Temat: NETIA okrada swoich klientów!
Witam, Może w Neti jakieś odpowiedzialne jednostki to czytają czasem, bo mam wrażenie że u nich te zwierzaki z reklam pracują bo z nikim nie można nic załatwić a wina jest tylko klienta!!!
Otóż kończyła mi się umowa na internet i telefon z końcem maja 2011r i postanowiliśmy ją wypowiedzieć i przenieść do innego operatora. Internet był nam zbędny w firmie, gdyż krzystamy z mobilnego w PLAY i to mi w zupełności wystarcza, wiec w TP złożyliśmy o przenieienie numeru z Neti, ok upoważnienie przyjęte, półtorej miesiąca przed końcem umowy, i co... NIC. przychodzi maj, a my dalej w netii, okazuje sie tpsa ma problemy z przejęciem numeru gdyż netia im robi problemy. W miedzyczasie ze względu na opieszałość tpsy poszliśmy do PLAY przesieść numer i zrobiono to w ciągu 30 dni z czego jesteśmy bardzi zadowoleni !!! bo płacę teraz za tel 25 zł a nie 50zł a praktycznie słuzy tylko do odbierania a nie dzwonieania. Mija kilka dni po przeniesieniu numeru i przychodzi do nas NOTA obciążeniowa na 242 zł, za to żeśmy zerwali umowę przedłużoną na koniec kwietnia. Teraz nam gul skoczył, jaka umowa, jaka nota, z czego, za co.
I sie wyjaśniło ,że niby konsultant dzwonił do nas do firmy i MY przedłużyliśmy umowę na kolejne 2 lata! w abonamencie firma 500 ! To jakaś paranoja poco mi 500 minut jak ja ledwie 50 wygadywałem czasem !!! Poco mi przedłużać umowę skoro chcem przenieść numer żeby mniej płacić ???!!! Ty w NETII naprawdę pracują same mały z reklamy ??? Na siłe chcieli nas uszczęśliwić nic o tym nie mówiąc i od razu waląc kare za zerwanie rzekomo przedłużonej przez nas umowy. To jakaś chora firma, chcą żeby teraz im zapłacić 242 zł. Ich po...o !!!
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować rządanie o zapis nagrania bo takie powinno być i kieruję sprawę do prokuratury o próbę wyłudzenia i podszywania się podemnie !!!
Tak im oto zależy na opini i klientach. Przecież ja nigdy już tam nie wrócę i wczystkim będę opowiadał o takiech praktykach.
A jak tego burdelu nie ogarna i nie anulują mi tej noty to wydam jeszcze drugie tyle i zrobię im antyreklamę na ulotkach i plakatach jak chcą wojny...
Pozdrawam,
UWAŻAJCIE PODCZAS ROZMÓW - NIE UŻYWAJCIE SŁOWA " TAK " W ZDANIACH !!! To jest pretekst żeby z automatu umowę przedłużyć, niech sie potem klient tłumaczy i produkuje !!!
To praktyki w większości firm z call center !!!
nr abonenta: 42999942