Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Stanisław Miczel

Stanisław Miczel Senior Activation
Executive, SMG
London

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek


26 września, Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, wspólnie z Agencją Ars Thanea oraz Multikinem, zapraszają 26 września do Multikina Złote Tarasy w Warszawie na Imagination Day – konferencję połączoną z pokazem prac nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Na konferencję zaprosiliśmy światowej sławy dyrektorów kreatywnych, którzy mają na swoim koncie m.in. Lwy Canneńskie.

Opowiadać oni będą o nowym podejściu do komunikacji, innowacji i kreatywności oraz o nowych modelach agencji i relacjach z Klientami.

Prelegenci:

- Florian Shmitt (Hi-Res! - UK)
- Alessandro Beda (Duda Propaganda – Portugalia)
- Dominik Lammer i Christian Auth (Syzygy – Niemcy)
- Jimmy Herdberg (Kokokaka – Szwecja)

Konferencję rozpoczniemy o godzinie 10:00, 4 prezentacje zaproszonych gości potrwają, wraz z przerwami, do około 15:00.

Dzień zakończy pokaz prac nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Pokaz rozpocznie się o 19:30 i trwać będzie 3h.

Zapraszamy w szczególności pracowników:

- agencji reklamowych
- agencji interaktywnych
- agencji public relations
- domów mediowych
- mediów
- oraz wszystkich zainteresowanych aktualnymi trendami w świecie reklamy

Więcej informacji: http://www.imaginationday.pl/

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

DZIŚ RZĄDZI KLIENT to cykl szkoleń, podczas którego trenerzy-praktycy nauczą Cię, jak stać się liderem rynku, zbudować własną silną markę i utrzymać zadowolonych Klientów.

Najbliższe terminy:

1. Skuteczny marketing: 24-25.10.2011
2. Budowanie marki: 17-18.11.2011
3. Komunikacja marketingowa: 8-9.12.2011

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na: http://www.dzisrzadziklient.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Ewa Iwańska
tel. 61 843 26 11
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek



Obrazek
Lidia G. edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 10:22
Iga N.

Iga N. Manager / Agent /
Marketing Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia Marketing interaktywny, czyli internet, smartfony, touchpady, mailingi, social media… idziemy za ciosem! 27 września Uczelnia Łazarskiego oraz IAB Polska zapraszają na II edycję!



To niepowtarzalna okazja do przyswojenia najbardziej poszukiwanej na rynku wiedzy pod okiem najlepszych fachowców z branży interaktywnej.
Wśród wykładowców m.in.:
- Michał Giera – Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce
- Paweł Suchocki – Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego
i szeptanego Buzz Media
- Jacek Jankowski - Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine
- Marcin Kowalik - Business Development Manager w agencji Zieltraffic
- Paweł Sala - dyrektor zarządzający firmy FreshMail.



Termin szkolenia : 27 września – 25 października 2011 (łącznie 36h)
Zajęcia dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godz. 17.30



Promocja trwa – płacisz tylko 980 zł za całe szkolenie!



Zapisz się już dziś! Ilość miejsc limitowana.

Więcej informacji:
http://rekrutacja.lazarski.pl/interaktywnie

Kontakt:
Agata Jankowska
tel. 22 54 35 508/ 502 373 147
e-mail: interaktywnie@lazarski.edu.pl
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Dwudniowy Trening Asertywności - Ostatnie wolne miejsca

1-2 października 2011 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł (cena Brutto)

W przypadku jednoczesnego zgłoszenia:

-dwóch uczestników cena wynosi 250 zł/osoba
-trzech uczestników cena wynosi 220 z/osoba

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący:Paweł Helfer, Rafał Stankiewicz (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób

Opinie poszkoleniowe uczestników poprzednich Treningów Asertywności

Szkolenie przyniosło mi dużo optymizmu i umiejętności, które na pewno przydadzą mi się w przyszłych stosunkach i relacjach społecznych. Szkolenie miało swój wspaniały wymiar dzięki trenerom, którzy bardzo umiejętnie prowadzili spotkania.
...........................................................................

Szkolenie odebrałem bardzo pozytywnie. Informacje jakie na nim uzyskałem mam nadzieję spowodują, że będę bardziej pewny siebie w relacjach z innymi osobami. Ciekawe były doświadczenia innych osób, dzięki, którym można było zobaczyć jak wyjść z twarzą z zaistniałej sytuacji.
...........................................................................

- Ciekawe prowadzenie (forma przekazywania wiedzy, prowadzenie 2-osobowe), przerywniki w formie ćwiczeń dobrze dobrane i interesujące.
- Bardzo cenne uwagi w trakcie ćwiczeń dotyczące określania własnego celu.
...........................................................................

1. Rzeczowe przedstawienie technik asert. W sposób usystematyzowany.
2. Ciekawy sposób prowadzenia zajęć poprzez organizowanie krótkich ćwiczeń
3. Współdziałanie prowadzących.
...........................................................................

Mam pozytywne wrażenia po tym szkoleniu. Zawarte w nim były teoretyczne i praktyczne aspekty dotyczące asertywności Tego właśnie się spodziewałem. Podobała mi się równowaga między teorią i praktyką, przygotowanie merytoryczne oraz podane informacje (przykłady na wysokim poziomie).
..........................................................................

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. W moim odczuciu bardzo przydatne były odgrywane scenki sytuacyjne wraz z komentarzem.
...........................................................................

Szkolenie prowadzone profesjonalnie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób biorących w nim udział. Forma tak prowadzonego szkolenia były bardzo łatwo trafiająca do uczestników. Możliwość aktywnego uczestnictwa z uwzględnieniem osobistych dylematów i problemów.


Ogromne wrażenie wywarła na mnie atmosfera całego treningu. Doskonałe było połączenie teorii z praktyką. Bardzo przydatne było zanalizowanie swoich doświadczeń i sytuacji. To bardzo pomocne. Fachowość trenerów i ich podejście do uczestników wywiera tylko pozytywne wrażenia.
...........................................................................

Profesjonalnie przygotowane szkolenie, połączone z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników, w miłej i komfortowej atmosferze. Ciekawe były ćwiczenia - zaskakujące a jednocześnie rozwijające świadomość zagadnienia. Dwóch prowadzących było moim zdaniem świetnym pomysłem.
...........................................................................

Szkolenie było bardzo pozytywnie prowadzone, wszyscy mogli się otworzyć, opowiedzieć o swoich problemach. Trenerzy bardzo profesjonalnie podchodzili do każdego z uczestników i dawali mu czas do namysłu. Wszyscy, myślę, wynieśli coś z tego szkolenia, co pozwoli im na lepsze radzenie sobie z problemami dnia codziennego w relacjach międzyludzkich.
............................................................................

Szkolenie prowadzone w fantastycznej, ciepłej atmosferze przez dwóch uroczych panów, którzy są świetnymi profesjonalistami w tym co robią.
Bardzo interesująco przekazana wiedza, z ciekawymi, życiowymi przykładami.
...........................................................................

Myślę, że wszystko było w szkoleniu przydatne, wszystkie informacje do mnie trafiły i otworzyły mi oczy na wiele spraw w temacie relacji z innymi ludźmi.
..........................................................................

Pomocna w szkoleniu jest luźna atmosfera i przedstawienie konkretnych technik, które można zastosować w konkretnej sytuacji.
..........................................................................

Szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Prowadzący to szkolenie według mnie zrobili je w bardzo profesjonalny sposób. Jestem zadowolona, że skorzystałam i będę polecać z całą pewnością innym Waszą firmę.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

Doświadczeni trenerzy biznesu pokażą, że techniki i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, znane z praktyki światowych korporacji, mogą być stosowane także w Twojej firmie. Udział w grze symulacyjnej LABORATORIUM KODU S
wzmocni i usprawni pracę w zespole.

W skład szkolenia AKADEMIA DOSKONAŁOŚCI wchodzą 2 moduły:
1. Lider zarządzania (3 szkolenia w Poznaniu)
- Wyprzedzamy zmiany 7-8 listopada
- Sprawny mechanizm 29-30 listopada
- Stop marnotrawstwu 6-7 grudnia
2. Laboratorium Kodu S (szkolenie wyjazdowe – okolice Poznania) - 11-13 stycznia

Szczegółowy program, harmonogram zajęć oraz inne terminy na: http://www.akademiadoskonalosci.com.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Aleksandra Wasak
tel. 61 843 26 11
e-mail: a.wasak@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek

Obrazek
Lidia G. edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 10:23
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe prowadzenia coachingu z klientem w firmie TESCO POLSKA z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Mentor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 26 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Zapraszam na nasze seminarium. Być może kogoś zainteresuje wątek. Prawdopodobnie to najlepsze na rynku szkolenie z planowania strategii w szkołach wyższych.

„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”

organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 25-26 października oraz 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.

PROGRAM SEMINARIUM

Dzień 1: Projektowanie strategii

• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni

Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:

tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH

Możesz wygrywać, nie narażając innych na przegraną!

Pomogą Ci w tym rozmaite techniki negocjacyjne. Podczas warsztatu "Zadbaj o własne interesy" nauczysz się, jak bez stresu i wbrew presji prowadzić rozmowy handlowe, negocjacyjne, a także jak odnajdywać się w trudnych sytuacjach zawodowych i osobistych.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z całością procesu negocjacji, poznanie stylów i metod negocjacji, odkrycie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacjach negocjacyjnych oraz przekształcenie sytuacji konfliktowych w strategię win-win.

Na warsztat zapraszamy osoby, które chcą:
- nauczyć się podstawowych technik negocjacyjnych, aby umieć w życiu codziennym bronić własnych interesów;
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji;
- prowadzić rozmowy i załatwiać sprawy tak, aby obie strony miały poczucie wygranej.

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat: 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:27

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Uczelnia Łazarskiego i IAB Polska zapraszają na Studia Podyplomowe E-Marketing

Jeśli jesteś marketerem, chyba nie musimy Cie przekonywać. Dołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną na rynku wiedzę! Na studiach dowiesz się jak:
- trafnie diagnozować potrzeby i nawyki internautów
- opracować strategię zarządzania marką w Internecie
- najlepiej zaprojektować swoją stronę i wypozycjonować ją w wynikach wyszukiwania
- planowa i realizować kampanie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, gier internetowych, mailingów
- z powodzeniem korzystać z wachlarza możliwości, modnych dzisiaj, social mediów
- prowadzić komunikację PR w Internecie
- i wreszcie efektywnie łączyć narzędzia e-promocji w kampaniach

Kompleksową wiedzą popartą licznymi realnymi case studies podzielą się najlepsi fachowcy w branży, a wszystkie zajęcia mają w pełni warsztatowy charakter. Mechanizmy oraz narzędzia pokazywane są "na żywo" w Internecie i na bieżąco analizowane.
REKRUTACJA TRWA DO 31 PAŹDZIERNIKA!

Więcej informacji: http://lazarski.pl/emarketingMałgorzata Monika Kochańska edytował(a) ten post dnia 12.10.11 o godzinie 16:17

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 14:12
Ania Burdak

Ania Burdak Kierownik działu
rozliczeń, Tacho-Tir
Frąc, Romaniuk Sp.j.

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

SZKOLENIE

W związku z licznymi prośbami Przedsiębiorców firma "Tacho-Tir" organizuje spotkanie/szkolenie mające na celu poszerzenie i ugruntowanie wiedzy dotyczącej przepisów obowiązujących w transporcie drogowym osób i rzeczy.

Tematyka/zakres wykładów/szkolenia:

Przepisy które wejdą w życie 04.12.2011r – szanse i zagrożenia dla "transportowców"
Viatoll – jak się bronić przed wadami systemu jak go kontrolować, co robić w obliczu nieprawidłowych pobrań z konta.
Uprawnienia ITD
podczas kontroli na drodze
podczas kontroli w przedsiębiorstwie
Czas pracy i jazdy kierowców – zagadnienia problematyczne

Szkolenie odbędzie się w dniu 11.11.2011 r.
Godzina rozpoczęcia: 10:00
Miejsce: Sala Leśna Ostoja w Raszówce

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
1 osoba z przedsiębiorstwa – 150zł
2 i więcej – każdy uczestnik – 100zł

Pytania dotyczące szkolenia proszę kierować na e-mail: szkolenia@tacho-tir.pl
lub pod numer telefonu: 664 963 627
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Nie przegap okazji!!! Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja programu Professional Diploma in Marketing w województwie małopolskim odbędzie się 25 listopada w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów
– oto tematyka bloku trzeciego.

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 662 00 07
603 480 155
http://questus.pl
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011

Tissa Godavitarne, legenda marketingu partnerskiego z USA jutro za DARMO specjalnie dla osób z Polski!!!

ZAPISZ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ, bo miejsc jest niewiele!!!

Zapisy na szkolenie
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek

25-27 listopada w Toruniu
9-11 grudnia we Wrocławiu

Serdecznie zapraszamy!
http://grmg.pl/wystapieniaDominika Woźniak edytował(a) ten post dnia 24.10.11 o godzinie 20:40

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i konferencji 2011


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73



Wyślij zaproszenie do