Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia w Warszawie

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek

Kluczem do zarabiania naprawdę dużych pieniędzy jest sposób myślenia.
Poznaj Mentalność Milionera!
najnowszy video-kurs doświadczonego trenera, dostępny tylko teraz zupełnie za darmo!
http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html

" Ten kurs to OGROMNA dawka Praktycznej wiedzy, niezmiernie cieszę się, że mam możliwość podzielenia się tą wiedzą...." Adam Przemyk

Sprawdź już teraz http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html i Poznaj Mentalność Milionera
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia w Warszawie

Zapraszam na szkolenie


Obrazek


Motywacja 13 - 14.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia w Warszawie

SZKOLENIE: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 6-7 lutego 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Rabaty dla minimum dwóch osób!

http://it-consulting.pl/autoinstalator/wordpress/index...

OSTATNIE DNI ZAPISÓW!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Kamila Kaczmarska

Kamila Kaczmarska Specjalista ds.
projektów

Temat: Szkolenia w Warszawie

Sysco Polska
zaprasza na
Certyfikowane Szkolenia Menedżerskie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS!


Poznaj techniki strategicznego planowania,
Naucz się skutecznego rozwiązywania problemów,
Odkryj metody efektywnego zarządzania czasem i zmianą .

To właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy:
• 38 godzin szkoleń w formie warsztatów
• 2 godziny indywidualnych zajęć z trenerami dla każdego uczestnika!
• Nowoczesną platformę e-learningu
• Zajęcia typu Action Learning – bo praktyka czyni mistrza!
I najważniejsze! Możliwość otrzymania Międzynarodowego Certyfikatu wydanego przez Institute of Leadership & Management ILM!!

W trosce o Twój komfort zapewniamy:
 catering
 materiały szkoleniowe
 zwroty za dojazd na szkolenia
 miejsca szkoleń przystosowane na przyjęcie osób niepełnosprawnych

Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny
szczegółowe informacje pod numerem telefonu 22 225 25 48
wu wu wu. csm.waw.pl

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®, PMBOK®Guide), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®), które organizuje skills sp. z o. o. w pierwszych miesiącach 2012 r.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012
05-09.03.2012
19-23.03.2012
02-06.04.2012
16-20.04.2012
CAPM®/PMP® EXAM PREP:
11-13.04.2012
M_o_R®:
12-16.03.2012
P3O®
23-27.04.2012

Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663


http://skills.pl/szkolenia.php

Zapraszamy na nasze szkolenia

Zespół skills
http://skills.pl


Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).

PRINCE2®, M_o_R®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 10:20

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Szkolenia w Warszawie

Zapraszam na seminarium organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 28-29 marca 2012 roku w Warszawie.

WDRAŻANIE STRATEGII W SZKOŁACH WYŻSZYCH

PROGRAM SEMINARIUM

DZIEŃ 1

- Przekładanie misji, wizji i strategii na mapę strategii
- Definiowanie mierników strategii uczelni
- Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
- Harmonizacja organizacji uczelni ze strategią
- Przekładanie strategii na rozwój kompetencji pracowników uczelni

DZIEŃ 2
- Przekładanie strategii na cele osobiste i systemy motywacyjne dla pracowników uczelni
- Komunikowanie strategii na uczelni
- Integracja strategii z budżetowaniem i planowaniem finansowym uczelni
- Monitorowanie, przeglądy i aktualizacja strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
- dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
- Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
- profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii w szkole wyższej,
- trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem wdrażania strategii w środowisku akademickim.
- 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
- wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
- wyjątkowe materiały szkoleniowe zawierające przykłady najlepszych polskich i zagranicznych uczelni.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:
61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl, biuro@inedu.pl
http://stratex.pl, http://inEdu.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia w Warszawie

Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marcin Gabor

Marcin Gabor Head of tactical
analysis &
development

Temat: Szkolenia w Warszawie

Warsztaty piłkarskie dla każdego!

Zapraszam na kolejną edycję niestandardowych warsztatów piłkarskich dla młodych trenerów, scoutów, piłkarzy, dziennikarzy oraz wszystkich tych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat futbolu. A właściwie poznać piłkę nożną od nowa, bowiem proponuję absolutnie nowatorskie podejście do zagadnienia taktyki, strategii, czytania gry oraz teoretycznego i praktycznego rozumienia tej dyscypliny.

Spotykamy się ponownie w Warszawie, tym razem 15 lutego. Wszystkie potrzebne szczegóły znajdują się w tym miejscu.

Pozostało jeszcze kilka wolnych miejsc. Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia w Warszawie

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU

Obrazek

Nowy program treningu dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnie trenerstwem. Jak uczyć ludzi, jak w praktyczny sposób zapewnić transfer wiedzy, jak budować programy ciekawych szkoleń i cieszyć się pracą trenera. Wszystko to możesz zyskać dzięki uczestnictwu w naszej szkole trenerów.
Szkolenie, które Ci zapewniamy, składa się z 10 spotkań 2 i 3-dniowych, co daje
około 200 godzin.

W ramach szkoleń uwzględnione zostały w każdym ze spotkań trzy główne obszary istotne w pracy trenerskiej, które znajdą odzwierciedlenie w poszczególnych sesjach szkoleniowych.

Część pierwsza – to część metodologiczna, dotycząca konstruowania zajęć grupowych, scenariuszy zajęć i różnych istotnych elementów metodyki prowadzenia grupy, dynamiki grupowej, planowania szkoleń, metod prowadzenia zajęć, procesu uczenia.

Część druga – Umiejętność prezentacji i prowadzenia grupy - ma na celu uczenie prowadzenia grupy oraz technik prezentacji (symulacje grupowe, praca z grupą, praca przed kamerą, praca głosem, postawą ciała, przestrzenią oraz praca z trudnymi grupami, wreszcie własny indywidualny styl trenerski).

Część trzecia – jest związana z oceną na wszystkich etapach prowadzenia szkolenia, począwszy od oceny wstępnej kandydatów na szkolenie, poprzez ocenę całego szkolenia – w trakcie i po zakończeniu zajęć wraz z konstruowaniem metod oceny.

Pomiędzy spotkaniami uczestnicy otrzymują do wykonania zadania – dostosowane do konkretnej osoby - np.: napisanie scenariusza spotkania dla określonej grupy, zadania związane z wyostrzaniem zmysłów, komunikacją itp.

Przewidywane terminy spotkań:

16-18.03.2012

14-15.04.2012

12-13.05.2012

02-03.06.2012

29.06 - 01.07.2012

01-02.09.2012

29-30.09.2012

20-21.10.2012

17-18.11.2012

07-09.12.2012

Miejsce: Warszawa

Zgłoszenia kandydatur należy przesyłać na adres: karolina.krupska@businessway.pl w terminie: do 9 marca 2012.
Zasady rekrutacji: przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Po więcej informacji i formularz zgłoszeniowy zapraszamy na naszą stronę: http://businessway.pl/pl/szkola-trenerow/item/316-szko...

Serdecznie Zapraszamy

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na facebooku: http://www.facebook.com/businesswaypl

konto usunięte

Temat: Szkolenia w Warszawie

V Financial Conferences zaprasza do udziału w warsztatach "Finanse dla Niefinansistów, pozyskanie praktycznych umiejętności w zarządzaniu biznesem", które odbędą się w dniach
14-15 marca 2012 w Warszawie.

Więcej informacji na stronie:

http://www.vfconferences.pl/konferencje_i_warsztaty.html

W razie pytań służymy pomocą.

V Financial Conferences
Agnieszka Kołodziejczyk

Agnieszka Kołodziejczyk właściciel, Centrum
Innowacji
ProLearning

Temat: Szkolenia w Warszawie

Zgodnie z przyjętym systemem wartości CI ProLearning stale rozwija się i stawia na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dla swoich Klientow.

W związku z tym mamy przyjemność przedstawić Państwu kolejne nowości jakie pojawiły się w autoryzowanych szkoleniach Microsoft. Oba kursy są już na stałe włączone w ofertę naszej firmy:

10747AB - Beta: Administering System Center 2012 Configuration Manager
10748AB - Beta: Deploying System Center 2012 Configuration Manager

Centrum Innowacji ProLearning
ul. Legnicka 52 (IIIp.); 54-204 Wrocław
tel. 71 353 52 51; fax. 71 733 67 46

Oddział w Warszawie:
ul. Domaniewska 47, 02-672 Warszawa
tel. 22-26-60-191, fax. 22-378-16-65
centrum@prolearning.pl
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 3-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 22-24 luty 2012r.


Wykładowca:

Obrazek

Kompetencje:
Radca prawny posiadający ponad 6-letnie doświadczenie zawodowe, obejmujące współpracę z podmiotami polskimi i zagranicznymi. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Dolnośląskiej Izbie Gospodarczej. Doktor prawa.

Doświadczenie zawodowe:
Na bieżąco współpracuje z podmiotami Skarbu Państwa (zarząd drogami krajowymi, budownictwo drogowe) oraz prywatnymi przedsiębiorcami z branży budowlanej i remontowo-konstrukcyjnej. Doradza również w kwestiach prawnych jednostkom samorządu terytorialnego. Prowadził szkolenia z zakresu wybranych zagadnień prawa m.in. dla sędziów sądów wrocławskich oraz pracowników administracji publicznej.

Grupa docelowa:
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach urzędów administracji publicznej, pracownikach firm działających w branży budowlanej oraz wszystkich osobach, które uczestniczą w procesie budowlanym. Szkolenie pozwoli na rozszerzenie umiejętności i kompetencji w zakresie przepisów regulujących prawidłową realizację procesu inwestycyjnego oraz zastosowanie ich w praktyce.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przede wszystkim omówienie przebiegu procesu inwestycyjnego krok po kroku z uwzględnieniem ustawy Prawo budowlane. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość ugruntowania swojej wiedzy z zakresu prawa budowlanego, zdobycia praktycznych umiejętności przygotowania dokumentacji, zaplanowania inwestycji budowlanej oraz nadzoru w sprawowaniu kontroli nad przebiegiem procesu budowlanego.

Korzyści dla użytkowników:
- zapoznanie się z zakresem odpowiedzialności uczestników procesu inwestycyjnego, ich zadaniami i rolą oraz możliwymi do wystąpienia ryzykami,
- utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy,
- poznanie trudnych zagadnień zarządzania oraz procedur stosowanych w kontraktach realizowanych według wzorców FIDIC w zrozumiałym i przystępnym przekazie,
- dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Szczegółowy program szkolenia oraz pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/kalendarz-szkolen?task=...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia w Warszawie

Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych tematyką Compliance do udziału w III edycji warsztatu "Praktyczne zarządzanie obszarami Compliance i Zapobiegania Nadużyciom
w instytucji finansowej", który odbędzie się w dniach 27-28 marca 2012r. w centrum konferencyjnym Golden Floor Plaza w Warszawie.

III edycja będzie miała na celu omówienie zagadnień z życia codziennego wielu specjalistów, poparta doświadczeniami Raiffeisen Banku Polskiego. Szereg ćwiczeń przygotowanych przez prelegenta na pewno będzie ogromną wartością dodaną dla uczestników warsztatu.

Główne zagadnienia:

- Co jest istotne w praktycznym zarządzaniu Compliance?
- Jak powinna przebiegać współpraca z poszczególnymi jednostkami w Twojej Instytucji?
- Jak w praktyce wygląda stosowanie wymogów MIFiD?
- Jak praktycznie podejść do zarządzania AML i KYC?
- Jak praktycznie podejść do zarządzania nadużyciami w instytucji finansowej?
- Jak efektywnie zapobiegać korupcji w instytucji finansowej?
- Jak powinno przebiegać budowanie kultury korporacyjnej poprzez szerzenie standardów etycznych i świadomości Compliance?

Zapraszamy do zapoznania się z agendą warsztatu:

http://www.vfconferences.pl/konferencje_i_warsztaty.html

Zespół V Financial Conferences
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę „eduFuturo”:
Modelowanie Procesów Biznesowych


Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Rabat 30% przy zgłoszeniu każdej kolejnej osoby!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/4-modelowanie...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Uwaga ostanie 2 dni

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 10.02.2012 i zapłać tylko 630zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia w Warszawie


Obrazek


Obrazek


W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w 2-dniowym szkoleniu:

Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne.
Warszawa 27-28 luty 2012r.

TERMIN SZKOLENIA GWARANTOWANY

Grupa docelowa:
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystenkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.

Program szkolenia:
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie obsługi sekretariatu, biura zarządu.
3. Komunikacja interpersonalna - najwżniejsze zagadnienia i umiejętności:
• kontakt osobisty
• umiejętność słuchania
• wywieranie pozytywnego wrażenia
• zakłócenia w skutecznej komunikacji
• wpływ na pozytywny wizerunek firmy, instytucji
• mowa ciała
• zachowanie w sytuacjach trudnych i stresujących.
4. Komunikacja telefoniczna:
• właściwe przyjmowanie komunikatów
• strategie postępowania z różnymi typami rozmówców
• profesjonalizm i efektywność.
5. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną.
6. Profesjonalna obsługa klienta:
• rozpoznawanie potrzeb klienta
• porozumiewanie się z wymagającymi klientami
• prawidłowe przekazywanie informacji
7. Zarządzanie czasem:
• optymalne wykorzystanie czasu pracy
• skuteczność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresujących
• organizacja pracy.
8. Savoir-Vivre:
• dobre maniery
• image sekretarki/asystentki
• wizerunek firmy/instytucji.
9. Profesjonalna organizacja spotkań:
• ustalanie terminów spotkań
• witanie gości
• obsługa spotkań (podawania kawy/herbaty)
10. Podsumowanie warsztatów - dyskusja moderowana.

Pozostałe informacje dostępne na naszej stronie internetowej:
http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do