Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

5 skutecznych sposobów na nawiązywanie relacji

ZAPOWIEDŹ WIDEO

Dowiesz się i nauczysz:

-jakie są fundamenty nawiązywania długoletnich znajomości, tych prywatnych i zawodowych.

-jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę

-dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacje jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę się tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem

-Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. dostaniesz sposoby na ich opowiadanie

-ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy dowiesz się jak znajomi definiują woja wartość

-nauczysz się korzystać ze zniekształcenia: Docenianie relacji = docenianie rozmówcy

-w jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną

-będziesz się uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć abyś zabrał ze sobą wychodząc ze szkolenia wiedzę i strategie w różnych formach

Kiedy: 5 marca 19-20.30 +10min pytania
Gdzie: Szkoła Główna Handlowa budynek C aula I

Za ile: wydarzenie jest otwarte i darmowe. Event jest szczególny bo cała zebrana kwota przekazana zostanie na konto Fundacji MAM MARZENIE zajmującej się spełnianiem dziecięcych marzeń ( http://www.mammarzenie.org/) Sugerowana dobrowolna kwota 20 zł. Mówi się ze pierwsze 15 sekund decyduje o tym jak potoczy się relacja. Dlatego nie czekaj ani sekundy i zaplanuj czas abyśmy mogli się spotkać i wspomóc wspólnie idee bo razem możemy więcej niż ktokolwiek z osobna
Kto: Sebastian Szajner, certyfikowany coach i trener

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku. Mamy doświadczenie w sprzedaży, zarządzaliśmy i nadal zarządzamy działami sprzedaży, pionami handlowymi, odpowiadamy za wyniki w dużych i małych Firmach. Sprawdziliśmy co działa, a co zdecydowanie nie. Podzielimy się z Tobą wiedzą z zakresu consulitngu, coachingu oraz sprzedaży…

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

10 NAJLEPSZYCH STRATEGII SPRZEDAWCÓW


Obrazek


Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, czym się zajmuje na co-dzień. Całe
Twoje życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez Twojego świadomego udziału).

Coraz częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży przejmuje 90 procent zysku. Zastanawiasz się pewnie co robi te 10%!?
To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.
Wybraliśmy 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców które będziesz miał okazję uczyć się na klubie.

Oto one:
1. Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - naucz się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów (od tego zaczniemy szkolenie tak byś jeszcze więcej wyciągną z kolejnych części)

2. Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w procesie sprzedażowym. Nauczymy Cię jak znajdować atuty w słabych stronach i korzystać z nich w sprzedaży.

3. Świadomość sukcesu często pomijana przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę wierzą w produkt i chcą go sprzedawać.

4. Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Pokażemy Ci dwa podejścia
a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków
b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała

5. Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji, produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują. Po się każemy Ci jak to robić.

6. Identyfikowanie potrzeb - Nauczysz się za pomocą pytań identyfikować ukryte interesy klienta.Pozwoli Ci to precyzyjniej przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości.

7. Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówimy najczęstsze obiekcje klientów i nauczysz się skutecznie z nimi radzić.

8. Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między Tobą a potencjalnym klientem dzięki czemu lepiej poznasz strategie decyzyjne klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą Ci w finalizacji sprzedaży

Ujawniliśmy 8 kluczowych strategii, z racji tego, że nasze szkolenia są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne kolejne strategie sprzedażowe poznacie na szkoleniu

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Logistykę i zapisy znajdziesz na:

http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/10-najlepszych-...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


wkrótce więcej informacji!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Bądz produktywny!


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Bądź produktywny!- NOWOŚĆ
Mądre zarządzanie sobą w czasie dzięki Narzędziom Efektywności
Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/badz-produktywny-szkolenie-zarzadz...

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Firma SGP TRAINING & CONSULTING przy SGP Sp. z o.o. pilnie poszukuje Trenera w celu przeprowadzenia szkolenia z zakresu mobbingu oraz negatywnych zjawisk w miejscu pracy w województwie kujawsko-pomorskim. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mail: leszczynska@sgp.biz.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam,
Platforma szkoleniowo-doradcza SGP Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. w dniach 03-04 kwietnia w Wiśle organizuje szkolenie otwarte z tematyki "Formel Q - Specyficzne wymagania VW dla dostawców".
Osoby zainteresowane szkoleniem zapraszamy do kontaktu - leszczynska@sgp.biz.pl
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Pozostały ostatnie miejsca na szkolenie Nowoczesne systemy wynagradzania w praktyce
w promocyjnej cenie 750 PLN!

Zapraszamy w terminie 26-27 marzec 2013 r.
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z innowacyjnymi praktykami rynkowymi, rozwojem umiejętności planowania zasobów i potrzeb rekrutacyjnych, zdobędą praktyczną wiedzę z zarządzania procesem naboru i selekcji pracowników oraz poznają zasady efektywnej współpracy z firmami rekrutacyjnymi

Na szkoleniu odpowiemy na pytania:
• Jak skutecznie pozyskiwać kandydatów, gdy nasza firma ma specyficzne potrzeby rekrutacyjne?
• W jaki sposób docierać do kandydatów o nietypowym profilu?
• Kiedy w proces rekrutacji angażować agencje rekrutacyjne i w jaki sposób zarządzać współpracę z nimi?

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie: http://hhrr.pl/szkolenia

Wszelkich informacji udzielamy pod telefonem: +48 503 003 899 lub mailowo: Joanna.Nowosielska@HHRR.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy szkoleniowo- doradczej PM2PM SP. Z O.O. chciałbym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z obszaru ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI. Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych szkoleń zapraszam do kontaktu.

Cykl szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA®, poziom D (96h):
Efektywne zarządzanie projektem jest w dzisiejszych czasach jednym z najważniejszych elementów, decydującym o konkurencyjności przedsiębiorstwa. Wzrost zadowolenia klientów i maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów to tylko niektóre cechy wskazujące na fakt, iż podejście projektowe przynosi wymierne korzyści. Biorąc pod uwagę, iż kluczową rolę w projektach odgrywają ich kierownicy, niezwykle istotne jest, aby posiadana przez nich wiedza była na wysokim, międzynarodowym poziomie. Nasze szkolenie przekazuje umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania projektami. Przygotowanie do egzaminu na pierwszy (z czterech możliwych- D, C, B, A) poziom certyfikacji International Project Management Association, umożliwi ocenę wiedzy oraz zdobycie uznawanego na całym świecie certyfikatu. Wysokie międzynarodowe standardy systemu certyfikacji sprawiają, iż uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu przekłada się na skuteczność certyfikowanych Project Menedżerów. Zależy nam, aby wszystkie osoby biorące udział w szkoleniu uzyskały certyfikat IPMA, lecz ten element w dużym stopniu uzależniony jest od podejścia, umiejętności oraz determinacji uczestników.
Adresaci:
•Kierownicy i kandydaci na kierowników projektów
•Członkowie zespołów projektowych
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
•Posiadał wiedzę niezbędną do zdobycia pozytywnego wyniku na egzaminie certyfikującym
•Wiedział, jakich metod użyć, aby projekt został zrealizowany w najbardziej optymalnych warunkach, dając przy tym możliwie najlepsze efekty
•Potrafił zarządzać projektem zgodnie z międzynarodowymi standardami, co znacząco ułatwi realizację projektów wielonarodowych
•Znał zasady profesjonalnego planowania, realizowania, kontrolowania i zamykania projektu

Terminy:
Kraków: od 5 kwietnia 2013r. do 22 czerwca 2013r.
Warszawa: od 17 maja 2013r. do 27 lipca 2013r.
Kraków: od 8 lipca 2013r. do 13 sierpnia 2013r.
Kraków: od 13 września 2013r. do 30 listopada 2013r.
Wrocław: od 20 września 2013r. do 7 grudnia 2013r.

Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 ® poziom Foundation + egzamin:
Szkolenie ma zapewnić uczestnikom podstawową wiedzę metodyczną i rozumienie mechanizmów zarządczych zdefiniowanych przez PRINCE2.
W szczególności uczestnicy szkolenia powinni poznać i zrozumieć:
•Podstawowe definicje i terminy stosowane w zarządzaniu projektami zgodnie z metodyką PRINCE2
•Pryncypia, do których odwołuje się metodyka
•Tematy przewodnie PRINCE2,
•Procesy zarządcze, kroki i działania w zarządzaniu projektem
•Kontekst stosowania PRINCE2 w zarządzaniu projektami – skalowanie metodyki do potrzeb organizacji i złożoności projektu.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektów – zarówno kadry zarządzającej jak też specjalistów dziedzinowych. Mogą w nim uczestniczyć osoby o różnym doświadczeniu projektowym i wypełniające różne role w strukturach projektu lub osoby, które będą w przyszłości działały w projektach. Od uczestników nie jest wymagana wstępna wiedza na temat zarządzania przedsięwzięciami.
Szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.

Termin:
Kraków: 22- 24 kwietnia 2013r.

Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 ® Poziom Practitioner + egzamin:
Szkolenie ma zapewnić uczestnikom powtórzenie, uzupełnienie i usystematyzowanie wiedzy o metodyce PRINCE2 ®.
W szczególności uczestnicy szkolenia powinni:
•Uzupełnić wiedzę o Pryncypiach, Tematach i procesach metodyki PRINCE2 ®
•Nabyć umiejętność analizy i oceny zagadnień metodyki
•Zapoznać się przykładowymi egzaminami certyfikacyjnymi na poziomie Practitioner
Zajęcia mają praktyczny, interaktywny charakter, nakierowany na przygotowania uczestników do skutecznego zdania egzaminu certyfikacyjnego Practitioner.

Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są czynnie zaangażowane w zarządzanie projektami, znają metodykę PRINCE2 i chcą potwierdzić jej opanowanie na wyższym poziomie certyfikacji.
Od uczestników wymagane jest posiadanie certyfikatu PRINCE2 ® Foundation.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
•posiadał uporządkowaną i ugruntowaną wiedzę o metodyce PRINCE2 ®
•posiadał umiejętność oceny i rozpoznawania zagadnień metodycznych w scenariuszach
•miał lepsze zrozumienie zasad skalowania metodyki PRINCE2 ®
•miał możliwość uzyskania Certyfikatu PRINCE2 ® Practitioner
Szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.

Termin:
Kraków: 10- 11 czerwca 2013r.

Zarządzanie projektami w branży budowlanej:
Branża budowlana jest zaliczana do tych, które w sposób szczególny zorientowane są na zarządzanie metodyką projektową. Stąd też, w trakcie szkolenia przekazujemy sposoby oraz metody zwiększające skuteczność realizowanych projektów, poprzez możliwie najkorzystniejsze gospodarowanie dostępnymi zasobami ludzkimi oraz finansowymi, nie przekraczając przy tym wyznaczonych ram czasowych. Uczymy, jak sprawić, by postawione naprawdę wysoko cele stały się łatwiejsze do osiągnięcia.
Adresaci:
•Kadra kierownicza przedsiębiorstw z sektora budowlanego
•Kierownicy projektów inwestycyjnych
•Członkowie zespołów projektowych
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
•Wiedział, czym jest projekt inwestycyjny i na czym polega jego specyfika w branży budowlanej
•Potrafił unikać oraz zidentyfikować błędy popełnione w czasie realizacji projektu w branży budowlanej
•Rozumiał rolę oraz znaczenie analizy otoczenia i oczekiwań interesariuszy w definiowaniu zakresu projektu inwestycyjnego
•Posiadał umiejętność precyzyjnego definiowania głównych i cząstkowych celów projektu inwestycyjnego
•Umiał zorganizować i zrealizować projektów w różnych strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa o profilu budowlanym
•Rozumiał potrzebę oraz zasady budowy struktury podziału prac
•Wiedział, jak zastosować diagram sieciowy w zarządzaniu projektem inwestycyjnym
•Potrafił wykorzystać metodę ścieżki krytycznej i kamieni milowych w projekcie inwestycyjnym
•Umiał prawidłowo zbudować harmonogram realizacji projektu inwestycyjnego
•Precyzyjnie definiował zasoby osobowe, materiałowe, sprzętowe i finansowe konieczne do realizacji projektu inwestycyjnego
•Znał zasady budowania budżetu projektu inwestycyjnego
•Wiedział, jak monitorować przebieg realizacji projektu inwestycyjnego w branży budowlanej
•Posiadał niezbędną wiedzę do identyfikacji i zarządzania ryzykiem w projektach inwestycyjnych
•Rozumiał potrzebę i znał metody poszerzania wiedzy nt. zarządzania projektami
•Znał podstawowe uwarunkowania prawnego związane z procesem inwestycyjnym w branży budowlanej

Termin:
Kraków: 13- 14 kwietnia 2013r.

Serdecznie zapraszam,
Gabriel Szczepański
pm2pm sp. z o.o
http://www.pm2pm.pl
Tel. 12 423-05-15
Kom.: 503- 168- 058
biuro@pm2pm.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szanowni Państwo,

Platforma szkoleniowo-doradcza SGP Training & Consulting przy
SGP Sp. z o.o. w dniach 03-04 kwietnia w Wiśle organizuje szkolenie otwarte z tematyki "Formel Q - Specyficzne wymagania VW dla dostawców".

Osoby zainteresowane szkoleniem zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej
http://www.szkolenia-sgp.pl/.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!Ania Leszczyńska edytował(a) ten post dnia 19.03.13 o godzinie 10:01

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mirosław Poleszuk

Mirosław Poleszuk Od 17 lat aktywnie
sprzedaję w branży
finansowej,
prawnej...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witajcie,

W najbliższym czasie Grzegorz Celeban poprowadzi DARMOWĄ konferencję nt. budowy oraz rozwoju firmy.

Informacje o Grzegorzu:
http://www.facebook.com/grzegorz.celeban.7
http://12dzwigni.pl

Grzegorz zamierza przedstawić któryś z następujących tematów:

1. Jak ocenić czy dany projekt ma szansę powodzenia na rynku?
2. Jak przestać robić wszystko samemu w firmie i odzyskać 2 godziny czasu dziennie?
3. Jak przestać zatrudniać ludzi, którzy się kompletnie nie nadają?
4. Na jakich 7 różnych sposobów możesz natychmiastowo zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?
5. Jak przestać zajmować się nierentownymi produktami i usługami zanim firma zbankrutuje?
6. Jak sprawić by zadowoleni klienci byli dla Ciebie DARMOWĄ reklamą?
7. Jak na rynku pełnym konkurencji stworzyć coś, czego nie oferuje NIKT?

Ponieważ ten webinar ma dać Ci odpowiedzi na Twoje pytania, Grzegorz postanowił przygotować taki program, który będzie odpowiedzią na pytania, jak największej liczby osób.

W ten sposób Grzegorz może przygotować treść skrojoną na miarę, która od razu pozwoli uwolnić Ci sporo czasu, który dziś ucieka przez palce oraz dostrzec i podnieść pieniądze, które leżą tuż obok, a być może są niedostrzegane.

Wypełnij zatem proszę poniższą krótką ankietę aby pomóc nam spełnić Twoje oczekiwania i w prezencie otrzymać darmowy dostęp do tej konferencji!

http://tinyurl.com/ceamckd

Dodatkowo 3 najbardziej wartościowe ankiety otrzymają od nas w prezencie płytę DVD z zapisem z godzinnego wystąpienia Grzegorza na scenie u Michała Wawrzyniaka, zawierającego skondensowaną wiedzę ze szkolenia „Mind of Sales Artist”, którego premiera odbędzie się w maju 2013

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Mirek
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 19-22.09.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 18-20.10.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –15-17.11.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 13-15.12.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 17-19.01.2014
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Wszystkich zainteresowanych szkołami I i II stopnia w ramach Akademii TROP
zapraszamy na spotkanie pod hasłem:
„Profesjonalista w zgodzie ze sobą. Na TROPie zmiany”, które poprowadzi Dorota Szczepan Jakubowska

Uczestnicy spotkania będą mieli okazję:

· wziąć udział w inspirującej rozmowie o tym, czego warto uczyć się w dzisiejszym świecie

· poznać aktualną ofertę Akademii TROP

· skonsultować swoją ścieżkę kształcenia w ramach Akademii TROP

Spotkanie odbędzie się w środę 10 kwietnia w godzinach od 17:30 do 21:30 w Boutique Bed& Breakfast przy ul. Smolnej 14/6 w Warszawie

Wstęp bezpłatny.

Maksymalna liczba uczestników: 15.

Prosimy o przesłanie informacji o chęci uczestnictwa na adres: akademia@grupatrop.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc.

Następna dyskusja:

Pilnie poszukuje eksperta o...




Wyślij zaproszenie do