Andrzej Sadowski

Andrzej Sadowski Dyrektor Marketingu,
Boto Opony

Temat: szukam CRMa

Mateusz Smoczynski:
Witam,

Jestem zainteresowany kupnem rozwiazania CRM badz zleceniem stworzenia takiego systemu przez firme, ktora budowala juz system dla firmy rekrutacyjnej. Nie interesuje nas budowanie systemu calkowicie od zera, gdyz jest to proces z naszego doswiadczenia zbyt angazujacy.

Jestesmy firma rekrutacyjna zatrudniajaca ok. 8 osob (liczba ta bedzie stale rosnac). Zalezy nam aby system umozliwial wyszukiwanie recordow kandydatow pod katem roznych kryteriow, pozwalal na dolaczanie plikow (CV) oraz potrafil je przeszukiwac pod katem slow kluczowych + utrzymywanie relacji z klientami (rekordy kontaktow podpiete pod firmy, mozliwosc nanoszenia notatek itd). System powinien byc webowy oraz w jezyku angielskim.

U mnie sprawdził się system CRM7. Też jesteśmy małą firmą. System jest dopasowany konkretnie do naszych potrzeb i zintegrowany z pozostałymi systemami-to b.ważne, jeśli ma działać poprawnie.
Anna Maria Madej

Anna Maria Madej specjalista CRM,
madej - IT
consulting

Temat: szukam CRMa

Mateusz Smoczynski:
Witam,

Jestem zainteresowany kupnem rozwiazania CRM badz zleceniem stworzenia takiego systemu przez firme, ktora budowala juz system dla firmy rekrutacyjnej. Nie interesuje nas budowanie systemu calkowicie od zera, gdyz jest to proces z naszego doswiadczenia zbyt angazujacy.

Jestesmy firma rekrutacyjna zatrudniajaca ok. 8 osob (liczba ta bedzie stale rosnac). Zalezy nam aby system umozliwial wyszukiwanie recordow kandydatow pod katem roznych kryteriow, pozwalal na dolaczanie plikow (CV) oraz potrafil je przeszukiwac pod katem slow kluczowych + utrzymywanie relacji z klientami (rekordy kontaktow podpiete pod firmy, mozliwosc nanoszenia notatek itd). System powinien byc webowy oraz w jezyku angielskim.

To może Microsoft Dynamics CRM Online? Łatwo można go dostosować do indywidualnych wymagań firmy, ewentualnie dopisać do niego dodatkowe aplikacje, a wdrożenie jest ekspresowe jak na tą klasę oprogramowania.
Rafał Sikorski

Rafał Sikorski Workday HCM
Consultant

Temat: szukam CRMa

[..]

To może Microsoft Dynamics CRM Online? Łatwo można go dostosować do indywidualnych wymagań firmy, ewentualnie dopisać do niego dodatkowe aplikacje, a wdrożenie jest ekspresowe jak na tą klasę oprogramowania.
[..]

Niestety z Microsoft Dynamics CRM on line o wiele pamiętam nie jest tak różowo -posiada ograniczenia.
Jak ostatnio sprawdzałem to wyglądało to tak jakby była to tak naprawdę wersja hostowana, która nie umożliwia pełnego dostosowania (w zależności od rozwiązania po stronie firmy hostującej możliwe jest utrzymanie tak naprawdę 1 instancji MS CRM i udostępnienie jej wielu firmom przy użyciu tzw. Multi-tenancy (od wersji 4.0 MS CRM) co oznacza, iż jakiekolwiek dostosowanie będzie identycznie działać dla wszystkich organizacji ) - to może w tym przypadku stanowićtzw. gwóźdź do trumny. Polecam sprawdzić dokładnie przed zakupem licencji.Rafał Sikorski edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 15:16
Marcin N.

Marcin N. Partner Account
Manager, Microsoft
Polska sp. z o.o.

Temat: szukam CRMa


Niestety z Microsoft Dynamics CRM on line o wiele pamiętam nie jest tak różowo -posiada ograniczenia.
Jak ostatnio sprawdzałem to wyglądało to tak jakby była to tak naprawdę wersja hostowana, która nie umożliwia pełnego dostosowania (w zależności od rozwiązania po stronie firmy hostującej możliwe jest utrzymanie tak naprawdę 1 instancji MS CRM i udostępnienie jej wielu firmom przy użyciu tzw. Multi-tenancy (od wersji 4.0 MS CRM) co oznacza, iż jakiekolwiek dostosowanie będzie identycznie działać dla wszystkich organizacji ) - to może w tym przypadku stanowićtzw. gwóźdź do trumny. Polecam sprawdzić dokładnie przed zakupem licencji.Rafał Sikorski edytował(a) ten post dnia 07.04.11 o godzinie 15:16


Pierwsza rzecz:

Dynamics CRM Online jest rozwiązaniem działającym w chmurze - hostowanym w centrach serwerowych Microsoft.

Druga rzecz:
Dynamics CRM Online można dostosowywać do swoich potrzeb, zarówno poprzez interfejs aplikacji jak i programistycznie.

Trzecia rzecz:

Mulitenancy w Dynamics CRM oznacza możliwość posiadania kilku organizacji(np. kilka działów sprzedażowych w firmie) na jednym serwerze, każda z nich wtedy może mieć inne dostosowania.

Polecam skorzystanie z 30dniowej wersji próbnej (http://crm.dynamics.com/pl-pl).
Andrzej Sadowski

Andrzej Sadowski Dyrektor Marketingu,
Boto Opony

Temat: szukam CRMa

Jacek Komasiński:
Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Ja polecam bs4-CRM http://www.bs4.pl. Myślę, że to coś dla Ciebie - zarządzanie pracownikami jest tam wdrożone na wysokim poziomie. Widziałem wiele systemów CRM, ten miałem przyjemność kiedyś rozwijać. Jest mocno nastawiony na zarządzanie zadaniami, śledzenie wyników poszczególnych pracowników. System jest bardzo mocno konfigurowalny - nie wymaga specjalnych zmian nawet przy dość sporych oczekiwaniach. Nie jestem już w żaden sposób związany z firmą, więc polecam z przekonania.

Pozdrawiam,

Jacek Komasiński

Pod tym kątem może się sprawdzić CRM7. System prosty, przejrzysty i intuicyjny. Masz tzw. żółte karteczki i alarmy, których nie sposób nie zauważyć:) Poza tym ma moduł pracy grupowej, gdzie rozdzielasz zadania, przenosisz je pomiędzy pracownikami i na bieżąco śledzisz statystyki ich aktywności. Ogólnie naprawdę niezły system w kwestii zarządzania. Polecam. http://more7.pl/podstawowe-informacje/

Temat: szukam CRMa

a ja polecam http://minicrm.pl - to jest właśnie CRM nastawiony bardziej na usługi niż na handel.
Aplikacja działa online - także nie ma potrzeby instalacji.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: szukam CRMa

A tu jak brzmią herezje o CRM:
http://it-consulting.pl/autoinstalator/wordpress/index...
Daniel Porębski

Daniel Porębski Project Manager /
Konsultant Biznesowy

Temat: szukam CRMa

Jacek Komasiński:
Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Ja polecam bs4-CRM http://www.bs4.pl. Myślę, że to coś dla Ciebie - zarządzanie pracownikami jest tam wdrożone na wysokim poziomie. Widziałem wiele systemów CRM, ten miałem przyjemność kiedyś rozwijać. Jest mocno nastawiony na zarządzanie zadaniami, śledzenie wyników poszczególnych pracowników. System jest bardzo mocno konfigurowalny - nie wymaga specjalnych zmian nawet przy dość sporych oczekiwaniach. Nie jestem już w żaden sposób związany z firmą, więc polecam z przekonania.

Pozdrawiam,

Jacek Komasiński
Potwierdzam :-) Nasz system nie tylko ma możliwość planowania zadań na dzień/tydzień/miesiąc, ale też przypominania o zadaniach niewykonanych czy też wysyłania powiadomień o niewykonaniu zadania do przełożonego (tudzież innego uprawnionego użytkownika) osoby, która miała owo zadanie wykonać. Program też pozwala generować raporty i zestawienia porównujące np. stopień wykonania zadań przez różnych pracowników.

Pozdrawiam i zapraszam do wypróbowania wersji demo!
http://bs4.pl
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Temat: szukam CRMa

Witam
proszę o przesłanie maila na adres amalysa@halastulecia.pl
Jesteśmy zainteresowani zakupem w jak w najkrótszym okresie czasu CRM
Czekam na odzew firm które chciałyby nam system CRM sprzedać
Na kazdego przesłanego maila będę przesyłać jednakowy formularz zapytania o funkcjonalnośc i dodatkowe rzeczy które nas interesują.
na spływ odpowiedzi będziemy czekać do 15.06.2011
pozdrawiam i życzę milego dnia
Agnieszka Małysa
Marta Idkowiak

Marta Idkowiak coach, doradca
edukacyjno-zawodowy

Temat: szukam CRMa

Dziękuję za informacje. Wątek - bezcenny!Marta I. edytował(a) ten post dnia 12.06.11 o godzinie 20:41
Janusz Natkaniec

Janusz Natkaniec Specjalista ds.
szalunków i
rusztowań

Temat: szukam CRMa

wystrzegajcie się crm ITCUBE
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: szukam CRMa

Janusz Natkaniec:
wystrzegajcie się crm ITCUBE

z powodu????
Janusz Natkaniec

Janusz Natkaniec Specjalista ds.
szalunków i
rusztowań

Temat: szukam CRMa

Jarek Żeliński:
Janusz Natkaniec:
wystrzegajcie się crm ITCUBE

z powodu????
patrz inny wątek
Barbara  Ożarek-Łaganowsk a

Barbara
Ożarek-Łaganowsk
a
Product Manager,
Wercom Sp. z o.o.

Temat: szukam CRMa

Witam,

wszystkim zainteresowanym tematem wyboru CRM-a polecam ITCube CRM.
http://www.itcube.pl/
System działa przez przeglądarkę internetową. Ma budowę modułową i bardzo duże możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta. Producent stosuje jasne i czytelne zasady współpracy dla klientów jak i partnerów. Przejrzyste są warunki licencjonowania, udzielania gwarancji i asysty na program. Program jest rozwijany i w ciągu roku pojawiają się 3-4 nowe wersje, które naprwdę wnoszą bardzo ciekawe funkcje. Klienci, którzy wykupują roczną asystę mają do nich dsotęp, ale to chyba żadna nowość, ponieważ u większości dostawców tego typu systemów tak to właśnie wygląda.

Zinteresowanych z województwa Wielkopolskiego zapraszam do współpracy w zakresie Symfonii, jak i CRM-a.
Marcin D.

Marcin D. ostatnie trzy lata -
handlowiec

Temat: szukam CRMa

jeżeli szukacie czegoś co będzie pasować do waszej firmy to warto pokusić się
o system który zostanie zbudowany tak dokładnie aby uwzględniał wszystkie
funkcje, które was interesują - bez zbędnych dodatków.

Firmą która stworzy taki system, o którym myślicie może być Verbis http://www.verbis.pl/cyklotron/ledge/
Daniel Porębski

Daniel Porębski Project Manager /
Konsultant Biznesowy

Temat: szukam CRMa

Polecam zapoznać się z bs4 intranet, zwłaszcza moduł zleceń mógłby Pana zainteresować. Pozwala on właśnie na zarządzanie realizacją usług, wyznaczanie osób odpowiedzialnych, zlecanie zadań (również cyklicznych i powtarzalnych), rejestrowanie kosztów i czasu pracy w ramach zlecenia i wiele innych.

Przykładowy case:
Firma, która wynajmuje rusztowania, ogrodzenia i inny sprzęt budowlany.

Po sfinalizowaniu sprzedaży otwierają właśnie zlecenie na montaż np. rusztowania. W formularzu zlecenia mogą to powiązać z kontrahentem, konkretnym adresem, produktem itd. Dodatkowo wyznaczają grupę montażową i rezerwują jej czas w terminarzu, który widzi Kierownik montaży. Oczywiści w formularzu mogą rejestrować wszelkie potrzebne im informacje, takie jak:
- termin realizacji zlecenia
- samochody, które będą wykorzystane (zasoby)
- pliki związane ze zleceniem np. protokół wykonania usługi.
Oczywiście jest to tylko przykład, każdorazowo możliwie jest dostosowanie systemu do potrzeb konkretnej firmy i konkretnej branży.

Polecam i zapraszam na naszą stronę http://bs4.pl
Laura Nawrocka

Laura Nawrocka PR & Marketing
Manager, more7
Polska Sp. z o.o.

Temat: szukam CRMa

Ze swojej strony polecam system CRM7 (http://crm7.pl) - poza klasycznymi rozwiązaniami kontaktu z klientem oferuje szereg rozwiązań do poprawy pracy całego zespołu.
Pierwszym z nich jest moduł Workflow, czyli modelowanie procesów, który pozwala na definiowanie procesów, czyli zestawu zadań przydzielonych do wybranych opiekunów. Graficzna prezentacja procedury pozwala lepiej przestawić zrealizowane zadania oraz możliwe opcje wyboru dalszej realizacji procesu. Oczywiście osoby realizujące i nadzorujące działania mają pełen dostęp do wszystkich informacji (także np. do powstałych opóźnień), dzięki czemu praca zespołu przebiega sprawniej i efektywniej.

Kolejnym rozwiązaniem jest możliwość aktywacji modułu formularzy dynamicznych. Pozwala on na ingerowanie w wygląd i ilość pól w formularzu bez udziału firmy wdrażającej. Na przykład jeśli w fazie budowy bazy danych okaże się, że ilość pól w standardowej wersji jest niewystarczająca, lub są one nieodpowiednie w stosunku do profilu klientów/ kontrahentów to możemy to na bieżąco zmieniać i aktualizować.

Polecam zapoznanie się z pełną ofertą systemu CRM7 http://www.crm7.pl/podstawowe-informacje/Laura Nawrocka edytował(a) ten post dnia 20.03.12 o godzinie 12:11
Andrzej Bednarek

Andrzej Bednarek Prezes Zarządu ISK
Sp.z o.o.

Temat: szukam CRMa

Witam
Proponuję przyjrzeć się Microsoft DyNAMICS CRM. Zakup w modelu on-line z założenia przeznaczony jest dla małych firm.
Oprócz standardowych modułów do wsparcia sprzedaży i marketingu system ten posiada świetny moduł obsługi posprzedażnej (serwisu).
W wersji 2011 CRM ten posiada możliwość bardzo łatwego dostosowania do indywidualnych potrzeb użytkowników. Dzięki temu sami zmodyfikowalismy ten system pod kątem specyficznej obsługi zadań w tym zadań do projektów, planowania i rozliczania ich (w tym wyliczenia wydajności i rentowości pracowników).
Jeślibyłbyś zainteresowany to mogę zorganizować dla Ciebie prezentację on-line tego co można zrobić przy pomocy Microsoft DyNAMICS CRM.

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Witam szukam takiego rozwiązania:

System miałby działać w taki sposób: logowanie przez stronę www, 4 poziomy użytkowników z różnym rodzajem dostępu do bazy: 1. Klienci- dostęp do swojej sprawy, 2. Przedstawiciele- dostęp do spraw, w których pośredniczyli przy podpisaniu umowy, 3. Pracownicy firmy- dostęp do spraw, które prowadzą, 4. Kierownictwo- dostęp do wszystkich spraw. Klient czy Przedstawiciel logując się na swoje konto, może zadać pytanie do sprawy- z formularza kontaktowego kopia idzie na maila pracownika, który merytorycznie obsługuje sprawę. Z punktu widzenia pracownika system wyglądałby tak, że po zakończeniu jakieś czynności, powiedzmy napisania jakiegoś pisma, otwiera bazę, następnie klika na dane nazwisko i wpisuje tą czynność jako kolejną pozycję z podaniem daty i godziny.

W systemie nie jest potrzebna opcja udostępniania dokumentów, skanów itd., nie musi on liczyć czasu pracy. Wystarczy czysta informacja i formularz kontaktowy.

Po zakończeniu sprawy, chciałbym, żeby klient był odesłany do jakieś prostej ankiety, która podsumowałaby, czy klient był zadowolony z poziomu obsługi.

Jeżeli jest jakieś gotowe rozwiązanie proszę o podanie nazwy. Jeżeli ktoś chciałby podjąć się stworzenia takiej aplikacji, proszę o kontakt na priv z podaniem orientacyjnej ceny.

Pozdrawiam.Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 03.05.12 o godzinie 13:17

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Dziękuję bardzo za wiadomości na PRV. Rozpiętość cenowa oferowanych przez Państwa usług jest ogromna. Problem wydawałoby się dość prosty spotkał się z ofertą (jednej osoby spośród Państwa) na poziomie 50.000 PLN !

OMG ! Na szczęście są też normalni ludzie i dlatego, to oni złapali zlecenie ;-)

Pozdrawiam wszystkich,

ŁM

Następna dyskusja:

Szukam CRMa z min 2 letnim ...




Wyślij zaproszenie do