konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam do współpracy firmy szkoleniowe.

Posiadam ponad 7 letnie, doświadczenie zawodowe, jako manager - w zarządzaniu rozwojem kompetencyjnym zespołów handlowych. Jestem praktykiem, który prowadząc szkolenia o warsztatowym charakterze dba przede wszystkim o efektywność zajęć.

Specjalizuję się w takich obszarach tematycznych jak:
- aktywizacja i rozwój sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- komunikacja w zespole oraz komunikacja z rynkiem, klientami
- zarządzanie trudną sytuacją
- skuteczne negocjacje w kontekście b2b & b2c

Każdy realizowany projekt traktuję indywidualnie - szczegóły współpracy do ustalenia na priv.

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Już 17 grudnia w Warszawie odbędzie się drugie, 2 godzinne ( 19:00 - 21:00 ), spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE.

Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…

Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym zarządzaniu zespołem. To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Szczecin 17.01.2011r.
Miejsce/Adres: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 17.01.2010r. 10:00

Ile to kosztuje…
Nigdy jeszcze nie byłeś na naszym szkoleniu? Twoja cena to: 199 PLN

Cena regularna dla tych co już wiedzą jak szkolimy: 695 PLN/osoba

Jak zgłosisz się przed 17 grudnia to zapłacisz mniej: 495 PLN/osoba

Co dostaniesz w cenie:

- 1 dzień/8-10h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Jak się zgłosić?
Wystarczy pobrać ze strony http://gntb.eu dział szkolenia otwarte FORMULARZ ZGŁOSZENIA, wypełnić i wysłać

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu

SZKOLENIE ORGANIZOWANE PRZEZ GRUPĘ NIEZALEŻNYCH TRENERÓW BIZNESU I BUSINESS TRAINERS

======================================================================
NASZE INNE SZKOLENIA OTWARTE

PROSPECTING AKTYWNE METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW - http://GNTB.EU DZIAŁ NASZA OFERTA

======================================================================
UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!

POWIEDZ NAM NA JAKIE SZKOLENIE BYŚ CHĘTNIE POSZEDŁ?

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek

„Pamiętaj, że duży druk daje, a mały zabiera”.
Roman Ogrodniczek

Serdecznie zapraszamy na szkolenie w Krakowie:

„BEZPIECZNE” RYZYKO BIZNESOWE
Minimalizacja ryzyka gospodarczego
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej


Prowadzenie biznesu jest nierozerwalnie związane z ponoszeniem ryzyka. Jego wyeliminowanie nie jest możliwe. Jego minimalizacja jest natomiast nie tylko realna, ale także pożądana. Można ją osiągnąć dzięki zabiegom zaprezentowanym na niniejszym szkoleniu.

Szkolenie rekomendujemy:

Wszystkim osobom, które:
* Są właścicielami firm
* Prowadzą własne przedsiębiorstwo
* Planują założenie działalności gospodarczej
* Na co dzień zajmują się tworzeniem umów cywilnoprawnych
* Czują potrzebę zabezpieczenia swoich działań
* Wyznają zasadę ograniczonego zaufania
* Padły ofiarą nieuczciwych kontrahentów

Termin:

Edycja tygodniowa: 20 grudnia 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/index.php

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

OSTATNI DZWONEK NA ZAPISY bez VAT. 



Obrazek


Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne


Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 11,12 grudnia w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym uczyli się wfektywnie.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!
Edyta Gabryś

Edyta Gabryś International
Marketing Manager -
edyta@wyzwanie28dni.
pl

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

12 grudnia - w niedzielę - odbędzie się ostatni w tym roku Klub Rozwoju MentalWay.

Klub Rozwoju MentalWay to spotkania szkoleniowe w cenie dobrej książki lub sztuki teatralnej lecz dostaniesz tu szaleństwo, humor, energię oraz ogromną wiedzę!

To Skandalicznie Tani i Efektywny Rozwój Biznesowy i Osobisty!

Wiemy, że nie każdy kto chce się rozwijać może sobie pozwolić na szkolenie nawet to najtańsze za kilkaset złotych. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdą firmę stać na to, aby wykupić nasze usługi na jeden dzień za kilka do kilkunastu tysięcy złotych.

Dlatego też mamy nadzieje, że ucieszy Cię fakt tego, że te jednodniowe spotkania szkoleniowo-motywacyjne, podczas których możesz wziąć udział w pełnoprawnym i wysokojakościowym szkoleniu, kosztują Cię zaledwie: 50 PLN!

Dodatkowo, wszyscy wezmą udział w szalonym show, szkoleniu, wielu pełnych humoru ćwiczeniach oraz ... świątecznej loterii, na której Michał zdecydował, że rozda PEŁNE OPŁACONE wejściówki na KAŻDE z naszych szkoleń!

Wartość prezentów w Świątecznej Loterii
to ponad 70.000 PLN oraz dosłownie cały rok szkoleń!

Będziesz mieć szansę wylosować między innymi
OPŁACONE w PEŁNI bilety na szkolenia:

Sekrety Poukładania Twojego Życia - wartość 147 PLN
Hipnotyczne Strategie Twojego Sukcesu - wartość 197 PLN
Wprowadzenie do NLP - wartość 890 PLN
Praktyk NLP - wartość 3970 PLN
Mistrz NLP - wartość 4970 PLN
Milioner Jak Ty - wartość 997 PLN
Wprowadzenie do MJT - wartość 97 PLN
Facet Prawie Idealny - wartość 997 PLN
Wprowadzenie do FPI - wartość 97 PLN
Kobieta To Ty - wartość 997 PLN
Wprowadzenie do KTT - wartość 97 PLN
Idealne Związki - wartość 1994 PLN
Geniusz Neuro Marketingu - wartość 6500 PLN
Wprowadzenie do GNM - wartość 997 PLN
Akademia Ekspertów - wartość 6500 PLN
Wprowadzenie do AE - wartość 997 PLN
Mentalny Samuraj - wartość 6500 PLN
Coaching Emailowy - wartość 400 PLN
Coaching Telefoniczny - wartość 800 PLN
Coaching Personalny - wartość 3000 PLN

Szkolenie poprowadzi: Michał Wawrzyniak

Zarejestruj się tutaj: http://www.mentalway.pl/wydarzenia/?event_id=2

Więcej na stronach:
http://www.klubrozwojumentalway.pl/

Pozdrawiam
Edyta Gabryś
Anna M.

Anna M. Psycholog

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

DOWIEDZ SIĘ CZY TWOJA REKLAMA JEST SKUTECZNA

Szanowni Państwo,

Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji, która oferuje szkolenia i doradztwo na najwyższym poziomie ma zaszczyt zaprosić na szkolenie Metody pomiaru efektywności działań reklamowych

Data szkolenia 13-14 grudnia
Cena katalogowa za dwudniowe szkolenie to 1490zł
Miejsce szkolenia: Warszawa

!!UWAGA RABAT!!- specjalnie dla Państwa cena szkolenia to jedyne 1000zł!

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie znajdziecie Państwo szczegółowe informacje na temat szkoleń przez nas organizowanych http://www.pracowniakompetencji.pl
Zapraszamy także do kontaktu mailowego biuro3@pracowniakompetencji.pl
W tytule wiadomości prosimy powołać się na portal goldenline.pl

Z poważaniem,
Anna Matuszewska
Asystentka managera ds. szkoleń
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mówimy "wysoki", a nie "niski" sądzie? Dlaczego przyszłość w jasnych kolorach jest lepsza, niż ta w ciemnych? Dlaczego określamy czyjeś horyzonty, jako szerokie lub wąskie?

Ludzie od zarania dziejów szukali sposobu porozumienia z własnym umysłem - swego rodzaju kodu, przy pomocy którego mogliby analizować i zmieniać swoje myśli, emocje i zachowania. Wiedza ta zebrana w spójny model została dopiero pod koniec zeszłego stulecia, jako część metody Neuro-Lingwistycznego Programowania (NLP). Czytaj dalej...
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM KORZYŚCI DLA CIEBIE SIĘ KUMULUJĄ!

Obrazek
OSTATNIE DNI OSTATNIEJ PROMOCJI W ROKU 2010


Tylko do 31 grudnia 2010, jeżeli …

… zgłosisz swój udział, to otrzymasz 2000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz jedną osobę, to otrzymacie po 3000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz dwie osoby, to otrzymacie po 4000 PLN rabatu.



Dodatkowo otrzymujesz

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …

gwarancję ceny z 2010 - unikniesz podwyżek cen jakie będą miały miejsce po 1 stycznia 2011.



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Na szkolenie pt. "Praca terapeutyczna z ofiarami wykorzystania seksualnego - diagnoza, interwencja, terapia" Dolnośląskie Centrum Psychoterapii zaprasza w dniu 7.01.2011.

Szkolenie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się diagnozą i terapią ofiar wykorzystania seksualnego- psychologów, terapeutów, pedagogów. W trakcie szkolenia uczestnicy poszerzą swoja wiedzę dotycząca zjawiska przemocy seksualnej. Praktycznie zapoznają się z zasadami przeprowadzania wywiadu z dzieckiem i osobą dorosłą ofiarą wykorzystania seksualnego, metodami diagnozy, oceny wiarygodności zeznań, interwencjami terapeutycznymi. Szkolenie ma charakter warsztatowy - uczestnicy zaproszeni zostaną do pracy indywidualnej i grupowej nad przypadkami klinicznymi.

Tematyka:
1. Przemoc seksualna.
2. Charakterystyka sprawcy przemocy seksualnej.
3. Charakterystyka ofiary przemocy seksualnej.
4. Dziecko, jako ofiara wykorzystania seksualnego.
5. Czynniki ryzyka i dynamika przemocy seksualnej. Czynniki ryzyka w rodzinie i poza rodziną.
6. Ujawnianie wykorzystywania seksualnego.
7. Ogólne zasady kontaktu z ofiarą wykorzystania seksualnego. Kontakt z dzieckiem - ofiarą, rozmowa z opiekunem.
8. Konsekwencje doznanej przemocy seksualnej u dzieci i dorosłych ofiar wykorzystania seksualnego.
9. Portret psychologiczny rodziny kazirodczej, członkowie rodziny i ich relacje. 10. Zastosowanie metod diagnostycznych stosowanych wobec dziecka krzywdzonego, wiarygodność zeznań dziecka, podatność na sugestię. Kryteria wiarygodności zeznań dziecka wykorzystanego seksualnie.
11. Interwencja psychologiczna w sytuacji wykorzystania seksualnego.
12. Interwencja prawna w sytuacji wykorzystania dziecka.
13. Zasady przesłuchiwania dziecka.
14. Psychoterapia dzieci po urazach psychicznych, specyfika pracy z dzieckiem wykorzystywanym seksualnie. Praca terapeutyczna z rodzicami dzieci wykorzystywanych seksualnie.
15. Podstawowy proces leczenia dorosłej ofiary wykorzystania seksualnego.

Koszt: 200 zł

Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmowane są do 5.01.2011 lub do wyczerpania miejsc. W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy o wypełnienie zgłoszenia on-line na http://dcp.wroclaw.pl lub czytelne wypełnienie Karty zgłoszenia uczestnictwa, która znajduje się na stronie http://dcp.wroclaw.pl (w formacie WORD lub PDF) i przesłanie do DCP faxem. +48 71 332 36 70 lub e-mailem na adres: szkolenia@dcp.wroclaw.pl.

Szczegółowe info o tym szkoleniu w zakładce Dział Szkoleń i Rozwoju.
Zbigniew Kozłowski

Zbigniew Kozłowski Specjalista ds IMDS

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

IMDS, BHP, APQP, PPAP, SPC, MSA, zarządzanie reklamacjami - szkolenia otwarte i zmaknięte! Wiele promocji, atrakcyjne ceny!
zapraszamy na stronę http://www.csprof.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & Business Trainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH


Ile to kosztuje?

Nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu? Nie musisz ryzykować! Cena dla Ciebie: 495PLN/osoba

Wiesz już jak szkolimy? Obowiązuje Cię cena regularna: 1495PLN/osoba

Zgłosisz się do 10.01.2011r. Zapłacisz tylko 995PLN/osoba.

Co Ci da udział w szkoleniu?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Poznasz mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się
- Będziesz potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy
- Zwiększysz swoją efektywności w obsłudze klientów
- Będziesz potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

Cele szkolenia:- Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się
- Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację
- Poznanie wybranych wzorców lingwistycznych i nabycie umiejętności ich praktycznego wykorzystania
- Zwiększenie skuteczności obsługi klientów

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu lub http://businesstrainers.pl

Jak się zgłosić?
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia dostępny na stronie:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNVWX...

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705 - Marcin Szpak
Tel.: +48 509-403-279 - Sławek Krzysztofik
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek


Cześć!
Jeżeli jesteś Menadżerem zespołu sprzedażowego, który dopiero stawia lub będzie stawiał pierwsze kroki? To dobrze trafiłeś!

My już przez to przechodziliśmy i zadawaliśmy sobie pytania:

- Jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno jest ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?

Wiemy jak to jest:
- Przeżywać bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie możesz nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydaje Ci się, że nie masz do tego żadnych środków.
- Mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które się wypowiedziało.

Wypracowaliśmy też sposoby radzenia sobie w takich sytuacjach. Wyznajemy zasadę że "drzwi do własnego rozwoju otwierają się od środka" i dajemy Ci możliwość czerpania z naszych doświadczeń i uczenia się na naszych błędach.

Zapraszamy Cię na szkolenie:

WARSZTAT WDROŻENIOWY DLA MŁODEGO MENADŻERA

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Warszawa 12-13.02.2011r.
Adres: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 12.02.2011r. 10:00

Ile to kosztuje…
Nigdy jeszcze nie byłeś na naszym szkoleniu? Twoja cena to: 495zł brutto/osoba.

Cena regularna dla tych co już wiedzą jak szkolimy: 1495zł PLN/osoba

Jak zgłosisz się przed 10 stycznia to zapłacisz mniej: 995 PLN/osoba

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:

Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl

Jak się zgłosić?
Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszenia:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNVWX...

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz!

Kontakt:
Tel.: +48 530 134 347 - Sławek Krzysztofik
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl

SPRAWDŹ NASZE INNE SZKOLENIA!

Prospecting – Aktywne metody pozyskiwania klientów
http://www.goldenline.pl/spotkanie/prospecting-aktywne...

Zarządzanie zespołem sprzedaży
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

Komunikacja w relacjach biznesowych
http://www.goldenline.pl/spotkanie/komunikacja-w-relac...
Tomasz Stotko

Tomasz Stotko właściciel/
menadżer, Agencja
Reklamowa

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Zapraszam do wzięcia udziału:

Akademia kompetencji trenerskich
Program Akademii Kompetencji trenerskich ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne kompetencje potrzebne do prowadzenia szkoleń, prezentacji i warsztatów.
Po ukończeniu kursów uczestnicy mogą zajmować się również analizami i diagnozami potrzeb szkoleniowych dla firm pracując na stanowiskach takich jak np. specjalista do spraw szkoleń, trener wewnętrzny itp.
Podczas trwania I stopnia akademii początkujący trenerzy poczynią pierwsze kroki w działalności szkoleniowej, a osoby bardziej doświadczone, które miały już styczność z prowadzeniem szkoleń czy prezentacji udoskonalą swój warsztat.
Uczestnicy:
Osoby prowadzące szkolenia lub mające taki zamiar w przyszłości, osoby pragnące zdobyć kompetencje zawarte w programie akademii, ale wykorzystać je do innych celów zawodowych czy osobistych.

Cena: od 1500 zł – I stopień
Czas trwania III st.- 240 h

http://ster.edu.pl/akademia
pytanie? – biuro@ster.edu.pl; k. 603 22 66 22

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...


Obrazek



Mamy przyjemność zaprosić na kolejną edycję szkolenia w Krakowie:

[b]PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW


Autorskie materiały szkoleniowe w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
-Prowadzą i organizują szkolenia
-Tworzą autorskie materiały edukacyjne
-Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
-Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:
Edycja weekendowa: 29 stycznia

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://imaestra.pl/news.php?news=5&module=news&name=ne...

[i]Zapraszamy!

Zespół MAESTRADorota Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 09:37
R W.

R W. Biznes

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

SKUTECZNE METODY POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA KLIENTÓW – intensywny trening umiejętności handlowych – WARSZAWA 18-19.01.2011.- OSTATNIE MIEJSCA

LAST MINUTE - 20% rabat dla rezerwacji dokonanych do 14.01.2011
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com

Opis szkolenia

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest skoncentrowany na praktycznym treningu umiejętności handlowych, ograniczając część teoretyczną do niezbędnego minimum. Inspiracje do rozwiązywania swoich problemów uczestnicy czerpią podczas aktywnego udziału w interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników:
- poznanie i udoskonalenie najważniejszych narzędzi i umiejętności sprzedażowych
- wzmocnienie pewności siebie na stanowisku sprzedażowym
- nabycie i uporządkowanie wiedzy teoretycznej oraz wymiana doświadczeń
- wzrost kompetencji sprzedażowych

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

Sprzedaż i współpraca z Klientem
- elementy procesu sprzedaży
- zdefiniowanie celów sprzedażowych
- utrzymanie ciągłości biznesu

Prospecting - sztuka pozyskania Klienta
- określenie profilu Klienta
- wybór grup docelowych /segmenty rynku
- źródła wiedzy o Klientach
- tworzenie własnej bazy danych

Efektywne relacje z Klientami – skuteczne narzędzia i techniki obsługi Klientów
- narzędzia budowania korzystnej relacji - komunikacja werbalna, niewerbalna, dostosowanie
- metody budowania pozytywnego wizerunku u rozmówcy - kształtowanie korzystnego nastawienia
- techniki rozpoznawania oczekiwań i potrzeb rozmówcy
- kontrolowanie przebiegu rozmowy - precyzja, porządkowanie oraz budowanie odpowiedzialności uczestników rozmowy

Etapy rozmowy z Klientem
- budowanie atmosfery zaufania
- badanie i identyfikacja potrzeb/problemu Klienta
- reagowanie na zastrzeżenia oraz obiekcje Klienta
- kreatywne rozwiązanie problemu
- pozytywne zakończenie rozmowy

Typologia Klientów
- rozpoznawanie typu Klienta
- dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta
- unikanie „pułapek” komunikacyjnych w kontakcie z Klientem

Telefon jako narzędzie w sprzedaży
- zasady kontaktu telefonicznego z Klientem
- komunikacja przez telefon
- kontrola rozmowy telefonicznej
- trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym z Klientem

Skuteczne metody perswazji
- budowanie własnej skuteczności od pierwszego kontaktu
- perswazja słowna
- język niewerbalny narzędziem perswazji
- potęga wyobraźni - ukryte przekazy
- wizualizacja przekazu

Współpraca z klientem po sprzedaży - droga do utrzymania Klienta
- standardy obsługi klienta w firmie
- identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z Klientem
- najczęściej występujące problemy w zakresie obsługi Klienta (m.in. przyjmowanie reklamacji, serwis, błędy w realizacji obsługi klienta itp.)
- monitoring satysfakcji i potrzeb Klienta

Dlaczego Klienci odchodzą i jak ich zatrzymać
- powody niezadowolenia – jak je rozpoznać?
- analiza działań konkurencji
- motywowanie Klienta do stałej współpracy

metodologia:
Wykłady i prezentacje trenerów ograniczone są do niezbędnego minimum. Pozostałą część szkolenia wypełniają ćwiczenia, które angażują uczestników w proces szkoleniowy i zapewniają optymalne przyswojenie i zapamiętanie treści oraz umożliwiają ich szybkie zastosowanie w praktyce.

W czasie szkolenia korzystamy z aktywnych metody prowadzenia szkoleń:

• testy,
• kwestionariusze,
• ćwiczenia,
• mini-wykłady,
• dyskusje moderowane.
• gry
• symulacja sytuacji biznesowych

Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.

Szkolenie odbędzie się w Centrum Warszawy w terminie 18-19.01.2011

Cena 990 zł brutto obejmuje:
- 16 h szkolenia
- materiały dla uczestników
- certyfikaty
- catering - dwa obiady oraz przerwy kawowe

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...

Wszystkich, którzy na dobry początek nowego roku chcą zapalić zielone światło dla rozwoju zapraszamy już 17 stycznia 2011 (poniedziałek), na trzygodzinny warsztat poświęcony Budowaniu efektywnych relacji z klientem.

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy klienci wierzyli reklamie a to sprzedawca dyktował warunki. Współczesny klient jest nieufny, wyedukowany i ma wysokie wymagania w stosunku do sprzedawcy. Współczesny klient zmienia się cały czas, przestaje być też jednostką statystyczną, a staje się wymagającym kontrahentem. Jeśli Ty i Twoja firma nie nadążycie za tymi zmianami, klienci odejdą – i to nie tam, gdzie jest taniej, tylko tam, gdzie… Właśnie, gdzie? Czego oczekują współcześni klienci? Czym ich pozyskać, jak zbudować z nimi relację, jak obsłużyć w taki sposób, by wracali do Ciebie? Nasz warsztat promocyjny wprowadzi Cię z zagadnienia efektywnego budowania relacji biznesowych i pomoże zrozumieć, co naprawdę determinuje zachowania Twojego klienta. Wszystko to odbędzie się w sprzyjającej rozwijaniu umiejętności pozytywnej atmosferze. Szkolenie poprowadzi Marcin Krukar.

Warsztat Budowanie efektywnych relacji z klientem rozpocznie się o 16:00 przy ulicy Łojasiewicza 4 (Nowy Kampus UJ, WZiKS).

Udział w warsztacie inauguracyjnym jest bezpłatny! (Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.) Możliwość zapisu mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).


W ramach styczniowego kalendarza szkoleń otwartych serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia:

- 21 stycznia 2011 (piątek) Komunikacja perswazyjna w biznesie

- 24 stycznia 2011 (poniedziałek) Zarządzanie sobą w czasie

- 26 stycznia 2011 (środa) Biznes z klasą, czyli savoir-vivre w miejscu pracy

Uczestnikom warsztatu inauguracyjnego, naszym zaprzyjaźnionym klientom, studentom oraz grupom zorganizowanym oferujemy atrakcyjny system zniżek.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYCH SZKOLENIACH!

Następna dyskusja:

Pilnie poszukuje eksperta o...




Wyślij zaproszenie do