Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Z góry przepraszam zawiedzionych za dość przewrotny tytuł ;)

Dziś zobaczyłam na GL ofertę pracy dla "Specjalisty ds. zatrzymania klienta". Link: http://www.goldenline.pl/praca/oferta/145726
(wklejam w razie jakby znikło ;))

Specjalista ds. Zatrzymania Klienta
Nr ref.: W/JPSZK
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Twoje zadania:
- Tworzenie i realizacja strategii zatrzymaniowej dla segmentu Klientów usług przedpłaconych (Prepaid Simplus, 36i6 )
- Monitorowanie aktywności bazy klientów i ograniczanie rezygnacji z usług
- Rozwój oferty zatrzymaniowej i upsellingowej (poszukiwanie nowych rozwiązań oraz rekomendowanie zmian)
- Monitorowanie rynku, analiza danych o klientach i konkurencji

Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane Zarządzanie, Marketing, Telekomunikacja)
- Min. roczne doświadczenie w rozwoju produktów dla klientów indywidualnych, mile widziane w obszarze Prepaid
- Znajomość zachowań konsumentów z przedziału 15-25 lat będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność strategicznego oraz kreatywnego myślenia
- Samodzielność i inicjatywa w działania
- Znajomość Power Point, Excel
- Znajomość języka angielskiego (monitoring rynku, przygotowywanie raportów, prezentacji)


Najbardziej mnie zainteresowało: "Tworzenie i realizacja strategii zatrzymaniowej dla segmentu"; "ograniczanie rezygnacji z usług" oraz "Rozwój oferty zatrzymaniowej i upsellingowej" ...
Moim zdaniem oczekiwanie na kolejne pomysły - jak zatrzymac klienta "wciskając" mu jeszcze wiecej niż chce...

No i ta: "Znajomość zachowań konsumentów z przedziału 15-25 lat będzie dodatkowym atutem"... Czy jeśli powiem, że konsument wygada ile mu rodzice doładują albo ile ma na karcie, lub im taniej i wiecej-tym lepiej, to ja się kwalifikuję, że znam te zachowania konsumenta w tym przedziale wiekowym? ;D

Powiem też szczerze, że pierwszy raz spotykam się z takim stanowiskiem ;)

Edit:
Kurcze! Jak wygląda taka strategia zatrzymaniowa?!Edyta G. edytował(a) ten post dnia 22.04.09 o godzinie 23:16

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Widziałem to ogłoszenie. Nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania, ale chyba lepsze takie ogłoszenie niż to co się czasami pojawia "Przedstawiciel handlowy" w sekcji marketing.

Nota bene, to ogłoszenie dotyczy prepaidów. Nie zależy im na postpaidach?! Czy może program punktowy robi swoje i nie mają tzw. churnu?!
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Jak zatrzymać klienta?

:) No pewnie, że lepsze to ogłoszenie bo stanowiska na PH to już mnie całkiem powalają... Zastanawiałam sie ostatnio (bo się w sieci pełno ogłoszeń zalęgło - chyba modne się zrobiło) co kryje w sobie "New Business Manager". Zdecydowana wiekszość (dopiero w obowiazkach) to PH.

A wracając do ogłoszenia - "strategia zatrzymaniowa", samodzielność w działaniu, "strategia odgórna" i up selling jakoś mi się kłócą.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Mam dwóch takich 15-25 w domu.
Nadaję się ? No jak nie jak tak :):)

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Dagmara D.:
Mam dwóch takich 15-25 w domu.
Nadaję się ? No jak nie jak tak :):)
Nie nadajesz się. To 15-25 to chyba były oczekiwania do kandydata ;)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Dagmara D.:
Mam dwóch takich 15-25 w domu.
Nadaję się ? No jak nie jak tak :):)
:) Ja mam jednego ale zachowania często jest mi trudno przewidzieć ;)
Chociaż... jeśli zachowania są "nieprzewidywalne" no to już mam jakąś znajomość ;)
Dagmara - niewątpliwie mamy ten oczekiwany "dodatkowy atut" ;)

........
Czy słowo "zatrzymaniowy" istnieje w ogóle w jezyku polskim? ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Edyta G.:
Dagmara D.:
Mam dwóch takich 15-25 w domu.
Nadaję się ? No jak nie jak tak :):)
:) Ja mam jednego ale zachowania często jest mi trudno przewidzieć ;)
Chociaż... jeśli zachowania są "nieprzewidywalne" no to już mam jakąś znajomość ;)
Dagmara - niewątpliwie mamy ten oczekiwany "dodatkowy atut" ;)

........
:)
Czy słowo "zatrzymaniowy" istnieje w ogóle w jezyku polskim? ;)
nie - to nowomowa - ale jaka mondra :)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Maciej Tesławski:
Nie nadajesz się. To 15-25 to chyba były oczekiwania do kandydata ;)

nikt się nie zgłasza to ja muszę - rękawica leci w Waszmościa ;)Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 14:37

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Grzegorz Wszelaczyński:
Maciej Tesławski:
Nie nadajesz się. To 15-25 to chyba były oczekiwania do kandydata ;)

nikt się nie zgłasza to ja muszę - rękawica leci w Waszmościa ;)Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 14:37
Tak myślałem ;)
Dag musi się mieścić w targecie, bo jak pracuje tzn. ma 18 lat!!!
Zwracam honor!
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Jak zatrzymać klienta?

no.

Rękawice szczęśliwie mam na gumce ;)

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Grzegorz Wszelaczyński:
no.

Rękawice szczęśliwie mam na gumce ;)
Auć...
jeśli ciężkie i mocno rzuciłeś, to... może być bolesne ;)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Jak zatrzymać klienta?

spoko, wykuruję się
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Maciej Tesławski:
Grzegorz Wszelaczyński:
Maciej Tesławski:
Nie nadajesz się. To 15-25 to chyba były oczekiwania do kandydata ;)

nikt się nie zgłasza to ja muszę - rękawica leci w Waszmościa ;)Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 14:37
Tak myślałem ;)
Dag musi się mieścić w targecie, bo jak pracuje tzn. ma 18 lat!!!
Zwracam honor!
Razy dwa + VAT :)

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Grzegorz Wszelaczyński:
Maciej Tesławski:
Nie nadajesz się. To 15-25 to chyba były oczekiwania do kandydata ;)

nikt się nie zgłasza to ja muszę - rękawica leci w Waszmościa ;)Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 23.04.09 o godzinie 14:37
Tak myślałem ;)
Dag musi się mieścić w targecie, bo jak pracuje tzn. ma 18 lat!!!
Zwracam honor!
Razy dwa + VAT :)
Jeśli tak a ja mam więcej, to czy Ty mnie czasem nie obrażasz? ;)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Maciej Tesławski:
Jeśli tak a ja mam więcej, to czy Ty mnie czasem nie obrażasz? ;)
Gdzieżbym śmiała :)

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

"Jak zatrzymać klienta ? "
" związać klienta na lata - techniki są różne..., ostatecznie przywiązać liną do biurka :) "

Pozdrawiam :)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Jolanta G.:
" związać klienta na lata - techniki są różne..., ostatecznie przywiązać liną do biurka :) "
W tym wypadku raczej do telefonu a właściwie ... to należałoby wkleić mu kartę sim w aparat na stałe ;-)

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Edyta G.:
Jolanta G.:
" związać klienta na lata - techniki są różne..., ostatecznie przywiązać liną do biurka :) "
W tym wypadku raczej do telefonu a właściwie ... to należałoby wkleić mu kartę sim w aparat na stałe ;-)
Wszczepić!!!

Aaaaaaaaaaaa bezboleśnie sim!!!Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 17:12

konto usunięte

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Maciej Tesławski:
Edyta G.:
Jolanta G.:
" związać klienta na lata - techniki są różne..., ostatecznie przywiązać liną do biurka :) "
W tym wypadku raczej do telefonu a właściwie ... to należałoby wkleić mu kartę sim w aparat na stałe ;-)
Wszczepić!!!

Aaaaaaaaaaaa bezboleśnie sim!!!Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 17:12

a doradcom wszczepić kartę -symulator który wykona analizę potrzeb
i argumenty na zamknięcie sprzedaży :)
Klientom będzie wszczepiana karta sim z pakietem optymizmu i akceptacji produktów.
to chyba odległa przyszłość ...., oby taka nie była, bo staniemy się robotami a dziś mamy na to wpływ oraz różne pomysły na zatrzymanie klienta ( bez przemocy i magicznych sztuczek )
Pozdrawiam :)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Jak zatrzymać klienta?

Opiaty tańsze

Następna dyskusja:

Nieważne jak, byle mówili




Wyślij zaproszenie do