie zostaną przeniesione na inne działy/stanowiska? Jakie zmiany w tym obszarze zostały wprowadzone w Państwa firmach? Jaki wpływ na rozwój HR mają nowe technologie? JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ HR NOWEJ GENERACJI?

Wśród prelegentów min.:

*David Clutterbuck
*Christie Ward
*Steven Poelmans
*Gerhard Walper
*Gerry Griffin
*Bruno Rouffaer


Ponadto zaprezentujemy kilkadziesiąt wystąpień w ścieżkach tematycznych podczas których będziemy gościć praktyków min. z takich firm jak Google, Play, Allianz, Grupa Żywiec, Microsoft, Orange, Lux Med, PKP Cargo, Nordea, Dell i innych.

14 Listopada zapraszamy do Knowledge Village http://knowledgevillage.pl na praktyczne warsztaty doskonalące kompetencje w obszarze HR:

*Rynek Celów - niezwykle skuteczna partycypacyjna technika zarządzania - Robert Reinfuss, Reinfuss Consulting
*Zarządzanie wynagrodzeniami:Od praktyka do stratega HR - Dorota Raniszewska, HRM Partners S.A.
*Psychometric Toolbox - jak zwiększyć trafność decyzji personalnych oraz zmaksymalizować efektywność zarządzania ludźmi? - Paweł Smółka, Way2Learn
*Zarządzanie efektywnością - Grzegorz Filipowicz, Competency Institute
*Wdrożenie oceny 360 stopni w firmie - przebieg procesu i dylematy - Anna Bugalska, Instytut Rozwoju Biznesu

Szczegóły pod adresem http://kongreskadry.pl

http://www.youtube.com/watch?v=a4s_I-0Obug

Zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl
Izabella Juraś

Izabella Juraś Partner w rekrutacji
i rozwoju
pracowników

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Bezpłatne seminarium: Rozwój organizacji - nowa rola HR

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym seminarium "Rozwój organizacji - nowa rola HR", które poświęcone jest nowej roli hr’owców w obszarze rozwoju organizacji i uczenia się organizacyjnego.

Seminarium organizowane w następujących miastach i terminach:
Wrocław – 05.11.2012
Gdańsk – 07.11.2012
Toruń – 19.11.2012
Warszawa – 26.11.2012
Katowice – 03.12.2012


W trakcie seminarium zostanie zaprezentowana koncepcja myślenia systemowego i jego wykorzystania w praktyce rozwoju organizacji. Zaprezentujemy również metodykę prowadzenia projektów rozwojowych i wdrażania zmian w organizacji w oparciu o filozofię uczenia się organizacji. Prowadzący to praktycy biznesu pracujący z organizacjami w standardzie doradztwa systemowego ISC™

Więcej informacji wraz z formularzem rejestracyjnym znajdą Państwo na stronie: http://www.clsystems.eu/Seminaria_RO

W przypadku pytań zachęcam do kontaktu.
Serdecznie zapraszamy!
Agnieszka Woźniak

Agnieszka Woźniak Brian Tracy
International

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Witam serdecznie,

Pragniemy poinformować o możliwości uczestnictwa w seminarium prowadzonym osobiście przez Pana Briana Tracy - "Nowoczesne Strategie Skutecznego Zarządzania Ludźmi", które odbędzie się 18 października 2012 w Warszawie. Podczas spotkania otrzyma się wiedzę w pigułce o tym jak zbudować skuteczną strategię firmy oraz jak zdobyć serca pracowników do jej realizacji. Również jak najefektywniej budować lojalność i zaangażowanie swoich pracowników.

Korzyści z uczestnictwa w seminarium:

zapoznanie się ze strukturą myślenia strategicznego i angażowania w nią zespołów
poznanie istotnych idei, które pomogą stworzyć własne zaufane środowisko, w którym codziennie można osiągać wspaniałe rezultaty
podejmowanie lepszych decyzji szybciej, niż dotąd
nauczenie się jak błyskawicznie poprawić wyniki swoich ludzi i jak stale utrzymywać wysoki poziom ich motywacji, produktywności i efektów ich pracy

Dla kogo jest to seminarium?

Prezesów i właścicieli firm z sektora MŚP
Dyrektorów Zarządzających
Dyrektorów Sprzedaży
Dyrektorów HR
Wszystkich, którzy chcą w praktyce dowiedzieć się jak skutecznie zarządzać zespołami.

Koszt uczestnictwa:

Cena standard: 1970 zł ( + VAT 23%)

Cena promocyjna w terminie od 5.10 - 12.10.2012 : 1000 zł ( + VAT 23%)
Ostatnie wolne miejsca.
--------------------------------------------------------------------

Pragniemy zaprosić również na warsztaty z Brianem Tracy - "Total Business Mastery Mistrzostwo w biznesie”, które odbędą się 16 - 17 października 2012 w Warszawie.
Ten praktyczny program przekaże wiedzę o tym, jak być skutecznym w biznesie oraz jak zarządzać zespołem. Ponadto dowiedzieć się można jak osiągnąć i utrzymywać wysoką pozycję na rynku, jak skutecznie rywalizować z konkurencją, a co najważniejsze jak zdobywać nowych, dobrych klientów.

W czasie warsztatów uczestnik dowie się m.in.:
- Jaką wiedzę należy zgłębić, aby prowadzić z sukcesami firmy na dowolnym rynku?
- Jak zarządzać wiedzą i komunikacją w firmie?
- Jakie umiejętności są potrzebne liderom do pokonywania konkurencji?
- Jak tworzyć i komunikować strategię firmy i zgodnie z jej założeniami rekrutować efektywnie pracowników?

Proszę zapoznać się ze szczegółami tego wydarzenia, link poniżej:
http://briantracy.pl/Total_Business_Mastery.pdf

Z uwagi na specyfikę warsztatu liczba miejsc ograniczona!
--

Dwa dni warsztatów - Cena: 4100 zł PLN (+ VAT 23%)
Ostatnie wolne miejsca

-------------------
Kim jesteśmy?
http://www.b2b.briantracy.pl/pl/o-nas.html
----------------------------

Zapraszam do kontaktu mailowego lub pod niżej zamieszczonym numerem telefonu. Ostatni tydzień zapisów.

Pozdrawiam

Agnieszka Woźniak
Kom.: +48 790-566-425

Tel.: +48(22) 629-20-46
Fax: +48(22) 485-34-32
E-mail: agnieszka.wozniak@briantracy.pl
Michalina Anna Barczyk

Michalina Anna Barczyk http://www.ecocar.pl

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

FIRMA W CZASACH MALEJĄCYCH PRZYCHODÓW

„Jak budować relacje w czasach zmniejszających się przychodów?”

21.10.2012., Warszawa
Szanowni Państwo,Zapraszamy do wzięcia udziału w Warszawskich Spotkaniach Liderów. Tym razem temat ważny i potrzebny- „Jak budować relacje w czasach zmniejszających się przychodów”.
Mamy nadzieję, że spotkanie stanie się przede wszystkim inspiracją dla wielu praktycznych pomysłów związanych ze sprawniejszym zarządzaniem kapitałem własnym oraz zaowocuje nowymi kontaktami biznesowymi.

Kiedy: 21.10.2012 r.,
Godz.: 10.00-14.00
Gdzie: Akademia Biznesu MDDP, Domaniewska 39 a
Koszt inwestycji: 80 zł
Prowadzący: Monika Jurgielewicz Wojtaszek, Radosław Wajler
http://www.managernaobcasach.pl/
Robert Szydło

Robert Szydło Psycholog,
Konsultant,
Wykładowca
Uniwersytet
Ekonomiczny...

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

KONFERENCJA COACHINGU
„COACHING – DROGA DO OSOBISTEGO MISTRZOSTWA”


Obrazek


W 1 miejscu: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,

przez 2 dni: 27-28 października 2012,

6 coachów i ponad 300 osób z całej Polski odkrywać będzie:

- Jak poprzez coaching słoń zaczyna latać
- W jaki sposób ogień i woda łączą się z coachingiem
- Co magia i technologia mają wspólnego z tworzeniem świadomości

Warsztatowa forma prowadzenia prelekcji, unikatowy sposób prezentacji oraz gry coachingowe wieczorem, więc weź także: luźny strój sportowy i adidasy, strój kąpielowy i ręcznik, dobry humor
i zapał do ćwiczeń.

Jeśli chcesz wziąć udział w losowanie nagród – weź wizytówkę, odręcznie zrobiona jest ciekawsza!

Po konferencji możesz skorzystać z 1 bezpłatnej sesji coachingowej zatem, WYPEŁNIJ FORMULARZ i prześlij dowód zapłaty - liczy się kolejność zgłoszeń!

szczegóły na: Coaching Conference


Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Program szkolenia oraz wszelkie informacje: MDS Centrum Wsparcia Biznesowego

Planowany termin rozpoczęcia - Styczeń 2013!
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 styczeń 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje HR - oferty

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie Gamified Agile.

Wykorzystaj narzędzia i sposoby mechaniki gier - do motywowania innych i siebie w codziennej pracy.

Gamifikacja to doskonały sposób na pokonywanie codziennych trudności. Technika ta opieraja się na przyjemności, jaka płynie z kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala na zaangażowanie i zmotywowanie pracowników do wykonywania zajęć, które są powszechnie uważane za nudne lub rutynowe.

Gamifikacja, gry symulacyjne, inspirujące „user stories”, magiczna tablica kanbanowa czy inne narzędzia - to sposoby, które są w stanie zainspirować zespół pracowników do aktywnego działania.

Podstawą dobrej organizacji i współpracy jest poczucie satysfakcji z wykonywanych czynności, dlatego proponowane przez nas rozwiązania pozwolą zmienić codzienne obowiązki w misję dążenia do celu.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.Magdalena Strug edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:43

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do