konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Nie jest Pan odosobnionym przypadkiem Panie Mariuszu-jeśli chodzi o oszustwa ze strony NETII.MOj ojciec miał doslownie tą sama sytuacje,gdzie od samego poczatku trwania umowy co miesiac musielsmy pilnowac i zgłaszac reklamacje!! Nerwy czas oczekiwania na połaczenia z konsultantem,wydane pieniądze na ich biuro obslugi ech..PORAZKA!!
Za każdym razem wystawiali korektę ale w dalszym ciągu błedną i tak przez kilka miesiecy .Aż w koncu po pół roku postanowilśmy sprawe na [piśmie reklamowac.Co prawda uznano reklamację i w kolejnych 2 miesiacach bylo ok.Ale to tylko głupia nadzieja,ze bedzie dobrze dalej!!BO za 2 miesiace od nowa zaczęli swoja grę.I znowu pasmo reklamacji....
Trzeba też uważac jak NETIA potrafi oszukiwac na naliczaniu opłat za połaczenia telefoniczne!!
Pilnujcie sie szanowni klienci na kazdym kroku,sprawdzajcie rachunki,bilingi,a najlepiej notowac kazde połaczenia!!
Tych oszustw nagminnie zdarzajacych sie jest masa.BRAK CIERPLIWOSCI.

Sama myślę jak mogliśmy dac się wkrecic we wspołpracę z tak niekompetentną firma jaka jest NETIA stajac sie jej ofiarami?!

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam Panie Mariuszu,

Życzę Panu powodzenia w walce z Netia, ja też zamierzam zrezygnować kiedy tylko skończy mi się umowa. Korzystam u nich tylko z internetu i mimo kontaktów z firmą od kilku miesięcy nie otrzymywałam faktur za internet. Nadmienię że korzystam z elektronicznego systemu faktur,ale od kilku miesięcy w systemie nie pojawiły się żadne faktury, aż wreszcie w styczniu otrzymałam 1 fakturę zbiorczą na kwotę ponad 500 zł. Jakby się nic nie stało - drobna pomyłka systemu, a może spory bałagan i celowe działanie.

Kontaktując się z biurem obsługi Netii usłyszałam, że mają do tego święte prawo, aby wystawiać zbiorcze faktury. Na trudniejsze pytania o podstawę prawną takiego działania - pracownicy Netii reagowali rozłączeniem rozmowy, sprawdziłam kilka razy ;(((
Fajnie tak wystawiać zbiorcze faktury i nie płacić podatków,przez kilka miesięcy - ciekawe co na to skarbówka????

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Zasadniczą kwestią przy rozwiązywaniu problemów z jakimi Abonenci kierują się do telefonicznej obsługi klienta, jest brak doświadczenia konsultanta, którae wynikać z dużej rotacji na tym stanowisku.

Jeżeli chodzi o sposób rozwiązywania spornych reklamacji, to proponuję ścieżkę mailową, a w przypadku braku odpowiedzi -> upominanie się o nią (nawe telefonicznie). Należy zauważyć, że reklamacja zgłoszona kanałem mailowym szybciej może trafić na wyższy szczebel decyzyjny lub procesowy w celu jej wyjaśnienia. Ponadto w mailu można zawrzeć całą kwintesencję problemu, który nie zawsze może być prawidłowo zinterpretowany przez konsultanta.

Ponadto, nie polecam korespondencji papierowej. Udzielana odpowiedź na reklamację papierową może być lakoniczna, nie wyczerpująca w pełni merytorycznego przedmiotu reklamacji. Ponadto utrzymanie ciągłości korespondencji jest kłopotliwe (pismo->poczta->pismo->poczta etc.).

Ponadto, jeżeli pojawia się znaczący problem w pozytywnym rozwiązaniu reklamacji, proponuję kontakt z UKE (wraz z załączonymi załącznikami mailowymi, wszelkimi ważnymi datami tj. data zawarcia umowy, zgłoszenia pierwszej reklamacji, data odpowiedzi etc.). UKE zawsze w takich wypadkach kieruje się bezpośrednio do Operatora w celu rozwiązania problemu.

Pozdrawiam
Maciej B.

Maciej B. PR, media,
telekomunikacja,
kolej. Albo
odwrotnie :-)

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Jastrzębski:

Ponadto, nie polecam korespondencji papierowej. Udzielana odpowiedź na reklamację papierową może być lakoniczna, nie wyczerpująca w pełni merytorycznego przedmiotu reklamacji. Ponadto utrzymanie ciągłości korespondencji jest kłopotliwe (pismo->poczta->pismo->poczta etc.).


Pozwolę się ZDECYDOWANIE nie zgodzić z tą tezą, oczywiście w zależności od skali problemu.
W przypadku, gdy ewidentnie ktoś po drugiej stronie wykazuje złą wolę lub brak kwalifikacji do kontaktów z klientem, jedynym praktycznym sposobem na udowodnienie swoich racji jest rzetelne opisanie problemu w reklamacji i późniejsze wykazanie, że odpowiedź jest po prostu nie na temat.

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Dzięki,

aczkolwiek zastanawiam się nad samowykluczeniem się Twojego wstępu...:)

BTW: W przypadku pojawienia się wątpliwości związanych z przenoszeniem numerów między operatorami, służę radą.Mariusz Jastrzębski edytował(a) ten post dnia 26.02.11 o godzinie 22:59
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Marta Kula:
Strach sie bac,dlatego własnie ja poszukuje teraz znacznie lepszych i pewniejszych rozwiązan ,w obliczu tego co sie tak naprawde dzieje w tym temacie.A biore pod uwage taka alternatywe http://www.teleok.pl/

a ty koleżanko ile dostajesz pieniązków za reklamę na każdej grupie tej firmy?
Od tego jest dział ogłoszenia a nie zaśmiecanie tematów.

Piotr
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Mariusz Jastrzębski:
Zasadniczą kwestią przy rozwiązywaniu problemów z jakimi Abonenci kierują się do telefonicznej obsługi klienta, jest brak doświadczenia konsultanta, którae wynikać z dużej rotacji na tym stanowisku.

a co kogoś to obchodzi ? zatrudnienie niekompetentnej osoby świadczy nie o konsultancie tylko o firmie i tyle , jak się kogoś przyjmuje na stanowisko konsultanta to wyposaża się go w odpowiednia wiedzę.

Jeżeli chodzi o sposób rozwiązywania spornych reklamacji, to proponuję ścieżkę mailową, a w przypadku braku odpowiedzi -> upominanie się o nią (nawe telefonicznie). Należy zauważyć, że reklamacja zgłoszona kanałem mailowym szybciej może trafić na wyższy szczebel decyzyjny lub procesowy w celu jej wyjaśnienia. Ponadto w mailu można zawrzeć całą kwintesencję problemu, który nie zawsze może być prawidłowo zinterpretowany przez konsultanta.

jjjasne na jakim ty świecie żyjesz połowa tych maili idzie do archiwum a nie ląduje u kierownika czy prezesa co najwyżej utoniesz w papierach.

Ponadto, nie polecam korespondencji papierowej. Udzielana odpowiedź na reklamację papierową może być lakoniczna, nie wyczerpująca w pełni merytorycznego przedmiotu reklamacji. Ponadto utrzymanie ciągłości korespondencji jest kłopotliwe (pismo->poczta->pismo->poczta etc.).
jw.
Ponadto, jeżeli pojawia się znaczący problem w pozytywnym rozwiązaniu reklamacji, proponuję kontakt z UKE (wraz z załączonymi załącznikami mailowymi, wszelkimi ważnymi datami tj. data zawarcia umowy, zgłoszenia pierwszej reklamacji, data odpowiedzi etc.). UKE zawsze w takich wypadkach kieruje się bezpośrednio do Operatora w celu rozwiązania problemu.

i tak i nie , uke jest tak zawalone papierami ze niektóre sprawy ciągną się po dwa lata z mojego doświadczenia :D

Pozdrawiam
Anna S.

Anna S. Marketing &
Innovation
Professional

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Piotr Ziółkowski:
i tak i nie , uke jest tak zawalone papierami ze niektóre sprawy ciągną się po dwa lata z mojego doświadczenia :D

Pozdrawiam


Zawalone - tak. Jednak dają radę. Z dwoma latami ostro przesadziłeś. Moze słabe jednak to doświadczenie....?:)))
Polecam spróbować.

Pozdrawiam
AS
Piotr Ziółkowski

Piotr Ziółkowski Dyrektor ds.
technicznych

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Anna S.:
Piotr Ziółkowski:
i tak i nie , uke jest tak zawalone papierami ze niektóre sprawy ciągną się po dwa lata z mojego doświadczenia :D

Pozdrawiam


Zawalone - tak. Jednak dają radę. Z dwoma latami ostro przesadziłeś. Moze słabe jednak to doświadczenie....?:)))
Polecam spróbować.

Pozdrawiam
AS

z uke mam kontakt średnio dwa razy w mies. wiec wiem,
zabranie czestotliwosci telekomunikacji novum trwalo 3 lata wiec nie daja rady.

Pozdrawiam
Piotr

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Zgroza i przerażenie. Wydawało mi się ze mój przypadek to zwykła pomyłka, ale widzę że sprawa zakończy się w UOKIK-u. Namwaiają na darmowy mobilny internet przez 30 dni, a w efekcie trzeba zapłacić 1 zł za modem, pomimo że rezygnacja została zgłoszona przed upływem 30 dni. Po zapewnieniach konsultanta, że zostanie wystawiona korekta na modem kolejna niespodzianka: nota obciążeniowa na 500 zł za zerwanie umowy!!! A korekty jak nie było tak nie ma i mimo że pracownik infolinii zapewnia że takowa zostala wysłana podejrzewam że nawet nie została wystawiona (ponoć nie ma podglądu...)
Netia traci zaufanie
Pozdrawiam
Damian Bartmanski

Damian Bartmanski fdabfb, abetfb

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam , na samym początku podpisania umowy z Netią były już problemy z brakiem informacji i musiałam ponieść opłaty o których nie byłam poinformowana ale to już przetrawiłam. około miesiąc temu otrzymałam fakturę na 93 zł. a nie tak jak w umowie było 89,27 zł. ok zadzwoniłam na info linie żeby się dowiedzieć za co płacę okazało się że miałam w promocji (o czym nie byłam poinformowana) usługę bezpieczny internet-która wygasła. dowiedziałam się że mogę z niej zrezygnować o co poprosiłam. pani mnie przełączyła do jakiegoś pana który przyjął moją rezygnacje i wyłączył usługę bezpieczny internet. 13 czerwca otrzymałam fakturę gdzie dalej mam opłacać bezpieczny internet na kwotę jeszcze wyższą 99zł. wysłałam e-maila i otrzymałam odpowiedz , że nie odnotowano mojej rezygnacji z tej usługi. Pani bezczelnie każe mi znowu dzwonić na info linie gdzie i tak pewnie nic nie załatwię. Stracę tylko pieniądze na telefony i nikt mi ich nie odda. Dodam tylko że rozmowę przeprowadzałam na trybie głośno mówiącym przy świadkach. żałuję że wcześniej nie przeczytałam opinii o tej niby firmie. :P Zuzanna Bartmańska
Małgorzata Jedynak

Małgorzata Jedynak pedagog-rencista

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam serdecznie!...i ja rowniez mam problem z operatotem Netia.Prosze napiszcie czy skarga do UKE na operatora cos poskutkuje?,czy udac sie z reklamacja do innych wyzszych instancji jaka jest Sąd Konsumencki badz Rzecznik Praw Konsumenta?...zaznaczam ze moja reklamacje Netia uznała za negatywną!!!!
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Małgorzata Jedynak:
czy skarga do UKE na operatora cos poskutkuje?,czy udac sie z reklamacja do innych wyzszych instancji
Podejrzewam, że dla operatora UKE jest groźniejsze, niż "konsumenci"...
Małgorzata Jedynak

Małgorzata Jedynak pedagog-rencista

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Powiem tak!...jestem mile zaskoczona reakcją ze strony Netii na moje pytanie.Wreszcie znalazła się osoba kompetentna,ktora zaproponowala mi rozwiązanie problemu związanego z ciągłym rozłaczaniem internetu.Mam nadzieje ze poskutkuje ta droga mediacyjna i zażegnamy problem!!...Oby się udało,bo przez 3 i pól letni okres zmagam się z nim bezskutecznie.Pozdrawiam..
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

To ciekawe. Reakcja firmy zaskakuje, chociaż mieści się standardach przyzwoitej obsługi klienta. :)

BTW mam internet z Netii i jedyny problem to naliczanie opłaty za coś czego nie zamawialiśmy. Zjebka pomogła. Z Tepsą x lat temu pomogło dopiero zakablowanie do UKE, wtedy URTiP. Nawet dwa razy skromne "odszkodowanie" dostałem.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Z Netią miałem podobne przygody, obiecali z 1-nego, zrobić 10 MB, potem okazało się,że niby 2, w końcu został znów 1 MB.Przestałem z nimi dyskutowac , dałem sprawe do Urzędu Kontroli Komunikacji, to się wreszcie odczepili.

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Witam, przez własna głupotę jestem niestety tez tymczasowy użytkownikiem neti.. jakieś 6 dni temu podpisałam umowę. oczywiście myslalam ze to dobry wybor.. lecz po stronach z wypowiedziami użytkowników neti szybko stwierdziłam iz należny złożyć wypowiedzenie. w punkcie 1 umowy wyczytałam za moge to zrobić nieodpłatnie w ciągu 10 dni no i jutro zamierzam wysłać im pismo. ciekawa jestem co mi odpiszą, mam nadzieje ze szybko zakończy się moja historia z ta firma.. jak myślicie sa na to szanse?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Joanna Jaglińska:
Kontaktując się z biurem obsługi Netii usłyszałam, że mają do tego święte prawo, aby wystawiać zbiorcze faktury. Na trudniejsze pytania o podstawę prawną takiego działania -

art. 751 ust. 1 KC. Na zafakturowanie usługi Netia ma 2 lata. Ja tam bym wolał dostawać fakturę 2x w roku. Mniej biurokracji.
Fajnie tak wystawiać zbiorcze faktury i nie płacić podatków,przez kilka miesięcy - ciekawe co na to skarbówka????

Obowiązek podatkowy powstaje w momencie wystawienia faktury. Skarbówce to więc nie przeszkadza.

konto usunięte

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

Gosia Kaaa:
Witam, przez własna głupotę jestem niestety tez tymczasowy użytkownikiem neti.. jakieś 6 dni temu podpisałam umowę. oczywiście myslalam ze to dobry wybor.. lecz po stronach z wypowiedziami użytkowników neti szybko stwierdziłam iz należny złożyć wypowiedzenie. w punkcie 1 umowy wyczytałam za moge to zrobić nieodpłatnie w ciągu 10 dni no i jutro zamierzam wysłać im pismo. ciekawa jestem co mi odpiszą, mam nadzieje ze szybko zakończy się moja historia z ta firma.. jak myślicie sa na to szanse?

hmmm czy to aby rozsadne kierowac sie w swoim postepowaniu tylko i wylacznie opiniami przeczytanymi w internecie? Dlaczego Netia jest najchętniej wybieranym alternatywnym operatorem w tym kraju i zaraz po TP ma największą liczbę klientów, która stale rośnie? Gdyby było tak źle jak opisują to co po niektórzy w internecie to sytuacja na rynku wyglądała by zapewne inaczej.
Małgorzata Jedynak

Małgorzata Jedynak pedagog-rencista

Temat: NETIA okrada swoich klientów!

.:
Zgroza i przerażenie. Wydawało mi się ze mój przypadek to zwykła pomyłka, ale widzę że sprawa zakończy się w UOKIK-u. Namwaiają na darmowy mobilny internet przez 30 dni, a w efekcie trzeba zapłacić 1 zł za modem, pomimo że rezygnacja została zgłoszona przed upływem 30 dni. Po zapewnieniach konsultanta, że zostanie wystawiona korekta na modem kolejna niespodzianka: nota obciążeniowa na 500 zł za zerwanie umowy!!! A korekty jak nie było tak nie ma i mimo że pracownik infolinii zapewnia że takowa zostala wysłana podejrzewam że nawet nie została wystawiona (ponoć nie ma podglądu...)
Netia traci zaufanie
Pozdrawiam


mam znow nielada problem z operatorem Netia....otoz?....myslałam ze po reklamacji zlozonej do operatora oraz po pozytywnej rozmowie z p.Kasprzakiem....bedzie wszystko ok bo zaproponowano mi router bezprzewodowy za symboliczna zlotowke ale?....problem znow powstal poniewaz?..Netia kaze zakupic mi we wlasnym zakresie wi-hi by zainstalowac router i byc moze problem by zazegnano...hm....ilez mozna dokladac do operatora?...ktory przez 3 i pol roku?....nie potrafi mi usunac usterki zwiazanej z rozłaczaniem internetu..!!...Dzisiaj podziekowalam za usluge operatorowi...po rozmowie z konsultantem i niestety ale kurier przyjedzie po odbior routera ktorego nie bede uzywac i nie uzywalam a rezygnacje i odwolanie zloze do UKE...poniewaz nie bede ponosic kosztow zwiazanych za zerwanie umowy...ktorej do dzisiaj nie podpisalam z Netia...a rozmowe telefoniczna rowniez mam zarejestrowana ze owszem przedluze i podpisze aneks pod 1 warunkiem...ze bedzie internet dzialal tak jak powinien a nie jak bylo przez 3 lata!!!......Mam nadzieje ze w koncu zakoncze mediacje z niesolidnym operatorem i bede miec wreszcie normalny net o czym nie tylko marze ale i mysle ze skonczy sie sprawa w UKE....a nie Sadzie Konsumenckim....pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do