Specjalista ds. Zatrzymania Klienta, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plPlus - Specjalista ds. Zatrzymania Klienta

Oferta archiwalna

Specjalista ds. Zatrzymania Klienta

Nr ref.: W/JPSZK

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie


Twoje zadania:

  • Tworzenie i realizacja strategii zatrzymaniowej dla segmentu Klientów usług przedpłaconych (Prepaid  Simplus, 36i6 )
  • Monitorowanie aktywności bazy klientów  i ograniczanie rezygnacji z usług
  • Rozwój oferty zatrzymaniowej  i upsellingowej (poszukiwanie nowych rozwiązań oraz rekomendowanie zmian)
  • Monitorowanie rynku, analiza danych o klientach i konkurencji

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane Zarządzanie, Marketing, Telekomunikacja)
  • Min. roczne doświadczenie w rozwoju produktów dla klientów indywidualnych, mile widziane w obszarze Prepaid
  • Znajomość zachowań konsumentów z przedziału 15-25 lat będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność strategicznego oraz kreatywnego myślenia
  • Samodzielność i inicjatywa w działania
  • Znajomość Power Point, Excel
  • Znajomość języka angielskiego (monitoring rynku, przygotowywanie  raportów, prezentacji)

Aplikuj teraz

Prześlij nam swoje CV oraz pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres Administratora danych, którym jest Polkomtel S.A. z siedzibą przy ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa, lub drogą elektroniczną: praca@plus.pl. Dane te będą przetwarzane przez Polkomtel SA w celu: wyboru najlepszych kandydatów do pracy, archiwizacji, jak również co celów innych rekrutacji. Pamiętaj, że masz prawo wglądu do swoich danych i ich zmiany.