konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Wojciech Kroczak:
Ciekawa dyskusja. Mnie w tej chwili przychodzi tylko jedno na myśl - koncepcja CRM vs TPSA - błękitna linia 9330:)

"- Przygotowanie założeń biznesowych dla strategii w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażnej klienta
- Zarządzanie strategią rozwoju systemów informatycznych wspierających obsługę klienta dla Dywizji Obsługa i Sprzedaż
- Weryfikacja i akceptacja strategii technologicznych w domenach IT"
To Pańskie doświadczenia w TPSA Panie Remigiuszu, czyż nie?!

Zatem efekty kreowania nadmienionej strategii CRM mówią same za siebie i są znane nam wszystkim.

A teraz coś z mojego podwórka:
Bo czyż zgodnym z ideą CRM, jest gdy klient składa zamówienie na podłączenie DSLa w Warszawie, a po 3 interwencjach, 2 reklamacjach i 1 skardze TPSA mówi, że się nie da podłączyć DSLa w tej lokalizcji (czas dojścia do tej decyzji to ok. 3 miesiące). No cóż, nie da się to się nie da ale dlaczego TPSA zaczyna przysyłać faktury za DSLa, którego się nie dało podłączyć i podłączony nie został!?

Cała reszta to chyba same idee!

Nieskłonny jestem do udzielania rad ale w tym wypadku to silniejsze ode mnie.
BACK TO REALITY Panie Remigiuszu!

Pozdrawiam
WKWojciech Kroczak edytował(a) ten post dnia 18.09.07 o godzinie 21:22

Wojtku,
nie przypina sie komus etykiety tylko dlatego, ze pracuje w takiej czy innej firmie.
Malo jest fachowcow od CRM, takich jak Remigiusz w tym kraju. Mozesz, podkreslam mozesz mi wierzyc.

Nie uwazam "wdrozenia CRM" w TP za udane i jestem daleki od tego. Wiem jednak jak wyglada praca nad takim projektem, w takiej firmie. Sam doswiadczylem wdrozenia nawet tego samego narzedzia w innej korporacji. 4-5 lat ciezkiej pracy, ale sie udalo. TP tez sobie poradzi z wdrozeniem, wczesniej czy pozniej. Znam rowniez organizacje, ktore od 5-7 lat przygotowuja sie do wdrozenia i moze nawet dalej nie sa gotowe. Ale probuja i powodzenia.

A, i pamietajmy, ze w korporacji tez jest polityka wew. na ktora nie zawsze maja wplyw tacy ludzie jak Remek czy ja czy inni uczestnicy i liderzy projektow.

pozdr
R

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Czyli interesuje Pana również swego rodzaju zarządzanie projektami, przypisaniem kierowników zadań do tych zadań i grupy osób, które za nie odpowiadają? Czas pracy pracowników?
Łukasz S.

Łukasz S. Product and Training
Specialist

Temat: szukam CRMa

Witam,

Ja proponuje rozwiązanie, tanie, proste, web-owe i w pełni customizowalne, oparte na wielu analizach biznesowych i szeroko rozumianym WEB 2.0.

Więcej informacji http://datadomain.pl

Łukasz

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Izabella Zadrożna:
Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Czyli interesuje Pana również swego rodzaju zarządzanie projektami, przypisaniem kierowników zadań do tych zadań i grupy osób, które za nie odpowiadają? Czas pracy pracowników?

Dla kontrpli czasu pracy pracowników jest taki http://www.robol-dla.ciebie.info/ darmowy:)

Temat: szukam CRMa

Wojciech Diduszko:
Witam
Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?

Witam,
Zarządzanie pracownikami, danymi klientów i tryb zadaniowy to główne funkcje naszego CRM: "CRM VISION". Więcej informacji znajdzie Pan na stronie http://crmvision.pl.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Polecam rozwiązania CRM firmy Comarch

CRM dla mikro i małych firm

Moduł CRM oprogramowania Comarch OPT!MA umożliwia:

<> rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),

<> harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),

<> ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),

<> bazę wiedzy - wyszukiwanie odpowiedzi na powtarzające się pytania.

lista zadań i kontaktów

Obrazek


formularz kontaku

Obrazek


WIĘCEJ INFORMACJI: http://www.comarch.pl/pl/industries/smb/offer/produkty...

BEZPŁATNA WERSJA DEMONSTRACYJNA: http://www.comarch.pl/pl/industries/smb/offer/produkty...

Średnie i duże firmy

Moduł CRM systemu Comarch CDN XL umożliwia:

<> definiowanie i obsługę wieloetapowych kampanii,

<> automatyczne generowanie zadań, ustalanie ich terminu w zależności od dostępności operatorów, którzy mają je wykonać oraz rezerwowanie na ich potrzeby dodatkowych obiektów potrzebnych do ich wykonania np. rzutnika, samochodu itp.

<> prowadzenie działań skoncentrowanych wokół dokumentu zawartego w systemie

<> rejestrowanie konwersacji z kontrahentem (pogrupowanych według wątków)

<> obsługe ankiet

<> e-CRM

<> dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami systemu, operator ma dostęp do wszystkich informacji związanych z historią współpracy z klientem, takich jak: stan płatności, zawarte transakcje, zarejestrowane rezerwacje, zamówienia czy zlecenia produkcyjne wygenerowane dla klienta

kampanie CRM

Obrazek


WIĘCEJ INFORMACJI: http://www.comarch.pl/pl/industries/smb/offer/produkty...

BEZPŁATNA WERSJA DEMONSTRACYJNA: http://www.comarch.pl/pl/industries/smb/offer/produkty...Marcin Sowa edytował(a) ten post dnia 05.08.09 o godzinie 13:38
Ernest Syska

Ernest Syska Przedsiębiorca

Temat: szukam CRMa

Pod tym linkiem skonfigurowałem zapytanie do serwisu it-portal.pl oddające charakter tego o co Pan prosi: Funkcjonalności CRM + Zarządzanie w trybie zadaniowym (przetłumaczyłem na projektowym). Efekt:

http://it-portal.pl/pl/software?syslevel1=205&bralevel...

pozdrawiam,
ES
Justyna Kuświk

Justyna Kuświk Specjalista ds.
marketingu,
sprzedaży i PR.

Temat: szukam CRMa

Ja polecam program kaliskiej firmy

OPIS:

Oprogramowanie do zarządzania zasobami firmy - ERP. Oferowany przez nas program Comotel ONE to zintegrowane moduły: produkcja + magazyn + zamówienia + księgowość. Przeznacz 10 minut i przeczytaj opis programu Comotel. Być może tego poszukujesz! Nowoczesny i wygodny - wbudowane funkcje CRM, PRZYPOMINACZ i KASA. Dodatkowo funkcje opcj onalne: FLOTA, SERWIS i SORTY.
Specjalizujemy się w dostosowywaniu programu do potrzeb użytkownika. Dopasujemy program dokładnie pod oczekiwania klienta - tak, jakby był zrobiony "na zamówienie". Raportowanie za pomocą systemu Crystal Reports to praktycznie nieograniczone możliwości t worzenia zestawień.
Comotel ONE - program o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę!
Oprócz standardowych funkcji umożliwia połączenie ze sklepem internetowym, zarządzanie handlowcami oraz fakturowanie umów długoterminowych. Jako autorzy programu zapewniamy bezpośredni serwis i dostosowanie funkcji do potrzeb użytkownika.

Zamówienia od klientów:
* system zamówień i rezerwacji
* Kartoteka Zamówień od Klientów - KZK - historia zamówień, korekt i wydań
* priorytet dla pozycji PILNE
* rezerwacje automatyczne (wstępne) i ręczne
* automatyczne rozliczanie zamówień od klientów - częściowo i całkowicie
*zamówienia składane przez Internet - integracja z systemem sprzedaży
* etap realizacji zamówienia: w realizacji, anulowano, OK, itp.
* raport o bilansie magazynu surowców

Produkcja:

* Rozliczenie kosztów produkcji: surowce, robocizna, koszty maszyn, odpady
* Raport Produkcji definiowany RpS
* Planowanie Terminu Realizacji - PTR Krótka prezentacja
* Planowanie Produkcji
* raporty produkcji - pełna kontrola nad zużyciem surowców i półfabrykatów
* automatyczne obliczanie zużycia surowców na podstawie norm (receptur)
* Raport produkcji definiowany RpD Krótka prezentacja (2 min)
* zlecenia produkcyjne - kontrola stanu realizacji
* automatyczne rozliczanie zleceń produkcyjnych - częściowo i całkowicie

Zamówienia do dostawców:
* automatyczne rozliczanie zamówień do dostawców
* kartoteka KZD - saldo realizacji zamówień Prezentacja (2 min)
* korekty zamówień

Sprzedaż: Prezentacja programu magazynowego
* automatyczna faktura na podstawie kosztorysu Prezentacja
* automatyczna faktura na podstawie zlecenia lub umowy
* współpraca z kolektorem danych Prezentacja
* możliwość wielu serii faktur
* limity kupieckie i blokada sprzedaży Prezentacja
* fakturowanie umów długoterminowych Prezentacja FUD
* rozliczenia sprzedaży - kolorowy PRZYPOMINACZ Prezentacja
* dodatkowe opisy do każdej pozycji
* upusty procentowe i kwotowe

Rozliczanie handlowców:
* okresowe raporty sprzedaży z podziałem na handlowców
* wykaz kontaktów - na dzień, miesiąc, dla kontrahenta
* zaawansowanie projektów, kontraktów i zleceń - terminy, kwoty, odpowiedzialny
* rozliczanie prowizji

CRM - kontakty z kontrahentami:
* wykaz dokumentów, faktur, kosztorysów związanych z kontrahentem
* historia zleceń
* informacje o dojeździe i regionie
* adresy, telefony, nazwiska osób do kontaktu Prezentacja (3 min)
* segmentacja klientów - regiony, produkty, potencjał
* historia kontaktów (CRM) - data, temat, adresat, treść ustaleń

GOP - Grafik Obecności Pracowników:
* definiowalne rodzaje absencji
* inny wariant: Grafik Obciążenia Pracowników, np. zleceniami
* wieloletni, widoczne kolejne m-ce
* można zintegrować z projektami lub zleceniami serwisowymi

Księgowość:
* pełna integracja z programem magazynowym
* automatyczne księgowanie kosztów sprzedanych towarów
* elastyczny plan kont
* automatyczne dekretowanie zakupów, sprzedaży i kosztów
* dzienniki robocze definiowane przez użytkownika

Wydruki i zestawienia
* obroty dzienne i okresowe
* zestawienie uzyskanych marż na grupach towarów
* ewidencje Vat, raporty kasowe
* raporty zbiorcze: za okres, z podziałem na handlowców
* automatyczne naliczanie prowizji
* zestawienie danych o kontrahentach
* zestawienie zadań do realizacji, zakończonych i anulowanych

Inne funkcje:
* TERMINARZ Tygodniowy TKT - opcja
* KASA (gotówka) - kontrola gotówki w kasie
* KASA (bank) - kontrola salda na koncie
* PRZYPOMINACZ - ważne terminy w różnych kolorach Prezentacja (1min)
* FLOTA (koszty eksploatacji samochodów, terminy) - opcja
* integracja z modułem księgowym
* dla firm wielooddziałowych - praca w sieci Internet
* wykaz projektów (dla kogo, odpowiedzialny, stan realizacji, data)
* eksport danych na firmową stronę www
* integracja danych z własnym sklepem internetowym
* kartoteka magazynowa, automatyczne inwentury
* kartoteka rozrachunków, prowadzenie kasy (Kp, Kw)
* SORTY - zarządzanie odzieżą roboczą, planowane wydania (opcja)
* Środki Trwałe Niskokosztowe (wyposażenie pracownika)- opcja
* możliwość samodzielnego poszerzenia zakresu informacji

Bezpieczeństwo i ochrona danych
* Dostęp do danych - system haseł i lista uprawnionych
* Edytowanie i kasowanie danych przez uprawnione osoby
* Kontrola procesu aktualizacji - kto i kiedy coś zmieniał
* Archiwizowanie i odtwarzanie bazy danych

Co odróżnia program Comotel ONE od konkurencji?
* Programy o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę
* Skalowalność: program "rośnie" zgodnie z nowymi potrzebami
* Integracja: zamówienia + produkcja + sprzedaż + księgowość w jednym programie
* Wbudowane algorytmy i ukierunkowanie na efektywność. Zawsze można zmienić działanie programu tak, żeby coś działało prościej, szybciej lub dawało dodatkową informację

WAŻNE: programy Comotel oraz baza danych są instalowane na komputerach użytkownika i ma on PEŁNĄ nad nimi kontrolę!
Łukasz Kaliciński

Łukasz Kaliciński Prowadzenie firmy i
pomoc dzieciakom...
:)

Temat: szukam CRMa

Panie Wojciechu... mam spore doświadczenie w pracy z CRM'ami w wersji On'Line. Taka forma pracy jest o tyle korzystna, że nie trzeba nic instalować na każdym komputerze, każdego pracownika - tanio, szybko i bez zbędnych ceregieli można mieć fajny program

Ale do konkretów:

Raczej odradzam darmowe oprogramowanie - z różnych rozwiązań tego typu korzystam (bo muszę) i korzystałem... niestety trudno od takich rozwiązań oczekiwać zadowalającej jakości

W firme REC korzystamy z systemu Funnela. Ma pocztę, kalendarze, sprzedaż oraz zadania... niestety nie tak rozbudowane (bez powtórzeń itp.)

W firmie iWystaw.pl korzystałem z Zoho CRM - bardzo rozbudowany i niedrogi. Oprócz zadań są tam jeszcze zlecenia , jakieś panele zapytań klienta... mnóstwo rzeczy. Program jest bardzo podobny (podobno :)) do Salesforceone (czyli najlepszego systemu Online CRM). Niestety do naszych potrzeb system nie był najlepszy (słabo integrował się ze skrzynką mailową, mieliśmy trudności z pracą na Mac'ach)

Teraz w iWystaw.pl korzystamy z tego http://capsulecrm.com/ - jest OK. Ciekawie wygląda integracja ze skrzynką mailową, bardzo prosty w obsłudze... ale dający sporo możliwości... poza tym... ładny :). CapsuleCRM wydaje mi się że nie da rady w zaawansowanym zarządzaniu zadaniami.

Polecam więc produkt ZOHO - http://crm.zoho.com/crm/login.sas

Można jeszcze spróbować innych rozwiązań - baaardzo chwalone są aplikacje firmy 37signal , a konkretniej http://highrisehq.com/ (ale cena chyba za wysoka)

Zastanawiam się czy zamiast CRM'a , nie korzystać po prostu ze zwykłych aplikacji ToDo - gdzie mamy typowe zadania do zrobienia... np. http://tadalist.com/ (darmowa i na pewno znakomitej jakości)
Juliusz T.

Juliusz T. Konsultant

Temat: szukam CRMa

Witam wszystkich.

Czytając całą dyskusję, doszedłem do wniosku, że jest to najlepsze miejsce na zadanie takiego pytania.

Poszukuje darmowego bądź, ze względu na specyfikę pytania, niedrogiego rozwiązania które pomogło by usprawnić pewien proces.

W kolejnych krokach:
1. Rejestrację informacji opisowej np.: o projekcie.
2. Podpięcie do tej informacji konkretnego pracownika (kartoteka pracowników, nie musi być rozbudowana. Imię, Nazwisko, telefon, email). Pracownicy jako użytkownicy (login i hasło).
3. Następnie do połączonej informacji opisowej + pracownik, chciał bym dołączyć datę (pole data, z niczym nie powiązane).
4. Na koniec do łańcucha informacji chciał bym dodać informację z ilością godzin (pole typu liczbowego, również z niczym nie powiązane)

Oczekiwany wygląd jednego wiersza:
Informacja opisowa | Imię i Nazwisko (jako link do kartoteki pracownika)| Data | Ilość godzin

Rozwiązanie oparte na php i mysql. Możliwość logowania się z poziomu przeglądarki i dostęp do wszystkich informacji po zalogowaniu. Prezentacja danych na jednej stronie np. po 20 rekordów, z możliwością stronicowania kolejnych 20 rekordów malejąco, czyli najnowszy na początku. I ew. (szczyt marzeń) możliwość zrzucenia danych do pliku csv. Strona pracowała by w wewnętrznym intranecie.

Na rozwiązaniu pracowało by ok. 50 osób a miesięczny przyrost danych to ok. 5000 rekordów.

Czy ktoś z Szanownych Pań i Panów jest w stanie podsunąć mi jakiś dobry pomysł?

Pozdrawiam Serdecznie.
Magdalena Ziębińska

Magdalena Ziębińska COO, eVolpe
Consulting Group

Temat: szukam CRMa

Juliusz T.:
Witam wszystkich.

Czytając całą dyskusję, doszedłem do wniosku, że jest to najlepsze miejsce na zadanie takiego pytania.

Poszukuje darmowego bądź, ze względu na specyfikę pytania, niedrogiego rozwiązania które pomogło by usprawnić pewien proces.

W kolejnych krokach:
1. Rejestrację informacji opisowej np.: o projekcie.
2. Podpięcie do tej informacji konkretnego pracownika (kartoteka pracowników, nie musi być rozbudowana. Imię, Nazwisko, telefon, email). Pracownicy jako użytkownicy (login i hasło).
3. Następnie do połączonej informacji opisowej + pracownik, chciał bym dołączyć datę (pole data, z niczym nie powiązane).
4. Na koniec do łańcucha informacji chciał bym dodać informację z ilością godzin (pole typu liczbowego, również z niczym nie powiązane)

Oczekiwany wygląd jednego wiersza:
Informacja opisowa | Imię i Nazwisko (jako link do kartoteki pracownika)| Data | Ilość godzin

Rozwiązanie oparte na php i mysql. Możliwość logowania się z poziomu przeglądarki i dostęp do wszystkich informacji po zalogowaniu. Prezentacja danych na jednej stronie np. po 20 rekordów, z możliwością stronicowania kolejnych 20 rekordów malejąco, czyli najnowszy na początku. I ew. (szczyt marzeń) możliwość zrzucenia danych do pliku csv. Strona pracowała by w wewnętrznym intranecie.

Na rozwiązaniu pracowało by ok. 50 osób a miesięczny przyrost danych to ok. 5000 rekordów.

Czy ktoś z Szanownych Pań i Panów jest w stanie podsunąć mi jakiś dobry pomysł?

Pozdrawiam Serdecznie.


Witam,

gromadzenie informacji odnośnie projektów umożliwia moduł Projekty systemu SugarCRM (system CRM udostępniany na zasadach licencji Open Source). Domyślnie jest to: nazwa projektu, data rozpoczęcia i zakończenia, przypisany pracownik, status, priorytet, opis projektu. Ponadto w ramach projektów istnieje możliwość tworzenia dowolnej ilości zadań (elementów projektu), które także można przypisywać do określonego pracownika, ustalać datę rozpoczęcia i zakończenia, liczbę szacowanych roboczogodzin, stopień realizacji itp.

Domyślny wygląd jednego wiersza projektu:
Nazwa projektu | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Status | Imię i nazwisko

Podane powyżej informacje dotyczą standardowej wersji SugarCRM. Istnieje także możliwość konfiguracji systemu, a także definiowania dodatkowych pól oraz sposobów wyświetlania informacji.

SugarCRM jest oparty o technologie PHP/mySQL. Lista projektów może być wyświetlana w dowolnej ilości na stronę, posortowana po wybranym kryterium. Istnieje także możliwość eksportu listy do pliku o formacie CSV. System jest dostępny za pomocą przeglądarki internetowej.

Pozdrawiam,
Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.ziebinska@evolpe.pl
evolpe.plMagdalena Ziębińska edytował(a) ten post dnia 24.04.10 o godzinie 00:01
Juliusz T.

Juliusz T. Konsultant

Temat: szukam CRMa

Serdecznie dziękuje za podpowiedź, właśnie czegoś takiego szukam.

Pozdrawiam.
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Juliusz T.:
Witam wszystkich.

Czytając całą dyskusję, doszedłem do wniosku, że jest to najlepsze miejsce na zadanie takiego pytania.

Poszukuje darmowego bądź, ze względu na specyfikę pytania, niedrogiego rozwiązania które pomogło by usprawnić pewien proces.

W kolejnych krokach:
1. Rejestrację informacji opisowej np.: o projekcie.
2. Podpięcie do tej informacji konkretnego pracownika (kartoteka pracowników, nie musi być rozbudowana. Imię, Nazwisko, telefon, email). Pracownicy jako użytkownicy (login i hasło).
3. Następnie do połączonej informacji opisowej + pracownik, chciał bym dołączyć datę (pole data, z niczym nie powiązane).
4. Na koniec do łańcucha informacji chciał bym dodać informację z ilością godzin (pole typu liczbowego, również z niczym nie powiązane)

Oczekiwany wygląd jednego wiersza:
Informacja opisowa | Imię i Nazwisko (jako link do kartoteki pracownika)| Data | Ilość godzin

Rozwiązanie oparte na php i mysql. Możliwość logowania się z poziomu przeglądarki i dostęp do wszystkich informacji po zalogowaniu. Prezentacja danych na jednej stronie np. po 20 rekordów, z możliwością stronicowania kolejnych 20 rekordów malejąco, czyli najnowszy na początku. I ew. (szczyt marzeń) możliwość zrzucenia danych do pliku csv. Strona pracowała by w wewnętrznym intranecie.

Na rozwiązaniu pracowało by ok. 50 osób a miesięczny przyrost danych to ok. 5000 rekordów.

Czy ktoś z Szanownych Pań i Panów jest w stanie podsunąć mi jakiś dobry pomysł?

Pozdrawiam Serdecznie.

Poszukaj dotproject ... powinno pasowac na 90% do tego oc potrzebujesz zwlaszcza jesli chcesz rozliczac i logowac czas pracy na projektach. Pod katem platformy IT tez Ci bedzie pasowalo i co wiecej zrobisz sam konfiguracje bardzo szybko.

http://www.dotproject.net/

Przez 2 lata wdrozylem go w swojej jednostce do zarzadzania i rozliczania projektow z bardzo dobrym efektem.

Sugar jest fajny ale obszar zarzadzania projektami to nie jest jego glowna sila ale bardziej poboczna:.

Pozdrowionka
Remi
Juliusz T.

Juliusz T. Konsultant

Temat: szukam CRMa

Remigiusz Franek:

Poszukaj dotproject ... powinno pasowac na 90% do tego oc potrzebujesz zwlaszcza jesli chcesz rozliczac i logowac czas pracy na projektach. Pod katem platformy IT tez Ci bedzie pasowalo i co wiecej zrobisz sam konfiguracje bardzo szybko.

http://www.dotproject.net/

Przez 2 lata wdrozylem go w swojej jednostce do zarzadzania i rozliczania projektow z bardzo dobrym efektem.

Sugar jest fajny ale obszar zarzadzania projektami to nie jest jego glowna sila ale bardziej poboczna:.

Pozdrowionka
Remi

Dzięki Remi, jak tylko przetestuje to podzielę się uwagami :)

Pozdrawiam.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: szukam CRMa

Juliusz T.:
Witam wszystkich.

Czytając całą dyskusję, doszedłem do wniosku, że jest to najlepsze miejsce na zadanie takiego pytania.

Poszukuje darmowego bądź, ze względu na specyfikę pytania, niedrogiego rozwiązania które pomogło by usprawnić pewien proces.

W kolejnych krokach:
1. Rejestrację informacji opisowej np.: o projekcie.
2. Podpięcie do tej informacji konkretnego pracownika (kartoteka pracowników, nie musi być rozbudowana. Imię, Nazwisko, telefon, email). Pracownicy jako użytkownicy (login i hasło).
3. Następnie do połączonej informacji opisowej + pracownik, chciał bym dołączyć datę (pole data, z niczym nie powiązane).
4. Na koniec do łańcucha informacji chciał bym dodać informację z ilością godzin (pole typu liczbowego, również z niczym nie powiązane)

co prawda nie tak idealnie ale bardzo podobnie ;), używam tego od kilku lat:
http://www.php-collab.org
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: szukam CRMa

Jarek Żeliński:
m nie powiązane)

co prawda nie tak idealnie ale bardzo podobnie ;), używam tego od kilku lat:
http://www.php-collab.org

phpcollab'a uzywal przed dot project'em. Moim osobistym zdaniem ten drugi jest bardziej rozbudowany ale to juz zalezy od potrzeb. Dla wiekszosci wystarczy php collab.

Dodatkowo mozna troche poczytac tutaj:
http://www.linkedin.com/answers/technology/software-de...Remigiusz Franek edytował(a) ten post dnia 10.05.10 o godzinie 17:15
Andrzej Zieleński

Andrzej Zieleński specjalista ds
reklamy

Temat: szukam CRMa

Ciekawe rozwiązania oferuje system CRM firmy Yuplo bardzo intuicyjna obsługa, oferują w panelu takie funkcjonalności jak
* Firmy
* Kontakty
* eMail Marketing
* Formularze
* Zadania
* Komunikacja Grupowa
* Workspace
* Ankiety OnlineAndrzej Zielinski edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 09:25

konto usunięte

Temat: szukam CRMa

Glasscubes - to nowoczesny sposób
Za dwa tygodnie będzie wersja polska.

opencloudservices@opencloudservices.pl.Klaas van der Veen edytował(a) ten post dnia 11.06.10 o godzinie 13:12
Miłosz Chac

Miłosz Chac Student,
Politechnika Gdańska

Temat: szukam CRMa

Andrzej Zielinski:
Ciekawe rozwiązania oferuje system CRM firmy Yuplo bardzo intuicyjna obsługa, oferują w panelu takie funkcjonalności jak
* Firmy
* Kontakty
* eMail Marketing
* Formularze
* Zadania
* Komunikacja Grupowa
* Workspace
* Ankiety OnlineAndrzej Zielinski edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 09:25
czy ten moduł e-mailowy oferuje jakieś statystyki ??
Andrzej Zieleński

Andrzej Zieleński specjalista ds
reklamy

Temat: szukam CRMa

Miłosz Chac:
Andrzej Zielinski:
Ciekawe rozwiązania oferuje system CRM firmy Yuplo bardzo intuicyjna obsługa, oferują w panelu takie funkcjonalności jak
* Firmy
* Kontakty
* eMail Marketing
* Formularze
* Zadania
* Komunikacja Grupowa
* Workspace
* Ankiety OnlineAndrzej Zielinski edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 09:25
czy ten moduł e-mailowy oferuje jakieś statystyki ??


Jak najbardziej. zerknij dokładniej na ich stronę yuplo
* Liczbę wysłanych e-mail
* Liczbę otwartych wiadomości
* Liczbę kliknięć w linki zamieszczone w wiadomości e-mail
* Listę kontaktów, które otwarły wysłaną przez Ciebie wiadomość
* Listę kontaktów, które kliknęły w poszczególne zawarte w wiadomości linki
* Dokładne dane o datach i godzinach otwarcia e-maili i klikaniu w linki
* Prezentację statystyk związanych z poszczególnymi newsletterami, jak również zbiorcze zestawienia na temat ogólnie prowadzonej działalności w zakresie eMail Marketingu.
* Statystyki linków wg liczby kliknięć

http://www.yuplo.pl/pl/email-marketing.html

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Szukam CRMa z min 2 letnim ...




Wyślij zaproszenie do