Marta Sykut

Psycholog/Trener /Specjalista ds. szkoleń Animatorów w Centrum Nauki Kopernik

Wypowiedzi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Psychologia Sprzedaży w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia Sprzedaży

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Psychologia biznesu. w temacie tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Psychologia w temacie Szkolenia i konferencje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:48


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Projekty start-up w temacie ogłoszenia | współpraca | reklamy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Profesjonalny Menedżer Szkoleń w temacie Szkolenia Ogłoszenie
    28.09.2012, 16:47


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie PROAKTYWNIE w temacie Szkolenia itp.
    28.09.2012, 16:47


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami w temacie Ogłoszenia - wątek zbiorczy
    28.09.2012, 16:44


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Polskie Public Relations w temacie Tablica ogłoszen - [szkolenia, warsztaty, seminaria, nowe...
    28.09.2012, 16:44


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie NLP Coaching w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NLP Coaching

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Neuromarketing w temacie Ogłoszenia/Treningi/Warsztaty/Spotkania/Ciekawostki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Neuromarketing

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Network Polska w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:42


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Network Marketing w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:42


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Młodzi przedsiębiorcy :-) w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:40


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Młody Menadżer... Kierownik... Lider... w temacie Miejsce na Twoje OGŁOSZENIE

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody Menadżer... Kierownik... Lider...

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Mistrz Motywacji w temacie Ogłoszenia...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mistrz Motywacji

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Mistrzowie Sprzedaży w temacie Szkolenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mistrzowie Sprzedaży

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Menedżer Sprzedaży w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Menedżer Sprzedaży

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Menedżer skuteczny w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:38


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Marketing w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do