Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ja również zostałem oszukany przez Netię w podobny sposób i złożyłem reklamację, która została rozpatrzona negatywnie w wyniku czego rozwiązałem umowę z oszustami. Następstwem tego były naliczone kary za przedwczesne rozwiązanie umowy na ponad 1000 zł. Sprawę o oszustwa Netii wobec klientów należy wnieść do sądu. Przydał by się jakiś pozew zbiorowy.

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ja też czuję się oszukana przez Netię. Od tygodnia nie mam ani internetu ani tv w domu, dzwonie 2 razy dziennie do netii i jedyne co mi potrafią powiedzieć to że ponaglą techników. Żadnego kontaktu z ich strony, nikt mi nie potrafi powiedzieć kiedy w końcu mi to naprawią. Złożyłam dzisiaj pisemną reklamację i chyba muszę czekać, moze w końcu ktoś się odezwie. Chciałabym wypowiedzieć im umowę, ale nie wiem czy mogę w takiej sytuacji. Nie chcę mieć już do czynienia z tą firmą i mam nadziej€ że uda mi się rozwiązać umowę. Wszystkim będę odradzać usługi tej firmy. Sami co chwil€ mają awarie, więc nie powinni takich usług oferować innym. Beznadziejna firma.....

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Proszę się nastawić na kary umowne za rozwiązanie umowy przed czasem...radzę walczyć o swoje. Za niedziałające usługi należy się Pani odszkodowanie zgodnie z regulaminem Netii 1/30 średniej opłaty z 3 m-cy za każdy dzień awarii. W przypadku nie podjęcia naprawyprzez operatora przez ponad miesiąc może Pani rozwiązać umowę.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam ! Mam problem następujący! Czekałam 4mc na przeniesieni lini Netii w inne miejsce zamieszkania...choć nie korzystałam z ich usług musiałam co mc płacić fakturę za niekorzystanie z ich usług pomimo zgłaszania! Co mies przychodził mi inny termin ze względu na nową niby budowę łącza!...Ostatnich faktur już nie płaciłam bo za co! skoro nie korzystałam z ich usług czekając na przeniesienie Neti! W końcu zadzwoniła do mnie pani z windykacji z Neti w celu zapłacenia zaległych faktur...wytłumaczyłam jej o co chodzi Pani powiedziała że zrobią korektę i zapłaciłam ustaloną kwotę....ale rachunki nadal przychodziły po mimo dzwonienia i zgłaszania że nie korzystam z ich usług ,więc niech mi zawieszą do póki nie przyłączą nowego łącza! W tej chwili się dowiedziałam że mam oddać urzędzenie z Netii,więc nie świadoma o co chodzi zadzw ,a Pani mi mówi że zerwali ze mną umowę nawet mnie o tym nie zawiadamiając i jestem winna 1,tyś za zerwanie umowy!!! Pytam się czemu mnie nie powiadomili i dlaczego czekałam aż tyle mies za podłączenie Netii!

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam ! Mam problem następujący! Czekałam 4mc na przeniesieni lini Netii w inne miejsce zamieszkania...choć nie korzystałam z ich usług musiałam co mc płacić fakturę za niekorzystanie z ich usług pomimo zgłaszania! Co mies przychodził mi inny termin ze względu na nową niby budowę łącza!...Ostatnich faktur już nie płaciłam bo za co! skoro nie korzystałam z ich usług czekając na przeniesienie Neti! W końcu zadzwoniła do mnie pani z windykacji z Neti w celu zapłacenia zaległych faktur...wytłumaczyłam jej o co chodzi Pani powiedziała że zrobią korektę i zapłaciłam ustaloną kwotę....ale rachunki nadal przychodziły po mimo dzwonienia i zgłaszania że nie korzystam z ich usług ,więc niech mi zawieszą do póki nie przyłączą nowego łącza! W tej chwili się dowiedziałam że mam oddać urzędzenie z Netii,więc nie świadoma o co chodzi zadzw ,a Pani mi mówi że zerwali ze mną umowę nawet mnie o tym nie zawiadamiając i jestem winna 1,tyś za zerwanie umowy!!! Pytam się czemu mnie nie powiadomili i dlaczego czekałam aż tyle mies za podłączenie Netii! choć nie z mojej winy

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam ! Mam problem następujący! Czekałam 4mc na przeniesieni lini Netii w inne miejsce zamieszkania...choć nie korzystałam z ich usług musiałam co mc płacić fakturę za niekorzystanie z ich usług pomimo zgłaszania! Co mies przychodził mi inny termin ze względu na nową niby budowę łącza!...Ostatnich faktur już nie płaciłam bo za co! skoro nie korzystałam z ich usług czekając na przeniesienie Neti! W końcu zadzwoniła do mnie pani z windykacji z Neti w celu zapłacenia zaległych faktur...wytłumaczyłam jej o co chodzi Pani powiedziała że zrobią korektę i zapłaciłam ustaloną kwotę....ale rachunki nadal przychodziły po mimo dzwonienia i zgłaszania że nie korzystam z ich usług ,więc niech mi zawieszą do póki nie przyłączą nowego łącza! W tej chwili się dowiedziałam że mam oddać urzędzenie z Netii,więc nie świadoma o co chodzi zadzw ,a Pani mi mówi że zerwali ze mną umowę nawet mnie o tym nie zawiadamiając i jestem winna 1,tyś za zerwanie umowy!!! Pytam się czemu mnie nie powiadomili i dlaczego czekałam aż tyle mies za podłączenie Netii! choć nie z mojej winy

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam,
ja również zostałem oszukany przez Netię, której klientem byłem od ponad 20 lat, jak jeszcze nie była Netią. Rozwiązałem z nimi umowę, bo pozwolili na kradzież moich danych osobowych (w ubiegłym roku było głośno o wycieku danych z serwerów Netii). Odczułem to otrzymując kilka tysięcy niechcianych e-maili (zawierające wirusy, linki do stron pornograficznych i pseudo finansowych) i kilkadziesiąt niechcianych telefonów od różnych instytucji (głównie o charakterze pseudo finansowym) W samym miesiącu grudniu 2016r. dostałem 2315 niechcianych wiadomości e-mail (dwa tysiące trzysta piętnaście). Znaczna większość tych wiadomości adresowana jest do wielu adresatów, ale wszystkich łączy ta sama domena obsługiwana przez Internetię (część Netii) więc to nie może być przypadek, że mój adres trafił na listy spamu w jakiś inny sposób. Niestety Netia umywa ręce, bo przecież nastąpiła kradzież danych a nie świadome udostępnienie i to nie ich wina (tylko moja, bo podałem swoje dane). Na dodatek w tym okresie Internetia przekazała obsługę kont e-mail obcej firmie, której danych nie może podać i podała jedynie nazwę, numer telefonu (nikt nie odbiera) i adres e-mail (nikt mi nie odpisał), a na stronie tej firmy SLIM TECH nie ma nic oprócz informacji, że klientem tej firmy jest Netia. Żadnych telefonów, adresów, NIP, KRS nic.
Musiałem przez nich zmienić adres e-mail i numer telefonu które miałem też od 20 lat, ale oni do niczego się nie poczuwali, żeby dać jakąś rekompensatę. Pisałem skargi i reklamacje ale umywają od wszystkiego ręce.
Jak rozwiązałem umowę, a miałem internet w dwóch lokalizacjach (ale tylko w jednej z nich podpisałem niestety rok wcześniej przedłużenie) to dostałem notę obciążającą na 500 złotych opłaty wyrównawczej. Co ciekawe przy podpisaniu umowy dostałem jedynie rabat 2 miesiące po 1 zł zamiast 45,90 zł. Jakbym nie podpisywał nowej umowy płacił bym cały czas 45,90 tak jak płaciłem w drugiej lokalizacji po zakończeniu poprzedniej umowy i nie podpisywaniu nowej. Więc rabat tak naprawdę dali 2x44,90=89,80 złotych. Ale uwaga!!! do wyliczenia opłaty wyrównawczej nie patrzą na kwotę rzeczywistą jaką ponosi abonent tylko na opłatę z ukrytego cennika, dostępnego na stronie Netii, wg którego cena za mój pakiet wynosi 356,70 zł brutto!!! Nie ważne, że rzeczywista cena to 45,90 i tyle płaciłem na drugiej lokalizacji bez podpisywania umowy, ważne, żeby okraść klienta i określić, że dostałem rabat, którego tak naprawdę nie dostałem.
Poza tym mam zapłacić maksymalną opłatę jaka jest przewidziana umową, mimo, że jest zapis "Opłata Wyrównawcza będzie naliczana proporcjonalnie do okresu, jaki pozostał do końca trwania Umowy", ale pani na infolinii poinformowała mnie, że ta proporcja to dopiero wchodzi na miesiąc przed końcem umowy.
Zapłacę złodziejom, ale sprawę zgłoszę dalej z sądem włącznie i na pewno nigdy już ani ja ani nikt z rodziny nie będzie ich klientem.
Zrezygnowałem z ich usług, bo mimo, że nawalili to nie potrafili się do tego przyznać i pomóc.
Joaś Jb

Joaś Jb bezrobotny,
Bezrobotny

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Netia, to złodzieje. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. We wrześniu 2018 syn złożył w Netii prośbę o przeniesienie łącza pod inny adres ze względu na przeprowadzkę.zlecenie przyjęto. Do grudnia usługi nie wykonano tłumacząc, że syn nie odebrano telefonu od technika. Raz nie odebrał., Bo był na wykładach i miał wyłączony telefon. Od października parę razy w tygodniu dzwonił na infolinię Netii prosząc o powtórny kontakt ze strony technika. Za każdym razem go zapewniano, że wysłano ponaglenie i w ciągu paru dni ktoś się z nim skontaktuje. Chciał rozwiązać umowę, ale uspokajania go, że lada moment numer mu przeniosą. W grudniu w końcu, pomimo kolejnych gorliwych zapewnień pań i panów z infolinii, że w ciągu tygodnia internet mu podłączą, a tego nie zrobiono, zdecydowaliśmy się wypowiedzieć umowę. Wszystko fajnie, wypowiedzenie umowy przyjęto z miesięcznym terminem wypowiedzenia, ale zarządzanie opłaty za październik listopad i grudzień. Pytanie za co? Za to, że z winy Netii nie miał internetu i nie mógł z niego korzystać? Musiał kupować internet na kartę w innej sieci. Po reklamacji dostał odpowiedź, że łaskawy zwalniają go z opłaty za grudzień, ale za wrzesień i listopad ma zapłacić, pomimo, że nie miał przeniesionego łącza z poprzedniego miejsca zamieszkania.
Proszę o radę, jak z nimi walczyć? Przecież to złodziejstwo w czystej postaci.
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Na początek rzecznik praw obywatelskich, a dokładniej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

Powinni doradzić co zrobić i jak walczyć o swoje. Podejrzewam że będą chcieli dokumenty.
Nie licz na internet bo nikt nie załatwi tego za ciebie.
Tomasz Białek

Tomasz Białek Everyone can find
fault, few can do
better.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Dzień dobry wszystkim,

Również mam problemy z Netią.

Pisząc pokrótce wygląda to tak:

- Byliśmy w Netii i było wszystko ok.
- Kończyła się umowa - ktoś z Netii zadzwonił z ofetą, aby przedłużyć
- Ojciec - starszy człowiek - dał się namówić, aczkolwiek pakiety miały być te same.
- Oczywiście tak się nie stało - mamy inne programy (np. bajki! ja mam 35 lat, rodzice to emeryci - po co nam bajki?)
- Co się wiąże z tą zmianą? Wyższy rachunek.
- Następnie - było w umowie, że mamy dostawać fakturę listownie (rodzice są starsi, mają dostawać listownie).
- I co? I pewnego razu faktura nie przyszła. Matka nie wiedziała ile ma zapłacić, a Netia od razu bez żadnego dania znać odłączyła wszystko.
- Matka zrobiła awanturę - przywrócili kablówkę, internet, telefon.
- Następnie, ciągle psuła się bramka od telefonu - przyszedł technik, zabrał ją i dał nowy dekoder do dużego pokoju (mniejszy, zgrabniejszy)
- Teraz od 4 dni ciągle są przerwy w internecie, kablówce, telefonie.
- W środę zgłosiłem, że jest usterka i podałem mój numer telefonu komórkowego - żeby kontaktować się na ten numer.
- Nie było żadnego odzewu.
- Wczoraj (piątek) zadzwoniłem jeszcze raz i powiedziano mi, że były trzy próby kontaktu - ciekawe na jaki numer??? Bo na moją komórkę nikt nie dzwonił.
- Jak znam życie dzwoniono na nasz stacjonarny numer, który jest pod Netią (i który nie działa, jak jest usterka, jak nie ma internetu) - więc, jeżeli tak było, jak mieliśmy odebrać ten telefon?
- Zadzwoniłem jeszcze raz, chciałem rozmawiać z przełożonym - odpowiedź - nie da się.
- Zrobiłem awanturę na fanpage'u - postraszyłem UOKIK'iem i UKE - nagle cud... można szybko zabrać się za sprawę.
- Przed 17 przyjechał technik, aktualizował ruter, wymienił drugi dekoder (w małym pokoju).
- Wszystko działało (poza telewizją w małym pokoju - tu miało się włączyć po zaktualizowaniu).
- Minęły 2, 3 godziny i znowu to samo...

Mamy sobotę, to już 5 dni jak zajmujemy się tym najnowszym problemem.
Internet jest jak zresetuję ruter. Wtedy działa przez jakiś czas, a później znowu wszystko nawala.

Co pół godziny mam robić reset? Bez jaj.
Co więcej, w małym pokoju mam "Nieznany program" (nie ma informacji o kanałach telewizyjnych) - tego też nie potrafią naprawić.

Mam dość, będę im taką opinię na necie robił, żeby mieli jak najmniej klientów.
Rozważam też UKE i UOKIK.

Netia to jedna wielka pomyłka.

-----------------------------------------------
Edit:

"Nieznany program" zniknął i pojawiły się informacje o programach - więc PLUS.

Jeżeli teraz wszystko będzie działać, to będę szczęśliwy, ale na pewno zostanie jedno wrażenie - że wszystko trzeba załatwiać krzykiem i nerwami, bo tylko wtedy się sprężają i biorą do roboty.

-----------------------------------------------
Edit 2:

No i znowu padło wszystko. Wynika z tego, że co 2 godziny wiesza się ruter.
A co najlepsze - moja dziewczyna właśnie napisała mi, że dostała smsy o przyjęciu zgłoszenia + email... Czyżby to było w mojej sprawie? Co z tego, że inny adres, że inna osoba, że inny pakiet... Mają tam taki bałagan, że brak mi słów!Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.03.19 o godzinie 17:30

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam! Jako klient z 10ci letnim stażem również zostałem oszukany przez Netię i złożyłem reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. Jestem posiadaczem telefonu z internetem stacjonarnym. Mianowicie chodzi o usługe mobilnego internetu, który jak sie okazało był uruchomiony na moim koncie. Nawet sporadycznie korzystałem z niego. Opłata była w kwocie 1zł/msc. Następnie w kwietniu dostałem fakturę
gdzie pojawiła się pozycja (internet mobilny nr MI116908749 i okresy do zapłaty:
17.12-16.01 - kwota 39,90zł, 17.01-16.02 - kwota 39,90zł, 17.02-16.03 - kwota 39,90zł, 17.03-16.04 - kwota 39,90zł), do tej pory miałem opłatę za internet mobilny w kwocie 1zł i nikt o tej zmianie nie informował mnie! Nie dostałem żadnego pisma od informującego, że jest zmiana kwoty z 1zł na 39,90zł za internet mobilny! Na fakturze pojawiła sie kwota w wysokości ok. 200zł za IM.
Napisałem , że uważam takie podejście do klienta za bardzo niesprawiedliwe, liczę na korektę w/w faktury, rezygnuję z internetu mobilnego. Dostałem odpowiedz, że reklamacja rozpatrzona jest negatywnie, a konsultant ustalił, że opłaty były zaniżane przez "nieprawidłowości systemowe" oraz że sytuacja wynika z powodu niedopatrzeń z ich strony.
Pisałem i dzwoniłem w tej sprawie na infolinie ale bez odzewu.
Jak mam płacić za coś z czego wcale nie korzystałem.
Proszę o pomoc bo czyje się oszukany przez operatora!
Agnieszka P.

Agnieszka P. Specjalista/ Tester

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Potwierdzam i nie polecam. Teraz czeka mnie sprawa sądowa. Pozywam ich.
Agnieszka P.

Agnieszka P. Specjalista/ Tester

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Artur O.:
Witam! Jako klient z 10ci letnim stażem również zostałem oszukany przez Netię i złożyłem reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. Jestem posiadaczem telefonu z internetem stacjonarnym. Mianowicie chodzi o usługe mobilnego internetu, który jak sie okazało był uruchomiony na moim koncie. Nawet sporadycznie korzystałem z niego. Opłata była w kwocie 1zł/msc. Następnie w kwietniu dostałem fakturę
gdzie pojawiła się pozycja (internet mobilny nr MI116908749 i okresy do zapłaty:
17.12-16.01 - kwota 39,90zł, 17.01-16.02 - kwota 39,90zł, 17.02-16.03 - kwota 39,90zł, 17.03-16.04 - kwota 39,90zł), do tej pory miałem opłatę za internet mobilny w kwocie 1zł i nikt o tej zmianie nie informował mnie! Nie dostałem żadnego pisma od informującego, że jest zmiana kwoty z 1zł na 39,90zł za internet mobilny! Na fakturze pojawiła sie kwota w wysokości ok. 200zł za IM.
Napisałem , że uważam takie podejście do klienta za bardzo niesprawiedliwe, liczę na korektę w/w faktury, rezygnuję z internetu mobilnego. Dostałem odpowiedz, że reklamacja rozpatrzona jest negatywnie, a konsultant ustalił, że opłaty były zaniżane przez "nieprawidłowości systemowe" oraz że sytuacja wynika z powodu niedopatrzeń z ich strony.
Pisałem i dzwoniłem w tej sprawie na infolinie ale bez odzewu.
Jak mam płacić za coś z czego wcale nie korzystałem.
Proszę o pomoc bo czyje się oszukany przez operatora!

Należy poprosić o kopię umowy. Promocja za 1 zl powinna byc na umowie i w regulaminie promocjim ponadto nalezy zamowic nagranie z rozmowy, podczas ktorej doszlo do przedluzenia umowy. U nas pomogło.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Co do wyboru odpowiedniego internetu mobilnego polecałabym zwrócić uwagę na takie zestawienie https://rankingsieci.pl/internet-mobilny/
Na pewno będzie ono dla nas bardzo pomocne.



Wyślij zaproszenie do