Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…

Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym zarządzaniu zespołem. To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Szczecin 17.01.2011r.
Hotel: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 17.01.2010r. 10:00

Ile to kosztuje…
Nigdy jeszcze nie byłeś na naszym szkoleniu? Twoja cena to: 199 PLN

Cena regularna dla tych co już wiedzą jak szkolimy: 695 PLN/osoba

Jak zgłosisz się przed 17 grudnia to zapłacisz mniej: 495 PLN/osoba

Co dostaniesz w cenie:

- 1 dzień/8-10h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Jak się zgłosić?
Wystarczy pobrać ze strony http://gntb.eu dział szkolenia otwarte FORMULARZ ZGŁOSZENIA, wypełnić i wysłać

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu

SZKOLENIE ORGANIZOWANE PRZEZ GRUPĘ NIEZALEŻNYCH TRENERÓW BIZNESU I BUSINESS TRAINERS

======================================================================
NASZE INNE SZKOLENIA OTWARTE

http://www.goldenline.pl/spotkanie/komunikacja-w-relac...
http://www.goldenline.pl/spotkanie/sprzedaz-doradcza
http://gntb.eu - dział szkolenia otwarte

======================================================================
UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!

[b] POWIEDZ NAM NA JAKIE SZKOLENIE BYŚ CHĘTNIE POSZEDŁ?
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

KURS DLA DERMOKONSULTANTEK
JUŻ OD 350 PLN Zdobądź nowy zawód
- Zostań Dermokonsultantką


Obrazek

NAJBLIŻSZY TERMIN KURSU
27 LISTOPADA 2010 - Warszawa

ORGANIZUJEMY KURS W PEŁNI PRZYGOTOWUJĄCY DO PRACY W APTEKACH /DROGERIACH/ PODCZAS EVENTÓW KOSMETYCZNYCH W CHARAKTERZE DERMOKONSULTANTKI

- JEŚLI CHESZ SPRÓBOWAĆ SWOICH SIŁ I PRACOWAĆ NA ZLECENIE NAJLEPSZYCH FIRM KOSMETYCZNYCH A NIE MASZ DOŚWIADCZENIA – NASZ KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE

NAJBLIŻSZY TERMIN KURSU - 27 LISTOPADA 2010 - Warszawa

- JEŚLI CHCESZ ZGŁĘBIĆ WIEDZĘ NA TEMAT NAJNOWSZYCH KOSMETYKÓW, ICH SKŁADU I WŁAŚCIWOŚCI / POZNAĆ METODY WYBORU KOSMETYKÓW ZALEŻNIE OD RODZAJÓW CERY / PROBLEMÓW SKÓRNYCH i NAUCZYĆ SIĘ W PROFESJONALNY SPOSÓB DORADZAĆ KLIENTKOM CO DO WYBORU NAJLEPSZYCH DLA NICH PREPARATÓW – TO SZKOLENIE JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE

- NIE MUSISZ KOŃCZYĆ STUDIÓW KOSMETOLOGICZNYCH BY PRACOWAĆ JAKO DERMOKONSULTANTKA

- PO NASZYM KURSIE MOŻESZ LICZYĆ ZARÓWNO NA ZATRUDNIENIE NA STAŁE JAK I PRACĘ DODATKOWĄ W BRANŻY KOSMETYCZNEJ

- W ZESZŁYM ROKU W POLSCE ODBYŁO SIĘ PONAD 30 000 AKCJI PROMOCYJNYCH Z UDZIAŁEM DERMOKONSULTANTEK (APTEKI / DROGERIE / TARGI KOSMETYCZNE / INNE EVENTY). NA RYNKU BRAKUJE DERMOKONSULTANTEK.

- ZAJECIA PROWADZĄ EKSPERTKI W DZIEDZINE KOSMETOLOGII i TECHNIK SPRZEDAŻY / REGULARNIE ORGANIZUJĄCE DERMOKONSULTACJE DLA SZEROKIEGO PORTFOLIO FIRM KOSMETYCZNYCH ZARÓWNO KARJOWYCH JAK I ZAGARNICZNYCH

- DOGODNE TERMINY ZGŁOSZEŃ (JESTEŚMY ELASTYCZNI) ZAJĘCIA USTALAMY ZGODNIE Z PREFERENCJAMI UCZESTNIKÓW – PRZEPROWADZAMY KURSY ZARÓWNO W TYGODNIU JAK I W WEEKENDY (Po skompletowaniu grupy)

Z Nami:
- Nauczysz się analizować strukturę skóry i poznasz techniki diagnostyczne
- Nauczysz się jak obsługiwać klienta w trakcie dermokonsultacji
- Nauczysz się technik sprzedaży dermokosmetyków
- Nauczysz się jak doradzać w walce z chorobami skóry / trądzikiem / skłonnościami alergicznymi
- Nauczysz się dopasowywać kosmetyki dla określonego rodzaju skóry
- Nauczysz się rozpoznawać składniki poszczególnych produktów – dowiesz się czego unikać a co polecać
- Poznasz szeroką gamę najnowszych osiągnięć kosmetologii w walce z problemami dermatologicznymi
- Dowiesz się jak właściwie dbać w własną cerę

- GWARANTUJEMY NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ SZKOLENIA (grupy liczą maksymalnie 14-18 uczestniczek)

- To wszystko już od 350 PLN !!!

NAJBLIŻSZY TERMIN KURSU - 27 LISTOPADA 2010 - Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
do pobrania:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/formularz_de...

Agenda szkolenia: (godz. 9:00-17:00)
- - - Profesjonalne dermokonsultacje - - -(wykład+scenki rodzajowe)
• Badania potrzeb klientów ośrodków sprzedających produkty kosmetyczne
• Przeglądowa charakterystyka produktów kosmetycznych dostępnych w danym ośrodku sprzedaży/ danej marce
• Analiza skóry
• Dermokonsultant – charakterystyka pracy
- - - Skuteczna sprzedaż - - -
• Jak zrobić dobre wrażenie na potencjalnym kliencie?
• Zdobywanie sympatii klienta
• Zachęcanie do zakupu
• Zachowanie skutecznego sprzedawcy
• Rozmowa z potencjalnym klientem
• Introdukcja
• Badanie potrzeb
• Przykłady zadawanych pytań
• Prezentacja produktów
• Stosowanie parafrazy, reguł kontrastu, prezentacja korzyści
• Argumentacja sprzedażowa
• Zamknięcie rozmowy – sprzedażą produktu
• Przykładowe odpowiedzi na trudne pytania
• Klient trudny, klient wulgarny – jak sobie poradzić
- - - Warsztaty praktyczne - - -
• Konwersacje z klientem: badanie potrzeb i problemów, prezentacja produktu
• Ćwiczenie argumentacja w sprzedaży wyrobów kosmetycznych i dermokosmetyków
• Ćwiczenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań

Prowadzący: Marta Skorek (Wieloletnie doświdczenie w prowadzenieu dermokonsultacji, trenerka Master Beauty z zakresu obsługi klienta w branży kosmetycznej / aptece. Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego (chemia / kosmetologia). Wykładowca na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Trenerka Dermokonsultantek (Pharm Express).

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

Mamy przyjemność zaprosić na szkolenie w Krakowie:

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW

ZOSTAŁY OSTATNIE WOLNE MIEJSCA. ZAPRASZAMY!

Autorskie materiały szkoleniowe w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
-Prowadzą i organizują szkolenia
-Tworzą autorskie materiały edukacyjne
-Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
-Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:
edycja weekendowa 20 listopada

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://imaestra.pl/news.php?news=5&module=news&name=ne...

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne

Warsztaty komputerowe
Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na szkolenie Trener Jako Konsultant w Biznesie, czyli cały dzień merytorycznej pacy w obszarze badania potrzeb szkoleniowych i analizy efektywności szkoleń. Jednym słowem całej biznesowej otoczki pracy trenera.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
24 listopada w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
25 listopada w godzinach 10:00 - 17:00

Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)

Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl, a następnie wypełniając krótki formularz.

Więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek
Angelika Pasek-Gilarska

Angelika Pasek-Gilarska Prawnik,
Stowarzyszenie Monar

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Szkolenie Jak założyć fundację lub stowarzyszenie – krok po kroku

Adresaci oraz cel szkolenia:
Szkolenie przeznaczone dla osób planujących rozpoczęcie działalności w III sektorze. W sposób przystępny przybliża problematykę prawnych aspektów działalności podmiotów ekonomii społecznej. Prowadząca w szczególny sposób kładzie nacisk na praktyczną stronę tworzenia zarówno Fundacji, jak i Stowarzyszenia. Dlatego, szkolenie w dużej części ma formę warsztatową.

Miejsce i termin szkolenia:
11-12 grudnia 2010 r. Łódź 90-139 Łódź, ul. Narutowicza 86, LLOYD WOODLEY ENGLISH LANGUAGE CENTRE
18-19 grudnia 2010 r., Warszawa

Program szkolenia:
Dzień I
• Podstawy prawne funkcjonowania fundacji i stowarzyszenia
• Tworzenie statutu (elementy konieczne, praktyczne rady, pułapki)
• Tworzenie innych niezbędnych dokumentów (uchwały, listy, protokoły)
• Organy fundacji i stowarzyszenia
• Czynności notarialne
• Formularze i dokumenty niezbędne do uzyskania wpisu w KRS,NIP, REGON
• Pytania uczestników

Dzień II
• Od czego zacząć działalność - praktyczne porady
• Działalność gospodarcza w organizacjach pozarządowych (podstawy prawne, zasady, praktyczne wskazówki)
• Pożytek publiczny (podstawy prawne, zasady)
• Elementy prawa pracy w ngo (umowy, zasady, niebezpieczeństwa)
• Pytania uczestników

Informacja o prowadzącym:
Angelika Pasek-Gilarska - Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (rocznik 1997) oraz Studium Podyplomowego – Zarządzenie organizacjami pozarządowymi w Collegium Civitas. Od wielu lat związana wieloma stołecznymi fundacjami i stowarzyszeniami, dla których prowadzi obsługę prawną. Specjalizuje się w prawie ngo oraz prawie pracy. Doświadczony trener.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
380 zł./osoba – 2 dni szkolenia

W ramach powyższej kwoty zapewniamy:
Trenera, materiały szkoleniowe, zaświadczenie udziału w szkoleniu lunch i przerwy kawowe w czasie dwóch dni szkoleniowych.

Istnieje również możliwość rezerwacji noclegu.

W razie pytań proszę o kontakt z Panią Pauliną Ulanowską pod numerami telefonów /22/ 621 06 99, 797 408 578 oraz adresem e-mail: szkolenia@prosemper.pl

Zapraszamy do współpracy.

Z wyrazami szacunku,
Angelika Pasek-Gilarska
Wiceprezes ZarząduAngelika Pasek-Gilarska edytował(a) ten post dnia 16.11.10 o godzinie 16:13
Angelika Pasek-Gilarska

Angelika Pasek-Gilarska Prawnik,
Stowarzyszenie Monar

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

„Prowadzenie działalności gospodarczej w organizacjach pozarządowych”

Miejsce i termin szkolenia:
14 grudnia 2010 r. , Warszawa

Program szkolenia:
• Podstawy prawne
• Niezbędne definicje
• Działalność gospodarcza/działalność odpłatna/nieodpłatna pożytku publicznego
• Wymagane dokumenty
• Rejestracja w KRS, US i GUS – wymagane dokumenty oraz wypełnienie formularzy
• Zalety i zagrożenia podjęcia działalności gospodarczej
• Przepisy szczególne (GIFT, GIODO itp.)

Informacja o prowadzącym:
Angelika Pasek-Gilarska - Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (rocznik 1997) oraz Studium Podyplomowego – Zarządzenie organizacjami pozarządowymi w Collegium Civitas. Od wielu lat związana wieloma stołecznymi fundacjami i stowarzyszeniami, dla których prowadzi obsługę prawną. Specjalizuje się w prawie ngo oraz prawie pracy. Doświadczony trener.
Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
190 zł./osoba

W ramach powyższej kwoty zapewniamy:
Trenera, materiały szkoleniowe, zaświadczenie udziału w szkoleniu lunch i przerwy kawowe w czasie dwóch dni szkoleniowych.

Istnieje również możliwość rezerwacji noclegu.

W razie pytań proszę o kontakt z Panią Pauliną Ulanowską pod numerami telefonów /22/ 621 06 99, 797 408 578 oraz adresem e-mail: szkolenia@prosemper.pl

Zapraszamy do współpracy.

Z wyrazami szacunku,
Angelika Pasek-Gilarska
Wiceprezes ZarząduAngelika Pasek-Gilarska edytował(a) ten post dnia 16.11.10 o godzinie 16:14
Angelika Pasek-Gilarska

Angelika Pasek-Gilarska Prawnik,
Stowarzyszenie Monar

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

„Podstawy prawa pracy w organizacjach pozarządowych – szkolenie z uwzględnieniem specyfiki zatrudnienia w ngo”

Miejsce i termin szkolenia:
13 grudnia 2010r., Warszawa

Program szkolenia:
• Podstawy prawne
• Stosunek pracy- elementy, nawiązanie
• Rodzaje umów o pracę
• Rozwiązanie stosunku pracy- za wypowiedzeniem lub bez wypowiedzenia
• Dokumentacja pracownicza
• Urlopy pracownicze- wypoczynkowe, związane z rodzicielstwem oraz szkoleniowe
• Przepisy szczególne

Informacja o prowadzącym:
Angelika Pasek-Gilarska - Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (rocznik 1997) oraz Studium Podyplomowego – Zarządzenie organizacjami pozarządowymi w Collegium Civitas. Od wielu lat związana wieloma stołecznymi fundacjami i stowarzyszeniami, dla których prowadzi obsługę prawną. Specjalizuje się w prawie ngo oraz prawie pracy. Doświadczony trener.
Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
190 zł./osoba

W ramach powyższej kwoty zapewniamy:
Trenera, materiały szkoleniowe, zaświadczenie udziału w szkoleniu lunch i przerwy kawowe w czasie dwóch dni szkoleniowych.

Istnieje również możliwość rezerwacji noclegu.

W razie pytań proszę o kontakt z Panią Pauliną Ulanowską pod numerami telefonów /22/ 621 06 99, 797 408 578 oraz adresem e-mail: szkolenia@prosemper.pl
Zapraszamy do współpracy.

Angelika Pasek-Gilarska
Wiceprezes Zarządu
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Firma szkoleniowa NERAIDA - szkolenia z pasją serdecznie zaprasza wszystkich aktywnie działających trenerów do poszerzania swoich kompetencji w ramach szkolenia

Metody badań społecznych w praktyce trenerskiej

Realizując własny cykl szkoleniowy trener, czy zdaje sobie z tego sprawę czy nie, korzysta z badań społecznych. Czasami tylko z ich wyników, przygotowując zestawienia procentowe. Zdarza się jednak, że sam przygotowuje narzędzia badawcze (np. ankiety) oraz podejmuje próbę analizy i wnioskowania.
Poznanie podstawowych zasad przygotowania narzędzi i analizy otrzymanych wyników pozwala wyciągać wiarygodne wnioski, a w efekcie podnosić jakość własnej pracy. Cena braku podstawowej świadomości w tym zakresie jest wysoka - zła identyfikacja celu, obniżenie jakości szkolenia, czy ostatecznie podważenie kompetencji trenera wśród uczestników. Zapraszamy zatem wszystkich korzystających w swojej pracy z metod badań społecznych, do poszerzenia swoich kompetencji w tym zakresie.

Termin: 24 listopada

Prowadzący: Joanna Gajda

Inwestycja: 200 zł (atrakcyjny system zniżek dostępny na naszej stronie)

Zapisy do 20 listopada mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535354505).

Pełen program merytoryczny oraz więcej informacji o szkoleniu znajduje się na naszej stronie internetowej.

ZAPRASZAMY!
Kanya Krongboon

Kanya Krongboon www.massagethai.info
kurs masaz tajski,
indonezyjski, ste...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Kursy masaży orientalnych
Serdecznie zapraszamy na kolejne, cykliczne warsztaty masaży z Azji południowo-wschodniej:

Wroclaw
- 20-21.11 tajski stemplami ziolowymi 400zl
- 25-28.11 masaz indonezyjski 800zl

Koszalin
- 15-17.04.2011 tajski 800zl
- 7-8.05 tajski masaz stop 400zl

Kampinos k Warszawy:
- 19-21.4.2011 masaz indonezyjski 800zl
- 22-25.04 masaz tajski 900zl (Wielkanoc)
- 26-27.04 tajski stemplami ziolowymi 500zl
- 28-29.04 tajski masaz stop 500zl
- 30.4-3.5 tajski zaawansowany 800zl (Majowka)

Wkrotce dojda terminy na 2011 w Kielcach, Nowym Targu, Wroclawiu i moze Poznaniu.

Kurs masażu tajskiego, tajskiego zaawansowanego, indonezyjskiego, stemplami i stop w Kampinosie - 50% zniżki dla drugiej i każdej kolejnej osoby.

Dla 3 osob przychodzacych razem na wszystkie 5 kursow w Kampinosie 19.4-3.5 (104 h zegarowe nauki) jest znizka 35%, tj 2275/osoba - do uzyskania certyfikatu z kazdego z kursow potrzebna obecnosc 75%.

http://massagethai.info

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam na drugie spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE. Tym razem nasze spotkanie będzie dotyczyło celi.

Miejsce: Warszawa
Termin: 17.12.2010
Czas: 19:00 - 21:00 ( 2h )
Cena: 45.00 PLN / osoby

Szczegóły: TUTAJ
Dołącz do nas na GL klikając TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

A GDYBY TAK W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM KORZYŚCI DLA CIEBIE SIĘ SKUMULOWAŁY?

Obrazek

Tylko do 31 grudnia 2010, jeżeli …

… zgłosisz swój udział, to otrzymasz 2000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz jedną osobę, to otrzymacie po 3000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz dwie osoby, to otrzymacie po 4000 PLN rabatu.



Dodatkowo otrzymujesz

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …

gwarancję ceny z 2010 - unikniesz podwyżek cen jakie będą miały miejsce po 1 stycznia 2011.



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Po wielu latach spędzonych w korporacjach i mniejszych firmach, w których zajmowałam się komunikacją wewnętrzną i Public Relations, od września 2009 roku prowadzę projekty doradcze, szkolenia (otwarte i zamknięte) oraz mentoring z zakresu komunikacji w organizacji właśnie. Zapraszam do współpracy przedsiębiorstwa oraz firmy szkoleniowe z całej Polski.

Przykładowe
obszary tematyczne moich działań:
- strategia komunikacji wewnętrznej
- komunikacja wewnętrzna w procesie zmian
- budowanie kultury organizacyjnej
- biuletyn wewnętrzny od A do Z
- nowe narzędzia w komunikacji wewnętrznej i PR
- autopromocja i promocja własnej działalności

Kontakt:
mail: karolina@dulnik.com.pl
kom.: 696.678.861

Jednocześnie zapraszam na kolejną edycję warsztatów, które mam przyjemność prowadzić wspólnie z firmą WIK Consulting:

25 - 26 listopada Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji

Warsztat kierowany jest do:
- kadry kierowniczej
- kierowników i specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej
- kierowników i specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi
- kierowników i specjalistów ds. zarządzania wiedzą
- kierowników projektów

Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w przygotowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii komunikacji wewnętrznej aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów w komunikacji wewnętrznej
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej
- jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Warsztaty odbywają się w kameralnej atmosferze, co daje ich uczestnikom konkretną wiedzę, jak efektywnie zarządzać komunikacją wewnętrzną w swojej firmie.

Zapraszam!
Tomasz Szmyt

Tomasz Szmyt Key Account Manager
FMCG / Trener
Biznesu

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam Serdecznie i niniejszym zapraszam wszystkich zainteresowanych
do współpracy ze mną w zakresie szkoleń o tematyce :

sprzedażowej,
kierowania,
motywowania,
negocjacji oraz
zarządzania kluczowym klientem.

Ponadto zapraszam również do współpracy w zakresie
rekrutacji i selekcji
pracowników działów handlowych oraz managerów.

specjalizacja FMCG oraz B2B

więcej szczegółów oraz przykładowe programy szkoleń na :
http://www.tsbc.com.pl
kontakt
tel. 796 052 370
lub biuro@tsbc.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Przypominam, że 17 grudnia spotykamy się na drugim spotkaniu z cyklu MOWY MOTYWACYJNE. Tym razem rzecz będzie dotyczyła celów.

Więcej informacji znajdziesz:http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/13

Serdecznie zapraszam,
BM

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

ZŁAP WIATR W ŻAGLE PRZED ŚWIĘTAMI!!!

Zapraszamy na rewelacyjny warsztat rozwoju osobistego dla Pań "Z klasą na obcasach!" Pod tym mylnym nieco:) tytułem oferujemy prawdziwą mekkę pozytywnej energii i motywacji, a nie (jak niektórzy myślą) kurs chodzenia na szpilkach:D

Będziemy pracować nad tym jak czuć się ze sobą dobrze,
jak odnaleźć i wykorzystywać własny potencjał oraz jak przekształcać
marzenia w cele i świadomie kreować przyszłość.
...
Zajęcia poprowadzi fantastyczna trenerka, znana lektorka i aktorka dubbingowa, Wisława Świątek (m.in. Mandy z "Odlotowych Agentek"), na co dzień szef radiowego studia produkcyjnego w sieci EuroZET.

Podczas dwudniowego warsztatu nauczysz się:
- jak odkryć własny potencjał i czuć się atrakcyjną wśród innych atrakcyjnych kobiet
- jak pokazać swoje wewnętrzne zalety
- jak efektywnie tworzyć własny wizerunek bez pomocy szminki i tuszu
- jak kochać siebie i cieszyć się sobą
- co mówi nam mowa ciała i jak jej używać
- jak umiejętnie wykorzystywać głos, aby nim zaczarować
- jak mówić do mężczyzny, by Cię rozumiał
(czyli podstawy komunikacji Wenusjanki z przybyszem z Marsa ;)
- jak planować przyszłość, by realizować marzenia

Inwestycja 280 zł za dwudniowy warsztat wraz z obiadkiem!!!
Termin: 11-12 grudnia 2010 (sobota - niedziela)
Godziny: 10.00 - 16.00
Miejsce: Tarnowskie Góry, ul. Oświęcimska 2
Zgłoszenia proszę wysyłać na biuro@rozwojowi.pl (liczba miejsc ograniczona)
lub dzwonić:)
600-611-275
501-727-497

Qi Centrum Rozwoju Osobistego i Biznesu
Marzenia zmieniamy w cele. Cele realizujemy. http://rozwojowi.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


E-MARKETING – BUDOWANIE WIZERUNKU W SIECI
9-10 grudnia 2010 r., godz.: 8:00-16:00, Warszawa



Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!

Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.

PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
• jak budować reputację własnej marki w sieci
• jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
• z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
• jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy


PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:

Dzień 1 - „Ja w Internecie”

Cel: Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?


Popołudnie: Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie (na każde 8 – 10 uczestników jeden trener wspierający)

Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)


Dzień 2 „Firma w Internecie”

Cel: Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji z grafikami i programistami.

Przedpołudnie: Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników

Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?

Popołudnie: Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład

Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A


Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.


TRENER:
Sandra Bichl

Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.


KOSZT:

Standardowy koszt uczestnictwa w szkoleniu : 1960 zł brutto

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”
–981 PLN – szkolenie dwudniowe

(980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dzień szkoleniowy )

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Krzysztof Czupryński

Krzysztof Czupryński Wdrażanie ISO 9001,
ISO 13485, innych
systemów.
Szkolenia...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Witam wszystkich
Chcę zaoferować się w roli trenera Lean Manufacturing. Poniżej standardowy program szkoleń.
WDRAŻANIE LEAN MANUFACTURING – podstawowe zasady i narzędzia
(rozpoznawanie marnotrawstwa w swojej firmie; standaryzacja; wizualizacja; akcja 5S; audytowanie; budowanie kultury ciągłego doskonalenia w firmie; zarządzanie przez cele; systemowe podejście do rozwiązywania problemów; podstawowe narzędzia)
TOTAL QUALITY MANAGEMENT
(podstawowe definicje i pojęcia TQM; zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie
i motywowanie pracowników; identyfikowanie i analizowanie kosztów jakości; wdrażanie systemu samokontroli; '7 Narzędzi Jakości'; systemowe podejście do rozwiązywania problemów jakościowych (QC Story); audytowanie wdrożenia TQM w poszczególnych obszarach)
TOTAL PRODUCTIVE MAINTENANCE
(podstawowe definicje i cele TPM; identyfikowanie i minimalizowanie '6 Wielkich Strat'; akcja 5S dedykowana do TPM; obsługa autonomiczna maszyn; obsługa zapobiegawcza maszyn; podstawowe wskaźniki (np. OEE); narzędzia TPM)
TOTAL FLOW MANAGEMENT
(identyfikowanie i minimalizowanie strat w produkcji; zasady organizacji stanowisk pracy i linii produkcyjnych; metody pomiaru i analizy procesów; mierzenie czasów i określanie wydajności; zasady balansowania linii produkcyjnych; sytem Just-in-Time - push/pull, czas taktu, supermarkety, kanban, mizusumashi, poziomowanie produkcji; podstawy Teorii Ograniczeń; straty w transporcie i dystrybucji; zasady współpracy z dostawcami)
SMED
(korzyści dla zakładu z wdrożenia SMED; klasyczna metoda szybkich przezbrojeń Shingeo Shingo; techniki stosowane do skracania czasów przezbrojeń; typowe rozwiązania techniczne stosowane w metodzie SMED)
Pozdrawiam i polecam się
Krzysztof Czupryński
tel. 607 646 093

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

Ze względu na duże zainteresowanie naszym szkoleniem z zakresu Prawa Autorskiego dla Trenerów ogłaszamy kolejny termin jego realizacji i serdecznie Państwa zapraszamy:

„Człowiek musi mieć coś własnego”
William Wharton

Szkolenie w Krakowie:
PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW

Autorskie materiały szkoleniowe w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
* Prowadzą i organizują szkolenia, kursy, seminaria, konferencje
* Tworzą autorskie materiały edukacyjne
* Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
* Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:

Edycja weekendowa: 18 grudnia 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie www.iMaestra.pl

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA

Następna dyskusja:

Pilnie poszukuje eksperta o...




Wyślij zaproszenie do