Justyna Wójcik

Justyna Wójcik Koordynator ds
projektów, Grupa SDP

Temat: Jaka jest skuteczność call center?

Witam,
Czy ma ktoś dostęp do badań skuteczności call center, czy w ogóle są takie badania?
Chciałabym porównać skuteczność kilku źródeł reklam na podstawie rzeczywistych badań.
Z góry dziękuję za pomoc.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Jaka jest skuteczność call center?

Pytanie jak rozumieć skuteczność CC? Dla kampanii przychodzących będzie to coś zupełnie innego niż dla wychodzących. Dla infolinii bankowej są zapewne inne priorytety niż dla wewnętrznego help- desku IT.
Justyna Wójcik

Justyna Wójcik Koordynator ds
projektów, Grupa SDP

Temat: Jaka jest skuteczność call center?

Chodzi o kampanie wychodzące.
Np: umawianie spotkań "handlowych" lub zapraszanie na konferencje, warsztaty.
Ciężko wyjaśnić tą skuteczność call center.
Interesuje mnie każdy miernik jakiejkolwiek zalety call center względem innych rodzajów dotarcia do potencjalnego klienta (radio, telebim).
Jarosław Milnikel

Jarosław Milnikel Opiekun Klienta
ALIOR BANK S.A.

Temat: Jaka jest skuteczność call center?

Przede wszystkim policzalność. Dzięki bardzo rozbudowanemu systemowi raportowania o kampanii będziesz znała dokładną ilość potecjalnych klientów do których udało się dotrzeć. Konwersja w sprzedaży wynosi statystycznie około 3% (gdzie konw. to stosunek wyk połączeń do sprzedaży). Bardzo wiele firm rezygnuje z wewnętrznych działów sprzedaży tylko dlatego zeby zlecić to firmom, które profesjonalnie zajmują się outsorcingiem wszelakim :) Pozatym agencji CC zawsze zbiorą dla Ciebie jakis feedback związany z produktem czego nie zrobi radio ani telebim.
Justyna Wójcik

Justyna Wójcik Koordynator ds
projektów, Grupa SDP

Temat: Jaka jest skuteczność call center?

Dziękuję bardzo za cenne wskazówki.
Pomogły.
Mam nadzieję, że w przyszłości również będę mogła w czymś pomóc.
Pozdrawiam wszystkich uczestniczących w tym temacie.



Wyślij zaproszenie do