Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Szanowni Grupowicze

Zapraszam serdecznie na pierwszy w tym roku otwarty warsztat doradczy w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej: "Strategia komunikacji wewnętrznej". Spotkanie odbędzie się 5 i 6 marca w Warszawie.

Celem warsztatu jest wypracowanie przez każdego z uczestników strategii komunikacji dla swojej organizacji.
Poruszymy m.in. tematy dotyczące czynników determinujących komunikację w organizacji, badań komunikacji, ukierunkowania działań na konkretne cele w określonych grupach docelowych, dobór i zastosowanie narzędzi, zaangażowania pracowników w procesy formalne i nieformalne.

Otwarta formuła warsztatu oznacza, że uczestnicy mają wpływ na jego ostateczny kształt. Przed terminem zajęć
uczestnicy otrzymują dwa dokumenty:
1. listę zawierającą spis informacji na temat firmy, które są przydatne podczas pracy na zajęciach - pozwala to na większą efektywność i wypracowanie rozwiązań niemal gotowych do wdrożenia w organizacji;
2. ankietę doprecyzowującą potrzeby szkoleniowe - pozwala to na optymalne rozłożenie akcentów i czasu poświęcanego na poszczególne zagadnienia.

Dzięki takiemu podejściu pozyskacie zarówno wiedzę teoretyczną do wykorzystania w samym obszarze
komunikacji wewnętrznej, jak i praktyczne rozwiązania do zastosowania w swoich organizacjach.

Te spotkania to również okazja do wymiany doświadczeń, inspiracji i pomysłów.

Po szczegółowe informacje zapraszam do mnie: Karolina@Dulnik.com.pl lub 696 782 861

Zapraszam i pozdrawiam,

Karolina C Dulnik
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Serdecznie zapraszam na otwarte warsztaty doradcze budowania strategii komunikacji wewnętrznej w dodatkowym, wiosennym terminie 23-24 kwietnia w Warszawie.

Celem warsztatu jest wypracowanie przez każdego z uczestników strategii komunikacji dla swojej organizacji.
Poruszymy m.in. tematy dotyczące czynników determinujących komunikację w organizacji, badań komunikacji, ukierunkowania działań na konkretne cele w określonych grupach docelowych, dobór i zastosowanie narzędzi, zaangażowania pracowników w procesy formalne i nieformalne.

Otwarta formuła warsztatu oznacza, że uczestnicy mają wpływ na jego ostateczny kształt. Przed terminem zajęć uczestnicy otrzymują dwa dokumenty:
1. listę zawierającą spis informacji na temat firmy, które są przydatne podczas pracy na zajęciach - pozwala to na większą efektywność i wypracowanie rozwiązań niemal gotowych do wdrożenia w organizacji;
2. ankietę doprecyzowującą potrzeby szkoleniowe - pozwala to na optymalne rozłożenie akcentów i czasu poświęcanego na poszczególne zagadnienia.

Dzięki takiemu podejściu pozyskacie zarówno wiedzę teoretyczną do wykorzystania w samym obszarze komunikacji wewnętrznej, jak i praktyczne rozwiązania do zastosowania w swoich organizacjach.

Te spotkania to również okazja do wymiany doświadczeń, inspiracji i pomysłów.

Po szczegółowe informacje zapraszam do mnie: Karolina@Dulnik.com.pl lub 696 782 861

Zapraszam i pozdrawiam,

Karolina C Dulnik
Ines Messaoud Nacer

Ines Messaoud Nacer asystentka ds.
promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
Potencjał cyfrowego przekazu - Digital Signage

26 listopada 2015 r. | Warszawa

Strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/digital#

W dzisiejszych czasach zintegrowany system Digital Signage, będący nośnikiem nowoczesnej reklamy, jest częstą formą wykorzystywaną w wielu firmach i organizacjach. Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi komunikacji cyfrowej, która spowodowała powstanie wielu nowych form kontaktu z klientami.
Na konferencji będą mieli Państwo szansę dowiedzieć się o zaletach i korzyściach wynikających z posługiwania się technologią Digital Signage. Przedstawione zostaną różne sposoby wykorzystywania rozwiązań multimedialnych, takich jak zarządzanie treścią, emisją czy przekazem treści.
Będą mieli Państwo szansę zapoznać się z energooszczędnymi multimediami, których użycie pozwoli Państwu na zmniejszenie kosztów.

Tematyka konferencji:
1. Kierunki rozwoju systemów Digital Signage
2. Możliwości wykorzystania rozwiązań multimedialnych
3. Rynek technologii i rozwiązań:
- ekrany, telebimy, tablice, bandy, kurtyny led; LCD; plazmy; projektory;
rozwiązania Corporate TV, POS TV, audio i video; ...
- rozwiązania interaktywne: nakładki dotykowe, kioski interaktywne,
podłogi i ściany kinetyczne / interaktywne, totemy, stoły interaktywne
4. Budowa i obsługa sieci - zarządzanie infrastrukturą techniczną,
5. Intuicyjne oprogramowanie; integracja, konfiguracja systemów,
6. Systemy zdalnego sterowania i harmonogramowania
7. Zarządzanie treścią, emisją i przekazem treści multimedialnych
8. Energooszczędność multimediów
9. Korzyści i zalety wykorzystania technologii Digital Signage

Na konferencję zapraszamy:
1. przedstawicieli:
- administracji publicznej, edukacji, handlu i usług, transportu i turystyki,
usług finansowych, branży medycznej, sportu, kultury i rozrywki oraz
hotelarstwa i gastronomii i innych branż, które z powodzeniem wykorzystują
technologie multimedialne, Digital Signage
2. osoby decyzyjne i kadrę kierowniczą:
- dyrektorów i kierowników marketingu, działów komunikacji i PR
- osoby odpowiedzialne za budowanie i kreację wizerunku firmy / instytucji / produktu
- osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku placówek administracyjnych,
medycznych, miast i regionów, instytucji użyteczności publicznej
- dyrektorów / kierownicy ds. IT / integracji systemów

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

WIĘCEJ INFORMACJI NA:
http://successpoint.pl/digital#

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
Ines Messaoud Nacer
Asystentka ds. promocji
Tel. + 48 720 911 820
e-mail: wspolpraca@successpoint.pl
Tomasz K.

Tomasz K. Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

REDAGOWANIE WIZUALNE Z AGAPE, JAK REDAGOWAĆ NOWOCZEŚNIE?
25 LISTOPADA 2015 R., WARSZAWA
Ostatnie chwile, by zapisać się na szkolenie z redagowania wizualnego w custom publishing. Następna taka okazja dopiero w nowym roku.
http://www.agape.com.pl/strefa/index_szkolenia-otwarte...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją szkolenia "KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA IT-BIZNES"

Najbliższy termin w Warszawie: 18-19.05.2016
Cena: 1690 zł + VAT (na hasło 'goldenline' RABAT 5%!)


Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.
Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.
Szkolenie ma charakter interaktywny i warsztatowy. Uczestnicy analizują i rozwiązują konkretne przykłady. Dostarcza ono gotowe rozwiązania organizacyjne i uczy praktycznych zachowań podnoszących efektywność komunikacji.

Sprawdź jakie firmy brały udział w naszych szkoleniach...
...przeczytaj ich opinie...
...i zapisz się!

Możemy również stworzyć bądź dostosować do Państwa potrzeb
dedykowane szkolenie dotyczące ww. tematyki..

Kontakt:

biuro@eduFuturo.pl
tel: (+48) 794 930 124
http://www.edufuturo.pl



Wyślij zaproszenie do