Katarzyna Kossowska

Katarzyna Kossowska własny ogródek

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Witam serdecznie,

w imieniu tatrzańskiego schroniska w Dolinie Roztoki chciałam Pana/Panią zainteresować unikalnym w Polsce typem szkoleń dedykowanych menadżerom oraz zespołom projektowym i roboczym, zespołom wysokiej efektywności i zarządom spółek.

Proponujemy kilkudniowy pobyt w tatrzańskiej głuszy pod okiem Tomka Kozłowskiego - czołowego szkoleniowca specjalizującego się w analizie procesów grupowych i teambuildingu. Jego wszechstronne doświadczenia w tej materii pozwalają na tworzenie autorskich programów analizy procesów grupowych poprzez prowadzone w górskiej scenerii gry szkoleniowo-diagnostyczne. Analiza ta ma stanowić punkt wyjścia do wdrożenia procesów naprawczych i zwiększenia efektywności szkolonego zespołu. Podczas pobytu przewidziany jest czas zarówno na pracę, przekazywanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zespołów jak i na integrację w miejscu z wyjątkowym klimatem i historią.

Więcej informacji o naszej propozycji zamieściłam na stronie: http://schroniskoroztoka.com.pl/nowa/szkolenia/2-uncat...
Zapraszam do lektury :)

Jeżeli będę mogła udzielić dodatkowych informacji, służę pomocą.

pozdrawiam!
Kasia Buda
t: 661 168 309


Obrazek

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

W imieniu firmy Global Training Centre zapraszam na szkolenia dla specjalistów z branży HR

Obrazek


- Jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną? 19 - 21 III 2014
- Prezentacja psychologicznych technik rekrutacyjnych 10 - 11 III 2014
- Diagnoza inteligencji w procesie rekrutacji i selekcji 31 III - 1 IV 2014
- Oceny pracownicze 14 - 15 V 2014

Więcej o szkoleniach na http://szkoleniekadr.com/

Zajęcia są prowadzone przez naszą doświadczoną, zaufaną, wysoko wykwalifikowaną kadrę.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń zamkniętych na terenie całej Polski.

http://global.waw.pl/
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Intensywne treningi umiejętności sprzedażowych

Cele
- Doskonalenie skuteczności i umiejętności w procesie sprzedaży
- Eliminowanie ograniczających oraz budowanie wspierających nawyków
sprzedażowych
- Trenowanie konkretnych strategii i taktyk handlowych
- Podniesienie efektywności sprzedaży

Korzyści
- Rozwój umiejętności poprzez doświadczanie
- Rozwijanie sposobów efektywnej współpracy z klientem
- Intensywne ćwiczenie konkretnych umiejętności występujących w procesie sprzedaży
- Wyeliminowanie błędów i podniesienie skuteczności

Do kogo kierowane jest szkolenie?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą wytrenować konkretne umiejętności sprzedażowe. Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w zakresie swoich obowiązków mają kontakty z ważnymi dla firmy klientami. Sprzedawcy z doświadczeniem znajdą aktualizację i inspirację, a początkujący będą mogli uporządkować swoje oczekiwania i wyobrażenia.

Program
Każdy trening skoncentrowany jest na doskonaleniu wybranych umiejętności.

Trening 1 – Rola przygotowania i autoprezentacji w sprzedaży

Trening 2 – Akwizycja- pokonywanie barier, aspekty praktyczne

Trening 3 – Skuteczna prezentacja produktu

Trening 4 – Rozpoznawanie potrzeb

Trening 5 – Reagowanie na obiekcje, wymówki i zastrzeżenia

Trening 6 – Techniki argumentowania

Trening 7 – Budowanie długoterminowych relacji

Na czym polegają treningi?
Nasza propozycja wychodzi naprzeciw potrzebie tworzenia nowych oraz trenowania już posiadanych umiejętności.

Poszczególne treningi są skoncentrowane na doskonaleniu określonych (jednej lub dwóch) umiejętności. Każdy trening trwa 4 godziny, w związku z tym uczestnictwo wymaga mniejszego zaangażowania czasowego i finansowego niż udział w dwudniowym szkoleniu, a równocześnie wymaga podobnej aktywności skoncentrowanej w krótszym czasie. Uczestnicy mogą wybrać spośród 7 treningów, co pozwala na precyzyjne dopasowanie zakresu rozwoju wybranych umiejętności do indywidualnych, realnych potrzeb i możliwości.

Każdy trening rozpoczynamy od krótkiego przypomnienia istoty danej kompetencji i związanych z nią technik. Na tej bazie przechodzimy do ćwiczenia wybranej umiejętności w mniejszych zespołach. Po krótkim omówieniu pierwszego doświadczenia przystępujemy do ćwiczeń w bardziej rozbudowanych i wymagających sytuacjach, w których uczestnicy korzystają z umiejętności wcześniej przećwiczonych. Spotkanie kończymy sesją informacji zwrotnej.

Oferta last minute:
Koszt jednego treningu dla osób zapisujących się na szkolenie prywatnie wynosi 208 PLN + 23% VAT.

Opiekun Klienta:
Patrycja Herda-Niszcz
patrycja.herda-niszcz@pl.ey.com
tel. +48 22 579 82 64

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program warsztatu:
• Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 10-11 maja 2014

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Niektórzy Mogą Bardziej - mechanika lidera

Zapraszamy na kolejny cykl warsztatów dla liderów.

Szczegóły i wszelkie informacje.


Obrazek
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director
Talent Bridge

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszam na darmowe szkolenie on-line "Jak testy pomagają w rekrutacji?" z cyklu Talent Bridge Academy, które odbędzie się 24.04.2014 o godzinie 10.00. Aby dokonać rejestracji, prosimy zapisać się za pomocą poniższego formularza:
http://talentbridge.pl/warsztaty-online/zapisz-sie/79-...

Testy psychometryczne to narzędzie, które może usprawnić proces rekrutacji w każdej firmie. Często jest postrzegane jako drogie narzędzie, jednak tak naprawdę pomniejsza koszty rekrutacji i minimalizuje ryzyko zatrudnienia nieodpowiedniej osoby.

Na bezpłatnym szkoleniu, poruszymy następujące aspekty:

- Czy stosowanie testów rekrutacyjnych ma sens jedynie w dużych firmach?

- Czy testy mogą być wykorzystywane do rekrutacji na wszystkie stanowiska?

- Czy kandydaci mogą oszukiwać podczas rozwiązywania testów i jak temu zaradzić?

- Na czym polega etyka w stosowaniu testów psychometrycznych?

- Czym się kierować przy zakupie testów?

- Testy jako narzędzie do mierzenia wskaźnika talens per recruitment?

- Dlaczego warto korzystać z testów?

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na realnych studiach przypadku.

Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma dostęp do 5 testów badających kompetencje sprzedażowe oraz do pełnej wersji systemu rekrutacji i selekcji pracowników Talent Bridge na okres jednego miesiąca.
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Programy Rozwoju Liderów

Obrazek


Rozwój liderów niezbędnych w każdej organizacji, to podstawa. Dlatego polecam autorską metodologię coachingową P.I.O.T.R, która zapewnia skuteczne wdrożenie przywództwa w organizacjach.

Proponujemy trzy poziomy programów:

1. Aspirujący Lider

Program stworzony dla osób, które pierwszy raz stają się liderem zespołu, mają krótkie doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu lub przygotowują się do roli lidera/menadżera, także jako przedsiębiorcy, którzy rozwijają firmę zatrudniając pierwszych pracowników.

Szczególnie polecany w przypadku osób, które awansują stając się kierownikami dla dotychczasowych kolegów z zespołu (zmiana pozycji i roli związana z awansem i zniwelowanie konsekwencji i zagrożeń z tym związanych)

Cele programu:

- lepsze poznanie siebie w nowej, kierowniczej roli,
- identyfikacja swoich postaw i wartości w celu uświadomienia własnego stylu
- wytworzenie spójności, jako fundamentu do rozwoju jako skuteczny lider.

Więcej na stronie >>

2. Skuteczny Lider

Program stworzony dla przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i kadry menedżerskiej średniego oraz najwyższego poziomu. Wszędzie tam, gdzie wymagana jest jasna, wspólna wizja organizacji, klarowne zdefiniowanie jej celów, oraz pełna integracja zespołu menedżerskiego.
Ludzie są mądrzejsi niż myślisz – daj im szansę sprawdzenia się

Cele programu:

- zwiększenie efektywności dzięki przejściu z pracy w biznesie do pracy nad biznesem,
- poprawa efektywności wykorzystania czasu poprzez wdrożenie priorytetów
- poprawa efektywności zespołu w wyniku lepszej komunikacji,
- zbudowanie własnych oraz pracowniczych postaw wspierających osiąganie ponadprzeciętnych rezultatów.

Więcej na stronie >>

3. Inspirujący Lider

Program stworzony dla najwyższej kadry menedżerskiej, właścicieli firm. Wszędzie tam, gdzie skuteczne kierowanie organizacją powinno odbywać się przez pośrednie szczeble hierarchii, a zarząd oczekuje większej efektywności i zaangażowania oraz samodzielności w powierzonych dyrektorom czy kierownikom rolach i zadaniach.

Cele programu:

- rozwój przywództwa w organizacji
- przejście od zarządzania do przewodzenia (inspirowania)
- wdrożenie przywództwa na wszystkich jej szczeblach
- wypracowanie wizji i misji firmy
- wydłużenie perspektywy planowania oraz
- wprowadzenie biznesu na wyższy poziom

Więcej na stronie >>

Zapraszam do kontaktu
Piotr Mazurowski

tel. 512 043 580
mail: coach(at)piotrmazurowski.pl
http://piotrmazurowski.pl
https://www.facebook.com/ZostalemSzefem

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Warsztaty Efektywność poprzez zarządzanie zespołem - Jak z grupy indywidualistów zrobić zespół i sprawić aby efektywnie działał?

12-13 czerwca 2014r. Warszawa

Prowadzący: Izabella Gielnicka - Trener Biznesu, doradca w zakresie zarządzania, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi

Odpowiednie zarządzanie zespołem pracowników stanowi o sukcesie każdego przedsięwzięcia. To ludzie są siłą napędową działań, to oni podejmują ryzyko i wykonują zadania, które prowadzą do osiągania wyznaczonych celów w firmie.

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:

*Jak z grupy indywidualistów zrobić zespół i sprawić aby efektywnie działał?
*Co robić, aby wykorzystać potencjał grupy i zapewnić sukces firmie
*Jak kreować odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji wspólnych celów?
*Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami?
*Jakie wartości i czynniki motywują pracowników?


to tylko kilka z pytań, na które wypracują Państwo odpowiedzi podczas 2-dniowych warsztatów, na które serdecznie zapraszamy.

Szczegóły i zgłoszenie pod adresem

http://wydarzenia.nf.pl/efektywnosc-poprzez-zarzadzani...

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Dzień dobry,

Zapraszam na szkolenie:

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH- w Dziale Kadr.

Postaw na doświadczenie! Tylko w 2013 roku przeprowadziliśmy 287 godzin szkoleń z tematu ochrony danych!

Trener z bogatym doświadczeniem zawodowym- PRAKTYK!

KATOWICE 30.06.2014 r. Centrum Szkoleniowe Europrofes 40-095 Katowice, ul. Stawowa 10

Cel szkolenia- Zdobycie praktycznych umiejętności z obszaru:

1. Weryfikacji obowiązków spoczywających na „Dziale Kadr”.
2. Zapoznanie z praktycznymi rozwiązaniami problemów wynikających z przepisów np.
podawanie danych pracowników, ZFŚS, przetwarzanie CV.
3. Bezpieczeństwo danych np. weryfikacja zabezpieczeń, kontrola dostępu do danych
osobowych.
4. Każdy uczestnik otrzyma przykładowe wzory dokumentów omawianych na szkoleniu,
np. upoważnienie do przetwarzania danych osobowych czy wniosek o udostępnię
danych na potrzeby ZFŚS.

Więcej na: http://orleccy.pl/katowice_szkolenie_ochrona_danych_os...

Z poważaniem,
Michał Geilke
Krzysztof Suwała

Krzysztof Suwała marketer kreatywny,
copywriter,
INNOVATIO

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszam zainteresowane osoby na BEZPŁATNE szkolenia dla specjalistów HR w KRAKOWIE

- Kompetencje specjalisty HR a strategia firmy
- Mind Manager jako narzędzie wizualizacji procesu zarządzania kwalifikacjami
- Skuteczna rekrutacja i selekcja
- Zarządzanie kwalifikacjami
- Projektowanie ścieżek karier
- Coaching i mentoring jako narzędzie rozwoju pracownika

Szczegółowe informacje pod adresem: http://profesjonalnekadry.maculewicz.eu/pl/o-projekcie

Miejsce szkolenia: Kraków ul. Bracka 7/4

Szkolenia są bezpłatne. Organizator gwarantuje catering i materiały szkoleniowe.
Szkolenia realizowane będą w 7 grupach szkoleniowych. Każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 12 osób.

Kontakt do biura projektu:
Tel. 603-580-560
e-mail: a.rupp@maculewicz.pl

konto usunięte

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy pracowników HR oraz właścicieli i pracowników firm consultingowych na:
„BEZPŁATNY WARSZTAT EDUKACYJNY FACET5”
TERMIN: 6 października 2014r.
MIEJSCE: WARSZAWA

Szczegóły oraz zapisy na stronie: http://hrht.pl/bezplatny-warsztat-edukacyjny-facet5/
Zadzwoń: 698 656 696 Piotr Sosiński

Zapraszamy na warsztat: "MISTRZ SPRZEDAŻY"
TERMIN: 8 września 2014r.
MIEJSCE: WARSZAWA

Szczegóły oraz zapisy na stronie: http://hrht.pl/mistrz-sprzedazy-8-wrzesnia-2014/
Chcesz zorganizować ten warsztat dla swoich pracowników w swojej firmie i w innym terminie?

Zadzwoń: 698 656 696 Piotr Sosiński

Zapraszamy na warsztat: „AKREDYTACJA FACET5”
TERMIN: 14-15 października 2014r.
MIEJSCE: WARSZAWA
CENA: podawana indywidualnie

Szczegóły oraz zapisy na stronie: http://hrht.pl/warsztaty-akredytacyjne-facet5-14-15-10...
Chcesz zorganizować ten warsztat dla swoich pracowników w swojej firmie i w innym terminie?

Zadzwoń: 698 656 696 Piotr Sosiński
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszam na otwarte warsztaty doradcze Akademii Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico! Dla osób prywatnych raty i rabaty! Zapraszam :)
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych

„Skuteczny PR i kontakt z mediami” (Warszawa, 03.10.2014)

Sprawdzimy jak obecnie wygląda system komunikacji z mediami, doradzimy i przećwiczymy nagrywanie SETEK, udzielanie wywiadów oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zrobimy to bez oceniania, ponieważ tylko doradzamy i służymy wymianą doświadczeń. W formie warsztatowej pomożemy również budować system komunikacji między firmą a oddziałami i partnerami społecznymi.

„Rekrutacja i selekcja pracowników” (Warszawa, 09-10.10.2014)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką rekrutacji i selekcji pracowników, a w szczególności: menadżerów i pracowników działów HR, specjalistów rekrutacji pracowników, odpowiedzialnych za proces planowania zatrudnienia, pracowników firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy, właścicieli firm.

„Ochrona Danych Osobowych – zmiany w prawie” Warszawa, (28.10.2014)

W związku z planowanymi zmianami w ustawie o ochronie danych osobowych jak i w prawie Unii Europejskiej przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy. W trakcie szkolenia zostaną omówione zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2015 roku. Dodatkowo, w toku szkolenia zostanie omówiony projekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, który stanowi rewolucję w zasadach i odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych

„Skuteczny PR i kontakt z mediami” (Warszawa, 03.10.2014)

Sprawdzimy jak obecnie wygląda system komunikacji z mediami, doradzimy i przećwiczymy nagrywanie SETEK, udzielanie wywiadów oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zrobimy to bez oceniania, ponieważ tylko doradzamy i służymy wymianą doświadczeń. W formie warsztatowej pomożemy również budować system komunikacji między firmą a oddziałami i partnerami społecznymi.

„Rekrutacja i selekcja pracowników” (Warszawa, 09-10.10.2014)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką rekrutacji i selekcji pracowników, a w szczególności: menadżerów i pracowników działów HR, specjalistów rekrutacji pracowników, odpowiedzialnych za proces planowania zatrudnienia, pracowników firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy, właścicieli firm.

„Ochrona Danych Osobowych – zmiany w prawie” Warszawa, (28.10.2014)

W związku z planowanymi zmianami w ustawie o ochronie danych osobowych jak i w prawie Unii Europejskiej przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy. W trakcie szkolenia zostaną omówione zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2015 roku. Dodatkowo, w toku szkolenia zostanie omówiony projekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, który stanowi rewolucję w zasadach i odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy

Szanowni Państwo,

przesyłam informację o opracowaniu i udostępnieniu dla naszych Klientów, firmowego - Certes®Programu Rozwoju Kompetencji - Kursu "HR Business Partner".
Kurs „HR Business Partner” Certes® jest programem rozwoju kompetencji, który przygotowuje do pracy i rozwija kompetencje niezbędne na stanowisku HR Business Partnera w Organizacji.
PROGRAM Kursu „HR Business Partnera” Certes® został zaprojektowany w oparciu o „Model Kompetencji HR Business Partnera” Certes® i ma na celu rozwój kompetencji i przygotowanie absolwentów Kursu do profesjonalnej i skutecznej pracy w roli HR Business Partnera w Organizacji.
PROGRAM KURSU WYRÓŻNIA
- rozwój kompetencji w oparciu o „Model Kompetencji HR Business Partnera” CERTES®
- zrównoważony poziom rozwoju kompetencji “twardych – narzędzi, metod” i “miękkich – stylu pracy, komunikacji” w Programie,
- diagnoza aktualnego poziomu kompetencji HR Business Partnera oraz określenie obszarów do rozwoju i możliwych metod,
- realizacja praktycznych Projektów i Zadań podczas trwania Programu przez Uczestników,
- podejście systemowe w rozwoju Organizacji,
- wsparcie rozwoju kompetencji HR Business Partnera w trakcie Programu poprzez indywidualne konsultacje,
- prowadzenie zajęć przez Ekspertów i wieloletnich Praktyków wdrażania zmian w obszarze HR oraz konsultingu biznesowego w Organizacjach.

KORZYŚCI
Program Kursu HR Business Partnera:
- dostarcza praktycznej wiedzy w obszarze zadań HR Business Partnera,
- umożliwia zastosowanie w praktyce zawodowej zdobytej wiedzy i umiejętności pomiędzy poszczególnymi częściami i po zakończeniu Kursu,
- dostarcza praktycznych narzędzi i metod w pracy HR Business Partnera,
- umożliwia skorzystanie z wieloletniej, praktycznej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań od prowadzących zajęcia Ekspertów,
- umożliwia uzyskanie certyfikatu kompetencyjnego „HR Business Partnera” Certes®.

Siedmiodniowy kurs (56 godzin szkoleniowych) połączony jest z pracą własną Uczestników - konkretnymi zadaniami i projektami do wdrożenia pomiędzy spotkaniami oraz indywidualnymi konsultacjami i sesjami informacji zwrotnych z trenerem/ ekspertem.
Uczestnicy otrzymają wsparcie w ocenie i rozwoju swoich kompetencji osobistych i zawodowych. W ramach Programu przewidziane jest badanie kompetencji Uczestników Kursu - typu 360 stopni. Informacje zwrotne będą pozyskiwane od indywidualnie dobranej grupy respondentów. Efektem badania będzie wypracowanie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji każdego uczestnika Kursu HR Business Partnera Certes®.
Szczegółowe informacje na temat rozwijanych kompetencji, zakresu zagadnień, doświadczenia i kompetencji prowadzących zajęcia, organizacji i harmonogramu zajęć oraz wartości inwestycji rozwojowej znajdą Państwo na stronie http://certes.pl i w załączonym pliku.
Zachęcam do skorzystania z możliwości rozwoju kompetencji w niniejszym obszarze wszystkie zainteresowane osoby w Państwa Firmie, dla których, w przypadku większej ilości osób, możemy zaproponować również edycję zamkniętą niniejszego Kursu.
W razie dodatkowych pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010

http://certes.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Następna dyskusja:

Profesjonalny HR - szkoleni...




Wyślij zaproszenie do