Mirosław B.

Mirosław B. Prezes Zarządu,
Dyrektor Generalny,
Manager

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

A ja bym się nie zakładał, że to wynika li tylko z cudownej jakości i obsługi. Reprezentujemy tą samą branżę i obaj doskonale wiemy o co chodzi i w czym jest problem ( dla niewtajemniczonych - nie ma w przypadku opisywanych problemów ani krzty nieuczciwości czy też złej woli ).


hmmm czy to aby rozsadne kierowac sie w swoim postepowaniu tylko i wylacznie opiniami przeczytanymi w internecie? Dlaczego Netia jest najchętniej wybieranym alternatywnym operatorem w tym kraju i zaraz po TP ma największą liczbę klientów, która stale rośnie? Gdyby było tak źle jak opisują to co po niektórzy w internecie to sytuacja na rynku wyglądała by zapewne inaczej.
Małgorzata Jedynak

Małgorzata Jedynak pedagog-rencista

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mirosław B.:
A ja bym się nie zakładał, że to wynika li tylko z cudownej jakości i obsługi. Reprezentujemy tą samą branżę i obaj doskonale wiemy o co chodzi i w czym jest problem ( dla niewtajemniczonych - nie ma w przypadku opisywanych problemów ani krzty nieuczciwości czy też złej woli ).


hmmm czy to aby rozsadne kierowac sie w swoim postepowaniu tylko i wylacznie opiniami przeczytanymi w internecie? Dlaczego Netia jest najchętniej wybieranym alternatywnym operatorem w tym kraju i zaraz po TP ma największą liczbę klientów, która stale rośnie? Gdyby było tak źle jak opisują to co po niektórzy w internecie to sytuacja na rynku wyglądała by zapewne inaczej.


Jesli forum jest czytane przez operatorow internetu sieci Netia?....to prosze o ustosunkowanie sie do w/w....spraw i dziekuje.....
Małgorzata Jedynak

Małgorzata Jedynak pedagog-rencista

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Małgorzata Jedynak:
Mirosław B.:
A ja bym się nie zakładał, że to wynika li tylko z cudownej jakości i obsługi. Reprezentujemy tą samą branżę i obaj doskonale wiemy o co chodzi i w czym jest problem ( dla niewtajemniczonych - nie ma w przypadku opisywanych problemów ani krzty nieuczciwości czy też złej woli ).


hmmm czy to aby rozsadne kierowac sie w swoim postepowaniu tylko i wylacznie opiniami przeczytanymi w internecie? Dlaczego Netia jest najchętniej wybieranym alternatywnym operatorem w tym kraju i zaraz po TP ma największą liczbę klientów, która stale rośnie? Gdyby było tak źle jak opisują to co po niektórzy w internecie to sytuacja na rynku wyglądała by zapewne inaczej.


Jesli forum jest czytane przez operatorow internetu sieci Netia?....to prosze o ustosunkowanie sie do w/w....spraw i dziekuje.....


W kazdym razie ja nie zamierzam odpuscic!!!!....pozdrawiam

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mirosław B.:
A ja bym się nie zakładał, że to wynika li tylko z cudownej jakości i obsługi. Reprezentujemy tą samą branżę i obaj doskonale wiemy o co chodzi i w czym jest problem ( dla niewtajemniczonych - nie ma w przypadku opisywanych problemów ani krzty nieuczciwości czy też złej woli ).


hmmm czy to aby rozsadne kierowac sie w swoim postepowaniu tylko i wylacznie opiniami przeczytanymi w internecie? Dlaczego Netia jest najchętniej wybieranym alternatywnym operatorem w tym kraju i zaraz po TP ma największą liczbę klientów, która stale rośnie? Gdyby było tak źle jak opisują to co po niektórzy w internecie to sytuacja na rynku wyglądała by zapewne inaczej.

Myślę, że nie ma sensu obrzucać się argumentami w rodzaju: "czyj piesek lepiej szczeka" ;) Mógłbym przecież wyciągnąć na wierzch argumenty jakie przytoczyli sami klienci spółki TP, jak chociażby sprzedawanie usług dodatkowych [ telewizja] bez wiedzy klienta i zgody klienta, ale nie zrobię tego ;)
Na 1000 zadowolonych klientów zawsze znajdzie się jeden niezadowolony, w przypadku którego faktycznie coś skiepścił operator, ale pamiętajmy że w każdej firmie pracują tylko ludzie, a ludzie popełniają błędy.
I wciąż niezmiennie uważam, że większość nieporozumień w takich przypadkach leży po stronie nieświadomego konsumenta wypowiadającego się w słowach: "Panie, no przecie miało być taniej".
Mirosław B.

Mirosław B. Prezes Zarządu,
Dyrektor Generalny,
Manager

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ale jesteś nakręcony. Zamiast złapać trochę oddechów i pomyśleć - od razu wystawiasz armaty.
Problem nie jest taki płytki jak go opisujesz. Jest o wiele bardziej złożony i skomplikowany.
I nie napisałem, że po jednej stronie jest źle a po drugiej dobrze - przeczytaj jeszcze raz treść mojej wypowiedzi to może zrozumiesz.
A klienci ? Są przeróżni i dzielą się tak jak całe społeczeństwo - na 1000 kategorii a nie na 2 przez Ciebie wskazane.

Miłego dnia

Pozdrawiam
Mirek

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

umowa sie z nimi skończyła w koncem maja, a oni w sierpniu chcą jakąś forse. zgłupieli.
Bartłomiej Tabak

Bartłomiej Tabak Administrator,
Specjalista,
Freelancer

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Niestety tu muszę przyznać że firma Netia ma chyba jakieś problemy organizacyjne. Mam już 2 łącza od netii, pierwsze 30 mbit, drugie 100 mbit, od 2,5 tygodnia proszę i błagam żeby coś zrobili bo na łączu 100 mbit idzie max 60 mbit, i strasznie zrywa icmp. Generalnie 2,5 tygodnia z nimi walczę i nadal nic. Technicy niby sprawdzają , niby coś robią , żadnej poprawy. Nie wiem co to jest za polityka , ale skoro w/w firma inwestuje duże pieniądze w reklamę (swoją drogą w której klient jest głupią małpą) , niech zatrudnią ludzi do tego aby klient biznesowy był zadowolony, a nie jedna wielka strata czasu i pieniędzy.

Zaczynam być mocno anty-netiowy....

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

juz dawno jestem anty-netiowy, najpierw obiecali 10mb, potem już tylko 2, a w końcu płaciliśmy za 10, a mielismy 1mb.rozwiązałem z nimi umowe, i to z trudem, Oddałem sprawe do Urzędu Kontroli Elektronicznej, niby czemu ja sie mam z nimi zmagac.to jak donkichoteria.
Tomasz Pelc

Tomasz Pelc dlabiegaczy.pl -
wysokiej klasy
odzież dla aktywnych

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mam nadzieję, że nie dostanę od Netii po uszach po tym co napiszę:
kiedyś był taki kawał, że w piekle pytają się diabła co to za wentylator ma na biurku. On odpowiada, że każdy jeden obrót wentylatora, to jedna błędna decyzja Gomułki.
Ja powiem, że taki wentylator nieźle by się kręcił po każdym zwolnieniu z Netii pracownika i przyjęciu nowego.
Nie jestem w stanie policzyć z iloma osobami już współpracowałem (na różnych stanowiskach: technicznych. marketingowych itd.)

Nie dziwi mnie, że ludzie tam nie wiedzą czy następnego dnia będą mieli stołek i biurko. To na pewno nie pomaga im pracować.

tom
Joanna W.

Joanna W. Popatrz gdzie
obecnie się
znajdujesz...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Tomku niestety wszędzie zaczyna się tak dziać...:(
A jest takie powiedzenie: "wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma.."

P.S. czytałam Twój profil i byłam na stronie..Wielkie gratulację za pomysł,inicjatywę i wiedzę...Trzymam kciuki za rozwój firmy :)

pozdr
Asia

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam serdecznie.
Ja również doznałem przykrych doświadczeń z NETIĄ. Poniżej krótko opiszę sytuację i to co zamierzam z tym zrobić.
Otóż ponad miesiąc temu zgłosiłem awarię usługi głosowej i internetu. Konsultant zapewniał, że awaria zostanie usunięta w ciągu 2 dni. Niestety do chwili obecnej Netia nie włączyła mi usługi internetu. Przez 2 tygodnie codziennie z wyłączeniem niedziel monitowałem umawiając się wielokrotnie na przybycie techników celem usunięcia usterki. W końcu zostałem poinformowany, że jeżeli w ciągu 30 dni nie zostanie mi przywrócona usługa umowa zostanie automatycznie rozwiązane. Po upływie owych 30 dni ponownie zadzwoniłem na infolinię i tu się dopiero zaczęło..........! Rozmowa trwała ok 2 godzin. W wielkim skrócie dowiedziałem się, że nie zgłaszałem awarii internetu tylko telefonu ( kilkadziesiąt telefonów na infolinię!!!) no i oczywiście, że jak rozwiążę umowę zapłacę karę. Jak spytałem o podstawę prawną naliczenia owej kary na skutek rozwiązania umowy przed czasem i liczonego terminu 30 dni na usunięcie owej awarii dowiedziałem się..i tu dobre - nigdzie nie jest to uregulowane. Sił mi zbrakło n a kolejną godzinę rozmowy. Moja decyzja: Pomimo wszelkich kar rozwiązuję umowę, w przypadku naliczenia kary występuję z powództwem na drogę sądową (zastanawiam się nad utworzeniem bloga i wystąpieniem z powództwem zbiorowym), zawiadamiam prokuraturę o popełnieniu przestępstwa wyłudzenia , zawiadamiam UOKiK i UKE. Myślę, że mi się uda ja też nagrywałem rozmowy dla dobra klienta. Jest jeszcze kwestia zawyżonych faktur ale to osobny temat.
Pozdrawiam wszystkich naciągniętych przez nieuczciwego operatora
Maciej Szachewicz

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam, Może w Neti jakieś odpowiedzialne jednostki to czytają czasem, bo mam wrażenie że u nich te zwierzaki z reklam pracują bo z nikim nie można nic załatwić a wina jest tylko klienta!!!
Otóż kończyła mi się umowa na internet i telefon z końcem maja 2011r i postanowiliśmy ją wypowiedzieć i przenieść do innego operatora. Internet był nam zbędny w firmie, gdyż krzystamy z mobilnego w PLAY i to mi w zupełności wystarcza, wiec w TP złożyliśmy o przenieienie numeru z Neti, ok upoważnienie przyjęte, półtorej miesiąca przed końcem umowy, i co... NIC. przychodzi maj, a my dalej w netii, okazuje sie tpsa ma problemy z przejęciem numeru gdyż netia im robi problemy. W miedzyczasie ze względu na opieszałość tpsy poszliśmy do PLAY przesieść numer i zrobiono to w ciągu 30 dni z czego jesteśmy bardzi zadowoleni !!! bo płacę teraz za tel 25 zł a nie 50zł a praktycznie słuzy tylko do odbierania a nie dzwonieania. Mija kilka dni po przeniesieniu numeru i przychodzi do nas NOTA obciążeniowa na 242 zł, za to żeśmy zerwali umowę przedłużoną na koniec kwietnia. Teraz nam gul skoczył, jaka umowa, jaka nota, z czego, za co.
I sie wyjaśniło ,że niby konsultant dzwonił do nas do firmy i MY przedłużyliśmy umowę na kolejne 2 lata! w abonamencie firma 500 ! To jakaś paranoja poco mi 500 minut jak ja ledwie 50 wygadywałem czasem !!! Poco mi przedłużać umowę skoro chcem przenieść numer żeby mniej płacić ???!!! Ty w NETII naprawdę pracują same mały z reklamy ??? Na siłe chcieli nas uszczęśliwić nic o tym nie mówiąc i od razu waląc kare za zerwanie rzekomo przedłużonej przez nas umowy. To jakaś chora firma, chcą żeby teraz im zapłacić 242 zł. Ich po...o !!!
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować rządanie o zapis nagrania bo takie powinno być i kieruję sprawę do prokuratury o próbę wyłudzenia i podszywania się podemnie !!!
Tak im oto zależy na opini i klientach. Przecież ja nigdy już tam nie wrócę i wczystkim będę opowiadał o takiech praktykach.
A jak tego burdelu nie ogarna i nie anulują mi tej noty to wydam jeszcze drugie tyle i zrobię im antyreklamę na ulotkach i plakatach jak chcą wojny...
Pozdrawam,
UWAŻAJCIE PODCZAS ROZMÓW - NIE UŻYWAJCIE SŁOWA " TAK " W ZDANIACH !!! To jest pretekst żeby z automatu umowę przedłużyć, niech sie potem klient tłumaczy i produkuje !!!
To praktyki w większości firm z call center !!!
nr abonenta: 42999942
Arek S.

Arek S. Export Manager

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

z tym bonem to jesteś szczęściarz ;) ja podpisałem z Netią umowę w kwietniu tego roku, bonu jeszcze nie ujrzałem a dzwonię regularnie co dwa miesiące do Netii w tej sprawie i za każdym razem mówią, że nie ma tego w umowie. Więc odsyłam Państwa do punktu VI i uwag gdzie jest zawarte, że bon mam otrzymać, no i zdziwienie ;) Pazerny nie jestem, no ale jeśli się z kimś umawia i jeszcze do tego na piśmie to to powinno do czegoś zobowiązywać. Na szczęscię mam umowę na 12 miesięcy i więcej chyba nie skorzystam. Dodam jeszcze, że są duże problemy przy połączeniach telekonferencyjnych z kamerkami - wręcz nie ma takiej możliwości - 4 Mbity Netii nie dają rady a ja muszę korzystać z Iplusa który ma tylko 1,5 Mbit. Troche to dziwne - ale faktycznie szkoda, jak już ktoś wcześniej napisał, że Netia nie daje możliwości przetestowania bo niestety po fazie testów połowa ludzi pewnie by się nie zdecydowała.

pozdrawiam
Mariusz Znamierowski:
Witam po długim okresie czasu.
Chciałbym opowiedzieć jak wyjaśniła się ostatecznie moja sprawa z Netią. Zaproponowano nam podpisanie nowej umowy na 24m (zgodnie z obecną promocją), co uczyniliśmy - dzisiaj nawet odebraliśmy 100 zł bon.
Opłata w wysokości ok 1000 zł (za rezygnację z usług Netii) została nam anulowana. Internet działa z powrotem - fakt... trwało to chyba prawie 3 miesiące. Czekamy jeszcze na włączenie telefonu bo do tej pory głucho w słuchawce.
Finał sprawy uważam za udany - ale na pewno gdybym nie napisał tutaj na forum - nie zainteresowałbym się moim przypadkiem Kierownik Contact Center.

Życzę udanych rozwiązań spraw:)

Pozdrawiam,
Mariusz Znamierowski
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Arek S.:
Dodam jeszcze, że są duże problemy przy połączeniach telekonferencyjnych z kamerkami - wręcz nie ma takiej możliwości - 4 Mbity Netii nie dają rady

A sprawdzałeś, czy masz te 4 mega?
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

ale to jest chyba lacze do 4 mega a nie 4 mega.
Lacze z gwarancja 4 mega kosztuje 'troche' wiecej
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Co nie musi oznaczać, że 4 mega jest od wielkiego dzwonu.
Arek S.

Arek S. Export Manager

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ryszard S.:
Arek S.:
Dodam jeszcze, że są duże problemy przy połączeniach telekonferencyjnych z kamerkami - wręcz nie ma takiej możliwości - 4 Mbity Netii nie dają rady

A sprawdzałeś, czy masz te 4 mega?

łącze jest do 18 Mbit a wykupiona mam usluge 4 Mbity. I o dziwo trzyma cały czas równo :) z tym nie ma problemu.
Gabriela K.

Gabriela K. Ubezpieczenia
komunikacyjne,
mieszkaniowe, firm,
podróżne...

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Taki przypadek z mojego otoczenia: Netia bez ostrzeżenia za pomocą komornika zdjeła komus ponad 1,6 tys. zł z konta. - dotyczy rachunku za ułsugę sprzed 10 lat, z wynajmowanego mieszkania. Po wyprowadzce delikwenta Netia miała taki bałagan, ze nie potrafila wystawić ostatniego rachunku. Delikwent, wku...sie i dał spokój z proszeniem o rachunek i tak sobie błogo zył w nieświadomosci 10 lat. W 2008 r. była sprawa w sadzie grodzkim i w tym mies. komornik zdjął kase z konta. Sama należnośc to ok . 500 zł terszta to koszty egzekucji, sądowe, komornicze i Bóg wie co jeszcze...
Po pierwsze: czy sparwa nie powinna byc z automatu odrzucona z tytułu przedawnienia? Jakie przepisy regulują przedawnienie w takich sprawach?
Po drugie: jeśli sąd grodzki mógł znaleśc konto delikwenta to mógl tez znaleśc jego aktualny adres w kazdym urzędzie: skarbówce, zus, miejskim, i w końcu w banku...
Jak z tego wybrnac i uratowac przynajmniej naliczone dodatkowo koszty i odsetki ( ok. 1 tys. zł)
Karol Tucholski

Karol Tucholski specjalista
budowlany

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Ja także walczę w kwestii usług internetowych w netii.Historia zaczęła się we wrześniu kiedy to po dosyć długim oczekiwaniu założono mi linie i przysłano modem.Przez pierwsze dni prawie nie miałem internetu zadzwoniłem do działu technicznego coś tam zrobiono i prędkość skakała od 200kb do 3mb zadzwoniłem ponownie sugerując że gdy sprawdzano jaką prędkość mogę mieć stwierdzono że do 17,5mb ok mówię już nie żądam nie wiadomo czego ale chciałbym mieć chociaż z 6-8mb ale stale a nie właczając się do sieci na 2 laptopie momentalnie spadają prędkości i rozłącza się internet a nie daj Boże ściągać jakiś plik to już koniec kwestii otworzenia nawet strony.Przyjęto zgłoszenie rzeczywiście coś nie tak było bo w niedziele przyszli panowie w kwestii sprawdzenia lini,powiedzieli że jest wszystko ok jeszcze parę dni póżniej kolejny technik w tej samej kwestii też powiedział że z linią jest w pożądku a uszkodzony pewnie modem.Wczoraj otrzymałem drugi modem i dzieje się to samo internet się rozłącza spada prędkość itd.znów telefon do działu technicznego i miła pani stwierdziła że po nowych ustawieniach powinno być 12mb wyłączyć modem na 10 sekund po 30minutach tak też zrobiłem bez rezultatu,już nie mam sił płacę za coś co utrudnia mi życie zamiast ułatwić.Będe pisał reklamacje wraz z możliwością zerwania umowy.Jakie mogą być tego konsekwencje i czy mam do tego prawo?Jestem cholernie zawiedziony :(

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam wszystkich!
Również i ja mam problem z Netią. Otóż w 2009 roku podpisałam w dobrej wierze umowę na hipnotyzującą promocję telefonu stacjonarnego z Internetem. przez pół roku okresu promocyjnego był spokój, a później się zaczęło. Miałam możliwość wg regulaminu promocji dwukrotnego skorzystania ze zmiany abonamentu bez zmiany innych parametrów umowy- więc skorzystałam jednorazowo(czerwiec 2010r.). Niestety do dnia dzisiejszego na piśmie tego potwierdzenia nie uzyskałam, a musze podkreślić, że nie wyraziłam zgody na przedłużenie okresu obowiązywania umowy do sierpnia przyszłego roku co zostało zrobione bez mojego potwierdzenia i tym bardziej poinformowania mnie o tym. Hipnotyzująca promocja okazała sie ukrytymi wadami i klauzulami nie korzystnymi dla klienta. co należy dodać mimo napomnień UOKiK w umowie i w regulaminie świadczenia usług znaleźć można zapisy równoważne z klauzulami nie dozwolonymi co dodatkowo motywuje mnie do dalszego walczenia z tą jakże "uczciwą" Spółką. Kontakt przez tzw. infolinię jest żenujący i śmieszny. pomoc techniczna ogranicza sie ciągłe do tego samego - przeinstalowywania komputera. Może to i działa u osób nie zorientowanych w pracy systemu. Pozostawiam bez komentarza. Osoby na infolinii zazwyczaj łaskawie po iluś tam minutach odbierają telefon, a później nie potrafią pomóc. Nie można sie doprosić o rozmowę z kompetentnymi osobami. Co jeszcze śmieszniejsze jeśli czegoś nie wiedza po prostu zwalają winę na TP lub się rozłączają. To się nazywa nie kompetencja i mówiąc kolokwialnie chamstwo. Wracając do problemów w obsłudze łącza to głównymi problemami przy Internecie jest słabsza prędkość niż ta określona w umowie lub Internet się „wiesza”, a także nie świadczenie w ogóle usługi przez jakiś okres- powód opisałam wyżej. Ostatnio od 29.10.2011 do 10.11.2011 nie miałam możliwości korzystania z tel. stacjonarnego. Odpowiedź Netii - usterka jest zgłoszona technikom trzeba czekać. Najbardziej szokująca jest dla mnie polityka spółki. Nie zaproponowano mi żadnej oferty, abym pozostała przy Netii. Cóż wyznają zasadę jednego klienta zadowolonego, a reszta się nie liczy. Życzę udanego połowu, bo nie długo skończy się rynek klientów nie doinformowanych polityką firmy. Złożyłam w wyznaczonym czasie rezygnacje z usług Netii i okazało się, że umowa przedłużona bez mojej pisemnej zgody do tego grożono mi karą, a o własnej niekompetencji ani słowa. Zostaje składać sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urzędu Komunikacji Elektronicznej może i Prokuratury. Bardzo NIE POLECAM



Wyślij zaproszenie do