Marcin
Ł.
Specjalista w
zarządzaniu
procesami
dochodzenia
wierzytel...
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
Marcin Ł.:konkretnie ? :)
Poszukuję procedur, artykułów o call center. Potrzebne do usprawnienia działania już funkcjonującej struktury.
Rafał
J.
Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
A skąd wiemy że nie działa sprawnie?:)
Marcin
Ł.
Specjalista w
zarządzaniu
procesami
dochodzenia
wierzytel...
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
Piotr Głowacki:A konkretnie to na wczoraj :) Działający już zespół telemarketingu będzie rozbudowywany. Zwiększenie ilości zatrudnionych osób jest jednym z aspektów. Szukam materiałów, które mogłyby pomóc w tworzeniu narzędzi, systemu weryfikacji ich pracy etc. Wątek założyłem ponieważ zwróciła się do mnie znajoma - kierownik w/w zespołu. Skąd wiemy, że zespół nie działa sprawnie? Powiedziałbym, że potrzeba rozwoju jest tu motorem.Marcin Ł. edytował(a) ten post dnia 14.03.10 o godzinie 23:40
Marcin Ł.:konkretnie ? :)
Poszukuję procedur, artykułów o call center. Potrzebne do usprawnienia działania już funkcjonującej struktury.
Piotr
Głowacki
Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
Marcin Ł.:
Piotr Głowacki:A konkretnie to na wczoraj :) Działający już zespół telemarketingu będzie rozbudowywany. Zwiększenie ilości zatrudnionych osób jest jednym z aspektów. Szukam materiałów, które mogłyby pomóc w tworzeniu narzędzi, systemu weryfikacji ich pracy etc. Wątek założyłem ponieważ zwróciła się do mnie znajoma - kierownik w/w zespołu. Skąd wiemy, że zespół nie działa sprawnie? Powiedziałbym, że potrzeba rozwoju jest tu motorem.
Marcin Ł.:konkretnie ? :)
Poszukuję procedur, artykułów o call center. Potrzebne do usprawnienia działania już funkcjonującej struktury.
Narzędzia weryfikacji to np. softphone, aplikacje z możliwością nasłuchu/podsłuchu agenta/konsultanta, skrypty z formułami statystycznymi itp.
Tutaj chodzi chyba o wyliczenia, statystyki, rentowności, zyskowności, efektywności itp. ?Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 15.03.10 o godzinie 22:18
Iwo
H.
Z-ca Dyrektora
Operacyjnego - Fixit
S.A.
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
Rafał J.:
A skąd wiemy że nie działa sprawnie?:)
Myślę, że kluczowym jest pytanie "skąd wiemy, że działa sprawnie?". Czyli jak monitorować, oceniać i usprawniać działania zespołu.
Marcin Ł. - jeśli coś znalazłeś to podziel się proszę z innymi.
Magdalena
Zarębska
Dyrektor/Tener
biznesu
Temat: Poszukuję procedur, artykułów o call center
Pytanie jest wciąż mało konkretnenp. oceniać za realizacje celów?(zarządzanie przez cele) czy oceniać rozmowy przy zaspokojeniu proceduralnym i biznesowym firmy
(standard obsługi).
http://opentraining.com.pl
Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Speców od projektowania call center poszukuję -
-
Call Center / Contact Center » Poszukuję do współpracy Biura Call Center -
-
Call Center / Contact Center » poszukuję małego call center do realizacji projektu... -
-
Call Center / Contact Center » POSZUKUJĘ RENOMOWANEGO CALL CENTER DO WSPÓŁPRACY -
-
Call Center / Contact Center » chce stworzyć call center - poszukuję firmy/wykonawcy -
-
Call Center / Contact Center » Skrypt dla bankowego Call Center -
-
Call Center / Contact Center » Wynajem sprzętu - własne call center -
-
Call Center / Contact Center » Jaka jest skuteczność call center? -
-
Call Center / Contact Center » Call Center DGM -
-
Call Center / Contact Center » Call center w chmurze – za czy przeciw? -
Następna dyskusja: