konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Witam,

poszukuję do wynajęcia sali (lokalu) na serię seminariów transmitowanych online. Planowany czas spotkań: wrzesień-listopad.
Oczekiwane warunki: sala na ok. 10 osób, dogodna lokalizacja lub dobry dojazd, Internet.
Mile widziana współpraca barterowa.
Proszę o kontakt bezpośredni: ptrzcinska@premedium.pl

Pozdrawiam,
Paulina

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Zapraszamy na warsztat poświęcony asertywności, który odbędzie w najbliższą niedzielę w PSYCHOCENTRUM (Warszawa)

Zgłoszenia do udziału prosimy przesyłać na sekretariat@psychocentrum.pl

Szczegóły: http://psychocentrum.pl/grupy/letnie-warsztaty-dla-kaz...

Serdecznie zapraszamy!
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Witam

I zapraszam na kolejną imprezę, na którą Członkowie grupy KW mają zniżki :)

Tym razem jest to Festiwal Inspiracji organizowany przez Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce oraz Magazyn ThinkTank. Konferencja odbędzie się w czwartek 28 lipca 2011 r. w godzinach 9.00 - 17.00 na terenie SOHO Factory w Warszawie, ul Mińska 25.

Więcej informacji na temat Festiwalu Inspiracji znajdziecie pod tym adresem.

Rejestrując się na Konferencję powołajcie się na „GoldenLine – Komunikacja wewnętrzna” i wybierzcie opcję 100,00 netto plus VAT, czyli 123,00 zł.

Mam nadzieję, że do zobaczenia! :)
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 09.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Małgorzata Książek

Małgorzata Książek doświadczenie i
pasja

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Ostatnie wolne miejsca!!!

20 i 27 sierpnia możesz wziąć udział w Warsztatach komunikacji i kreowania wizerunku dla kobiet

za jedyne 99 złotych!!!


Obrazek


To wyjątkowy warsztat kreowania wizerunku i rozwoju

To trening komunikacji, budowania relacji i wzmacniania kompetencji

To porady i wskazówki specjalistów w zakresie profesjonalnego wizerunku

To możliwość poznania wielu ciekawych kobiet i nawiązania przyjaźni

To doskonała zabawa i aktywnie spędzony czas

To wiele niespodzianek, konkursów i nagród

To szansa na inspirującą metamorfozę



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


w programie m.in.:

Profesjonalnie wykonany makijaż przez wizażystę

Analiza kolorystyczna typu urody i typu sylwetki

Udział w prezentacji markowych kosmetyków pielęgnacyjnych

Porady kosmetyczne

Konsultacje stylisty fryzur

Zajęcia z trenerami rozwoju osobistego

Sesja zdjęciowa uczestniczek

Więcej na http://www.umalujsiewsukces.pl

Zapraszamy
Zespół Umaluj się w sukces
Monika Perkowska

Monika Perkowska Kierownik ds.
Szkoleń

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Firma PM Group Zubrycki, Panasewicz Sp. J. serdecznie zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach sprzedażowych.

Szkolenie realizowane w ramach projektu „Budujemy kompetencje sprzedażowe małych firm”

TRENING INTERPERSONALNY DLA KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY

Powyższy kurs pozwoli zwiększyć efektywność sprzedaży w Twojej firmie!!!

Szkolenie to zbiór podstawowej wiedzy i umiejętności, które powinien posiadać kierownik sprzedaży oraz manager działu handlowego. Sukces lub problemy w dziale handlowym nie są dziełem przypadku. Każdy manager wyposażony w takie narzędzia będzie mógł z powodzeniem pomagać swoim handlowcom w drodze do wspólnego sukcesu całego działu handlowego.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników (przede wszystkim kierowników i managerów działów handlowych oraz osób bezpośrednio lub pośrednio odpowiedzialnych za wyniki działu handlowego) z metodami skutecznego kierowania zespołem handlowców.

Program szkolenia:

1. Natura i zasady funkcjonowania grup. Budowanie grupy i efektywna praca w grupie
2. Audiogeneza komunikacji - znaczenie i funkcje komunikacji, czynniki ułatwiające komunikację 3. Komunikacja interpersonalna
4. Proces komunikowania. Zasady dobrej komunikacji
5. Aktywne komunikowanie i przekazywanie informacji. Style komunikowania się a dopasowanie rodzaju komunikacji do sytuacji
6. Rodzaje komunikacji. Komunikacja werbalna i niewerbalna, jednokierunkowa oraz dwukierunkowa
7. Komunikacja w organizacji, relacje z przełożonym.
8. Bezgłośna komunikacja w firmie
9. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, przyczyny konfliktu, psychologiczne warunki powstawania konfliktu
10. Rola lidera zespołu, cechy przywódcy
11. Istota konfliktu, rozwiązywanie konfliktów
12. Przyczyny konfliktów – oceny, opinie i informacja zwrotna
13. Przezwyciężanie przeszkód w komunikacji interpersonalnej, asertywność

W trakcie trwania szkolenia zapewniamy:
· wykwalifikowanych trenerów,
· blok wykładowo - warsztatowy,
· wyżywienie,
· profesjonalnie przygotowane materiały,
· certyfikat ukończenia szkolenia

Uczestnikami szkolenia mogą być osoby, które łącznie spełniają następujące warunki:
- chcą podnieść kwalifikacje zawodowe i odbyć praktyczny trening umiejętności,
- są zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę pracownikami mikro lub małych przedsiębiorstw, które maja siedzibę główną lub oddział / filię woj. wielkopolskiego
- wstępna kwalifikacja osoby do Projektu następuje na podstawie: Formularza Zgłoszeniowego, Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, Zaświadczenia o zatrudnieniu oraz kopii dokumentu rejestrowego Przedsiębiorcy dostarczonych do Organizatora, podpisanej przez pracodawcę umowy szkoleniowej
- biorąc udział w Usłudze przedsiębiorcy korzystają z pomocy de minimis, otrzymując w ten sposób 100% dofinansowania.
- warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest obecność Uczestnika w czasie co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. Obecność Uczestnik poświadcza własnoręcznym podpisem na liście obecności.

Jedna osoba zobowiązana jest do udziału w pakiecie 2 szkoleń:

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY - 29,30,31.08.2011 r.

TRENING INTERPERSONALNY DLA KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY - 07,08,09.09.2011r.

Czas trwania szkolenia: 3 dni (24 godziny)
Miejsce szkolenia: Gniezno
Termin szkolenia: 07,08,09.09.2011r.

Koszt szkolenia:
Cena bez dofinansowania: 1 316,00 zł/os
Cena po dofinansowaniu z EFS: 0 zł

ZAPRASZAMY !!!

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt / Zapisy na szkolenie:
Ewa Iwacyk tel. 533 - 333 – 409
ewa.iwacyk@szkolenia-polska.pl


Urszula Kuplińska tel. 533 - 333 - 412
urszula.kuplinska@szkolenia-polska.pl

Marta Zawiślak tel. 533 - 333 - 412
marta.zawislak@szkolenia-polska.pl

Informacje na temat naszych pozostałych szkoleń znajdą Państwo n naszej stronie internetowej: http://szkolenia-polska.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Uwaga Szczecin! Uwaga Zachodniopomorskie! :)

Zapraszam serdecznie na szkolenie "Jak wypromować siebie i swój biznes", które odbędzie się w Szczecinie 23 sierpnia br. (wtorek).

Szkolenie skierowane jest do:
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorst
- pracowników obdpowiedzialnych za sprzedaż i promocję
- freelancerów

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Wszelkie informacje dostępne są tutaj.

Zapraszam! :)
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 27-28 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 16.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w drugiej edycji szkolenia:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 10-11 Września 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 31. Sierpnia 2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-metody-co...
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna VISTULA w Warszawie uruchomiła nowy kierunek studiów podyplomowych – zarządzanie komunikacją wewnętrzną i intranetem. Mam przyjemność być współautorką programu oraz jednym z wykładowców. Serdecznie zapraszam! :)

Komunikacja wewnętrzna - studia podyplomowe
Kinga Baranowska

Kinga Baranowska Human Resources
Professional

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Komunikat jest pierwszą w Polsce internetową publikacją poświęconą zagadnieniom komunikacji wewnętrznej oraz budowania zaangażowania pracowników.

W ciągu prawie 5 lat opublikowaliśmy wiele naszych własnych tekstów, raportów z badań, a także gościnnie publikowaliśmy teksty największych autorytetów z obszaru komunikacji wewnętrznej. I właśnie tego dotyczy konkurs, który towarzyszy 50 wydaniu elektronicznego newslettera „Komunikat”.

Pytanie konkursowe brzmi:
„Ile publikacji ukazało się do tej pory na Komunikacie?”.

Za publikację uznajemy artykuły, tłumaczenia artykułów, recenzję książek (jeśli artykuł ukazał się w kilku częściach, każda część jest liczona jako osobna publikacja). Za publikację nie są uznawane reklamy i zaproszenia (np. do wzięcia udziału w badaniu, konkursie).

Nagrodą będzie bezpłatne uczestnictwo w szkoleniu Efektywne komunikowanie zmian. Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2011 roku w Warszawie.

Zdobywcę nagrody wylosujemy spośród tych, którzy podadzą prawidłową odpowiedź, lub którzy będą najbliżej prawidłowej odpowiedzi.

Odpowiedzi należy przesyłać do dnia 7 września 2011 roku na adres konkurs@rrcc.pl.

Zwycięzcę konkursu ogłosimy 8 września 2011 roku.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!
Olga Fedorova

Olga Fedorova tłumacz, Becker
Mining Systems RUS
sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Zapraszam na wykład „Jak powstają najlepsze magazyny wewnętrzne", który poprowadzą twórcy magazynów nagrodzonych w konkursie Szpalty Roku 2011.
W czwartek 22 września o g.16 profesjonalnym doświadczeniem podzielą się twórcy pism wewnętrznych firm Żywiec Zdrój, Domex i Grupy Energa.
Koszt biletu 100 zł netto, dla członków SPF wstęp bezpłatny.
Zgłoszenia: biuro@stowarzyszenieprasyfirmowej.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.
Iza Mazur

Iza Mazur Kadra Zarządzająca

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...


Obrazek

INSTYTUT KSZTAŁCENIA MENADŻERÓW JAKOŚCI
zaprasza na najbliższe terminy szkoleń:

26 - 28 września
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny ZSZ zgodnie z wymaganiami ISO 9001 oraz OHSAS 18001

03 - 05 października
[url="http://ikmj.com/Szkolenia/Systemy Zintegrowane.html"]Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny ZSZ zgodnie z wymaganiami ISO 9001 oraz ISO 14001[/url]

06 - 07 października
Kierownik Laboratorium i Audytor Wewnętrzny SZJ w Laboratorium zgodnie z wymaganiami ISO 17025
10 - 12 października
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny SZJ zgodnie z wymaganiami ISO 9001

17 - 19 października
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny ZSZ zgodnie z wymaganiami ISO 9001 oraz OHSAS 18001

20 - 21 października
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny SZBI zgodnie z wymaganiami ISO 27001

25 - 27 października
Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny ZSZ zgodnie z wymaganiami ISO 9001 oraz ISO 14001

więcej na naszej stronie http://ikmj.comIza Mazur edytował(a) ten post dnia 21.09.11 o godzinie 13:59
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do Wrocławia w dniu 22.10.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705
Katarzyna Zadrożna

Katarzyna Zadrożna Internal
Communication
Manager CE

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Zapraszam na warsztat dotyczący budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji - Internal Branding, prowadzony w ramach Akademii Employer Brandingu.

25 październik, Warszawa

Szkolenie jest bezpłatne i jest skierowane do osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, komunikacją wewnętrzną, rozwojem organizacji...

Szczegóły na stronie AEB - znajdziecie tam program i informacje dotyczące zgłoszeń (na zgłoszenia czekamy do 17 października).

Pozdrawiam!Katarzyna Zadrożna edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 16:14

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Witam serdecznie,

w imieniu SIMPLE Sp. z o.o. - firmy projektującej i wdrażającej specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie, autora programu HRM i HCM xPrimer.HRM , chciałbym zaprosić do udziału w wykładzie :
Kompetencje pracownicze źródłem przewagi konkurencyjnej , Michał Lach, SIMPLE Sp. z o.o.

który odbędzie się 8 listopada 2011 r., godz. 14:00 - 14:45 podczas Expo & Kadry 2011 w Warszawie,

Miejsce: Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

Personel to główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw – ich kapitał. Aby procentował, należy nieustannie go rozwijać, oceniać, identyfikować silne i słabe strony. Dowiedz się, w jaki sposób zoptymalizować strukturę organizacyjną, dopasować pracowników do zajmowanych stanowisk, zdefiniować ścieżki kariery i udoskonalić politykę szkoleniową, aby w pełni wykorzystać drzemiący w ludziach potencjał.

Podczas spotkania Expo&Kadry otrzymają Państwo możliwość konsultacji, uzyskania porady i odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania od międzynarodowych i polskich ekspertów zarządzania ludźmi.

Bezpłatne akredytacje!

Zapraszamy!

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek
Marzena C.

Marzena C. Psycholog, trener

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Zostało jeszcze kilka miejsc na Leadership in Action 26-27 listopad Katowice!!!
Zobaczcie zdjęcia z poprzednich kursów.
W razie pytań prosimy o kontakt: olgabiegus@talenta.pl
Więcej informacji: http://www.facebook.com/event.php?eid=240275062689086
Zdjęcia: http://www.facebook.com/pages/The-Change/1717829628701...

ZAPRASZAMY!!!
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

Komunikacja wewnętrzna w MŚP? Po co? Kiedy? - zapraszam na darmowe spotkanie :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...

W styczniu czeka nas kolejne spotkanie dotyczące komunikacji wewnętrznej - seminarium poświęcone zastosowaniu narzędzi web 2.0. Mam przyjemność być jedną z panelistek. Zapraszam serdecznie!
http://komunikacjaworganizacji.blogspot.com/2011/12/ko...
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia o szkoleniach, warsztatach, konferencjach...


Obrazek


Zapraszamy na warsztat

ZARZĄDZAJ ASERTYWNIE SWOJĄ ENERGIĄ W CZASIE.

14 stycznia sobota 10:00-15:00

PROGRAM
Nie wierzymy w „czasorozciągacz”, ale wierzymy w możliwość zarządzania czasem który wszystkim jest dany ten sam. W programie warsztatu: metody planowania, selekcji zadań, wyznaczanie celów, krótko i długoterminowych. Asertywna komunikacja, ułatwiająca zarządzanie czasem i swoją energią. Dyskusja nad pożeraczami czasu. Wskazówki pomagające stać się panem
własnego czasu! Uczestnicy będą mieli okazję również, do ćwiczenia umiejętności relaksacji, aby przerwy i odpoczynek były efektywnie wykorzystywane i dawały nową energię.

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

07 stycznia sobota 10:00-15:00

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Lokalizacja: Warszawa (Centrum), Psychocentrum, ul. Marszałkowska 20/22 lok. 41
(Powiśle) ul. Solec 81b. Pra-co-wnia

Koszt: 75 zł/os* lub 60 zl dla stałych uczestników i osób polecających. [/b] Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, przerwę kawową, certyfikat.

Zapisy: poprzez formularz on-line
http://www.topwyszkoleni.pl/warsztaty/formularz.php



Wyślij zaproszenie do