Temat: czy to jest podstawa do zerwania umowy?

Przedłużyłam umowę w pewnej sieci komórkowej. Podpisanie jej nastąpiło w styczniu tego roku. W ramach pewnie programu lojalnościowego dla stałych klientów dostałam lukratywną ofertę tzn. 700 min w dosyć niskim abonamencie oraz telefon z najwyżej półki za który dopłaciłam ok 200 zł. Do poprzedniego miesiąca otrzymywałam fakturę zgodną kwotowo na jaką przystałam. Ile minut wykorzystywałam, nie wnikałam. Moje zainteresowanie nastąpiło gdy otrzymałam ostatnią fakturę. Wymieniona na niej kwota była dużo wyższa. Okazało się że naliczają mi wartości min wg tak jakby starej umowy . Wcześniej było 250 min więc jak teraz przekroczyłam tę liczbę wraz z nią wartość faktury. Nieprawidłowa wg ustaleń nowej umowy. Po konsultacji na infolinii otrzymałam informację iż w systemie istnieje błąd , że wprowadzono mi te 700 min ale ich nie aktywowano!?! Jakiś dziwny ten system. Nie chce mieć do czynienia z tą firmą więcej. Czy mogę zerwać z nimi umowę bez żadnych konsekwencji finansowych? I czy będę musiała zwracać im aparat telefoniczny?
Witold F.

Witold F. Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...

Temat: czy to jest podstawa do zerwania umowy?

Nie. Najpierw należy wyjaśnić te nieporozumienia i dokładnie wczytać się w treść umowy. Tam bywają fajowe pułapki:P
Grzegorz Pelc

Grzegorz Pelc radca prawny

Temat: czy to jest podstawa do zerwania umowy?

Wypowiedzieć umowę na pewno możesz, ale dokładne warunki są w umowie. Telefon jest Twój.



Wyślij zaproszenie do