Wanda Maria Kowalska

Wanda Maria Kowalska twórca: ikony,
obrazy sakralne,
biżuteria i inne...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Kurs Liderów 2013 roku
**************************

Prowadzący - Tadeusz Niwiński.
Termin - 20.07.-30.07.2013 , 2 etapy po 5 dni każdy plus dzień przerwy.
Istnieje możliwość wyboru 1 etapu lub obydwu (1 i 2)
Miejsce - Jarkowice, gospodarstwo agroturystyczne,
http://www.jarkowice.pl/

***

Unikalność warsztatu?
Autor i trener zarazem,Tadeusz Niwiński, prowadzący Kurs Liderów tak o nim pisze:

"Trening jest tak pomyślany, że możesz wziąć w nim udział wyłącznie dla siebie i wykorzystać tę wiedzę do lepszego zorganizowania sobie swojego życia, lepiej i mądrzej zorganizować związek z partnerem, poprawić układy w pracy, itp. Jeśli jesteś (lub masz zamiar być) trenerem, to przejście tego treningu daje Ci do ręki niezbędne narzędzia do skutecznego działania i umożliwia doskonalenie się jako autorytet w dziedzinie mądrego życia.

Ten kurs jest najlepszą metodą zdobycia praktycznych umiejętności niezbędnych do podniesienia jakości swojego życia. Tej wiedzy nie można zdobyć z książek, gdyż główną zaletą Kursu Liderów jest osobiste i emocjonalne przeżycie ćwiczeń, które są zaprojektowane jako inspiracja do zmiany (przede wszystkim) swojego życia na lepsze i odnalezienie najskuteczniejszych metod rozwiązania swoich konkretnych aktualnych wyzwań życiowych. "
***

Kolejne etapy kursu to:

NIEZALEŻNOŚĆ - przygotowuje do zrozumienia jak korzystać z SIŁY wolności i odpowiedzialności. Pobudza rozwój osobowości pod kątem doskonalenia umiejętności rozwiązywania własnych (być może niełatwych) wyzwań życiowych.

WSPÓŁZALEŻNOŚĆ - umożliwia poznanie mechanizmów na których opierają się kontakty osobiste i zawodowe, pomaga zrozumieć jak tworzyć satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi
Inspiruje rozwój osobowości pod kątem umiejętności współdziałania i rozwiązywania wyzwań życiowych na zasadzie obustronnej wygranej (win-win).

Cennik
**************

5 dni KL - pierwszy etap = 717 zł plus 550 nocleg z wyżywieniem

11 dni KL - 1 i 2 etap = 1170 zł plus 1050 nocleg z wyżywieniem

Zaliczka :
- za 1 etap 540
- za drugi etap 790

O Kursie -> http://www.amz.org.pl/szkolenia/rodzaje-szkolen/110-ku...

***
ZAPISY
***

Kontakt z koordynatorem :

Wanda Kowalska, tel. kom. 502 692 189, mail : wandosek@gmail.com

lub poprzez Formularz zapisów

-> http://www.amz.org.pl/szkolenia/formularz.html <-
Marcin Gabor

Marcin Gabor Head of tactical
analysis &
development

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty piłkarskie dla każdego!

Zapraszam na kolejną edycję niestandardowych warsztatów piłkarskich dla trenerów, scoutów, piłkarzy, dziennikarzy, menedżerów oraz wszystkich tych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat futbolu. Warsztaty odbędą się pod hasłem "Piłka nożna - poznaj ją od nowa". I to najlepsze określenie dla treści całego spotkania, ponieważ zapewniam przedstawienie absolutnie nowatorskiego podejścia do tematu taktyki, strategii, czytania gry oraz całokształtu rozumienia tej dyscypliny.

Trzecia edycja warsztatów planowana jest na czerwiec. I to w trzech miastach! Zapraszamy do Warszawy, Wrocławia lub Krakowa. Szczegółowe informacje znajdziecie w tym miejscu.

Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie zwlekaj ze zgłoszeniem. Czekam na zgłoszenia!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Career Design to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.
Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji

Gwarantujemy
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Zapraszamy serdecznie – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z promocji na szkolenia Oracle prowadzone przez firmę JSystems.

Promocje:

Programowanie w PL/SQL
Termin: 20-05-2013 do 23-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1620 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1904 zł netto)

Oracle dla administratorów aplikacji
Termin: 06-05-2013 do 09-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1604 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1904 zł netto)

Strojenie SQL
Termin: 13-05-2013 do 15-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 1220 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Strojenie SQL
Termin: 29-07-2013 do 31-07-2013
Miejscowość: Katowice
Cena: 1220 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL
Termin: 20-05-2013 do 24-05-2013
Miejscowość: Warszawa
Cena: 2380 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2680 zł netto)

Istnieje również możliwość zakupu szkolenia z tabletem Overmax OV-TB-09 na którym znajdują się materiały szkoleniowe.


Obrazek


Szkolenia w JSystems prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę.

Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo: O Oracle ludzkim głosem


Opinie naszych klientów, znajdą Państwo na stronie: http://jsystems.pl/opinie.jsp

Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: +48 22 350 61 35
Mob: +48 530 813 528
e-mail: dortwein@jsystems.pl
http://www.jsystems.pl

Obrazek
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Termin i miejsce: 11 maja, g. 9:15 – 15:30, Kraków

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 08 maja.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-Budowanie_relacji-Be...
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 4 godziny mini-szkolenia w bardzo przystępnej cenie organizowanego przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

KONTROLA ZŁOŚCI W OPARCIU O METODĘ RTZ
Wprowadzenie do szkolenia: „Kontrola emocji i stresu z wykorzystaniem RTZ (RTZ I)” (edycja 2)

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Dowiesz się czym jest RTZ i czy jest to metoda dla Ciebie,

- Poznasz model ABCD emocji, dzięki któremu zrozumiesz jak to się dzieje, że w tej samej sytuacji różne osoby odczuwają różne emocje i zachowują się inaczej,

- Dowiesz się jak lepiej kontrolować uczucia złości i gniewu oraz jak pomóc radzić sobie z nimi innym ludziom,

- Poznasz inne osoby, tak jak Ty, zainteresowane rozwojem osobistym i racjonalnym podejście do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami.

Prowadzący: Tomasz Drożdż http://www.rtz.pl/index.php/o-nas/

Cena: 69 zł brutto

[u}Termin i miejsce:[/u] 18 maja, g. 9:45 – 14:00, Kraków

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
! Zapisy przyjmujemy do 15 maja do g. 8:00 !

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-miniRTZ.pdf
Agnieszka Tylska

Agnieszka Tylska organizator eventów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do uczestnictwa w XXVII edycji konferencji EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie,

http://gigacon.org/eoif_poznan/2013

tym razem spotkanie odbędzie się 22 maja w Hotelu Mercure w Poznaniu

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wśród tematów poruszanych na konferencji:

- Usługi elektronicznej administracji dla przedsiębiorcy
- Firmy w Polsce, do zarządzania dokumentami, najczęściej wybierają rozwiązanie Alfresco. Dowiedz się dlaczego!
- Jeden system - wiele korzyści! Prezentacja wszystkiego co najbardziej interesujące w systemie PROGMATE DOCs
- Zarządzanie wymaganiami biznesowymi dla systemów IT wspierających elektroniczny obieg informacji
- Relacja obiegu dokumentów, pomiędzy administracją publiczną a przedsiębiorcą!

Podczas wydarzenia rozlosujemy nagrody książkowe ufundowane przez Księgarnię Internetową HELION!

Zarejestruj się już dziś:

rejestracja on-line: http://gigacon.org/eoif_poznan/2013/rejestracja

rejestracja fax: http://gigacon.org/system/events/pdf_form_pls/1233/ori...

w razie pytań pozostaję do dyspozycji,

pozdrawiam,
Agnieszka Tylska
Łucja Leśniak

Łucja Leśniak HR Specialist -
ASTALDI

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Advisory Group TEST Human Resources zaprasza na indywidualne
warsztaty Work Now! dla osób szukających pracy
. Zagadnienia na
konsultacjach będą związane z prezentacją swojej osoby podczas
procesu rekrutacji i selekcji.

Spotkania trwają półtorej godziny i prowadzone są osobiście
w Krakowie lub za pośrednictwem Skype dla osób mieszkających w
innych rejonach kuli ziemskiej.

Podczas konsultacji możecie między innymi:
• przejść symulację rozmowy kwalifikacyjnej;
• otrzymać informację zwrotną odnośnie swojej prezentacji
podczas rozmowy;
• stworzyć lub skorygować swoje dokumenty aplikacyjne (CV/list
motywacyjny);
• poznać współczesne sposoby rekrutacji oraz poszukiwania
pracy;
• poszerzyć swoją wiedzę na temat procesu Assessment Center;

Więcej szczegółów na temat zagadnień znajdziecie na stronie
Work Now! Zapraszamy na http://testhr.pl

Koszt konsultacji to 150 zł + VAT (184,50 zł).

W kwestii ustalenia dogodnego dla siebie terminu zapraszam do
kontaktu:

worknow@testhr.pl
+48 12 350 56 32

Zapraszamy!
Anna Lewecka-Olech

Anna Lewecka-Olech Psycholog, Manager
Regionu, Trener,
Coach ICF,
Konsultant HR

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Nowe bezpłatne szkolenie w maju! :)
09-10.05.2013 Warszawa, SKUTECZNA REKRUTACJA

Polecamy!!! Bardzo aktualny temat.

W szkoleniu mogą wziąć wszystkie osoby, które zamieszkują na terenie województwa mazowieckiego, posiadają umowę o pracę (w jakimkolwiek wymiarze) oraz pracują w jednej z branż: logistycznej, turystycznej lub hotelarsko-restauracyjnej.

O czym będzie mowa na szkoleniu?
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji

Kontakt i zapisy:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
Ilona Drejka

Ilona Drejka Event & Conferences
Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do organizacji szkoleń i wielu innych eventów w Businessman Institute


Obrazek


Oferujemy Państwu:

Wygodne, klimatyzowane sale konferencyjne zapewniające pełen komfort zarówno podczas kameralnych szkoleń jak i dużych konferencji.
Profesjonalne wyposażenie w najnowocześniejszy sprzęt audio-wizualny: projektory multimedialne, ekrany, flipcharty, mikrofony, kamery, dostęp do internetu, telewizyjne ekrany plazmowe, odtwarzacze dvd.

Bliskość centrum Warszawy a jednocześnie ciszę i wyjątkowe otoczenie sosnowego lasu. Wyśmienitą kuchnię oraz doświadczony i elastyczny wobec potrzeb gości personel.

Istnieje wiele możliwości aranżacji wnętrza Dużej Sali Konferencyjnej – począwszy od ustawienia podestu scenicznego (posiadamy zaplecze dla orkiestry lub aktorów czy muzyków), aranżacji bankietowej z wydzielonym miejscem do tańczenia etc. Do sali konferencyjnej przylega przestronne foyer o powierzchni105m² z wydzieloną palarnią. Na poziom sal konferencyjnych można dostać się elegancką klatką schodową lub windą z poziomu recepcji.
Wszystkie sale wyposażone są w flipchart, posiadają oświetlenie dzienne jak i możliwość całkowitego zaciemnienia, klimatyzację oraz bezpłatny dostęp do internetu w systemie WI - FI.


Obrazek


Obrazek


Zapraszam do współpracy

Ilona Drejka
Event & Conferences Manager
502 704 834
i.drejka@businessmaninstitute.pl
http://bi.waw.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Aga Jaworska

Aga Jaworska copywriter

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

warto dowiedzieć się w co i jak inwestować? https://szkolenie.noblemarkets.pl/ tu więcej szczegółów

pierwsze szkolenie 25.IV godzina 18sta

Jak z niewielkiej sumy zrobić porządne zaplecze finansowe dla siebie i
rodziny. Szkolenia bezpłatne, przez internet, więc poza czasem, nic się
nie ryzykuje

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszamy na szkolenia z obsługi pakietu MS Office.

Firma Excellent, pełna oferta na stronie: http://ms-office.pl

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu:
11.05.2013 - MS Excel - Poziom podstawowy - 8h - 220 PLN
18.05.2013-19.05.2013 - MS Excel - Podstawy VBA - 16h - 400 PLN
25.05.2013-26.05.2013 - MS Excel - Tworzenie aplikacji w VBA - 16h - 450 PLN
08.06.2013-09.06.2013 - MS Excel - Podstawy VBA - 8h - 400 PLN

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

WARSZTATY "MODA W SIECI"

gdzie: VIAMODA INDUSTRIAL
kiedy: 18 maja 2013
zgłoszenia: kursy@vmi.edu.pl

Zapraszamy na warsztaty „Moda w sieci”, podczas których eksperci: ANSWEAR.com oraz Conceptshop.pl, twórcy jednych z najbardziej znanych w Polsce internetowych platform zakupowych zdradzą jak skutecznie wykreować markę, by osiągnąć sukces.

Podczas kilkugodzinnego spotkania uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się jak "od kuchni" wygląda założenie i prowadzenie sklepu internetowego. Specjaliści z Concpetshop.pl - Magdalena Mazurek i Michał Głagolski wskażą jakie znaczenie przy tego rodzaju przedsięwzięciu ma budowanie społeczności na fanpage, jakie są najskuteczniejsze sposoby promocji oraz jakie regulacje prawne należy wziąć pod uwagę, by szybko i skutecznie zbudować swoją internetową przestrzeń.

Po części warsztatowej odbędzie się cześć praktyczna kursu, którą poprowadzi pani Joanna Kosman -Kierownik Marketingu ANSWEAR.com Ta część skupiona będzie wokół skutecznego tworzenia, kreowania i promowania marki modowej w sieci. Uczestnicy na podstawie licznych przykładów i ćwiczeń dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę atrakcyjną dla polskiego e-konsumenta, jakie znaczenie odgrywa branding zmysłowy oraz jak budować komunikację z klientem poprzez marketing narracyjny.

Konspekt zajęć oraz więcej informacji znajdziecie pod tym adresem:
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy-dla-profesjonalistow

Zapraszamy!
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek

Witam,

Zapraszam na kolejne szkolenie organizowane przez firmę EkoDialog pn.:

"Jak skutecznie zaskarżyć decyzję środowiskową"

Szkolenie poprowadzi doświadczony wykładowca i radca prawny -

Pani Jolanta Kochanowska

Karierę rozpoczęła w 2003 r. podejmując pracę na stanowisku zajmującym się obsługą prawną Departamentu Ochrony Przyrody w Ministerstwie Środowiska. W 2005 r. kontynuowała pracę w Departamencie Instrumentów Ochrony Środowiska w tym samym ministerstwie. W latach 2008-2012 jako pracownik Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zajmowała się obsługą prawną Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko. W latach 2009-2010 zajmowała się obsługą prawną Wydziału Rolnictwa i Środowiska w Urzędzie Gminy Konstancin Jeziorna. Od 2007 r. do chwili obecnej prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu szeroko pojętej procedury inwestycyjnej na rzecz administracji rządowej
i samorządowej oraz osób prawnych i fizycznych. Od 2012 r. jest radcą prawnym.
Specjalizacja: procedura administracyjna procesu inwestycyjnego ze szczególnym uwzględnieniem etapu planowania przestrzennego łączonego z ochroną przyrody i etapu oceny oddziaływania na środowisko.

Termin:
24 maja 2013 r.

Miejsce:
Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A, przy Rondzie Zawiszy, 600 metrów od Dworca Centralnego

Formularze zgłoszeń oraz pełny opis dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Poniżej szczegółowe informacje o szkoleniu:

OPIS SZKOLENIA:

Decyzja środowiskowa jest pierwszą decyzją, która jest uzyskiwana w toku procesu inwestycyjnego. Nałożone w niej warunki mają największy wpływ na kształt kolejnych decyzji uzyskiwanych przez inwestora. Mając na uwadze, że proces wydawania decyzji środowiskowej jest wielostopniowy i bardzo skomplikowany, bardzo często przy jej wydawaniu popełniane są błędy. Tym samym naprawdę warto wzbogacić swoją wiedzę na temat tego, w jaki sposób skutecznie można zaskarżyć decyzję środowiskową (lub decyzję odmawiającą ustalenia środowiskowych uwarunkowań), gdyż wiedza ta w wielu przypadkach może pomóc wyeliminować z decyzji nieprawidłowo nałożone warunki, które niepotrzebnie zwiększają koszt realizacji inwestycji lub naprawić błędy w postępowaniu, które uniemożliwiają uzyskanie kolejnej decyzji inwestycyjnej czy też uzyskanie dofinansowania ze środków unijnych. Wykład pomoże również wzbogacić wiedzę na temat tego, jakich kontrargumentów użyć, by zwiększyć szansę utrzymania w mocy korzystnej decyzji zaskarżonej przez inne strony postępowania. Niewątpliwie przyczyni się do tego to, że wykładowca podaje wiele praktycznych przykładów i wskazówek dotyczących przedmiotu szkolenia, co przede wszystkim jest wynikiem jego ponad 8-letniego doświadczenia w orzekaniu w postępowaniu odwoławczym od decyzji środowiskowej. Podkreślić również należy, że wykładowca, będący profesjonalnym prawnikiem, jest zawsze bardzo wysoko oceniany za umiejętność przekazywania wiedzy w sposób bardzo zrozumiały i przystępny dla osób nie posiadających wykształcenia prawniczego.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dopuszczalność wnoszenia odwołania od decyzji środowiskowej
2. Dopuszczalność wnoszenia zażalenia na postanowienia
3. Terminy do wnoszenia odwołania i zażalenia
4. Wniosek o przywrócenie terminu w razie jego uchybienia
5. Wymogi formalne dotyczące odwołania i zażalenia
6. Wniosek o wstrzymanie wykonania decyzji
7. Weryfikacja wad postępowania – formułowanie zarzutów
8. Weryfikacja wad materialnych decyzji – formułowanie zarzutów
9. Obalanie zarzutów stron przeciwnych
10. Terminy i tok postępowania odwoławczego
11. Indywidualne konsultacje

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam.
Agata Brzozowska-Kempf

Agata Brzozowska-Kempf Be Better! Szkolenia
językowe dla firm |
Tłumaczenia | CV...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień dobry Wszystkim,

Zapraszam na nasze "wirtualne szkolenie" j.angielski w komunikacji biurowej.

Wzory OUT OF OFFICEj są już dostępne pod adresem:
http://www.bebetter.pl/index.php?page=nowosc

Jest to pierwsza część cyklu: NIEZBĘDNIK BIUROWY W JĘZYKU ANGIELSKIM.

W kolejnych odsłonach udostępnimy materiały:
- jak poprawnie prowadzić korespondencję mailową,
- jak sporządzić minutki ze spotkania,
- jak poprowadzić prezentację,
- i wiele innych!

Zapraszam!
Mateusz Grabowski

Mateusz Grabowski właściciel, ITBT.pl

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Mamy mega promocje

http://gruper.pl/x.php/1,40467/Biznes-www.freelancecam...

Prelegentów nie trzeba chyba przedstawiać. Liczba biletów mocno ograniczona!

Pozdrawiam
MG
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Czy wiesz, że według ekspertów stoimy obecnie u progu Ery Słońca?

Koszty energii z paliw kopalnych stale rosną, podczas gdy cena technologii do pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł spada. Prognozy nie pozostawiają złudzeń. Nadchodzi kolejna rewolucja przemysłowa.

Obecnie w Polsce trwają prace nad ustawą o OZE, która zapewni odpowiednie warunki do rozwoju rynku fotowoltaiki. To już tylko kwestia czasu, kiedy będzie można bezpiecznie inwestować w energetykę słoneczną. Zarabiać i jednocześnie przyczyniać się do lepszego gospodarowania naturalnym bogactwem.

Przygotuj się do zmian już teraz i przyjdź na szkolenie Akademii Solarnej:

"Inwestycja w fotowoltaikę, czyli wszystko, o czym powinien wiedzieć Inwestor"

Patronat:


Obrazek

Współpraca:

Obrazek

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu wprowadzenie w tematykę inwestowania w systemy fotowoltaiczne. Dostarcza niezbędnej wiedzy dotyczącej obecnej sytuacji na rynku, możliwości zysku związanego z wprowadzeniem ustawy o OZE oraz planowania inwestycji w aspekcie technicznym, prawnym i ekonomicznym.

Grupa docelowa:
Szkolenie jest kierowane do wszystkich zainteresowanych inwestowaniem w systemy fotowoltaiczne niezależnie od rozmiaru planowanej inwestycji oraz obecnej wiedzy w tym zakresie.

Korzyści:
Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
• jak zbudowany jest system fotowoltaiczny
• na co zwrócić uwagę, dobierając odpowiednie komponenty i dostawcę
• jakie są regulacje prawne i obecne praktyki dotyczące fotowoltaiki
• jakie są prognozy zwrotu z inwestycji i od czego one zależą
• gdzie szukać wsparcia finansowego i jak wygląda przykładowa analiza inwestycji

Koszt szkolenia:
Całkowity koszt szkolenia to 599 złotych netto.
Udział w edycji specjalnej (15 maja), to jedynie 399 złotych netto.

Harmonogram i miejsce szkolenia:
Szkolenie zaplanowane jest w godzinach 9.00-17.00 w Warszawie.
Edycja specjalna (15 maja) w godzinach 11.00-17.00 w Poznaniu.

Obecne terminy:
• 15 maja (edycja specjalna podczas Targów Green Power)
• 22 maja
• 12 czerwca

Program i zgłoszenie:
W celu zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia i zgłoszenia swojego udziału zapraszamy na naszą stronę:

AKADEMIA SOLARNA

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

Michał Zając
Specjalista ds. marketingu i szkoleń
Tel. 607 277 767
E-mail: michal.zajac@lumentechnik.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do