konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Linkedin & Goldenline Workshop

LinkedIn jest najbardziej popularnym portalem rekrutacyjnym na świecie. W chwili obecnej zarejestrowanych jest w nim ponad 200 mln profesjonalistów z niemalże wszystkich branż na całym świecie. Odpowiednikiem portalu LinkedIn w Polsce jest najbardziej popularny i wykorzystywany aż przez 40% polskich przedsiębiorców portal Goldenline, w którym zarejestrowanych jest ponad 1 mln użytkowników. Podczas naszych szkoleń nauczymy Cię jak odpowiednio i skutecznie zmaksymalizować użycie tych dwóch portali w procesie rekrutacji.

Czas trwania: 8 godzin;

Koszt: 799,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak:

Wykorzystać potencjał zarówno portalu LinkedIn, jak i Goldenline w kontekście wizerunku Twojej firmy, sprzedaży Twoich usług, pozyskania nowych klientów oraz procesu rekrutacji
Zbudować efektywny i przyjazny wyszukiwarkom profil osobisty, który przyciągnie dla Twojej firmy nowych klientów oraz kandydatów
Budować reputację Twojej firmy poprzez grupy na LinkedIn, dyskusje oraz inne aplikacje
Budować reputację Twojej firmy poprzez grupy dyskusyjne, mikroblogi, spotkania oraz poprzez profil firmowy na portalu Goldenline
Powinien wyglądać Twój profil firmowy, który przyciągnie nowych klientów oraz właściwych kandydatów
Wykorzystywać zaawansowane metody wyszukiwania właściwych kandydatów
Skutecznie kreować employer branding online
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób związanych z rekrutacją, a w szczególności do:

Agencji rekrutacyjnych
Headhunterów
Agencji rekrutacyjnych typu executive search
Osób zajmujących się rekrutacją na co dzień
Pracowników działów Human Resources
Właścicieli firm rekrutacyjnych
Wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR
Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniu 5 lipca br. w Warszawie

Więcej informacji tutaj:

http://smls.pl/oferta/szkolenia/linkedin-goldenline-wo...
Dariusz Basiak

Dariusz Basiak Digital Developer,
HSBC Bank Plc

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Project Server 2013 w organizacji - spotkanie menadżerskie – Kraków
Z przyjemnością zapraszamy na kolejne Spotkanie Menadżerskie.
Tym razem tematem spotkania będzie:
 
Project Server – czy to w ogóle ma sens? Jakie jest uzasadnienie biznesowe dla wykorzystania Project Server 2013 w organizacji?
 
Kierownictwo wyższego szczebla w wielu firmach stoi przed dylematem czy wdrażać rozwiązanie Microsoft do zarządzania projektami. Z jednej strony Project Server nie jest tani, a jego wdrożenie w organizacji nie wydaje się sprawą banalną. Z drugiej strony jest oczywiste, że firma potrzebuje zintegrowanego narzędzia, które usprawni przepływ informacji i umożliwi podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Podczas spotkania menedżerskiego zaprezentujemy, co naprawdę może dać wdrożenie Project Server 2013
Podczas spotkania opowiemy o:
•    zarządzaniu portfelem projektów i sposobach wyboru projektów najbardziej zgodnych
      ze strategią biznesową organizacji
•    business intelligence, czyli wygodnym sposobie dostępu do najważniejszych informacji
•    zarządzaniu doświadczeniem zdobytym w ukończonych projektach
•    zarządzaniu pracownikami i ich kompetencjami
•    prostym i klarownym komunikowaniu ustaleń i zarządzaniu dokumentacją
      dla wszystkich interesariuszy projektu
Dodatkowo pokażemy ułatwienia dostępne w wersji 2013 takie jak dostęp z urządzeń przenośnych oraz przeglądarek innych niż Internet Explorer. Pokażemy tez jak wykorzystać Outlook do zarządzania zadaniami i spotkaniami zdefiniowanymi na Project Serverze.

Prelegent: Agnieszka Biernacka
Od wielu lat zajmuje się szkoleniami, konsultacjami i wdrożeniami Project Server, dopasowując narzędzie do potrzeb różnych organizacji.  Łączy wykształcenie z zakresu psychologii społecznej z wszechstronną wiedzą techniczną (certyfikowany inżynier i instruktor Red Hat i Microsoft).  Ma na swoim koncie pracę w różnego typu zespołach projektowych (również zwinnych) jako administrator i architekt. Obecnie pracuje jako dyrektor w firmie OMEC, gdzie odpowiada za rozwój działu szkoleń z narzędzi wspierających prowadzenie projektów. Certyfikowany Project Manager.

Czas i miejsce spotkania:
26 lipca 2013 w godzinach 9:00-12:00
Sala Konferencyjna
Aparthotel Miodosytnia
ul. Św. Wawrzyńca 6
31-060 Kraków
 
WSTĘP WOLNY!
Niezbędna wcześniejsza rejestracja
Zgłoś swój udział!
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

NIEPOWTARZALNA OKAZJA CENOWA - Letnia Edukacja open, projekt LEO
WSZYSTKIE SZKOLENIA 2-DNIOWE (16 GODZIN) W CENIE 620 zł/osoba

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Uczestników naszych warsztatów, przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej oblegane tematy szkoleń w wyjątkowym projekcie Letnia Akademia Open, redukując cenę standardową w okresie od 25.06 do 31.08 o 60%, zachowując dotychczasową jakość i obsługę po szkoleniową. Wszystkie szkolenia odbywają się w Warszawie.
Programy wszystkich szkoleń znajdują się na stronie http://open.edu.pl. kontakt w sprawie zgłoszenia: info@open.edu.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do zapisów na interesujące Państwa tematy:

25-26.06
22-23.07
Trudne rozmowy z pracownikiem

27-28.06
12-13.08
Sztuka operowania pytaniami w pracy trenera

01-02.07
01-02.08
Komunikacja interpersonalna

04-05.07
07-08.08
Podstawy coachingu

11-12.07
29-30.08
Projektowanie ćwiczeń – warsztaty dla trenerów

29-30.07
Trening zadawania trafnych pytań i słuchania

20-21.08
Warsztaty umiejętności kontroli emocji

22-23.08
Sztuka prezentacji i autoprezentacji

08.09.07
05-06.08
Porozumienie Bez Przemocy: Rodzice-Nastolatki

27-28.07
26-27.08
Porozumienie Bez Przemocy dla Par
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

"Konie uczą Ludzi": Train the Trainer - licencja open by Horses. Jedyne takie szkolenie w Polsce. Zapraszam serdecznie, korzystna zniżka jeszcze do końca czerwca.

Train The Trainer Programu „Konie uczą Ludzi” jest - jako jedyny w Polsce - licencjonowany przez OPEN by HORSES. Nie tylko pokazujemy na czym polega metoda Horse Assisted Education, ale uczymy też z nią pracować, projektować i prowadzić warsztaty samodzielnie. Koncept Konie uczą Ludzi jest chroniony prawem autorskim.

Osoby, które po ukończeniu kursu trenerskiego chcą pozostać w naszym zespole - są pełnoprawnymi trenerami oraz otrzymują bezpłatne szkolenia doskonalące ich umiejętności pracy z grupą w ramach rozwoju zespołu trenerskiego. Wzajemnie się promujemy, wspieramy i uzupełniamy. Nie ma wśród nas "stażystów" i "asystentów" - tworzymy relacje partnerskie.

Dziś ścisły zespół OPEN by HORSES to 13 osób pracujących w różnych miejscach Polski, prowadzących warsztaty Konie uczą Ludzi dla odbiorców indywidualnych i biznesowych.

"To jest prawdziwa szkoła umiejętności, postaw i swojego rodzaju wrażliwości. Są ogromne wymagania, które z biegiem czasu wcale nie maleją a co więcej człowiek sam zaczyna je sobie stawiać. To doświadczenie, które najpierw wyprowadza z równowagi a potem stawia do pionu w całkiem nowej jakości." Marta Sikorska Łyś, uczestniczka I Edycji

„Kurs Train The Trainer okazał się jednym z najważniejszych doświadczeń w moim życiu. Z biegiem czasu zdarza się rezygnować z pewnych marzeń, pragnień, planów - mówi się, że rzeczywistość weryfikuje tę listę. I ja miałam taki spis, zmieniony. Podczas warsztatów OPEN by HORSES wróciłam do momentu, kiedy z tejże listy zaczęły znikać kolejne punkty. I przywróciłam je, dzięki koniom, wspaniałym Trenerom. Każde spotkanie z Nimi wzmacniało mnie. To była długa i trudna podróż w głąb siebie, podróż przez wszystkie czasy - przeszłość, teraźniejszość i nawet przyszłość. Jak teraz się czuję? Tak, jak żeglarz, który wreszcie wychodzi na pokład po nieustających sztormach i bardzo wyraźnie widzi horyzont. A ta lista dziś nie ma już takiego znaczenia. Mogę ją zgubić, mogę jej nie zrealizować, mogę ją zachować…
Wielu tych uczuć nie byłoby, gdyby nie opieka Ingi i Diny Zawadzkich. Wielu mocnych,osobistych refleksji nie byłoby, gdyby nie kapitalny zespół przyszłych, a dziś obecnych, trenerów z drugiej edycji Train The Trainer. Dziękuję Im wszystkim za te ulotne chwile i trwałe zmiany. Zmiany na lepsze. I kłaniam się w pas wszystkim KONIOM.”
Iga Gierblińska, II Edycja Train The Trainer

TERMINY EDYCJI JESIENNEJ PROGRAMU TRENERSKIEGO „KONIE UCZĄ LUDZI”:

I sesja: 07-08 września 2013

II sesja: 28-29 września 2013

III sesja: 19-20 października 2013

IV sesja: 15-17 listopada 2013

Wielkość grupy: maks. 8 osób, Miejsce:Stajnia Stara Dąbrowa koło Łodzi (jest możliwość transportu z Warszawy albo z Łodzi)

ZNIŻKI W EDYCJI JESIENNEJ:

30% - przy płatności do 31.03.2013
20% - przy płatności do 15.05.2013
10% - przy płatności do 15.07.2013

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

* Rzetelne przygotowanie do samodzielnego projektowania i prowadzenia warsztatów według konceptu „Konie uczą Ludzi” pod względem: organizacyjnym, merytorycznym, prowadzenia grup (know-how trenera, moderatora, facylitatora), przygotowania materiałów szkoleniowych.

* Wejście do zespołu trenerów OPEN by HORSES.

* Uczestnicy poznają nie tylko ćwiczenia z końmi, ale również zasady pracy z ludźmi podczas takiego warsztatu, a także będą mieli okazję w ciągu 4 sesji ćwiczyć swoje umiejętności pracy z grupą.

* Uczestnicy nauczą się projektować własne ćwiczenia z końmi dopasowane do tematyki warsztatu, ukierunkowane na kluczowe kompetencje i cele odbiorców, osadzone w ściśle wyznaczonych granicach etyki i bezpieczeństwa.

* Po uzyskaniu Licencji – uczestnicy otrzymają pełne bezpłatne wsparcie marketingowe od OPEN by HORSES.

Uzyskanie licencji OPEN by HORSES gwarantuje współpracę z OPEN by HORSES:

- w zakresie przygotowania i prowadzenia warsztatów „Konie uczą Ludzi”
- bezpłatne superwizje (40 godzin) i konsultacje (40 godzin) po uzyskaniu licencji
- rekomendację Ogólnopolskiego Stowarzyszenia „Konie uczą Ludzi”
- możliwość korzystania z materiałów szkoleniowych
- pomoc w zakresie organizacji własnych warsztatów
- promowanie trenera programu w OPEN-Grupa Dobrych Trenerów i OPEN by HORSES
- udział w spotkaniach grupy trenerów OPEN by HORSES (minimum dwa razy do roku: marzec i wrzesień), możliwość wymiany informacji, doświadczeń, know-how
- grupa trenerów otrzymuje 3 bezpłatne szkolenia rocznie w ramach doskonalenia umiejętności

9-dniowy program trenerski w 4 sesjach odbywa się 2 razy w roku. Po ukończeniu programu trenerskiego, nowi trenerzy pozostają pod bezpłatną opieką OPEN by HORSES tak długo, jak sami tego potrzebują.

Więcej o programie trenerskim i zapisach: http://www.openbyhorses.pl/sidebar/warsztaty-adresowan...
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa na szkolenia z obsługi pakietu MS Office oferowane przez firmę Excellent.

Pełna oferta na stronie:[url] http://www.ms-office.pl/szkolenia-2/[/url]

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu, w promocyjnej cenie:

Temat: MS Excel – Poziom podstawowy
Data: 27-28 Czerwiec 2013
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 224 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom średnio-zaawansowany
Data: 13-14 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 480 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom zaawansowany
Data: 6-7 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 560 PLN netto

Temat: MS Excel – Podstawy VBA
Data: 29-30 Czerwiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 632 PLN netto

Temat: MS Excel – Tworzenie aplikacji w VBA
Data: 13-14 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 720 PLN netto

Temat: MS Excel – Analiza danych finansowych
Data: 1-2 Lipiec 2013
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 312 PLN netto

Kontakt
Maciej Wienke
[email]maciej.wienke@ms-office.pl[email]
+48 888 018 622
http://www.ms-office.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Szanowni Państwo,

Ernst & Young Academy of Business przygotowało dla Państwa następujące możliwości przygotowania się do egzaminu CFA:

*5-dniowy intensywny trening rozpoczynający się 5 października 2013 (pozwala na podejście do egzaminu już w sesji grudniowej!)

Proponujemy Państwu atrakcyjne rabaty:

15% zniżki dla osób, które zgłoszą swój udział do końca czerwca
7% zniżki dla osób, które zgłoszą swój udział do końca lipca

Specjalna oferta dla studentów!

60 % zniżki! Wystarczy polubić Academy of Business na Facebooku

*10-dniowy trening rozpoczynający się 14 grudnia 2013

W przypadku tego kursu, również obowiązują rabaty:

15% zniżki dla osób, które zgłoszą swoj udział do końca czerwca
7% zniżki dla osób, które zgłoszą swoj udział do końca lipca

Szczegółowe informacje, znajdą Państwo na stronie Academy of Business

Serdecznie zapraszam,
Karolina Pachulczak

tel. 22 579 82 53
karolina.pachulczak@pl.ey.com
Karolina B.

Karolina B. Rekrutacja, Employer
Branding

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

JAK WYGRAĆ NEGOCJACJE B2B?

Serdecznie zapraszam wszystkich na warsztat - Negocjacje dla zaawansowanych.

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacyjnych osób uczestniczących w szkoleniu a tym samym skuteczne wsparcie w realizacji ich celów biznesowych. Po szkoleniu osoby uczestniczące w szkoleniu będą potrafiły dopasować strategię do warunków negocjacji, będą umiały rozpoznać, stosować i właściwie reagować na stosowane wobec nich techniki, taktyki negocjacyjne.

A w cenie:
• Interaktywne szkolenie: trening, ćwiczenia i studium przypadków
• Materiały szkoleniowe
• Certyfikat
• Zaświadczenie MEN
• Przerwy kawowe
• Lunch

Więcej informacji na temat szkolenia można znaleźć TUTAJ

Miejsce: Warszawa
Termin: 02-03.07.2013 r.
Cena: 508,00 zł brutto za osobę
O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

PROMOCJA!!
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, pierwsza osoba 50% taniej.


Więcej informacji pod nr tel. (32) 729 80 37 lub mailowo: k.botor@doskam.pl

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOK

Zapraszam do kontaktu:
Karolina Botor
Doskam Sp. z o.o.
http://doskam.pl

Otwarte Szkolenie w Lepszej Cenie
http://otwarteszkolenia.com.pl/
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 20-21 sierpnia, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

PROGRAM AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW

1. PODSTAWY ŁAŃCUCHA DOSTAW (19-21.09.2013)
- Kluczowe zależności w łańcuchu ostaw na bazie gry symulacyjnej (8 godzin)
- Budowa mapy łańcucha dostaw (8 godzin)
- Narzędzia doskonalenia łańcucha dostaw (6 godzin)

2. PLANOWANIE W ŁAŃCUCHU DOSTAW (17 – 19.10.2013)
- Narzędzia S&OP (Sales and Operational Planning), Master Planinngu oraz planowanie operacyjne i harmonogram produkcji (8 godzin)
- Narzędzia i techniki planowania w systemie kanban i pod zlecenie (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (8 godzin)

3. BUDOWA MODELOWEGO ŁAŃCUCHA DOSTAW (14-16.11.2013)
- Opracowanie modelu i struktury organizacyjnej łańcucha dostaw (8 godzin)
- Zasady wykorzystania systemu kanban i heijunki w obsłudze klienta, planowaniu produkcji i zaopatrzenia (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)

4. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI WYROBÓW GOTOWYCH/PÓŁWYROBÓW (19 –21.12.2013)
- Analiza rotacji zapasów (8 godzin)
- Realizacja zamówień Klientów, kalkulacja elastyczności i efektywności produkcji i analiza zmienności zpotrzebowania Klientów (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)

5. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI MATERIAŁOWYMI ORAZ RELACJAMI Z DOSTAWCAMI (16 –18.01.2014)
- Analiza rotacji zapasów (8 godzin)
- Realizacja zamówień Klientów, kalkulacja elastyczności i efektywności produkcji i analiza zmienności zapotrzebowania Klientów (8 godzin)
- Wymiana doświadczeń z bloku poprzedniego (6 godzin)

ADRESACI AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
- Pracownicy firm produkcyjnych, logistycznych, usługowych
- Managerów Łańcucha Dostaw
- Dyrektorów/Kierowników Działów Logistyki
- Szefów Działu Zakupów
- Specjalistów ds. Planowania
- Managerów Działu Obsługi Klienta
- Dyrektorów/Kierowników Produkcji
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw
- Przygotuje Managerów i Liderów do całościowego patrzenia na łańcuch dostaw w poszczególnych działach takich jak: dział zakupów, planowania, obsługi klienta
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami Akademii, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych

Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw, to przede wszystkim:
- Coaching wdrożeniowy dla Managerów doskonalących procesy w swoich działach
- Zmiany w działach w wyniku projektów realizowanych przez uczestników
- Spotkanie praktyków z praktykami
- Wymiana doświadczeń w różnorodnej grupie uczestników
- Efektywna praca w niedużej grupie

*Program Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw został przygotowany przez dr inż. Joannę Czerską, wieloletniego wykładowcę i twórcę programu nauczania Lean Management (Metody Doskonalenia Produkcji) na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Autorka programu jest też założycielką i dyrektorem generalnym firmy LeanQ Team należącej do międzynarodowej sieci firm doradczo-szkoleniowych Sustainable
Performance Improvement Network.


REALIZACJA SESJI AKADEMII DOSKONALENIA ŁAŃCUCHA DOSTAW
Cykl pięciu 3-dniowych sesji (czwartek-sobota), podczas których 2 dni są poświęcone nowym blokom tematycznym, natomiast trzeci dzień jest analizą wdrożeń realizowanych przez uczestników.

Miejsce: Gdańsk: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
Godziny sesji:
czwartek – 10.00-18.00,
piątek – 9.00-17.00, sobota – 8.00-14.00

Istnieje możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach.

W CELU UZYSKANIA SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI PROSIMY O KONTAKT

Agnieszka Hromiak
ahromiak@lean.info.pl
http://www.lean.info.pl
+ 48 508 714 377;
+ 48 58 346 06 77 w. 14

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta Hanna Tokarska

Elżbieta Hanna Tokarska 'Wszystko, co jest
potrzebne do
odniesienia sukcesu,
jest...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Program Lato Inspiracji 2013.

Wakacje w tym roku będą inspirujące!

Planujesz spędzić większość wakacji w Warszawie?
Chcesz wykorzystać długie, ciepłe wieczory i zrobić coś dla siebie?
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy tego lata i zainspiruj się do odkrycia czegoś nowego w sobie lub dla siebie. Ruszyły już zapisy!

http://www.inspiration-space.com/program-lato-inspirac...

Zapraszamy do zapoznania się z programem Lata Inspiracji 2013 i rezerwowania miejsc.

Czeka na Ciebie ponad 150 warsztatów, inspirujących spotkań, sesji coachingowych, zajęć artystycznych i innych. Proponujemy wydarzenia dla uczestników od 7 do 107 lat.
Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Polecam i zapraszam!
Kamil Drozd

Kamil Drozd freelancer

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Idylla Sailing to pierwsza inicjatywa na wodzie, która łączy żeglowanie z innowacyjnym programem rozwoju osobistego. Stawiamy na inspirację i odkrywanie nowych pasji. Łączymy relaks z efektywną nauką, przeplatając praktykę pływania jachtem z tematycznymi warsztatami. Siłą napędową naszych działań jest pytanie: Jak żyć, by być szczęśliwym?

Aktualnie planowane rejsy:
06.07 - 13.07 - Optyka Snu: warsztat kreatywnej fotografii
27.07 - 03.08 - Melodia Duszy: praca z głosem, muzyką i ciałem

Znajdź nas również na facebooku

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

[img]
Obrazek
[img]

Zapraszamy na 1 warszawską edycję flagowego szkolenia Life Intelligence!

A na nim:

- 3 złote zasady rozwoju inteligencji
- Teoria 5 Elementów w teorii i praktyce, z diagnostyką 5 elementową dla każdego uczestnika
- 7 inteligencji - podstawowe umiejętności i metody ich rozwoju

Pełny opis szkolenia oraz możliwość zapisania się znajdziesz pod adresem:

http://www.li.edu.pl/zrodlo-inteligencji

ILOŚĆ MIEJSC ŚCIŚLE OGRANICZONA!

Zapraszamy!
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Witam,

Już w najbliższą środę (26.06.2013) w Katowicach odbędzie się bezpłatna konferencja "IW w Przemyśle", na którą serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką IT w przemyśle.

Zaczynamy o 9.30 w Qubus Hotel Prestige.
Więcej szczegółów na stronie wydarzenia: http://sdcenter.pl/przemysl_06_2013

Poniżej Agenda konferecji:


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.06.13 o godzinie 13:11
Sabina B.

Sabina B. Business Development
Manager CEE at APMG
International

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

APMG International oraz skills® sp. z o.o. pragną zaprosić Państwa do udziału w pierwszym wspólnym bezpłatnym webinarium pt. "Agile PM vs. PRINCE2®", które zostanie przeprowadzone przez trenera skills® sp. z o.o. – Tomasza Nędzi.

Data: 27.06.2013, 13:00-14:00

Podczas webinarium opisane zostaną następujące zagadnienia:
- Czym jest Agile Project Management
- Podstawowe założenia Agile PM
- Podstawowe założenia PRINCE2®
- Cykl życia projektu
- Role i odpowiedzialności w projekcie
- Produkty w projekcie

Cel: Porównanie metody PRINCE2® i Agile Project Management pod względem różnic. Pokazanie w jaki sposób można połączyć obie metody w realizowanym projekcie by wykorzystać silne strony każdej z nich.

Opis: Agile PM jako metoda wprowadza rewolucyjną koncepcję nieprzekraczalnego czasu, budżetu i jakości, jednak organizacje stosujące już PRINCE2® nie muszą rezygnować z dotychczasowego standardu. Prezentacja omówi pokrótce podstawowe założenia Agile PM, PRINCE2® oraz pokaże w jaki sposób połączyć te 2 metody w 1 realizowanym projekcie, tak by dotychczasowa inwestycja w PRINCE2® mogła zyskać na skuteczności dzięki podejściu agile.

Do kogo kierowane jest webinarium:
- kierownicy projektów,
- kierownicy programów,
- dyrektorzy odpowiedzialni za zarządzanie projektami w organizacji.

Trener:
Tomasz Nędzi - PRINCE2®/MoR®/P3O®/Agile PM® Approved Trainer, Prezes Zarządu i Lead Trainer w skills® sp. z o. o. oraz Prezes Stowarzyszenia BPUG® Polska. Jest zaangażowany w zarządzanie projektami/programami od 1993. Zarządzał projektami m.in. dla IBM Polska i NASK. Od 2004 roku przeszkolił z zarządzania projektami ponad 5000 Kierowników Projektów. W 2004 roku przetłumaczył na język polski podręcznik PRINCE2®, oraz brał udział w tłumaczeniu podręczników „P3O® - Biura Portfeli, Programów i Projektów”, „MSP® Skuteczne Zarządzanie Programami” oraz „M_o_R® Zarządzanie Ryzykiem: Przewodnik dla Praktyków” na język polski. Jest recenzentem podręczników w wersji angielskiej.

Udział w webinarium jest bezpłatny i będzie możliwy po zarejestrowaniu na stronie https://www4.gotomeeting.com/register/895546847

Więcej informacji o organizatorach znajdziecie Państwo na: http://APMG-International.com oraz http://skills.pl
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Certyfikowane szkolenie z diagnozowania talentów i przewidywania zachowań pracowników bez testów i kwestionariuszy osobowości.

Naucz się jak skutecznie diagnozować wzorce zachowania (talenty) i podejmować skuteczne decyzje w procesie zatrudniania, awansowani a i rozwoju pracowników .



Obrazek


Wrocław, 08-09.07.2013 r.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Wprowadzenie

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)
to kompletny, praktyczny i jeden z najbardziej zaawansowanych narzędziowo warsztatów, który uczy jak skutecznie profilować osobowość, diagnozować Wewnętrzne Wzorce Zachowania (Talenty) i przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy, bez używania testów i kwestionariuszy osobowości.

Metodologia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)
to kompletny system, który posiada solidne podstawy teoretyczne oraz praktyczne. Opiera się na ponad 20 letnich, międzynarodowych badaniach Instytutu Gallupa oraz Industrial Training Research Unit na Uniwersytecie Cambridge, które jako pierwsze pozwoliły stworzyć efektywne modele zarządzania zasobami ludzkimi, wykorzystywane przez czołowe firmy na świecie, których skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Czym wyróżnia się to szkolenie od tradycyjnych szkoleń z rekrutacji i selekcji pracowników?

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM) to coś więcej niż tradycyjna wiedza, umiejętności i narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników. To kompletny system i zestaw praktycznych zasad i narzędzi umożliwiających podejmowanie właściwych decyzji w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.


Dzięki wyjątkowemu połączeniu najnowszej wiedzy i odkryć z dziedziny zarządzania, psychologii, neurologii i lingwistyki po raz pierwszy masz możliwość skutecznie profilować osobowość, diagnozować 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) i przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy, bez używania testów i kwestionariuszy osobowości.

Jest to to możliwe dzięki specjalnie zaprojektowanemu zestawowi pytań i zasad interpretowania wzorców komunikacyjnych, które można stosować w trakcie zwykłej konwersacji, dowolnej rozmowy z pracownikiem oraz specjalnie przeprowadzonemu procesowi rekrutacji i selekcji pracowników.

Model badania Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) powstał na początku lat 70 ubiegłego stulecia.

Obecnie metodologię diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania i podejmowania na ich podstawie decyzji o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników wykorzystują managerowie z 26 krajów w tym ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Rosji, Włoch, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Australii, Japonii czy Chin.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)?

1. Właściciele firm, Dyrektorzy, Managerowie, Specjaliści:


- Dowiedz się jak podejmować prawidłowe decyzje o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników, aby w pełni wykorzystać ich potencjał i zmaksymalizować osiąganie celów indywidualnych, zespołowych i organizacyjnych.

- Naucz się jak trafnie przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy i efektywnie przydzielać zadania, wydawać polecenia i wpływać na ich motywację.

- Zwiększ produktywność pracowników i zmniejsz fluktuację kadr, dzięki właściwemu wykorzystaniu ich mocnych stron.

- Dowiedz się jak przewidywać i zmniejszać opór pracowników podczas wdrażania zmian w organizacji.

2. Rekruterzy, Head Hunterzy, Pracownicy i Specjaliści HR:

- Naucz się jak profilować osobowość i diagnozować potencjał kandydatów w procesie rekrutacji i selekcji oraz oceny pracowników.

- Poznaj kompletny i praktyczny proces Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników umożliwiający przyciąganie i zatrudnianie najbardziej dopasowanych pracowników.

- Zaczniesz korzystać z tych samych, najbardziej zaawansowanych narzędzi rekrutacji i selekcji pracowników wykorzystywanych przez czołowych specjalistów na świecie.

3. Doradcy zawodowi, Pośrednicy pracy, Terapeuci, Nauczyciele oraz Coachowie:

- Naucz się jak diagnozować potencjał swoich klientów, pomagaj im zyskać właściwą Samoświadomość i skutecznie doradzaj im w wyborze najlepszej firmy i pracy dla Nich.

4. Liderzy:

- Zrozumiesz jak Wewnętrzne Wzorce Zachowania wpływają na emocje, sposób oceny, styl komunikacji, motywację i zachowania poszczególnych osób w zespole i środowisku pracy.

- Dowiesz się jak dobierać osoby do zespołu, aby zapewnić prawidłowe jego funkcjonowanie i możliwości osiągania założonych celów.

- Naucz się jak efektywnie wykorzystywać różnice między ludźmi, by maksymalizować produktywności i osiąganie wyników całego zespołu.

- Jak skutecznie zapobiegać konfliktom w zespole i redukować tarcia między poszczególnymi pracownikami.

5. Osoby indywidualne:

- Zdiagnozujesz swoje Wewnętrzne Wzorce Zachowania i zrozumiesz ich wpływ na Twoje zachowania w życiu osobistym i zawodowym.

- Dowiedz się jak efektywnie wykorzystywać swoje mocne strony, by zagwarantować sobie największy możliwy wpływ w najdłuższym możliwym czasie.

- Wyjdziesz ze szkolenia wypełniony wiedzą, głębokim zrozumieniem swojej unikalnej wartości oraz konkretnym planem jak osiągać bezpośredni wpływ w każdej dziedzinie życia wykorzystując swój naturalny potencjał.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

We Wrocławiu,
w dniach 08-09 lipca 2013 r.

Cena szkolenia: 1270 zł.

Aby wziąć udział w szkoleniu wejdź na poniższą stronę i wypełnij formularz zgłoszeniowy:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Życząc Tobie dalszych sukcesów pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania
Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Zarządzania Kadrami
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
ul. Linkego 26
52-130 Wrocław
tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Pozycjonowanie marek - mali i średni gracze na rynku
Większość teorii pozycjonowania marek wyrasta ze świata wielkich korporacji, w których marketing charakteryzuje się m.in. dużymi nakładami finansowymi i czasowymi oraz szerokim wykorzystaniem zewnętrznych agencji. Marketing mniejszego gracza na rynku ma inną specyfikę: wymaga większej kreatywności w zarządzaniu budżetem marketingowym, a także najczęściej realizowany jest bezpośrednio przez osobę odpowiedzialną za marketing.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, jak zbudować i opisać pozycjonowanie marki w przypadku małych lub średnich przedsiębiorstw. W szczególności uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
1. Jakie elementy powinno zawierać pozycjonowanie marki?
2. Gdzie szukać wyróżnika konkurencyjnego?
3. Jak określić kategorię, w której funkcjonuje produkt?
4. Co jest istotne w opisie grupy celowej?
5. Czy i kiedy przydatny jest opis osobowości marki?
6. Jakie są typowe etapy przeprowadzenia projektu w firmie?
7. Kto powinien uczestniczyć w procesie tworzenia pozycjonowania?
8. Jak przeprowadzić samodzielnie podstawowe badania niezbędne do pozycjonowania?
9. Czym różni się pozycjonowanie od reklamy?
10. Jak przełożyć pozycjonowanie na codzienne działania?

Szkolenie przeznaczone dla osób, które samodzielnie zajmują się marketingiem, osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową i prowadzenie marki.
Szkolenie będzie przeprowadzone według autorskiej metody obejmującej cykl dwóch spotkań poprzedzonych samodzielnym zapoznaniem się z materiałami oraz samodzielną pracą w podgrupach pomiędzy spotkaniami.
Szkolenie przeprowadzone zostanie przez doświadczonych praktyków w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla marek.
Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach 9 i 16 września 2013 r. oraz w Poznaniu w dniach 23 i 30 września 2013 r. Koszt szkolenia jednego uczestnika wynosi 650 zł+ VAT. Szczegółowe informacje na stronie http://www.conceptbox.pl/reports.

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty

Serdecznie polecam!

Studia podyplomowe – Zarządzanie projektami wg. metodyki TenStep

W roku akademickim 2013/2014 na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM rusza nowy kierunek studiów podyplomowych „ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WG METODYKI TENSTEP™”, realizowany przy współpracy Eureka HR. Program studiów jest skierowany do wszystkich, którzy zajmują się planowaniem i nadzorowaniem realizacji projektów. Dla kierowników/menedżerów projektu, przedsiębiorców i osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych przedsięwzięć oraz wszystkich, którzy chcieliby rozwijać swoje kompetencje zarządzania projektem.
Absolwentki i absolwenci kierunku będą posiadali nie tylko umiejętność zarządzania małymi i średnimi projektami. Zwieńczeniem studiów jest możliwość uzyskania międzynarodowego, honorowanego w prawie 100 krajach certyfikatu TenStepAcademy.

Program studiów:
1. Wprowadzenie do metodyki TenStep™
2. Przegląd metodyk zarzadzania projektami
3. Definiowanie projektu
4. Tworzenie harmonogramu i budżetu
5. Techniki Kreatywne w Biznesie
6. MS Project
7. Zarządzanie harmonogramem
8. Zarządzanie budżetem
9. Zarządzanie zmianami w projekcie
10. Zarządzanie problemami krytycznymi
11. Zarządzanie ryzykiem
12. Zarządzanie jakością, pomiarami i dostawcami
13. Zarządzanie komunikacją i personelem
14. Zarządzanie własnym potencjałem
15. Biuro Zarządzania Projektem
16. Zarządzanie portfelami projektów
17. Pisemny egzamin końcowy i obrona prac dyplomowych

Całkowity koszt studiów podyplomowych wynosi 5 000 PLN.

Termin składania dokumentów: od 20 maja 2013 r. do 15 września 2013 r.

Więcej na stronach:
http://wnpid.amu.edu.pl/ten-step.html
http://www.eurekagroup.pl/wiadomosci/manager_projektu#...
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty


Obrazek


Interesujesz się energetyką słoneczną? Połącz przyjemne z pożytecznym!

Wyjedź w wakacje do Czech lub Niemiec na szkolenie w ramach Akademii Solarnej i zobacz jak wyglądają najbardziej rozwinięte rynki fotowoltaiczne w Europie.


• Dowiedz się jak zainwestować w energetykę słoneczną!
• Porównaj planowany system wsparcia w Polsce z sytuacją w Czechach lub Niemczech!
• Dowiedz się jakie praktyki sprawdziły się u naszych sąsiadów, a na co trzeba uważać!
• Odpocznij, wymień się doświadczeniami z innymi uczestnikami i ciesz się pełnym słońcem!

Patronat medialny:

Obrazek

Partner merytoryczny:

Obrazek


Zapraszamy na szkolenia:

„Fotowoltaika w pełnym słońcu – kierunek Czechy”, 25-26 lipca 2013r.”


Obrazek


W cenie:
• profesjonalne szkolenie z zakresu inwestycji w energetykę słoneczną
• nocleg w Grandhotelu Zlaty Lev**** w mieście Liberec, stolicy północnych Czech
• pełne wyżywienie
• wycieczka do czeskiego browaru z degustacją piw i tradycyjną czeską kolacją
• wizyta z przewodnikiem na farmie fotowoltaicznej o mocy 3,2 MW

„Fotowoltaika w pełnym słońcu – kierunek Niemcy”, 29-30 sierpnia 2013r.


Obrazek


W cenie:
• profesjonalne szkolenie z zakresu inwestycji w energetykę słoneczną
• wycieczka do miasteczka w 100% korzystającego z odnawialnych źródeł energii (nowość!!!)
• nocleg w Hotelu Spa Morena, w miejscowości Łagów, z możliwością skorzystania z sauny, basenu i jacuzzi
• pełne wyżywienie łącznie z uroczystą kolacją
• wizyta z przewodnikiem na farmie fotowoltaicznej o mocy 10 MW

Kontakt do organizatora:


Obrazek


Michał Zając
Specjalista ds. marketingu i szkoleń
Tel. 607 277 767
E-mail: michal.zajac@lumentechnik.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia i konferencje HR ...




Wyślij zaproszenie do