Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Obrazek

zaprasza na spotkania informacyjne dotyczące programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z poddziałania 2.2.2 PO KL.

„Trener Rozwoju Organizacji Przyszłości - Innowacje w Szkoleniach”
wiecej o programie.

Spotkania odbędą się w poniższych terminach w następujących miastach:

LUTY

12 lutego 2013 - Kraków
19 lutego 2013 – Katowice
25 lutego 2013 – Białystok

MARZEC

05 marca 2013 - Rzeszów
12 marca.2013 - Warszawa

Miejsce spotkania zostanie podane najpóźniej tydzień przed spotkaniem na profilu Grupy TROP na Facebooku". oraz na stronie projektu w kolumnie "Aktualności".

Gwarancję miejsca na spotkaniu daje wysłanie zgłoszenia na adres: szkoleniaefs@grupatrop.pl

W ramach programu doświadczeni trenerzy mogą bezpłatnie w wziąć udział w szkoleniach:

„Metodyka uczenia w działaniu w pracy trenera - Action Learning”

Obrazek

Działania twórcze jako narzędzie pracy trenera

Obrazek

„Wykorzystanie metod coachingu grupowego w pracy trenera”

Obrazek
Katarzyna Marszałek

Katarzyna Marszałek Stowarzyszenie
Konsultantów i
Trenerów Zarządzania
MATRIK

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK rozpoczyna rekrutację do ogólnopolskiego, bezpłatnego projektu szkoleniowego:

„Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - ścieżki specjalizacji trenerów”.

Projekt jest dofinansowany w 100% z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany jest w ramach projektu systemowego PARP „Podnoszenie kompetencji kadry szkoleniowej” w ramach Poddziałania 2.2.2 PO KL (V konkurs).

Projekt skierowany jest do trenerów z doświadczeniem na poziomie min. 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami tych szkoleń byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców. Uczestnicy powinni spełniać wymóg dotyczący formy zatrudnienia (szczegóły: http://specjalizacjetrenerow.matrik.pl )

Program szkolenia

1. Część metodyczna

Zjazd 1. (4 dni szkoleniowe)

• Warsztat wprowadzający (2 godziny dydaktyczne)
• Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych (16 godzin dydaktycznych)
• Projektowanie szkoleń (16 godzin dydaktycznych)

Zjazd 2. (4 dni szkoleniowe)

• Prowadzenie szkoleń (28 godzin dydaktycznych)

w tym:
- Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą
- Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi
- Praca z narzędziem DiSC pod kątem praktycznego wykorzystania wiedzy o sobie do znalezienia sposoby rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji na sali szkoleniowej

Zjazd 3. (4 dni szkoleniowe)

• Ewaluacja szkoleń (16 godzin dydaktycznych)
• Planowanie rozwoju i narzędzia coachingowe w pracy z grupą (16 godzin dydaktycznych)

2. Część specjalistyczna

Zjazd 4. (4 dni szkoleniowe) - jedna ze specjalizacji do wyboru:

Kurs 1. Budowanie narzędzi szkoleniowych
Kurs 2: Narzędzia pracy z grupą
Kurs 3: Psychologia w pracy trenera
Kurs 4: Marketing usług szkoleniowych
Kurs 5: Planowanie strategiczne
Kurs 6: Wystąpienia publiczne i autoprezentacja

3. Część praktyczna

Zjazd 5. (4 dni szkoleniowe)

• Etiudy Trenerskie (32 godziny dydaktyczne)
• Warsztat podsumowujący (2 godziny dydaktyczne)

Udział w projekcie jest w 100 % dofinansowany z EFS. Zajęcia będą się odbywały w Krakowie. Zapewniamy noclegi!

Każdy kurs w ramach projektu, to:

• 20 dni szkoleniowych w ciągu 5-6 miesięcy
• 160 godzin szkoleniowych
• 5 zjazdów 4-dniowych, odbywających się 1 w miesiącu
• grupy 12-osobowe

Uczestnik otrzyma Dyplom ukończenia Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK z dodatkowym zaświadczeniem o odbyciu części praktycznej oraz specjalizacji trenerskiej.

Dyplom Szkoły Trenerów zarządzania MATRIK daje każdemu trenerowi posiadającemu go prawo do pracy metodą MATRIK oraz potwierdza przygotowanie merytoryczne do Międzynarodowego Procesu Certyfikacji Trenerów Zarządzania MATRIK. Dyplom zawiera odniesie do konkretnych międzynarodowych standardów zawodu trenera wg MATRIK.

Przybliżona wartość szkolenia to 14 000 zł (pomoc de minimis dla przedsiębiorstwa)

Serdecznie zapraszamy:

http://specjalizacjetrenerow.matrik.pl


Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK
ul. T.Pawlikowskiego 6/7, 31-127 Kraków
tel. 12 427 22 18 kom. 606 205 049
mail: katarzyna.marszalek@matrik.pl
rekrutacja.k5@matrik.pl

Obrazek
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

Tu znajdziesz szcegółowe informacje o programie
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku.

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

JĘZYK BEZ BARIER w Warszawie!! Zapraszam na kursy języka migowego w Mazowieckiej!!
- 60h nauki
- godziny szkoleń dostosowane do możliwości grupy
- start już w kwietniu
- cena ok. 700PLN

Kontakt:
http://mgsd.pl
600 45 47 49 lub na priv
Agnieszka Skruczaj

Agnieszka Skruczaj Junior Consultant
Predictive Analytics
Solutions

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

W związku z sporym zainteresowaniem na forach rozwiązaniami klasy Predictive Solutions,
Firma Incube pragnie zaprosić wszystkich forumowiczów do uczestnictwa w szkoleniu IBM SPSS Modeler Basic.


Terminy szkoleń 8-12 kwietnia 2013
Codziennie od 9-17

Opis i korzyści
„IBM SPSS Modeler Basic” to szkolenie łączące tematykę: zbierania danych, ich eksploracji i zrozumienia. Podstawowe elementy data mining oraz praca z programem.
Szkolenie powstało aby ułatwić:
• Zbieranie i eksploracje dużych ilości danych,
• Prowadzenie analiz,
• Odkrywanie prawd statystycznych nie widocznych gołym okiem
Czas trwania
8 godzin / 1dzień.
Profil adresata
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć podstawowe umiejętności i doświadczenie w pracy z programem IBM SPSS Modeler. Odbiorcą szkolenia jest każdy, kto potrzebuje w szybki i efektywny sposób eksplorować, analizować, prognozować i modelować ogromne ilości danych.
Program
Eksploracja danych
• Skuteczne zbieranie informacji
• Tworzenie baz danych
• Błędy pojawiające się przy nieumiejętnej eksploracji
• Wyszukiwanie danych niezbędnych do projekt
Praca z programem SPSS Modeler
• Zapoznanie z interfejscem programu
• Poznanie wszystkich rodzajów węzłów i ich zastosowań
• Tworzenie, uruchamianie i zapisywanie strumienia
• Funkcja pomoc w ramach Modeler
Zrozumienie danych
• Zbadanie rozkładów pól kategorycznych i ciągły.
• Wyjaśnienie najczęstszych sposobów rozwiązywania brakujących danych.
• Wyjaśnienie najczęstszych sposobów rozwiązywania danych odstających.
• Wyjaśnienie jak ustawić model aby sprawdzić jakość danych i wybrać ważne rekordy.
Zbieranie danych
• Wyjaśnij pojęć podstawowych pojęć.
• Odczyt danych z i eksport danych do różnych formatów plików
Data mining
• Podstawowe pojęcia używane w eksploracji danych.
• Budowanie i wdrażanie modelu.
• Sortowanie i filtrowanie węzłów.
Ustawianie jednostki analizy
• Usuwanie zduplikowanych rekordów.
• Zagregowanych danych.
• Utworzenie pola flag.
• Restrukturyzacja ciągłych pól.
Integracja danych
• Dodawanie rekordów z wielu zestawów danych do jednego zestawu danych.
• Dodawanie pola z wielu zestawów danych do jednego zestawu danych.
• Używanie próbek do celów testowych.
Poszukiwanie relacji
• Zbadanie relacji między dwoma zmiennymi.
Wprowadzenie do klasyfikacji
• Rozróżnienia modeli predykcyjnych i innych rodzajów modelowania.
• Rozróżnienia między różnymi rodzajami modeli predykcyjnych.
• CHAID w trybie interaktywnym.
• CHAID w trybie automatycznym.
Część praktyczna i metody szkolenia
- Warsztaty;
- Testy;
- Analiza fragmentów baz danych;
- Ćwiczenia indywidualne.

Szkolenie w promocyjnej cenie dla wszystkich uczestników forum Baza Trenerów.
Koszt szkolenia IBM SPSS Basic: 700 PLN netto / osoba. Pozostałe osoby obowiązują stawki ustalane przez IBM
Odpowiednik tego szkolenia dostępny pod poniższym linkiem http://www-304.ibm.com/jct03001c/services/learning/ite...

Incube Corporate Performance Consultants
tel: +48 (22) 360 40 70
mobile: +48 512 757 709
ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
e-mail: incube@incube.com.pl
http://incube.com.pl


Obrazek


IBM SPSS narzędzie należy do klasy Predictive Analytics. SPSS pozwala na podstawie nawet bardzo dużych ilości danych wyciągać wiarygodne wnioski na temat obecnych i przyszłych zdarzeń. Analizy tworzone są przy wykorzystaniu zaawansowanych metod statystycznych. To zintegrowane rozwiązanie do inteligentnej analizy danych stworzone z myślą o potrzebach zarówno małych jak i wielkich przedsiębiorstw.
IBM SPSS Modeler to środowisko eksploracji danych, które pomaga w szybkim i intuicyjnym (bez konieczności programowania) tworzeniu dokładnych modeli predykcyjnych. Korzystając z unikalnego interfejsu wizualnego oraz zaawansowanych narzędzi analitycznych, można wykrywać wzorce i trendy w danych. Możliwe jest modelowanie wyników i analiza czynników wpływających na te wyniki, a tym samym lepsze wykorzystanie pojawiających się szans i ograniczenie ryzyka. Prosty w obsłudze interfejs łatwa integracja i eksploracja danych do praktycznie każdego rodzaju plików baz danych: SQL, plików płaskich, XML, Cognos BI, SAS, Microsoft Excel, IBM SPSS, IBM Statistics.


Obrazek


Obrazek

Incube Corporate Performance Leaders
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Szkolenie trenerów - na których omawiamy oryginalne i nowatorskie metody prowadzenia warsztatów, prezentacji i szkoleń w oparciu o nowoczesne narzędzia pracy trenera biznesu np. w jaki sposób aktywizować uczestników do samodzielnej pracy, do pracy w grupach, jak radzić sobie z trudnym uczestnikiem i stresem.

Uczestnik na zakończenie zajęć otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia trenerskiego z wyszczególnioną ilością godzin i tematami zajęć.

Aby znaleźć się w najlepszym gronie trenerów, już teraz warto zdobywać doświadczenie.

Adresaci szkolenia: Osoby, którzy chcą rozpocząć rozwój zawodowy w kierunku trenera biznesu, kadra menedżerska, kierownicy oraz pracownicy prowadzący szkolenia lub instruktaże w zakładach pracy, osoby realizujące i przygotowujące projekty szkoleniowe, studenci i absolwenci zainteresowani zdobyciem nowych kwalifikacji, handlowcy, właściciele firm.

Po ukończeniu szkolenia trenerskiego, masz możliwość prowadzenia własnych szkoleń. Wszystko zależy od twojej kreatywności i zaangażowania.

Jeśli nie masz praktyki trenerskiej możesz ją zdobyć prowadząc wybrane zajęcia
z trenerami DEA.

Metody prowadzenia szkolenia: Mini-wykład dostarczający niezbędnej wiedzy, ćwiczenia indywidualne, dyskusje, case study.

Realizowane moduły szkoleniowe w ramach projektu (4 dni po 8 h )

1. Metodologia nauczania osób dorosłych w grupie, formy prowadzenia szkoleń

Rodzaje szkoleń i ich podział
Umiejętności niezbędne w pracy trenera, żelazne reguły
Różne sposoby odbierania informacji
Budowanie kompetencji i poziomy kompetencji
Metody pracy z grupą

2. Techniki prezentacji i komunikowania się z grupą, wystąpienia publiczne

Mowa ciała, wizerunek
Ćwiczenia na pracę z głosem
Metody uczenia osób dorosłych
Tworzenie prezentacji i jej rodzaje
Rodzaje komunikacji
Omówienie Cyklu Kolba
Role grupowe

3. Tworzenie modułu i struktury szkolenia

Tworzenie programu szkolenia
Zasady warunkujące efektywne szkolenie
Metoda Smart
Etapy projektowania szkolenia
Metody treningowe
Przygotowanie do egzaminu

4. Egzamin

Podczas egzaminu słuchacz zaprezentuje program szkoleniowy
z zastosowaniem poznanych podczas szkolenia technik

Trenerzy - przekażą słuchaczom informację zwrotną na temat wykonanej przez słuchacza próbki szkolenia oraz prezentacji multimedialnej

------------------------------

Czas trwania szkolenia: (4 dni po 8 h )

Terminy zjazdów :

6.04.2013r

13.04.2013r

20.04.2013r

27.04.2013r

------------------------------

Cena 1600 zł/netto

w cenie również:

przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

Trenerzy :



Damian Wilpert

Specjalista w dziedzinie technik sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku, praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej i reklamowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie
i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany.

Prowadzi szkolenia dla trenerów w projekcie ABC trenera wewnętrznego i zewnętrznego.

Współpracuje jako trener z uczelniami: WSH Humanitas i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach.

Liczne Certyfikaty, m.in.: Profesjonalny handlowiec, zarządzanie ludźmi, wystąpienia publiczne, autoprezentacja, zarządzanie sprzedażą i relacje
z klientami, negocjacje handlowe, praktyczne zagadnienia public relations i marketingu, pozycjonowanie optymalizacja.

Poprowadził szkolenia dla :

Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA, Sieć sklepów NIPPI, Eurex Sp. z o.o, MetLife Amplico, TIME WORK SERVICE, Ogólnopolska Szkoła Językowa - British School, JOBS.pl, szkolenia.com, ponad 300 szkoleń systemowych we współpracy z Eurobankiem, Meritum Bank, Invest Bankiem a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów.

Autor artykułów z zakresu : Wystąpień publicznych, komunikacji i PR.

"Nakręcaj się każdego dnia, jesteś jak zegar, który ma wyznaczony swój cel" - własny cytat



------------------------------------------------------------------------------------------

Mirosław Kot

Jest specjalistą z zakresu prawa pracy, negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Ukończył studia podyplomowe
z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz studia menedżerskie na kierunku zarządzanie kadrami i doradztwo zawodowe.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Specjalista public relations.

Pomysłodawca i trener wiodący szkoleń dla trenerów w projekcie ABC trenera wewnętrznego i zewnętrznego. Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami: WSH Humanitas i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach.

Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany. Od 11 lat jest również trenerem. Praktyczne doświadczenie zdobywał jako kierownik zespołów pracowniczych. Obecnie szkoli kadrę kierowniczą z zakresu praktycznego stosowania wszystkich systemów rozliczania czasu pracy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz posiada praktyczną umiejętność stosowania wszystkich technik negocjacyjnych.

Wykładowca studiów podyplomowych Uniwerystetu Ekomomicznego w Katowicach na kierunku – nowoczesna komunikacja w praktyce, a także w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu na kierunkach: Prawo pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, oraz prowadzi wykłady gościnne dla KSB MBA – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.


Współpracuje w zakresie szkoleń z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach Izbą Rzemieślniczą oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach, Brainstorm Sebastian Matyniak, WS FINANCE, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Pocztą Polską S.A., Konsalnet S.A, Medicare Sp. z o.o, Work Express Sp. z o.o., DP Clean Tech, Premier Manufacturing Support Services Poland Sp. z o.o. na terenie General Motors w Gliwicach, Bankiem Pocztowym S.A., Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami, Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.

Jego ogromna wiedza praktyczna połączona z wiedzą teoretyczną stanowi doskonałą mieszankę wiadomości, pomagającą uczestnikom szkolenia przebrnąć przez wszystkie trudne zagadnienia prezentowane podczas szkoleń. Jest osobą bardzo pogodną, empatyczną z dużymi zdolnościami interpersonalnymi, dlatego szybko nawiązuje kontakt z uczestnikami szkolenia i studentami. Uwielbia podróże po świecie. Najlepiej się uczy, gdy naucza innych.

------------------------------------------------------------------------------------------



W ostatnim czasie nasi trenerzy poprowadzili szkolenia i wykłady dla :

■ Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu,
■ Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, KSB,
■ Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach,
■ Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
■ JOBS.pl, szkolenia.com, hr | pl Human Resources Poland,
■ Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa,
■ Poczta Polskia S A,
■ Ws Finance,
■ Passerotti sp. z o.o,
■ Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach,
■ NSZZ Solidarność,
■ Provida sp. z o.o.
■ Sieć sklepów Nippi,
■ VOITH Industrial Services Sp. z o.o,
■ Eurex Sp. z o.o. Centrum Zaopatrzenia Fryzjerstwa,
■ SKOK im. Mikołaja Kopernika,
■ Soloplan Polska Sp. z o.o,
■ Przewodnik Dla Mieszkańców,
■ Sob-drew,
■ Sega Okna,
■ Novia Sp. z o.o,
■ Ogólnopolska Szkoła Językowa - British School,
■ MetLife Amplico,
■ KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA,
■ TIME WORK SERVICE,
■ Gastro - Hotel,
■ BPOSparrow Sp. z o.o,
■ Luni-Cars,
■ Soloplan Polska Sp. z o.o.
■ Eurodirect,
■ Clean Tech,
■ Biuro Podróży Conti,
■ Przewodnik Dla Mieszkańców,
■ Royal Capitals Sp. z o.o.
■ "Specjalna Strefa Szkoleń",
■ Retern - Agencja Public Relations,
■ Turbo-Tec Sp. z o.o.
■ Centrum tłumaczeń eLingua,
■ CES,
■ Medicar - Medycyna i Farmacja,
■ ARiMR - Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
■ Time Work Service,
■ Centrum tłumaczeń eLingua,
■ EMKA Polska Sp. z o.o.,
■ Stowarzyszenie Public Relations,
■ KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA,
■ Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. Jana Kilińskiego

a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów

-----------------------------------

Artykuły :


Obrazek



Obrazek




Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/news,45,7_sposobow_na_znako... - Artykuł wystąpienie publiczne
http://issuu.com/pspr/docs/pspr_magazyn_nr3 - Magazyn Public Relations w Polsce, nasz artykuł "Szkolenia w branży PR"

Damian Wilpert
http://deaszkolenia.plDamian Wilpert edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 12:38
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Artur Łoskot

Artur Łoskot Natural builder &
permaculture
designer

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

ZAPRASZAMY NA MARATON COACHINGU W BIAŁYMSTOKU!


Obrazek


SZKOLENIE INAUGURACYJNE:
14 marca – Istota mechanizmu zmiany w procesie coachingu.

PROWADZĄCA:
dr Beata Kozak – autorka i pomysłodawczyni projektu Maraton Coachingu I i II, doktor nauk humanistycznych, coach pracujący w modelu Polskiej Szkoły Coachingu, co-active i coaching prowokacyjny, psycholog, licencjonowany trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Członkini International Coach Federation, poziom kwalifikacji zgodny z wymaganiami certyfikacji ICF na poziomie Professional Certified Coach.

INWESTYCJA:
- cena pojedynczego szkolenia to TYLKO 100zł + 23% VAT (tj. 123zł)
- PROMOCJA! Płacąc z góry za 8 szkoleń, 9 szkolenie gratis!!!

INFORMACJE I ZAPISY:
Artur Łoskot
tel. 501 282 696
e-mail: artur@metrum.edu.pl
http://metrum.edu.pl

Ważne! Rezerwacja miejsca obowiązuje po kontakcie mailowym lub telefonicznym.
Liczba miejsc ograniczona!

Prowadzimy już zapisy na kolejne szkolenia:

Obrazek

Wybierz interesujący Cię temat lub wystartuj z nami w całym maratonie!

Dołącz do Nas na Facebooku:
http://www.facebook.com/metrum.warsztaty.doradztwo.psy...

ORGANIZATOR:
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne Gwarantujemy unikalne narzędzia przynoszące mistrzowskie rezultaty.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku. Mamy doświadczenie w sprzedaży, zarządzaliśmy i nadal zarządzamy działami sprzedaży, pionami handlowymi, odpowiadamy za wyniki w dużych i małych Firmach. Sprawdziliśmy co działa, a co zdecydowanie nie. Podzielimy się z Tobą wiedzą z zakresu consulitngu, coachingu oraz sprzedaży…

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

MECHATRONIKA_studia podyplomowe_dofinansowane w 80% !!!

Zostań Konstruktorem, inżynierem utrzymania ruchu, technologiem, inżynierem wsparcia technicznego!

Projekt „Mechatronika – studia podyplomowe dla profesjonalistów” jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach – projekty konkursowe.
Projekt skierowany dla pracowników dużych, średnich, małych i mikro przedsiębiorstw.
Studia podyplomowe dofinansowane są w 80 % ze środków Unii Europejskiej. Całkowity wkład uczestnika za całe studia to tylko 916 zł.
Szanowni Państwo,
Wyższa Szkoła Mechatroniki w Katowicach wraz z Firmą COMBIDATA Poland Sp. z o.o. Ma zaszczyt zaprosić Państwa do uczestnictwa w DOFINANSOWANYCH STUDIACH PODYPLOMOWYCH dla KOBIET na kierunku:

Kierunek:
Mechatronika* DLA KOBIET ( trwa rekrutacja do III edycji ) KATOWICE

Program Studiów znajduje się TU

W przypadku zainteresowania innymi terminami istnieje możliwość zmiany harmonogramu zjazdów.
*Mechatronikę można dziś określić jako dziedzinę inżynierii, która stanowi połączenie inżynierii mechanicznej, elektrycznej, komputerowej, automatyki i robotyki, służącą projektowaniu i wytwarzaniu nowoczesnych urządzeń.
Zajęcia wykładowe będą realizowane w grupach ok. 30 osobowych, a ćwiczenia i zajęcia laboratoryjne w grupach ok. 15 osobowych, w weekendy (11 zjazdów dwudniowych).
Zajęcia odbywać w formie tradycyjnej oraz w części przez Internet. ( e-learning).
Dla studentów z poza Katowic przewidziano jeden weekendowy wyjazd na zajęcia laboratoryjne wymagające wykorzystania specjalistycznego sprzętu dostępnego w siedzibie Wyższej Szkoły Mechatroniki w Katowicach (zapewniono finansowanie kosztów przejazdu i noclegu).

Zajęcia dydaktyczne na poszczególnych edycjach studiów obejmą 208 godzin dydaktycznych, w tym:

• 72 godziny wykładów,
• 104 godziny ćwiczeń i laboratoriów,
• 32 godziny e-learningu.
W realizację zajęć dydaktycznych będą zaangażowani praktycy, posiadający doświadczenie zawodowe zgromadzone poza uczelnią.

Uczestnicy projektu:
Projekt jest skierowany do osób zatrudnionych na umowę o pracę w przedsiębiorstwach prywatnych, posiadających wykształcenie wyższe ( lic. Mgr. Inż.), co najmniej podstawową znajomość obsługi komputera, które z własnej inicjatywy są zainteresowane podwyższeniem lub uzupełnieniem wiedzy i umiejętności w zakresie mechatroniki, które pracują na stanowiskach:

• Badawczo-technicznych;
• Inżynieryjno-technicznych;
• Informatycznych;
• Innych stanowiskach, jeżeli posiadają zainteresowania w zakresie zagadnień takich jak: elektrotechnika, elektronika, elektrotechnika, mechanika, automatyka, robotyka, optoelektryka, sensoryka, informatyka i systemy komputerowe.
Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne znajdują się na stronie http://mechatronika.eduportal.pl.
Obecnie Studia te są realizowane w Katowicach.

Ilość miejsc ograniczona. Osoby, które brały udział w Studiach Podyplomowych „Wiedza i umiejętności to największy kapitał” również może wziąć udział w obecnym projekcie – Mechatronika.
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt.Karolina K. edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 11:34
Joanna Niekraszewicz

Joanna Niekraszewicz coach i ewaluator
procesów zmiany i
rozwoju

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Już 27 kwietnia ruszają kolejne edycje naszych szkół Akademii TROP:
Szkoła Trenerów Biznesu,
Szkoła Coachów
Szkoła Mediatorów.


Obrazek

Jeśli rozpoczynasz lub kontynuujesz rozwój, w którymś z wymienionych kierunków i chcesz zbudować siebie-coacha, siebie-trenera lub siebie-mediatora na solidnych fundamentach samopoznania, rozważ naszą propozycję.

W Akademii TROP pokazujemy jak odkrywać samego siebie, jak rozpoznawać swoje mocne strony i zrozumieć swój sposób postrzegania świata, uczymy uważności i wrażliwości na siebie i innych, uczymy patrzeć czyimiś oczami uczymy słuchać i rozumieć.

A tak o nas mówią absolwenci:

"Szkoła trenerów biznesu w grupie TROP poza narzędziami trenerskimi i wiedzą praktyczną dała mi znacznie więcej: wewnętrzną transformację. Zaczęłam dostrzegać rzeczy, które wcześniej znałam, ale nie zawsze widziałam, szczególnie w komunikacji z drugą osobą i grupą. Różnorodność uczestników jeżeli chodzi o wiek, wykształcenie, doświadczenie zawodowe i ich widzenie świata znacznie poszerzyło moje postrzeganie, że można widzieć, myśleć, czuć, mówić inaczej...
Wspaniali trenerzy prowadzący zajęcia na czele z Dorotą i Jackiem, pełni charyzmy, zaangażowania, wiedzy, pomysłów, radości tworzyli razem z uczestnikami szkoły wspaniałe, bardzo bezpieczne warunki do nauki. Uzależniłam się od TROP-u :-)"


Zanim wystartujemy - już 27 kwietnia 2013 - zaproponujemy Ci spotkanie, abyśmy mogli się poznać i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Zgłoś chęć udziału w spotkaniu pod adresem: akademia@grupatrop.pl


Zapraszamy: tu znajdziesz dodatkowe informacje, m.in. ramowy program i harmonogram
Zapraszamy do kontaktu:
Marietta Banach akademia@grupatrop.pl, +48 22 615 28 91[/b]

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Pilnie poszukuje eksperta o...




Wyślij zaproszenie do