Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Proszę o umieszczanie w tym wątku ofert szkoleń i konferencji nie ujętych w poprzednich wątkach. Nieaktualne oferty będą usuwane.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Już ruszyły zapisy na warsztat Narodziny KOBIETY SUKCESU więcej na http://www.kobietyisukces.pl/o_akademii.php?id=61&r1=truePatrycja Załug edytował(a) ten post dnia 22.08.09 o godzinie 10:29

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Dzień dobry,

pracownia-rozwoju.pl
pasjarozwoju.pl
guerilla.pl


Chciałbym odsprzedać powyższe domeny. Uznałem, że dwie pierwsze mogą posłużyć trenerowi, coachowi, firmie bądź organizacji do promowania swojej oferty w Internecie lub stanowić ciekawy adres portalu wymiany wiedzy i doświadczeń. Trzecia domena nie jest związana z tematyką forum, ale informację o niej dołączam jako dodatek, a nuż ktoś z Państwa będzie nią zainteresowany.

Mam nadzieję, że zamieściłem ogłoszenie we właściwym miejscu (za nazwą wątku: "(...) - pozostałe oferty").

W przypadku zainteresowania którąś z podanych domen, serdecznie proszę o kontakt pod adresem: oferta@...
Po "@" proszę wpisać nazwę wybranej domeny.

Pozdrawiam,
Artur
Krzysztof K.

Krzysztof K. WŁAŚCICIEL, PHU
YAMA

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Najważniejszym celem edukacji nie jest zdobycie wiedzy,
lecz umiejętności działania."

Ambulans ratunkowy powinien zjawić się na miejscu zdarzenia w możliwie krótkim czasie od podjęcia zgłoszenia przez dyspozytora pogotowia ratunkowego. W mieście czas dojazdu powinien wynosić od 8 do 12 minut, w terenach wiejskich – od 15 do 20 min.- tak mówią przepisy o ratownictwie medycznym.
Mózg umiera w ciągu 4 minut od zatrzymania akcji serca. Z każdą minutą szansa na przeżycia spada o ok. 10%.
Dlatego najważniejsze jest udzielenie pomocy przed upływem 4 min.
Podjęcie resuscytacji krążeniowo-oddechowej przez pierwszego świadka zdarzenia kilkakrotnie zwiększa szansę przeżycia ofiar zdarzenia.
Naszym głównym celem jest edukacja w zakresie Pierwszej Pomocy.
Zapraszam do współpracy.
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MISTRZOWSKIE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
gość specjalny aktor - Maciej Wilewski


Zobacz stronę spotkania

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-z-aktorem...
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Stres – zagrożenie, strach, depresja, wiele uczuć i zachowań łączy się z tym zagadnieniem.

Szkolenie to pokazuje jak rozpoznać stres dobry i stres zły. Co zrobić by się nie pojawiał i jak go zmniejszyć, gdy już nas dopadnie.

Zapraszam na szkolenie prowadzone przez psychologa klinicznego, trenera, artystkę.... Katarzynę Stempkowską

http://perspective.biz.pl/szkolenia_tradycyjne

Inwestycja: 589 zł

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Po przerwie spowodowanej awarią serwera odświeżyliśmy stronę internetową naszej szkoły. Cały czas pracujemy nad jej wyglądem i treścią.
Znajdą Państwo na niej propozycję szkolenia w trybie zaocznym o łącznym programie obejmującym 324 godziny zajęć, z bogatym programem nauczania i wieloma praktycznymi zajęciami co łącznie dostarczy potrzebnej wiedzy i różnych umiejętności niezbędnych do samodzielnego projektowania wnętrz.
program kursu -
Kurs został podzielony na 6 podstawowych grup tematycznych;
1.aranżacja i projektowanie wnętrz,
2.materiałoznawstwo,
3.obsługa klienta,
4.wykorzystanie oprogramowania,
5.odręczny szkic i rysunek,
6.praca z własnym projektem.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie

http://www.artcube.edu.pl

korzyści dodatkowe -
1.dla kursantów rabat 1000 (netto) na zakup InteriCAD T3 Pro,
2.dla kursantów – kurs „Wdrożenie i obsługa InteriCAD T3 Pro” w cenie.
3.zapisy na kurs do 20 września 2009 – rabat 15%
4.dodatkowy bonus- wersja edukacyjna (w pełni funkcjonalna) InteriCAD T3 Pro w cenie kursu.
cena za całość kursu – przed rabatem 6800 zł (brutto), po rabacie 5780 (brutto)
możliwość płatności w ratach – tak
możliwość kredytowania kursu - tak
ukończenie kursu – certyfikat

Ponadto uruchomiliśmy forum dyskusyjne użytkowników oprogramowania InteriCad, którego jesteśmy dealerem. Zapraszamy do lektury, dyskusji i używania oprogramowania InteriCad.

http://intericad.artcube.pl/

Zapisu na kurs można dokonać na naszej stronie internetowej http://artcube.edu.pl

Serdecznie pozdrawiamy
Zespół ArtCube.edu.pl
Paweł Koźlik

Paweł Koźlik Key Account Manager

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

KONIEC WAKACJI CZAS NA NAUKĘ!

Rozpoczynamy IV edycję warsztatów CRM!

Każdy z Państwa kto jest zainteresowany wzrostem jakości obsługi klientów, a poprzez to wzrostem przychodów firmy, powinien wziąć udział w warsztatach CRM pt. - „10 KROKÓW WIELKIEJ STRATEGII”

Udział w warsztatach dla pierwszych 30 zarejestrowanych uczestników jest bezpłatny.
Więcej informacji, agenda i formularz rejestracyjny:
http://microplan.pl
Mirosław C.

Mirosław C. Fundusze UE

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam do udziału w projekcie „Certyfikat sukcesu” który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu oferujemy następujące w pełni BEZPŁATNE szkolenia:

a) KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 120 godz. kończący się egzaminem TELC !!!
b) SZKOLENIE KOMPUTEROWE - 40 godz. kończące się egzaminem E-CITIZEN. !!!
c) JOBCOACHING - 3 godz.

Uczestnikami projektu mogą być osoby, spełniające łącznie następujące warunki:
1. pracujące i zameldowane na terenie województwa łódzkiego
2. osoby dorosłe po 45 r. życia z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
3. wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło

Podczas kursu z języka obcego oraz jobcoachingu Uczestnicy otrzymają poczęstunek (kawa, herbata, ciastka), a w przypadku szkoleń komputerowych - poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad. Beneficjenci otrzymają zwrot kosztów dojazdu na egzamin e-Citizen. Każdy uczestnik otrzyma również materiały szkoleniowe.

Szczegóły dostępne są również na stronie internetowej projektu: http://certyfikatsukcesu.pl/

W przypadku jakichkolwiek pytań służę pomocą certyfikatsukcesu@okcjo.com.pl

Realizatorem projektu jest O.K. Centrum Języków Obcych. Biuro projektu: ul. Piłsudskiego 135 pok. 112, Łódź 92-318 tel. 665 990 210

http://certyfikatsukcesu.pl/Mirosław C. edytował(a) ten post dnia 19.09.09 o godzinie 12:32

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Polskie Towarzystwo Ekonomiczne zaprasza studentów i kadrę naukową do wzięcia udziału w kursie składającym się na cykl profesjonalnych szkoleń. Zajęcia dla naukowców i studentów będą prowadzone oddzielnie. Udział w projekcie jest całkowicie dofinansowywany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego!

Celem szkoleń jest przekazanie wiedzy i umiejętności, które będą pomocne w rozwijaniu przedsiębiorczości akademickiej typu SPIN OFF/SPIN OUT

Cały kurs składa się z następujących szkoleń:
• • Zakładanie działalności gospodarczej w krajach UE,
• • Outsourcing w praktyce,
• • Innowacyjność i ochrona własności intelektualnej,
• • Finansowanie współpracy nauki i biznesu w ramach funduszy strukturalnych,
• • Warsztaty innowacyjności,
• • PR, czyli jak kreować wizerunek firmy,
• • Autoprezentacja,
• • Motywacja i zarządzanie zespołem,
• • Coaching.

Zajęcia będą prowadzili trenerzy posiadający bogate kwalifikacje i doświadczenie.

Rozpoczęcie zajęć, w zależności od grupy, planowane jest w trzech terminach: wrzesień, październik oraz listopad.

Więcej informacji na http://www.ue.pte.pl


Obrazek


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Małgorzata Klimczyk

Małgorzata Klimczyk coach, trener
zarządzania i
komunikacji

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

STUDIA PODYPLOMOWE - „COACHING W BIZNESIE”

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA !

organizowane przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz firmę szkoleniową PERŁĄ Skarbnica Wiedzy i Umiejętności

od października 2009 rusza CZWARTA edycja

• jeśli w swojej pracy współpracujesz z ludźmi i masz wpływ na ich rozwój
• jeśli chcesz podnieść efektywność swojej pracy i zwiększyć skuteczność własnych decyzji
• jeśli chcesz zdobyć nowy zawód

to te studia są właśnie dla Ciebie!

Studia Podyplomowe „Coaching w biznesie” to:
• pierwsze w Polsce (prowadzone od 2006 roku) studia o tematyce coachingowej;

• studia, w których zajęcia prowadzone są metodą warsztatową (80% zajęć) przez międzynarodowych certyfikowanych coachów (ICC, ICF), trenerów i praktyków w elitarnych małych grupach (maks. 20 osób);

• miejsce, gdzie studenci ćwiczą w sposób praktyczny umiejętności coacha m. in. poprzez indywidualnie prowadzone sesje coachingowe (min. 20 godz.);

• studia po których można wykonywać zawód coacha zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation);

• studia, prowadzone w renomowanej uczelni, jaką jest Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Poprzednie edycje studiów zostały doskonale ocenione przez studentów, jako najlepsze studia.

Studia trwają dwa semestry (200godz.), zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.
Cena studiów: 8000zł + 200zł wpisowe (możliwość zapłaty w dwóch ratach).

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?

Zapraszamy do kontaktu:
• na stronę Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie http://ksb.uek.krakow.pl/studia-podyplomowe/kierunki-s... - tam znajdziesz formularz zgłoszeniowy;

• z sekretariatem Szkoły codziennie w godz. 9.00-17.00, sobota 9.00-13.00, ul. Rakowiecka 27, pok. 079, tel. (012) 293 50 29 oraz (012) 293 55 60/61.

• z opiekunem merytorycznym - Małgorzatą Klimczyk-Bryk, kom. 601 47 77 64,
mail: biuro@perla.edu.pl;
Urszula Lola

Urszula Lola Manager Projektów
UE/ Prezes Fundacji
Kobieta Aktywna
(FKA)

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Przedstawiam Państwu propozycje szkoleń organizowanych przez firmę Centrum Edukacyjno Consultingowe "Concret", a współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny.

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców, oraz pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa podlaskiego (kobiet i mężczyzn) z wszystkich branż (szczegółowy opis na stronie internetowej http://podlaskie.concretnie.pl).

„Szkol się CONCRETnie – kompleksowe szkolenia dla pracowników firm
z województwa podlaskiego”

CHCESZ PODNIEŚĆ KWALIFIKACJE SWOICH PRACOWNIKÓW?
CHCESZ ABY TWOJA FIRMA STAŁA SIĘ BARDZIEJ KONKURENCYJNA?
WEŹ UDZIAŁ W NASZYCH SZKOLENIACH!!!!!

UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE

"Efektywność osobista menedżera"
"Doskonalenie umiejętności menedżerskich"
"Coaching jako wspieranie rozwoju pracowników"
"Komunikacja z elementami budowania zespołu"

LOGISTYKA

"Podstawy logistyki"
"Funkcjonowanie magazynu i magazynowanie"
"Logistyka, jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa”

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

"Budowanie wizerunku firmy"
"Obsługa klienta"
"Techniki sprzedaży"
"Efektywna autoprezentacja"
"Negocjacje handlowe"
"Komunikacja wewnętrzna z elementami PR"
W RAMACH PROJEKTU OFERUJEMY:

• Profesjonalną kadrę trenerską
• 16 godzin intensywnego szkolenia
• Indywidualne sesje z coachem
• Zajęcia w 10-osobowych grupach
• Zapewnione wyżywienie (lunch, przerwy kawowe)
• Każdy uczestnik szkoleń otrzyma skrypt oraz inne materiały szkoleniowe
• Dla 6 osób dojeżdżających z każdej grupy przewidziano noclegi
• Do 80 % dofinansowania z Unii Europejskiej w ramach EFS
• Cena od 152,27 PLN

ZGŁOSZENIA OD 1 WRZEŚNIA!

kontakt: Centrum Edukacyjno Consultingowe „CONCRET” Biuro Projektu: Spółdzielcza 8 lok. 215 Białystok Tel. 085 – 743 66 22 lub 883 342 111
Więcej informacji na: http://podlaskie.concretnie.pl

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witajcie,

Serdecznie zapraszam na szkolenie MOTYWACJA JEDNO MA IMIĘ, które 7 listopada poprowadzę w Warszawie.

Dlaczego Ja zapisałbym się na to szkolenie ?

Jednym z powodów jest fakt, że oprócz tak zwanej "wiedzy książkowej" dostaniesz coś, czego nigdzie indziej nie będziesz miał okazji poznać.

Co to takiego...?
Kliknij TUTAJ: http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/6

Pozdrawiam serdecznie
Bartek Mitka

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Zapraszam na studia podyplomowe Szkoła Trenerów Biznesu w Krakowie. Więcej informacji na http://brainstorm.biz.pl i na http://ksb.uek.krakow.pl
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

MPI Poland Club, Warsaw Convention Bureau
oraz
Rezidor Hotel Group Polska
zapraszają na:

Summer Meeting 2009 – Warszawa, 25.09.2009r.
pod tytułem
„Nowe Trendy w Przemyśle Spotkań”

-Jakie trendy w organizacji spotkań biznesowych oraz podróży motywacyjnych wpływają na poprawę wydajności i efektywne wykonywanie zadań?
-Jakie metody zarządzania imprezami targowymi są najskuteczniejsze?
-W jaki sposób można pozyskiwać nowych wystawców oraz klientów?
-Jak w dobie kryzysu ekonomicznego efektywnie zarządzać budżetem na wyjazdy służbowe i gdzie szukać oszczędności?
-Jak zredukować i zoptymalizować pracę dostawcy i meeting planera, korzystając z nowoczesnych narzędzi informatycznych?
-Jak wykorzystywać najnowsze technologie, aby nasze spotkania były jeszcze bardziej atrakcyjne? Co jest modne, a co już passe?

To najważniejsze pytania, na które będziemy starali się znaleźć odpowiedzi podczas konferencji.

Nasi mówcy, to:
• Witold Janczyński, CEO Planners Polska Sp. z o.o.
" E-casting, Jak zminimalizować koszty planowania i produkcji"

• Jon Bradshaw, Business Development Director IMEX
"Trendy w organizacji konferencji i spotkań biznesowych"

• Carina Bauer, Marketing & Operations Director at Regent Exhibitions, IMEX
"Najnowsze trendy w branży targowej"

• Rafał Mrzygłocki, Aram Multimedia
"Najnowsze trendy wsród rozwiązań technologicznych wykorzystywanych w branży eventowej"

• Małgorzata Wróblewska, PBP ORBIS Sp. z o.o., Dyrektor Business Travel Management
"Najnowsze trendy w segmencie podróży biznesowych"

• Maciej Ogieniewski, Meeting Designers CEO
" CSR- odpowiedzialne spotkania BS8901"

Serdecznie zapraszamy - rejestracja na stronie http://mpiweb.pl

Uwaga! Konferencja odbywa się na terenie targów TT Warsaw. Aby bezpłatnie wejść na teren targów prosimy zarejestrować się na stronie http://rejestracja.ttwarsaw.pl
Rejestracji on-line można dokonywać tylko do dnia 21 września do godziny 12.00.
Natalia Matys

Natalia Matys Pełna energii iw
wyzwań

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam zapraszam na warsztat z cyklu:
„5 powodów, aby zdrowo się odżywiać, czyli 5 Przemian Od Kuchni”

Na którym poznamy zasady Pięciu Przemian, które sprawdzają się od stuleci. Nauczymy się grupować produkty spożywcze według smaku, opowiemy o korzystnych i niekorzystnych zestawieniach produktów na naszych talerzach. Będzie również okazja, by określić swoją wiedzę na temat zdrowego odżywiania. Termin: 9-11 października 2009r.

Zastanowimy się dlaczego warto jeść śniadania na ciepło, dlaczego herbata wysusza, dlaczego wodę mineralną powinniśmy pić tylko w upały? Kto wymyślił produkty light? Czy mleko jest zdrowe dla wszystkich? Czy słodycze to nasz wróg? Co jeść, żeby być zdrowym? Czy należy jeść ciemny chleb? Po co liczyć kalorie? Co ma wspólnego ziemniak, banan i kasza jaglana? Co to jest zupa ryżowa? Jak używać przypraw?
Celem szkolenia jest poznanie zasad gotowania wg Pięciu Przemian (lub rozszerzenie swojej wiedzy) oraz umożliwienie uczestnikom wdrożenia ich w codziennym życiu.
Prowadzące: mgr inż. Katarzyna Rudnicka, dr Katarzyna Podbielska
Termin: 9-11 października 2009r. Start: piątek godz. 18.00, koniec: niedziela godz. 14.00
Miejsce: Użmauda na Suwalszczyźnie http://uzmauda.suwalki.pl/
Wstęp: 250 PLN, zaliczka 80 PLN. Cena obejmuje udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, cztery posiłki (dwa śniadania, dwa obiady) oraz konsultacje elektroniczne po warsztatach.
Promocje: zapisz się z kimś do pary, a oboje zapłacicie 440 zł
Zniżka 10% dla studentów, emerytów i mundurowych
Zgłoszenie poprzez przysłanie danych na adres mailowy oraz wpłatę zaliczki
w wysokości 80 zł na konto Stowarzyszenia:
Stowarzyszenia na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju „Człowiek - Sztuka - Środowisko”
z siedzibą w Suwałkach ul.E.Plater 45a/60
nr konta 13935900020024938220030001
Noclegi i kolacje uczestnicy rezerwują i opłacają we własnym zakresie -
http://uzmauda.suwalki.pl/
Decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Koszt udziału jednego uczestnika w całości zajęć przewidziany jest na 250 zł. Jeżeli ktoś chciałby uczestniczyć w zajęciach i jedyną przeszkodą jest ich koszt – bardzo prosimy
o kontakt w celu znalezienia dogodnego rozwiązania tego problemu.
Prowadzące:
Katarzyna Rudnicka - trenerka, animatorka społeczna, propagatorka zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego, z zawodu technolog żywności, posiada wieloletnie doświadczenie w edukacji różnych grup zawodowych. Współtwórczyni klubu „FIKA”, organizatorka Festiwalu PROGRESSteron w Olsztynie w latach 2005-2007.
Kontakt:
katarzyna.rudnicka108@gmail.com
tel. 0 606 871 676

Współprowadząca:
Katarzyna Podbielska - dr biologii, edukatorka wellness, pasjonatka zdrowego gotowania, animatorka życia kulturalnego i społecznego. Entuzjastka, optymistka, zwolenniczka pięknych newsów. Inicjatorka życia klubowego „FIKA”.
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Warsztaty Talentów Menedżerskich

Zapraszamy na szkolenia z zakresu: komunikacji (23.10), prezentacji w języku polskim (4.11.) i angielskim(20.11.) motywacji i automotywacji (17.11.) oraz wyznaczania i osiągania celów (4.12.), :
„Warsztaty Talentów Menedżerskich w ACT”

Odwiedź naszą stronę:
http://act.edu.plMarzenna Mazurkiewicz edytował(a) ten post dnia 12.10.09 o godzinie 12:43
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

ZAPRASZAM na

V Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych TUBA 2009,
które odbędzie się 27 i 28 października 2009 r. w Serocku pod Warszawą w hotelu Pan Tadeusz***

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest optymalizacja kosztów procesu wydawniczego i pracy redakcji biuletynu firmowego.

W programie m.in.:
- zasady sprawnej organizacji pracy redakcji,
- dobór technologii druku, papieru i prac introligatorskich,
- badania potrzeb czytelniczych – m.in. dostępne metody badawcze, zasady doboru respondentów, zasady konstrukcji kwestionariuszy i ankiet internetowe,
- sposoby aktywizacji czytelników (krzyżówki, konkursy, współredagowanie tekstów przez czytelników),
- zasady kompozycji stron - hierarchia i zasady doboru tekstów i fotografii, wzajemne relacje między obiektami kolumny,
- fotografia w biuletynie - zasady doboru zdjęć, podstawowe operacje korektorskie,
- efektywne metody dystrybucji biuletynów.
Oprócz tego, w czasie konferencji będzie można skorzystać z całodziennych indywidualnych porad prawnych oraz językowych.

Uczestnicy będą mogli także ocenić swoje prace – spośród udostępnionych wydawnictw zostanie wybrany i nagrodzony najlepszy biuletyn firmowy, a zespół redakcyjny otrzyma statuetkę TUBY 2009.

W części praktycznej uczestnicy będą mieli za zadanie przygotowanie wzorowego biuletynu konferencji – od stworzenia makiet poszczególnych kolumn, poprzez napisanie tekstów, dobór zdjęć i korektę całości.
Po złożeniu biuletynu, każdy z uczestników otrzyma swój własny egzemplarz biuletynu TUBA 2009.

Zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy:

Teresa Kruszona – polonistka z wykształcenia, odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej,

Robert Wawrzeń –specjalista z zakresu poligrafii, prawa prasowego i autorskiego,

Mirosław Zagórski – dyrektor zarządzający agencji public relations i specjalista
w zakresie custom publishing,

Karolina Dulnik – kierownik biura komunikacji i rzecznik prasowy, specjalistka w zakresie komunikacji i wydawnictw wewnętrznych.

Szczegóły i zapisy na: http://sarto.pl
Agata Krukowska

Agata Krukowska Sp. ds. sprzedaży,
PTK s.c.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

1. Rynek Akcji w Praktyce
W ciągu 3 dni warsztatu nauczysz się (jest to warsztat, więc będą to ciągłe ćwiczenia): 1 – Jak samodzielnie i bardzo precyzyjnie wybierać do inwestycji takie spółki, które przyniosą Ci zysk i to bez względu na to czy indeksy spadają czy rosną. Pamiętaj, że nawet w sytuacji, gdy indeksy spadają na rynku praktycznie zawsze obecne są spółki, które rosną. Nauczymy Cię jak je rozpoznawać w oparciu o analizę techniczną. 2 - Jak używać odpowiednich narzędzi analizy technicznej do tego, by odpowiednio selekcjonować spółki. 3 - W jaki sposób budować swój portfel inwestycyjny na lata. Będzie to możliwe dzięki umiejętności obrony zysku, jaką zdobędziesz podczas tych warsztatów.

Zapisy oraz informacje szczegółowe:
RYNEK AKCJI W PRAKTYCE

2. Zaawansowane Techniki Inwestycyjne
W jednym szkoleniu prezentujemy zintegrowane narzędzia inwestycyjne poznane od najlepszych inwestorów na świecie i zweryfikowane przez nasze doświadczenie, które prowadzą do zyskownych transakcji. Nauczysz się jak zarabiać na giełdzie w krótszym czasie niż nawet przypuszczałeś. Podczas szkolenia poznasz unikatowe sygnały do rozpoznania wiarygodnych zwrotów na rynku oraz nauczysz się rozpoznawać fałszywe sygnały zwrotne, które uchronią Cię od straty.

Zapisy oraz informacje szczegółowe:
ZAAWANSOWANE TECHNIKI INWESTYCYJNE

3. Zawód Inwestor Giełdowy
Zawód Inwestor Giełdowy, to trening skierowany do początkujących inwestorów, którzy chcą samodzielnie inwestować na giełdzie. Podczas treningu w sposób praktyczny nauczymy Cię : - Jak zarabiać na giełdzie, bez względu na to czy spadają czy rosną indeksy! - Za pomocą jakich instrumentów? Za pomocą akcji, opcji i kontraktów terminowych (instrumentów pochodnych). Mówi się, że inwestowanie jest ostatnim stadium bogacenia się. Zgadza się. Inwestowanie jest jak przesiadka z łódki z wiosłami na luksusowy jacht napędzany setkami koni mechanicznych. Czy chcesz zmienić swój sposób podróży przez życie?

Zapisy oraz informacje szczegółowe:
ZAWÓD INWESTOR GIEŁDOWY

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Psychologia sukcesu dla kobiet

1. Sukces dla mnie, czyli moje priorytety.
- Na czym mi zależy, czyli zdefiniowanie ważnych życiowych obszarów.
- Zasady określania celów.
- Tworzenie własnej mapy celów i priorytetów.

2. Moje cele i co dalej?
- Jak zabrać się za realizację własnych celów.
- Co powstrzymuje mnie przed działaniem?
- Jak zmotywować siebie do działania?
- „słomiany zapał” jak z nim sobie radzić?

3. „Kiedy na wszystko nie starcza czasu”, czyli jak zarządzać sobą w czasie?
- jak wykorzystuję swój czas? – analiza swojego sposobu gospodarowania czasem.
- gdzie lokuję swoją energię życiową?
- Zasady planowania.

4. „Jestem tego warta”, czyli jak być ważną dla siebie.
- Jestem świadoma swoich zalet.
- Odkrywanie własnego potencjału
- „Nie zawsze muszę być doskonała”.

MIEJSCE I CZAS:

Centrum Kultury „Zamek”
ul. Św. Marcin 80 – 82, sala 304, III piętro
61 – 809 Poznań

15.10.2009, godz. 15:00 – 21:00

INFORMACJE DODATKOWE:
W trakcie szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe.
Wszystkie uczestniczki otrzymają materiały szkoleniowe oraz zdjęcia ze szkolenia na CD.
Po szkoleniu, wśród uczestniczek rozlosowany zostanie ciekawy upominek.

Więcej informacji:
4wings.pl
e-mail: 4wings@4wings.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do