Joanna W.

Joanna W. “Nic naprawdę
cennego nie bierze
się z ambicji (...)
” /A...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Bezpłatne modułowe szkolenie z grafiki komputerowej i języka angielskiego z certyfikatem TOEIC.

Szkolenie w ramach projektu "Grafika z j. angielskim w mikroprzedsiębiorstwach" jest realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Udział w projekcie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Każdy uczestnik Projektu korzysta z całkowicie bezpłatnego szkolenia z zakresu grafiki komputerowej i animacji obejmującego 5 obowiązkowych modułów (łącznie 180 godzin):
1. Adobe Illustrator
2. Przetwarzanie obrazów Adobe Photoshop
3. Grafika reklamowa Corel Draw
4. Modelowanie i animacje 3D z użyciem Autodesk 3DSMax
5. Adobe Flash jako środowisko integrujące treści multimedialne

oraz z 3-modułowego kursu języka angielskiego (3 moduły po 60 godzin, łącznie 180 godzin) zakończonego egzaminem TOEIC.

Każdy uczestnik otrzymuje bezpłatny komplet podręczników.

Dodatkowo w ramach doradztwa indywidualnego każdemu z uczestników ekspert pomoże w implementacji zdobytej wiedzy w miejscu pracy.

Podczas przerw uczestnicy korzystają z serwisu kawowego.

Realizacja zajęć:

Okres: czerwiec 2013 - kwiecień 2013 (miesięczna przerwa wakacyjna)

Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu (1 x język angielski, 1 x szkolenia informatyczne) w godzinach popołudniowych.

Wymagania względem uczestnika:

Osoba biorąca udział w szkoleniach powinna spełniać poniższe wymogi:
- jest zatrudniona w mikrofirmie mającej siedzibę na terenie województwa śląskiego,
- ukończyła 18 lat,
- pracuje w przedsiębiorstwie, w którym nie przekroczono dopuszczalnego pułapu pomocy de minimis 200 000 EUR w okresie trzech kolejnych lat podatkowych przed momentem przystąpienia do projektu,
- wypełniła i złożyła w Biurze Projektu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji do projektu (formularze do pobrania w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej projektu),
- jest zainteresowana nabyciem nowych lub podwyższeniem posiadanych kwalifikacji zawodowych w zakresie umiejętności językowych i IT w ramach szkoleń prowadzonych poza godzinami pracy.

Preferencje względem uczestników projektu:
- preferencja dla kobiet (min 60% uczestników),
- preferencja dla osób z wykształceniem co najwyżej średnim (min 50% uczestników),
- preferencja dla osób w wieku 50+ (min 50% uczestników).

Projekt jest realizowany z zachowaniem zasady równości szans.

Lokalizacja:

Zajęcia z grafiki komputerowej odbywają się w profesjonalnie wyposażonych pracowniach w centrum Katowic, ul. Mickiewicza 29.

Więcej informacji na stronie projektu: http://www.grafikazangielskim.pl

Rekrutacja:
E-mail: rekrutacja@grafikazangielskim.pl
Nr tel.: (32) 207 30 98 /30 90

Biuro Projektu:
ul. Mickiewicza 29, Katowice
Rekrutacja: Pokój 163 C (parter - wieża B)
Sekretariat: Pokój 3.61 (III piętro – wieża B)
Anna Banach

Anna Banach TÜV Rheinland Polska
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo!

Informujemy, że udostępniliśmy terminarz szkoleń na II półrocze 2013 roku, z którym można się zapoznać na naszej stronie internetowej www.akademia.tuv.pl w obszarze terminarze szkoleń.

Terminarz szkoleń, II półrocze, 2013 rok

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

TÜV Akademia Polska Sp. z o.o.
Anna Banach
tel. 32 273 21 82
http://akademia.tuv.pl
anna.banach@pl.tuv.comTen post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 12:42
Ewa P.

Ewa P. Ubezpieczenia, HR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zadbaj o Bezpieczeństwo Informacji w Twojej firmie

Administrator Bezpieczeństwa Informacji – profesjonalne szkolenie w 9 dni!
(współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego)

Przedsiębiorco, Pracowniku,

W cenie 514,60 pln netto zapewniamy:
- profesjonalne 9-dniowe szkolenie z zakresu Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- egzamin na Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- uzyskanie certyfikatu TÜV

Jeśli:
- pracujesz w mikro lub małym przedsiębiorstwie
- prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
Lub też:
- jesteś osobą niepełnosprawną pracującą w średnim przedsiębiorstwie
Oraz:
- nie korzystałeś ze szkoleń z działania POKL.08.01.01
- słyszałeś o nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 7 marca 2011 r. oraz
podpisaniu porozumienia przez GIODO i PIP z dnia 14 grudnia 2012 r., które umożliwia
wzmocnienie kontroli w zakresie przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów kodeksu
pracy i przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- wiesz, że niezbędne jest zatrudnienie ABI (Administratora Bezpieczeństwa Informacji) w
przedsiębiorstwie.

Zapraszamy na: http://abiwarszawa.pl
Zapraszamy do kontaktu: biuro@abiwarszawa.pl
Telefon stacjonarny: 22 243 05 10
Telefon komórkowy: 662 060 372
Robert S.

Robert S. Jeżeli coś robisz ,
rób to najlepiej jak
umiesz

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia otwarte:
1. Top szkolenia z Piotrem Tymochowiczem
http://www.staffard.pl/top-szkolenia/
2. Szkolenia dla działów sprzedaży
http://www.staffard.pl/szkolenia-otwarte-2/
Na hasło Golden Line dodatkowy rabat 5%

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy do udziału w nowym programie Collegium Wratislaviense dedykowanym liderom środowiska edukacji wyższej w Polsce – AcademicLeaders.

Dlaczego warto wziąć udział w Programie?
- Zasadnicza, pozytywna zmiana w polskiej edukacji wyższej nie przyjdzie z góry. Tak jak wszędzie – w biznesie czy środowisku lokalnym – muszą ją zainicjować i poprowadzić konkretne osoby - liderzy.
- Czas sformułować własny plan Marshalla, wykorzystując dostępne szanse, realistycznie oceniając granice konsensusu. Konkretnie.
- Rozwój szkolnictwa wyższego był dotychczas napędzany siłami demograficznymi. Obecnie siły te zanikają. Konkurencja między uczelniami i placówkami naukowymi zweryfikuje ich instytucjonalną skuteczność. O tym, które z nich wyjdą z kryzysu demograficznego wzmocnione, zadecydują skuteczni liderzy posiadający długofalowe plany rozwoju i nowatorskie narzędzia.
- Polska nauka i szkolnictwo wyższe posiadają wysoki potencjał, który może być uaktywniony przez kryzys. Środowisko akademickie posiada skarb w postaci ludzi płynących pod prąd, zmieniających to, czego na pierwszy rzut oka nie da się zmienić. Nie zmarnujmy tego potencjału.

Co oferujemy w ramach Programu AcademicLeaders?
2 dni praktycznych, interaktywnych warsztatów w kameralnych grupach wokół następujących tematów:
- Przywództwo, które skutkuje zmianą
- Zmiana paradygmatu edukacji wyższej
- Tworzenie innowacyjnych programów edukacyjnych i naukowych metodą design thinking
- Teoria ograniczeń we wdrażaniu zmiany edukacyjnej i kulturowej

Informacje i zgłoszenia:
WROCŁAW: 4 - 5 czerwca 2013 r., zgłoszenia do 31.05.2013:
Joanna Pysik: joanna.pysik@cw.edu.pl , 605 929 796.

WARSZAWA: 11 - 12 czerwca 2013 r., zgłoszenia do 31.05.2013:
Bartosz Fingas: e- mail: bartosz.fingas@cw.edu.pl, tel. 667 886 614

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Natalia Kryczka

Natalia Kryczka Menedżer Grupa
INSPRO Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zdobądź wiedzę, bądź kompetentny i nawiąż dialog z Pracodawcą!

Zapraszamy serdecznie na kolejne szkolenia otwarte dla rad pracowników.

POZNAŃ

Miejsce: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ul. Klasztorna 24/25, Poznań.
Termin: 23 maja 2013 r., w godzinach 10:00 – 16:00.
Karta zgłoszeniowa oraz szczegółowe informacje o szkoleniu są dostępne na naszej stronie:
http://www.radypracownikow.info/home/szkolenie-dla-rad...

SZCZECIN

Miejsce: Focus Hotel, ul. Małopolska 23, Szczecin.
Termin: 24 maja 2013 r., w godzinach 10:00 – 16:00.
Karta zgłoszeniowa oraz szczegółowe informacje o szkoleniu są dostępne na naszej stronie:
http://www.radypracownikow.info/home/szkolenie-dla-rad...

Termin zgłoszeń upływa: 17 maja 2013 r., godzina 15:00.
Zgłoszenia można przesyłać faksem na numer: 42 630-17-49 lub mailowo na adres rady@inspro.org.pl.

Osoba do kontaktu: Pani Natalia Kryczka, tel. 519 300 633.

Dowiesz się między innymi:

- co daje Tobie członkostwo w radzie pracowników;
- jak budować dialog z Pracodawcą;
- jak prawo działa w praktyce – wybrane przykłady z działalności rad.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszam.

Obrazek
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami i coachem-moderatorem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Sobota, 25 maja, g. 11.00-14.00, ul. Smolna 14
(Boutique B&B) w Warszawie

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Liczba miejsc ograniczona. Możliwość udziału tylko po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym.
Pobieramy symboliczną opłatę 25 zł
(koszty organizacji pokazu)

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
serdecznie zapraszam na szkolenie z zakresu: Symfonia Finanse i Księgowość Premium
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów księgowości, którzy chcą nabyć praktyczne umiejętności na programie SYMFONIA Finanse i Księgowość Premium.
Termin: 08.06.2013 - 09.06.2013
Miejsce: Kraków, ul. Karmelicka 55/3
Cena: 496.00 PLN netto (496.00 PLN brutto)
Szczegółowy opis szkolenia znajdą Państwo na stronie http://merton.edu.pl

Jesteśmy Niepubliczną Placówką Kształcenia Ustawicznego wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa (decyzja nr EK-05.4430.13.109.1.2012).

MERTON Instytut Szkoleń widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie pod numerem ewidencyjnym 2.12/00090/2011.
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,
serdecznie zapraszam na Kurs kadrowo - płacowy od podstaw z obsługą programów Płatnik i Symfonia
Kurs przeznaczony jest dla osób, które:
-chcą podnieść swoje szanse na rynku pracy,
-rozpoczynają pracę w działach kadr i płac,
-szukają swojej szansy na przekwalifikowanie się i nowy zawód,
-wracają po dłuższej przerwie do działu kadr i płac,

Na kurs składa się:
40 godzin lekcyjnych wykładów
20 godzin lekcyjnych warsztatów komputerowych

Zajęcia odbywają się:
15 - 16.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
22 - 23.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
29 - 30.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
06 - 07.07.2013r. w godz.: 9.00-13.30

Cena:783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Szczegółowy opis kursu znajdą Państwo na stronie http://merton.edu.pl

Jesteśmy Niepubliczną Placówką Kształcenia Ustawicznego wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa (decyzja nr EK-05.4430.13.109.1.2012).

MERTON Instytut Szkoleń widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie pod numerem ewidencyjnym 2.12/00090/2011.
Wojtek Szywalski

Wojtek Szywalski PressPadApp.com

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na bezpłatny Webinar

"Jak zbudować bazę kontaktową nowych, potencjalnych klientów Twojej firmy za pomocą promocji na Facebooku".

Zapisy: https://www.facebook.com/megafonipl/app_245760765436861
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Chętnie wziełabym udział w tym webinarze, ale jutro o tej godzinie będę akurat na spotkaniu. Czy jest możliwośc otrzymania prezentacji z tego webinaru na maila, ewentualnie ściągnięcia go z jakiejś strony?

Pozdrawiam,
Agata
Wojtek Szywalski

Wojtek Szywalski PressPadApp.com

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Agata N.:
Chętnie wziełabym udział w tym webinarze, ale jutro o tej godzinie będę akurat na spotkaniu. Czy jest możliwośc otrzymania prezentacji z tego webinaru na maila, ewentualnie ściągnięcia go z jakiejś strony?

Pozdrawiam,
Agata

Cześć Agato,
Dzięki za wiadomość.
Zapisz się za pomocą tego formularza, a ja ręcznie przypiszę Cię na kolejny tydzień (również czwartek o 15:00)

Ciepło pozdrawiam

WojtekTen post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 15:25

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie zapraszamy na otwarte warsztaty szkoleniowe prowadzone przez konsultantów LEANPASSION

Najbliższe szkolenie:
Lean internal logistics (Szczupła logistyka wewnętrzna) - 5-6.06.2013r., Warszawa
http://akademialp.pl/pl/szkolenia/44-lean_internal_log...

Program:

1. Wprowadzenie.

2. Przepływ materiałów i informacji wewnątrz przedsiębiorstwa.

3. Gospodarka zapasami.

4. Zarządzanie supermarketami.

5. Systemy dotowarowania linii i gniazd produkcyjnych.

6. Redukcja zapasów w toku.

7. System KANBAN.

8. System „2 bin”.

9. Systemy sekwencji – listy pobrań.

10. Projektowanie tras i rutyn dla dotowarowania.

11. Podsumowanie.

Adresaci szkolenia:
Managerowie, dyrektorzy i kierownicy działów, inżynierowie, mistrzowie, brygadziści, pracownicy produkcji i działów wspomagających.


Czas trwania: 12 godz., 2 dni

Zapraszam do kontaktu:

Edyta Broniszewska
tel. 519 400 314
e.broniszewska@leanpassion.pl
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na X już edycję Kongresu Bezpieczeństwa Sieci - pierwszy raz we Wrocławiu!

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i cyfryzacji oraz Instytut Bezpieczeństwa i Informacji.

21 maja, Hotel Orbis
Bezpłatna rejestracja na stronie: http://gigacon.org/kbs_wro/2013

Wybrane wykłady:

- Polityka, strategia… Strategiczne pojmowanie bezpieczeństwa informacji, jako element przewagi konkurencyjnej. Czyli jak przekonać zarządzających że to nie tylko wydatek i koszt? O łańcuchu dostaw i ciągłości działania. - Grzegorz Krzemiński (Instytut Bezpieczeństwa i Informacji)

- Axence nVision - ochrona danych przed wyciekiem, kompleksowe monitorowanie sieci użytkowników oraz zarządzanie infrastrukturą IT - Maciej Kubat (Axence)

- SafeNet Authentication Service - przekonaj się dlaczego warto wdrożyć uwierzytelnianie jako usługę. - Krzysztof Górowski (SafeNet)

- Czy Twój antywirus jest skuteczny? Co naprawdę robią Twoi użytkownicy? - Mechanizmy audytu i kontroli sieci w urządzeniach NGF Check Point - Bartłomiej Wodziński (Check Point)

- 10 rzeczy które chcecie wiedzieć o swoich użytkownikach, ale nie macie kogo zapytać. Websense na straży danych. - Krzysztof Górowski (Websense)

- Najnowsze incydenty bezpieczeństwa – chcesz być kolejną ofiarą? - Marcin Klamra i Jerzy M. Zaczek (CCNS)

- Bezpieczna Dystrybucja Czasu w Sieciach Komputerowych - Piotr Frączyk (NAVI sp. z o.o.)

- Ryzyka informatyczne w świetle prawa i praktyki ubezpieczeniowej - Koszut Robert (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania we Wrocławiu)

- IBM Managed Security Services - Global Security Operations Center - Daniel Donhefner (IBM)

- Bezpieczeństwo w procesie identyfikacji użytkowników systemów teleinformatycznych - Anna Małek-Gontarz (niezależny ekspert)

- Analiza powłamaniowa systemów – przykłady praktyczne - Andrzej Niemiec (Izba Rzeczoznawców PTI)

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w małej i średniej organizacji - uwagi praktyczne - Andrzej Sobczak

Księgarnia internetowa Helion.pl przygotowała rabat dla wszystkich uczestników Kongresu Bezpieczeństwa Sieci o wysokości 20% na całą swoją ofertę. Wystarczy przy zakupie podać kod rabatowy: BEZPIECZNASIEC . Promocja trwa do 31 maja.

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, niezbędna jest rejestracja na stronie: http://gigacon.org//kbs-2013-wroclaw/rejestracja

Firmy mające rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego zapraszamy do wypromowania się na wydarzeniu i kontaktu z organizatorem:
Aleksandra Pyrak
Kierownik projektu
aleksandra.pyrak@software.com.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Konkurs! - Wygraj sesję coachingową!
Możesz wygrać sesję coachingu biznesowego z Martą Gierlińską - Jedna, godzinna konsultacja on-line o wartości 350 PLN.
Przygotuj krótki tekst reklamowy swojego produktu. Nagrodzimy 10 najciekawszych odpowiedzi. Konkurs trwa od 17 do 24 maja do północy.
O wynikach poinformujemy zwycięzców drogą mailową.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy serdecznie !!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wszystko-zalezy-od-...

https://www.facebook.com/pl.bedone


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Czasopismo "Standardy Medyczne Pediatria" ma zaszczyt zaprosić:

- lekarzy padiatrów, gastroentorologów dziecięcych, logopedów, psychologów dziecięcych, i dietetyków -

do udziału w cyklu warsztatów organizowanych przez Fundację NUTRICIA, o tematyce:

"Zaburzenia karmienia u dzieci. Zespołowe postępowanie
diagnostyczno-terapeutyczne."

które odbędą się w następujących miastach:

25 maj - Łódź - Hotel Campanile, Al. Piłsudskiego 77, 90-307 Łódź
8 czerwca - Szczecin - Hotel Novotel, Al. 3 Maja 31, 70-215 Szczecin
15 czerwca - Lublin - Hotel Mercure, Al. Racławicka 12, 20-037 Lublin
29 czerwca - Wrocław - Hotel Patio, Ul. Kiełbaśnicza 25, 50-110 Wrocław.

Jeżeli są Państwo zainteresowani warsztatami w którymś z wyżej wymienionych
miast, to proszę o informacje w którym, a ponadto podanie następujących
danych:
- imię i nazwisko,
- specjalizacja,
- adres i miejsce pracy,
- adres do korespondencji,
- e-mail,
- telefon.

UWAGA!!!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników w poszczególnych
specjalnościach.

Informacje dodatkowe oraz szczegółowy program warsztatów znajduje się na
stronie internetowej: http://medius.com.pl/.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Anna Kosmala
Asystentka ds. sprzedaży i marketingu

kom. 519 159 581

zaburzenia.karmienia@standardy.pl

Standardy Medyczne Pediatria
Standardy Medyczne - Problemy chirurgii dziecięcej

Adres do korespondencji
Media-Press Sp.z o.o.
ul.Okrężna 49A
02-925 Warszawa

http://standardy.pl
Ewa Wachowiak

Ewa Wachowiak Lotos - Joga Relaksu

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam kochani do Warszawy na cudne szkolenie - KOCHAJ , TAŃCZ , MEDYTUJ , ŚPIEWAJ

Opis poniżej po kliknięciu na link :

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-spiewaj-t...

Ewa - Sophia Serce Ziemi

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do