Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Proszę o umieszczanie w tym wątku ofert szkoleń i konferencji z zakresu: zarządzania. Nieaktualne oferty będą usuwane.
Anna Kopczyńska

Anna Kopczyńska Szkoła Trenerów w
Łodzi -
www.trenerzyinterper
sonalni.pl

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

INSPIRACJE MENEDŻERA

Jeśli nie ustalasz celów dla siebie, jesteś skazany na pracę przy osiąganiu celów kogoś innego” B. Tracy

Los dał Ci wyjątkową szansę wpływania na zastępy innych ludzi — Twoich podwładnych, współpracowników, przyjaciół. Chcesz celująco wywiązać się z tego zadania? Pobieraj nauki tylko u wybitnych. Na zajęciach w sposób jasny i błyskotliwy przekażę Ci wskazówki, jak stać się liderem idealnym. Jak wywoływać w ludziach zapał podobny do Twojego, zarażać entuzjazmem i wzbudzać kreatywność? Chcesz się dowiedzieć jak to zrobić??

Zapraszam na warsztat, na którym wspólnie pracować będziemy nad umiejętnościami kierowania ludźmi. Nowoczesne zarządzanie to szeroka dziedzina i zbiór praktycznych umiejętności bardzo zróżnicowanych. Dlatego elastyczność i umiejętne dostosowanie swojego podjeścia do innych ludzi gwarantują sukces w kierowaniu.

Szkolenie ma na celu rozwój najważniejszych kompetencji z zakresu zarządzania i prowadzenia zespołu.

Koncentruje się na:

Zdobywaniu pewności siebie
Wywieraniu pozytrywnego wpływu na ludzi
Efektywnym zarządzaniu
Prezentowaniu się na forum firmy, posiedzeniu zarządu lub innych sytuacjach biznesowych
Kreowaniu swojego wizerunku

Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.

KORZYŚCI
W trakcie treningu uczestnik rozwija umiejętności i osiąga określone kompetencje poprzez zabawę i wyciągane wspólnie wnioski. Warsztat pozwala na zdobycie niezbędnej wiedzy oraz opanowanie praktycznych umiejętności koniecznych do bycia liderem, człowiekiem sukcesu zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Osoba taka będzie postrzegać problemy nie, jako przeszkody tylko, jako inspirujące szanse i możliwości do dalszej drogi i rozwoju. Będzie potrafiła przekonywać do swojej wizji i sprawiać by ludzie ją realizowali z równym zaangażowaniem jak swoją własną.

W PROGRAMIE

Blok I
Podstawowe założenia w zarządzaniu
Efektywna praca zespołowa
Typy zachowań ludzkich wg B. Tracy
Analiza własnego typu zachowania
Diagnozowanie innych
Zarządzanie a typ osobowości
Skuteczny plan działania

Blok II
Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Autoprezentacja menedżera
Mowaciała podczas spotkań, zebrań
Gestykulacja czyli co zrobić z rękoma
Postawa a pewność siebie
Trzy filary emocji
Struktura skutecznego spotkania
Łańcuszek mówców czyli rozgrzewka
Przujmowanie i udzilanie informacji zwrotnej
Analiza mocnych stron i obszarów do pracy
Modyfikacja nieskutecznych zachowań


Przy okazji
Wymienisz się doświadczeniami i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
Otrzymasz dyplom i materiały szkoleniowe
Zdobędziesz wiedzę do wykorzysztania od razu

GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź - 26-27.09.2009, godz. 10-17

Zajęcia prowadzi trener - Katarzyna Gręda

Inwestycja 690 zł

Zapisy http://eternal.com.pl/formularz.php

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Człowiek – najlepsza inwestycja

Szkolenia sprzedażowe dofinansowane z EFS – dla MMiŚP
Firma ADVANCE w partnerstwie z firmą COMPETIR POLSKA Sp. z o.o., realizując na terenie woj. lubuskiego projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniach.

Projekt: „Profesjonalna sprzedaż inwestycją w podniesienie konkurencyjności kadr woj. lubuskiego” zakłada 11 szkoleń podzielonych na dwa komponenty tematyczne:

Komponent I – Profesjonalny handlowiec:
1. Zawód „sprzedawca”
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Skuteczne negocjacje handlowe
4. Obsługa klienta przez telefon-telemarketing
5. Budowanie relacji z klientami
6. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży

Komponent II – Profesjonalny manager sprzedaży
1. Strategie i kanały sprzedaży jako sieci tworzenia wartości
2. Optymalizacja wielkości i projektowanie struktury działu sprzedaży
3. Zarządzanie kluczowymi klientami
4. Budowanie zadowolenia klientów – satysfakcja i lojalność
5. Zarządzanie zespołem handlowym

Szkolenia będą realizowane od 10.2009 r. do 01.2010 r.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 162,35 zł dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz 243,52 zł dla średnich przedsiębiorstw. Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat oraz posiłek.
Szczegółowe informacje o terminach szkoleń i warunkach rekrutacji dostępne są na stronie internetowej http://www.advance-et.com/zg1 oraz pod numerem telefonu 0 693 715 984. Chęć wzięcia udziału w szkoleniu można zgłaszać także poprzez e-mail: d.kolodko@advance-et.comEwelina Tarłowska edytował(a) ten post dnia 25.08.09 o godzinie 13:27

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty


Obrazek


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Człowiek – najlepsza inwestycja

Szkolenia eksportowe dofinansowane z EFS – dla MMiŚP
Firma ADVANCE w partnerstwie z firmą COMPETIR POLSKA Sp. z o.o., realizując na terenie woj. lubuskiego projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniach.

Projekt: „Lubuskie Kadry Motorem Rozwoju Eksportu” zakłada 11 szkoleń podzielonych na trzy komponenty tematyczne:

Komponent I – Przygotowanie do eksportu
1. Organizacja działu eksportu
2. Badania, wybór rynków i strategii eksportowych
3. Przygotowanie produktu i oferty eksportowej
4. Transakcje eksportowe

Komponent II – Rozwój eksportu
1. Marketing i promocja produktu
2. Negocjacje handlowe w eksporcie
3. Marketing wystawienniczy
4. Psychologia klienta eksportowego

Komponent III – Zarządzanie eksportem
1. Zarządzanie sprzedażą eksportową
2. Marketing na rynkach międzynarodowych
3. Strategia eksportowa i przewaga konkurencyjna na rynkach zagranicznych
Szkolenia będą realizowane od 10.2009 r. do 01.2010 r.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 162,35 zł dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz 243,52 zł dla średnich przedsiębiorstw. Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe oraz posiłek.
Szczegółowe informacje o terminach szkoleń i warunkach rekrutacji dostępne są na stronie internetowej www.advance-et.com/zg2 oraz pod numerem telefonu 0 693 715 984. Chęć wzięcia udziału w szkoleniu można zgłaszać także poprzez e-mail: a.silska@advance-et.comEwelina Tarłowska edytował(a) ten post dnia 25.08.09 o godzinie 13:27

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zaproszenie na seminarium

Obrazek

Strona organizatora : Więcej informacji oraz broszura do pobrania z formularzem zgłoszeniowym

Warszawa, 5-6 października 2009 r.

Zmiany w Prawie Pracy 2009
nowe możliwości, konsekwencje, zagrożenia

* Rozwiązania modelowe - modele symulacyjne
* Wiedza praktyczna - case study
* Konsultacje Inspektora Pracy

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium

* jest to jedyne seminarium, które oprócz zaprezentowania usystematyzowanego ładu prawnego przedstawi Państwu informacje pozwalające oszacować zasadność skorzystania z nowych rozwiązań a także symulacje ich opłacalności

* wyjątkowo doświadczeni prelegenci w sposób klarowny i na przykładach przedstawią Państwu możliwości i konsekwencje wyboru konkretnych rozwiązań

* podczas seminarium dowiedzą się Państwo czy i w jakim zakresie Państwa przedsiębiorstwo może skorzystać z nowych rozwiązań

* wieloletni praktyk wyjaśni Państwu jak analizować i dokonywać optymalnego wyboru określonej formy zatrudnienia

* rozwiane zostaną Państwa wątpliwości dotyczące sposobu rozliczania czasu pracy zarówno w zakresie proponowanych rozwiązań przez „pakiet antykryzysowy” jak i w pozostałych formach zatrudnienia

* eksperci wyjaśnią Państwu na dokładnie podanych przykładach jak zoptymalizować pracę w godzinach nadliczbowych aby zminimalizować jej koszty

* poznają Państwo konsekwencje nowej ustawy PPOŻ oraz zasady dzięki, którym wypełnia Państwo bezkosztowo jej zobowiązania

* doświadczony Inspektor Pracy przedstawi Państwu praktyczne wskazówki dotyczące najczęściej popełnianych przez Pracodawców błędów, obowiązujących procedur oraz nowe uprawnienia Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie kontroli

Kluczowe tematy seminarium

* adresaci Ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu dla pracodawców i pracowników
* opłacalność zastosowania proponowanych rozwiązań. Możliwości, konsekwencje i zagrożenia
* jak zatrudnić pracownika? Konsekwencje wyboru określonej formy zatrudnienia – pułapki i rozwiązania
* jak prawidłowo rozliczyć czas pracy – nie tylko nowe zasady, możliwości i uwarunkowania
* jak uniknąć błędów w prowadzonej dokumentacji? – praktyczne wskazówki Inspekcji Pracy
* co i w jaki sposób w myśl nowych zasad może być kontrolowane?
* skoro nie Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej w każdym przedsiębiorstwie – to kto? Obowiązujące procedury po nowelizacji ustawy

Na seminarium spotkają Państwo:

* dyrektorów, kierowników ds. kadr
* dyrektorów, kierownik ds. zarządzania zasobami ludzkimi
* dyrektorów, kierowników ds. HR
* dyrektorów, kierowników ds. prawa pracy
* dyrektorów, kierowników, specjalistów ds. rozwoju
* Human Resources Specialistów/Managerów
* specjalistów ds. administracji personalnej
* specjalistów ds. wynagrodzeń/płac

Prelegenci:

Piotr Ciborski Ekspert prawa pracy z 17 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność kosultingowo - szkoleniową w zakresie „twardego HR”; wieloletni inspektor pracy i członek Komisji Prawnej Głównego Inspektora Pracy; doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizujący szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy; doradca i współpracownik wielu przedsiębiorstw; autor i współautor 45 książek i poradników z prawa pracy, np. czas pracy dla pracowników samorządowych (Gdańsk, ODDK 2009); Kodeks Pracy. Komentarz dla menadżera (Gdańsk, ODDK 2009); wieloletni wykładowca na studiach podyplomowych realizowanych na: Uniwersytecie Gdańskim, Politechnice Gdańskiej, Szkole Wyższej Psychiologi Społecznej Oddział w Sopocie, W wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Szkolenia realizował min. dla GE MONEY BANK S.A., Polharma S.A., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, ORBIS S.A., PKO BP S.A., LOTOS S.A.

Jacek Kornosz Doradca strategiczny i trener biznesu z dużym doświadczeniem menedżerskim. Przez kilkanaście lat związany z branżą FMCG. W ramach spółek handlowych zatrudniających kilkaset osób miał okazję zdobywać praktyczną wiedzę i doświadczenie na najwyższych stanowiskach kierowniczych (Dyrektor Zakupów, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Generalny). Finalista pierwszej edycji konkursu Lider Zarządzania 2003 organizowanego przez magazyn CEO. Zdobywca tytułu Gazeli Biznesu w rankingu na najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy organizowanego przez Puls Biznesu. W ramach działalności doradczej i szkoleniowej miał możliwość realizacji projektów dla firm i organizacji z następujących branż: telekomunikacja, FMCG, usługi finansowe, motoryzacja, FMCG, produkcja maszyn i urządzeń dla przemysłu, dystrybucja materiałów budowlanych, NGO. Członek Zarządu Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych, jednej z największych organizacji biznesowych z terenu województwa wielkopolskiego. Przewodniczący Forum Zarządzania Strategicznego przy WZPP. Członek Management Mastery Club.

mgr inż. Paweł Miniuk Prowadzi systemy zarządzania z zakresu norm ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 180001 i PN-N-18001 oraz szkolenia z zakresu norm i obowiązujących przepisów. Studia podyplomowe CIOP „Bezpieczeństwo i Ochrona Człowieka w Środowisku Pracy”. Obsługa kompleksowa z zakresu bhp i p-poż. Obecnie Prezes Oddziału Podlaskiego Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Służb BHP

Dariusz Mińkowski, Zastępca Okręgowego Inspektora Pracy ds. Prawno-Organizacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa, Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998r. zatrudniony w Państwowej Inspekcji Pracy, od 8 lat na stanowisku kontrolującego, ostatnio jako starszy inspektor pracy - specjalista. Od 6 lat specjalizuje się w kontrolach zakładów opieki zdrowotnej, był koordynatorem kontroli kompleksowych zakładów tej branży na terenie Województwa Mazowieckiego w latach 2002 - 2005. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z czasem pracy i wynagrodzeniami. Od stycznia 2007r. pełni obowiązki zastępcy Okręgowego Inspektora Pracy w Warszawie ds. prawno -organizacyjnych.

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt z P. Wioletta Domańska pod nr tel. 0226969827
e-mail: wdomanska@movida.com.pl

Patronaty:

Firmy zainteresowane objęciem patronatem medialnym konferencji jak również sponsoringiem proszone są o kontakt:
Anna Jóźwiak
Sponsorship and PR Manager
e-mail: ajozwiak@movida.com.pl lub tel. 0224026485Anna Jóźwiak edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 09:44
Katarzyna Klimek

Katarzyna Klimek Account Manager, Pro
Optima

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam,

zapraszam serdecznie na szkolenie Menedżer Coachem

Menedżerowie, liderzy zespołów czy kierownicy projektów dostrzegają potrzebę rozwoju, aby stać się skuteczniejszymi przywódcami. Dotyczy to zwłaszcza osób niedawno awansowanych lub przygotowujących się do objęcia nowego stanowiska. Chcą wiedzieć jak ich zachowania wpływają na emocje i postawy pracowników. Widzą potrzebę poznawania swoich tendencji w zarządzaniu. Wreszcie, poszukują praktycznych sposobów radzenia sobie z wyzwaniami pracy z ludźmi.
Dzięki wprowadzeniu coachingowego stylu zarządzania zmienia się jakość współpracy w zespole i atmosfera. Przekłada się to na poprawę wyników firmy. Co więcej, pracownicy są wspierani w wykorzystywaniu swojej wiedzy i doświadczenia, a to owocuje wzrostem innowacyjności. Zespół staje się bardziej samodzielny i odpowiedzialny za swoje działania, co daje menedżerowi szansę na lepsze wykorzystywanie jego czasu.

http://www.szkolenianakazimierzu.pl/Menedzer-coachem.htmlKatarzyna Wszołek edytował(a) ten post dnia 17.09.09 o godzinie 08:17

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

.Teresa O. edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 18:54
Magdalena Wójcik

Magdalena Wójcik Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Akademia Rozwoju Twórczego "SKY" zaprasza na szkolenie otwarte

Zarządzanie zespołem - jak kierować pracą zespołu i wydobyć z ludzi to, co najlepsze

CEL: Najważniejszym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów oraz aspektów budowania relacji z pracownikami i w zespole. Celem jest poprawa umiejętności komunikacyjnych związanych
z codziennymi, operacyjnymi zadaniami kierownika. Dotyczy to zwłaszcza tych menedżerów, którzy w swojej codziennej pracy kierują kilkuosobowymi zespołami oraz tych, którzy koncentrują się przede wszystkim na zadaniach operacyjnych: wyznaczaniu celów, kontroli realizacji i ocenie wykonania.

Cele pośrednie:

• Rozwijające refleksje osobiste
• Zbudować zgrany zespół
• Dostosowywać styl zarządzania do etapu rozwoju zespołu
• Poprawić komunikację interpersonalną
• Różnicować podejście do pracowników, dopasowując styl
• rozmowy do osobowości pracownika
• Radzić sobie z trudnymi pracownikami w zespole
• Prowadzić motywujące rozmowy dyscyplinujące i oceniające
• Sprawdzać poziom realizacji zadań, by cele były osiągnięte
• Wykorzystywać codzienne sytuacje i zawodowe do budowania
• autorytetu

Termin:

22-23 październik - Warszawa

Więcej informacji
W biurze ARTSKY
tel: 022 253 17 70
artsky@artsky.plMagdalena Wójcik edytował(a) ten post dnia 17.09.09 o godzinie 15:34
Krzysztof Bukowski

Krzysztof Bukowski BUKOWSKI doradztwo
organizacyjne

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

* W INTERESIE PRACODAWCY. Profilowany kurs prawa pracy zorientowany na ochronę interesów pracodawcy.
Wbrew pierwszemu wrażeniu jest to szkolenie nie tylko z prawa pracy, ale i z praktycznego zarządzania. Opiera się na modelu konfliktu interesów w relacji pracodawca-pracownik. Uczy, jak skutecznie chronić interes pracodawcy wykorzystując całe dopuszczalne prawnie pole manewru, z uwzględnieniem realiów wynikających z tzw. "zasady uprzywilejowania pracownika". Bardzo przydatne zwłaszcza w okresie kryzysu gospodarczego i zawirowań na rynku pracy.
Bonus: ustawa antykryzysowa

Gdynia 26-27 października 2009 r.
Rzeszów, 17-18 listopada 2009 r.

* DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI. Technologia skutecznego zarządzania.
W sposób twardy o rzeczach miękkich. Prosty, bardzo konkretny kurs praktycznego zarządzania podwładnymi. Skutecznie pomaga w wyzbywaniu się brzydkich nawyków (np. wyręczania podwładnych), w walkach z pokusami (np. "ręcznego sterowania") oraz w unikaniu pułapek (np. ulegania manipulacji). Uczy rozliczania pracowników nie tylko z ich działań, ale również z zaniechań, braku aktywności, inicjatywy, kreatywności czy przekraczania kompetencji. Dominantą programu jest skuteczność w egzekwowaniu od podwładnych oczekiwanych efektów ich pracy.
Rzeszów, 21-22 października 2009 r.
Gdynia, 28-29 października 2009 r.

Zapraszam!
Joanna M.

Joanna M. Ludzie są dokładnie
tak szczęśliwi, jak
myślą, że są. − L...

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Nie aktualne ;)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 00:37

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Prezentacja

Obrazek


Zaprezentujemy próbkę możliwości naszych trenerów - próbne ćwiczenie.

W spotkaniach wezmą udział również uczestnicy wcześniejszych edycji naszych szkoleń. Na spotkaniu dowiesz się także wszystkiego o kosztach szkolenia i powiemy również co zrobić, żeby zapłacić jak najmniej.

Weź udział w naszym ćwiczeniu i zobacz "jak to smakuje"! W tej części naszego spotkania będziesz miał(-a) okazję doświadczyć na żywo pracy metodami aktywnymi oraz wymienić doświadczenia i poglądy dotyczące kompetencji trenerskich.

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Terminy i miejsce spotkań:
22 września 2009, Pałac Kultury i Nauki, piętro XII, sala 1226, godz. 18.00
7 października 2009, Pałac Kultury i Nauki, piętro XII, sala 1254, godz. 18.00

Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Uwaga! Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzenie udziału w prezentacji. Potwierdzenie prosimy wysłać mailem na adres: szkolenia@inicjatywy.org lub faksem na nr 022 266 06 62. Miejsce na spotkaniu można również zarezerwować telefonicznie: 0798 643 055.

Informacje i zgłoszenia

Jeśli chcesz zadać nam pytanie w tej sprawie, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: szkolenia@inicjatywy.org.

Zapraszamy na prezentację Indywidualnego Programu Rozwoju Trenerów. W czasie prezentacji poznasz wszystkie szczegóły dotyczące programu.

Cykl szkoleniowy IPRT składa się z:
- Podstawowych Warsztatów Umiejętności Trenerskich
- Zaawansowanych Warsztatów Umiejętności Trenerskich (praca w grupie; autoprezentacja trenera; projektowanie szkoleń
- Indywidualnego programu doradczo-mentorskiego

ZAPRASZAMY

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Szukam firm szkoleniowych do współpracy oraz firmy handlowe, które chcą podnieść swoje wyniki.
Zapraszam wszystkich, którzy chcą podnieść sprzedaż w swoich działach handlowych. Szkolenia, warsztaty, mentoring i poprawa wyników dla handlowców, przedstawicieli handlowych, telemarketerów i kierowników działów handlowych.
Szkolenia handlowe:
- Akademia Sprzedaży
- Gdzie Ci klienci
- Przerażający klient
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Telemarketing
-Jak zostać handlowcem

Szkolenia z zarządzania:
- Zarządzanie działem sprzedaży
- Marketing w firmie
-Powody upadku firm
- Zarządzanie czasem
Wejdź na stronę http://lukasz-zegar.pl/wzrost-wynikow.html a znajdziesz informacje na temat Systemu Podnoszenia Wyników Sprzedaży. Kompleksowego narzędzia, które systemowo poprawi funkcjonowanie i wyniki Twoich handlowców.
Zapraszam do współpracy

Łukasz Zegar
tel. 695931276
l.zegar@lukasz-zegar.pl
lukasz-zegar.pl
Hanna G.

Hanna G. Współwaściciel
Link2Europe Sp. z
o.o. Agencja
Rekrutacyjna

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam Serdecznie,

Firma Link2europe we współpracy z niezależnym trenerem zaprasza przedstawicieli firm na szkolenie SKUTECZNY MANAGER. Planowany termin szkolenia to 23 i 24 października oraz 6 i 7 listopada.

Cele szkolenia:

· Kreowanie postaw przywódczych
· Efektywne komunikowanie
· Budowanie i podnoszenie efektywności zespołu
· Nauka skutecznego motywowania
· Umiejętne zarządzanie pracownikami
· Kierowanie karierą pracownika

Oferujemy:

* intensywne szkolenie menadżerskie
* profesjonalną kadrę trenerską
* materiały szkoleniowe
* catering w trakcie zajęć

Metodologia:

Indywidualne i zespołowe ćwiczenia wprowadzające do tematu. Analizy przypadków. Trenowanie zachowań poprzez odgrywanie sytuacji. Prezentacje, inspiracja (teoria) poparta licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, wykłady.

PROGRAM SZKOLENIA:

Komunikacja w zawodzie managera

Style komunikacyjne, typowe błędy komu­nikacji oraz zagrożenia wynikające z braków ko­munikacji. Budowanie jasnego przekazu . Sposoby przekazywania informacji „trud­nych”. Mowa ciała. Na bazie ćwiczeń przed­stawione zostaną scenariusze wpływające na po­prawne zrozumienie komunikatów. Omó­wione zostaną również tematy zwią­zane z prowadzeniem projektów i komunikacją w projektach.

Budowanie zespołu

Odpowiedni dobór kadry, budowanie tożsamości zespołu, tworzenie więzi, angażowanie pracowników w realizację celów, satysfakcja współpracy zespołowej, gry zespołowe.

Sukces motywacji

Zasady nagradzania pracowników, pra­cownik zmotywowany, demotywatory, komplementy w pracy, oczekiwania pra­cownika wobec przełożonego, działania przełożonego motywujące pracowników, analiza transakcyjna.

Zarządzanie personelem

Elementy rekrutacji, jakiego pracownika potrzebuję, rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna, odkrywanie wartości pracowników, nowy pracownik, ścieżka zawodowa.

Tylko do 7 października szkolenie „Skuteczny mana­ger” w promocyjnej cenie 600 zł netto/ od osoby (od 8 października 700 zł netto).

Dla firm, które zgłoszą więcej niż jednego uczestnika przygotowaliśmy atrakcyjne rabaty.

Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta proszę o kontakt. Chętnie odpowiem na pytania i udzielę informacji o warunkach współpracy.

Zapraszam!
Hanna Grochowska
http://link2europe.pl
Beata Arendarska

Beata Arendarska Senior Internal
Communication
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Witam członków grupy i zapraszam do odwiedzenia strony internetowej kwalifikacjekadr.pl

W ramach projektu „Podniesienie kwalifikacji kadry technicznej w przedsiębiorstwach woj. świętokrzyskiego" odbędą się szkolenia dofinansowane z EFS, z technik projektowania z wykorzystaniem AutoCAD oraz z systemów zarządzania jakością, stanowiących podstawowy arsenał umiejętności kadry technicznej.

Adresatami projektu są przedsiębiorcy sektora mikro i małych firm, posiadających siedzibę lub wyodrębnioną formalnie jednostkę (filię lub oddział) na terenie województwa świętokrzyskiego.

Wszystkie proponowane w Projekcie szkolenia są zakończone certyfikacją nadającą stosowne uprawnienia.

W ramach projektu przewidziano następującą ofertę szkoleń:
AutoCAD poziom podstawowy,
AutoCAD poziom zaawansowany,
Wprowadzenie do systemów zarządzania jakością,
Narzędzia i metody zarządzania jakością,
Auditor wewnętrzny ISO wg ISO 9001,
Auditor wewnętrzny ISO wg ISO 14001,
Specjalista zarządzania zmianą.

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu z Biurem Projektu

BIURO PROJEKTU
ul. Urzędnicza 13 (X piętro)
25-729 Kielce
tel. 041 345 42 43 lub 512 340 452

Chęć udziału w projekcie można również zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy: info@kwalifikacjekadr.pl

Pozdrawiam!
Anna Korchowiec

Anna Korchowiec Buduję, zarządzam,
rozwijam

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Zapraszam do udziału w cieszących się dużym powodzeniem i wysoko przez uczestników ocenianych treningach doskonalących praktyczne umiejętności z zakresu Public Relations, odbywających się w ramach
III edycji AKADEMII PR
zapraszamy rzeczników prasowych i specjalistów ds. PR i komunikacji instytucji publicznych i firm,
właścicieli firm, wyższą kadrę zarządzającą.

----------------------------------------------------------------------

Poznaj opinie uczestników szkolenia:
Nowe media w pracy rzecznika / specjalisty PR (30 09 2009r. / Kraków):

"Polecam to szkolenie wszystkim poszukującym nowych rozwiązań w codziennej pracy rzecznika lub PR-owca."
Rzecznik prasowy, Urząd Lotnictwa Cywilnego.

"Szkolenie przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza merytoryczna trenera i sposób przekazywania jej to główne atuty szkolenia. Forma warsztatu jest tu jak najbardziej adekwatna".
Rzecznik prasowy, Starostwo Powiatowe w Opolu.

"W trakcie szkolenia znalazłam kilka odpowiedzi na nurtujące mnie pytania z zakresu możliwości wykorzystania Internetu (jego narzedzi) w mojej pracy. Uważam szkolenie za godne polecenia i w przyszłości zamierzam brać udział w innych szkoleniach ITC".
Rzecznik prasowy, Urząd Dozoru Technicznego.



----------------------------------------------------------------------

E-pr jak wykorzystać sieć w działaniach public relations, już 14 października w Krakowie.

Celem warsztatu będzie przybliżenie Internetu i narzędzi, jakimi można posługiwać się w sieci w ramach komunikacji firmy/instytucji z otoczeniem.
http://www.itcpraca.pl/4/szkolenia_i_eventy/31/Szkolen...

-----------------------------------------------

Efektywna komunikacja w kryzysie. 28 października, Kraków.
Zapraszamy na zaawansowane szkolenie dla rzeczników prasowych i specjalistów PR.

Podczas szkolenia m. in.:

1. Trening wystąpień medialnych w sytuacjach kryzysowych.
2. Opracowywanie przekazów w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy i osoby publicznej.
3. Strategie retoryczne w kryzysie.
4. Budowanie wiarygodności i zaufania.

Zobacz program szkolenia.
http://www.itcpraca.pl/4/szkolenia_i_eventy/31/Szkolen...

------------------------------------------

Kontakty z mediami. 17-18 listopada, Kraków.
Cele szkolenia:

1. Poznanie zasad funkcjonowania środków masowego przekazu i specyfiki pracy dziennikarzy.
2. Zrozumienie potrzeb mediów; zapoznanie się z podstawowymi formami kontaktu z dziennikarzami.
3. Nabycie praktycznych umiejętności prezentowania swoich firm w mediach.

Zobacz program szkolenia
http://www.itcpraca.pl/4/szkolenia_i_eventy/31/Szkolen...
------------------------------------

Budowa strategii PR. 1-2 grudnia, Kraków.
Szkolenie dla osób odpowiadających za komunikację w firmie. Pierwszego dnia uczestnicy szkolenia poznają zasady tworzenia strategii PR oraz przykłady z różnych segmentów rynku. Drugi dzień poświęcony jest tworzeniu strategii.

Warsztaty przygotowują do tworzenia kompleksowych strategii public relations od oceny dotychczasowych działań PR organizacji, analizę potencjału informacyjnego, audyt komunikacyjny, przez określenie celów po wypracowanie możliwych scenariuszy i wybór narzędzi. Prezentacja case study.

Zobacz program szkolenia.
http://www.itcpraca.pl/4/szkolenia_i_eventy/31/Szkolen...
-------------------------------

ORGANIZATOR:

Centrum Szkoleń i Eventów, Grupa ITC

KOSZT KAŻDEGO ZE SZKOLEŃ:

- 990 zł / 1 os.
(szkolenia 2 dniowe)

- 790 zł / 1 os.
(szkolenie 1 dniowe)

ZAPISY:

Biuro Centrum Szkoleń i Eventów

tel.: 12 / 357 22 88

fax. 12 / 619 43 01
kom./mob.: +48 604 628 484
e-mail:csie@itcgrupa.pl
---------------------
Tomasz D.

Tomasz D. zawsze ciekawy
ciekawych wyzwań ;-)

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Homo Projectus - doskonalenie kompetencji kadr w zakresie zarządzania projektami [woj. dolnośląskie]

Na terenie woj. dolnośląskiego rozpoczynamy projekt szkoleń Homo Projectus, wzbogacający wiedzę i rozwijający umiejętności z zakresu zarządzania projektami. Do udziału zapraszamy kadrę menedżerską, kierowniczą i pracowników - słowem wszystkich na co dzień zajmujących się zarządzaniem projektami. Warunkiem udziału jest zatrudnienie na terenie województwa dolnośląskiego. Projekt szkoleniowy jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://homoprojectus.invictus.com.pl
Zapraszam również do kontaktu mailowego:
tomasz.dzik@invictus.plTomasz Dzik edytował(a) ten post dnia 02.10.09 o godzinie 16:43
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Czy wiedzą Państwo jak skutecznie motywować pracowników przy ograniczonych środkach finansowych? Czy chcieliby Państwo poznać więcej pozafinansowych motywatorów? Dowiedzieć się jak być skutecznym przywódcą/ szefem/ liderem? Jak zarządzać komunikacją i konfliktem w zespole? Czy są Państwo przygotowani na kontrolę z Inspekcji Pracy? Posiadają Państwo wystarczającą wiedzę gdzie kryją się pułapki w optymalizacji czasu pracy?

Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas seminarium pt.” Efektywne zarządzanie zespołem pracowników w ciągłym i zmianowym systemie pracy”, (Warszawa, 21-22 października 2009).

Warsztatowe zajęcia pozwolą szybko i bezproblemowo ułożyć grafik pracy, rozwiać wątpliwości dotyczące elastycznego czy indywidualnego czasu pracy, odpowiedniego przygotowania dokumentacji. Dowiedzą się Państwo jak zabezpieczać dowody w przypadku naruszenia regulaminu pracy, przygotować się do ewentualnego procesu w Sądzie Pracy.

Swoją wiedzą podzielą się i będą służyć Państwu konsultacjami eksperci: Marek Wesołowski (specjalista z Ministerstwa Prac i Polityki Socjalnej), Izabela Gielnicka (wieloletni trener, doświadczony doradca) i Dariusz Mińkowski (zastępca Okręgowego Inspektora Pracy w Warszawie).

http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences...

PS: Kodeks Pracy był w 2009 r. nowelizowany kilkukrotnie – na warsztatach dostaną Państwo wiedzę w pigułce – pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas, pieniądze, zwiększyć efektywność pracowników.

Serdecznie zapraszam,
Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl
Al. Ujazdowskie 16 lok. 60
00-557 Warszawa
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. sekretariat +48 22 626 02 62
fax. +48 22 696 74 82
rej. XII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy
KRS 0000273832, REGON 140856132,
NIP 70-100-53-467

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

Dzień dobry, serdecznie zapraszam na seminarium biznesowe, które odbędzie się 16.10.2009 roku w Warszawie. Jego tematem będzie Podnoszenie Wydajności i Efektywności Parku Maszynowego

Konferencja będzie składać się z następujących bloków:
- PRODUKTYWNOŚĆ
- TOTAL PRODUCTIVE MAINTENANCE (TPM)
- OVERALL EQUIPMENT EFFECTIVENESS (OEE)
- SINGLE MINUTE EXCHANGE OF DIE (SMED)


Koszt uczestnictwa to 99 zł./netto.

Zainteresowani proszę o kontakt:
Dawid Jażdżewski
0 519 196 344
djazdzewski@lean.info.pl
http://www.lean.info.pl

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

ZAINWESTUJ W WIEDZĘ:
AIPTECH z siedzibą w Warszawie pragnie zaprosić na szkolenie:

Jeśli chcesz poznać specyfikę oraz narzędzia użyteczne w Zarządzaniu projektami to szkolenie jest dla Ciebie

Szkolenie z zarządzania projektami przybliży projekt, zarządzanie nim oraz pokaże skuteczne narzędzia i metody do doprowadzenia naszej inicjatywy do szczęśliwego końca.

więcej informacji dotyczących szkolenia(agenda, koszty, info o trenerze) poda adresem:

aiptech.pl/display.php?670

Szkolenie poprowadzi Pan Robert Rosłoń praktyk zarządzania projetkami, realizator wielu projektów
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty

SUKCES W ZARZĄDZANIU - WARSZTAT OPARTY O GRY I ZABAWY

Jeśli nie ustalasz celów dla siebie, jesteś skazany na pracę przy osiąganiu celów kogoś innego” B. Tracy

Los dał Ci wyjątkową szansę wpływania na zastępy innych ludzi — Twoich podwładnych, współpracowników, przyjaciół. Chcesz celująco wywiązać się z tego zadania? Pobieraj nauki tylko u wybitnych. Na zajęciach w sposób jasny i błyskotliwy przekażę Ci wskazówki, jak stać się liderem idealnym. Jak wywoływać w ludziach zapał podobny do Twojego, zarażać entuzjazmem i wzbudzać kreatywność? Chcesz się dowiedzieć jak to zrobić??

Zapraszam na warsztat, na którym wspólnie pracować będziemy nad umiejętnościami kierowania ludźmi. Nowoczesne zarządzanie to szeroka dziedzina i zbiór praktycznych umiejętności bardzo zróżnicowanych. Dlatego elastyczność i umiejętne dostosowanie swojego podjeścia do innych ludzi gwarantują sukces w kierowaniu.

Szkolenie ma na celu rozwój najważniejszych kompetencji z zakresu zarządzania.

Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.

KORZYŚCI
W trakcie treningu uczestnik rozwija umiejętności i osiąga określone kompetencje poprzez zabawę i wyciągane wspólnie wnioski. Warsztat pozwala na zdobycie niezbędnej wiedzy oraz opanowanie praktycznych umiejętności koniecznych do bycia liderem, człowiekiem sukcesu zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Osoba taka będzie postrzegać problemy nie, jako przeszkody tylko, jako inspirujące szanse i możliwości do dalszej drogi i rozwoju. Będzie potrafiła przekonywać do swojej wizji i sprawiać by ludzie ją realizowali z równym zaangażowaniem jak swoją własną.

W PROGRAMIE
Podstawowe założenia w zarządzaniu
Efektywna praca zespołowa
Typy zachowań ludzkich wg B. Tracy
Analiza własnego typu zachowania
Diagnozowanie innych
Zarządzanie a typ osobowości
Skuteczny plan działania

Przy okazji
Wymienisz się doświadczeniami i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
Otrzymasz dyplom i materiały szkoleniowe
Zdobędziesz wiedzę do wykorzysztania od razu

GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź - 5.11.2009 czwartek, godz. 17-21,
inwestycja 100 zł

Zapisy http://eternal.com.pl/otwarte.htm

Serdecznie zapraszam

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje: ne...




Wyślij zaproszenie do