Marta Sykut

Psycholog/Trener /Specjalista ds. szkoleń Animatorów w Centrum Nauki Kopernik

Wypowiedzi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie Poszukiwany trener - szkolenia z umiejetności...
    27.05.2014, 15:25

    Witam serdecznie,

    poszukujemy osób, które prowadzą szkolenia z obsługi MS OFFICE. Na ten moment najbardziej nam zależy na tematyce tworzenia prezentacji w Power Poincie.

    Osoby zainteresowane, proszę o wysłanie CV/ portfolia trenerskiego na adres biuro@4skills.pl

    Zapraszam do kontaktu.

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie Poszukujemy trenera do poprowadzenia szkolenia z...
    9.04.2014, 11:54

    Poszukujemy do projektu trenera, który prowadzi szkolenia z metodologii 5S.
    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt na maila: marta.sykut@4skills.pl
    Zapraszam do kontaktu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.04.14 o godzinie 09:57

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie REKLAMY SZKOLEŃ i ZAPROSZENIA na WARSZTATY- teraz wpisuj...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia? w temacie oferty szkoleń
    17.01.2013, 13:17

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Oferty szkoleń otwartych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
    17.01.2013, 13:15

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Szkolenia otwarte
    17.01.2013, 13:15

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe. w temacie Szkolenia otwarte dla biznesu
    17.01.2013, 13:12

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w temacie SZKOLENIA IT/BIZNES w WARSZAWIE
    17.01.2013, 13:12

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie SZKOLENIA co gdzie kiedy w temacie Szkolenia
    17.01.2013, 13:11

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty
    17.01.2013, 13:04

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia Konferencje w temacie SZKOLENIA IT/BIZNES/PRAWO W WARSZAWIE

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia Konferencje

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
    17.01.2013, 13:01

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkoleniowy Team w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    17.01.2013, 13:00

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie WARSZAWA najlepsze szkolenia w temacie SZKOLENIA 2013
    17.01.2013, 12:51

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 12:51

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Ogłoszenia
    17.01.2013, 12:39

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie Talentami w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zostać i być liderem - wymiana doświadczeń w temacie Ogłoszenia, Wydarzenia i propozycje...:)
    17.01.2013, 12:37

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Baza Ofert Szkoleniowych w temacie Oferta szkoleń 2013
    17.01.2013, 12:11

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Akademia Managera HR w temacie Szkolenia
    17.01.2013, 12:10

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do