Joanna Gardynik (Pysik)

Joanna Gardynik (Pysik) psycholog, coach ACC
ICF, trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej – zapraszamy do udziału w III edycji Szkoły Tutorów

Szanowni Państwo,
Chciałabym zaprosić Państwa do organizowanego przez Collegium Wratislaviense nowatorskiego programu szkoleniowego z zakresu tutoringu - metody dydaktycznej święcącej triumfy szczególnie w świecie anglosaskim. Szkoła Tutorów jest dedykowana nauczycielom, pedagogom, dyrektorom instytucji edukacyjnych oraz wszystkim tym, którzy są zainteresowani wspomaganiem w rozwoju młodych ludzi.

Tutoring to jedna z naszych specjalności wynikająca z pasji, doświadczenia i głębokiego przekonania o niezwykłości tej metody. Jej zaletą jest to, że pomaga odkryć i wydobyć z ucznia jego talenty i mocne strony, poprawić relacje uczeń – nauczyciel oraz lepiej radzić sobie z problemami wychowawczymi. Nie mniej ważne w tutoringu jest to, że daje on również satysfakcję nauczycielom – zwiększa prestiż zawodowy, nadaje nowy, ożywczy wymiar pracy dydaktyka oraz oddala zagrożenie wypalenia zawodowego.

Do tej pory organizowaliśmy Szkołę Tutorów we Wrocławiu, jednak entuzjastyczne komentarze i opinie uczestników skłoniły nas do uruchomienia szkoleń również w Gdańsku, Krakowie, Warszawie i Poznaniu.

Z opiniami i rekomendacjami dotychczasowych uczestników naszych szkoleń można zapoznać się na stronie internetowej: cw.edu.pl/rekomendacje,page,114

Szczegółowe informacje o Szkole Tutorów można uzyskać na stronie internetowej: cw.edu.pl/szkola_tutorow_rekrutacja,page,111

Zgłoszenia do 31 stycznia!

Zapraszam do udziału w naszym programie i chętnie odpowiem nasz wszelkie Państwa pytania.

Joanna Pysik
Collegium Wratislaviense
Dom Edyty Stein,
ul. Nowowiejska 38,
50 - 315 Wrocław

tel.: 605 929 796
e-mail: joanna.pysik@cw.edu.pl

http://cw.edu.pl
http://tutoring.edu.pl
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na kolejną edycję szkolenia Olgi Rzyckiej:
Menedżer coachem 3 dni (2+1) Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
Rozpoczęcie 6-7 lutego Kraków
Zgłoszenia do 25 stycznia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapewnianie wysokiej jakości procesów jest podstawą do tego, by wytwarzanie oprogramowania mogło być efektywne i przynosić dużo większe korzyści.

Czy chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów?

Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, warsztat Agile Quality Assurance (również Agile Questions & Answers), jest właśnie dla Ciebie! To dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera - Wiktora Żołnowskiego - wieloletniego praktyka pracującego w projektach IT jako specjalista w dziedzinie zapewniania jakości, automatyzacji testów i wdrażania Agile w organizacjach.

Dodatkowo w atrakcyjnej cenie szkolenia gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.
Aleksandra Czermińska

Aleksandra Czermińska Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Szanowni Państwo!
W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. Z.o.o zapraszam do zapoznania się z projektami szkoleń dofinansowanych prowadzonych w województwie opolskim. Szkolenia dotyczą tematyki podatkowej, e-biznesu oraz sprzedaży internetowej.

Podatki- nowa wiedza- nowe perspektywy

Szkolenia dofinansowane100%
Grupa docelowa: właściciele i pracownicy mikro/małych i średnich przedsiębiorstw posiadających siedzibę, oddział lub filię w woj. opolskim.

Projekt zakłada realizację 60 jednodniowych szkoleń z tematyki podatkowej z zakresu:

• Podatek VAT
• Podatek CIT
• Podatek PIT
• Firma jako płatnik
• Sponsoring i sprzedaż premiowa w świetle prawa podatkowego
• Umowy cywilnoprawne
• Podatkowa księga przychodów i rozchodów
• Eksport i import w podatku VAT
• Koszty uzyskania przychodów na gruncie CIT
• Rozliczenie VAT należnego i rozliczonego
• Błędy w rozliczeniach podatku VAT
• Leasing w ujęciu podatkowym

Szczegóły i harmonogram TUTAJ

Nowy pomysł na sprzedaż

Szkolenia dofinansowane w 100%
Grupa docelowa:właściciele i pracownicy mikro/małych i średnich przedsiębiorstw posiadających siedzibę, oddział lub filię w woj. opolskim.

Na szkoleniach będą poruszane takie tematy jak:

- „Profesjonalne techniki sprzedaży”
- „Doskonalenie procesy sprzedaży”
- „Analiza potrzeb w sprzedaży”
- „Telemarketing jako metoda aktywnej sprzedaży”
- „Efektywna prezentacja handlowa i etapy wizyty handlowej”
- „Konstruowanie skutecznych ofert handlowych w j. polskim i angielskim
- „Profesjonalne standardy obsługi klienta
- „Budowanie brandu i długotrwałych relacji z klientem
- „Trening negocjacyjny”

Szczegóły i harmonogram TUTAJ

Kontakt:

tel: /22/ 112 40 32 wew. 226
fax: /22/ 112 40 36
a.czerminska@mcs.edu.pl

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. |ul. Czerska 14 |00-732 Warszawa
KRS: 0000018802 | NIP: 525-22-11-868 I Kapitał zakładowy 100.000 PLNAleksandra Czermińska edytował(a) ten post dnia 09.01.13 o godzinie 15:58Aleksandra Czermińska edytował(a) ten post dnia 11.01.13 o godzinie 16:22
Monika Dreger

Monika Dreger Psycholog,
Warszawska Grupa
Psychologiczna

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Grupa konsultacyjno-doradcza dla psychologów pracujących z nastolatkami

Praca z nastolatkami wymaga specyficznych cech osobowościowych i umiejętności. Są to zarówno dzieci, które potrzebują kogoś, kto powie im jak żyć, jak i młodzi dorośli, którzy chcą sami podejmować decyzje. Często skonfliktowani z dorosłymi trafiają do nas właśnie na ich życzenie, a nie z własnej inicjatywy. Cierpią z powodu wielu wewnętrznych dylematów, ale też buntują się, nie dając nam się zbliżyć. W ich życiu dzieje się tak wiele, że nie potrafią tego ogarnąć, usystematyzować. Targają nimi skrajne emocje, utrudniające określenie, czego pragną i do czego dążą. Potrzebują pomocy z zewnątrz, ale odrzucając świat dorosłych, nie potrafią nam zaufać. Zbieramy za to gniew i żal za wszystkich dorosłych, którzy ich zawiedli.

Z nastolatkami trafiają do nas rodzice, którzy także są zagubieni, potrzebują pomocy. A my stajemy między tymi dwoma światami, neutralni, ale zaangażowani. Nie jest to proste.

W związku z tym stworzyliśmy grupę konsultacyjno–doradczą dla psychologów pracujących z nastolatkami. Ma ona na celu wymianę doświadczeń, rozwój umiejętności zawodowych, uzyskanie wsparcia od osób przeżywających podobne sytuacje oraz wspólne poszukiwanie rozwiązań (superwizja koleżeńska).

Zapraszamy psychologów szkolnych ze szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, poradni psychologiczno-pedagogicznych i innych placówek oraz psychoterapeutów pracujących z nastolatkami.

Spotkania będą się odbywały raz w miesiącu w soboty w godzinach 10.00-12.00.
Poprowadzi je Anna Kwiatkowska – psychoterapeuta, psycholog, pedagog z dużym doświadczeniem.

Koszt spotkania: 80 zł

Jesteśmy w trakcie przyjmowania zgłoszeń. Po zebraniu grupy wyznaczymy termin szkolenia. Zgłoszenia prosimy kierować na adres: szkolenia@wgp.org.pl

Spotkania odbywać się będą w placówce WGP ul. Czerska 18 lok. 130, VI klatka, VII piętro.
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapraszamy na warsztaty rozwoju osobistego dla kobiet, gdzie w niewielkim gronie, będziesz miała okazję lepiej poznać samą siebie:

"Przebudzenie do..."

To cykl 4 spotkań, które mają na celu ukazać Tobie kilka bardzo ważnych aspektów życia każdej kobiety oraz pogłębić Twoją samoświadomość. W trakcie każdego 3,5-godzinnego warsztatu, w atmosferze bezpieczeństwa i otwartości przebudzisz się do…:

Talentów
Odkryjesz skarb swoich mocnych stron. Zobaczysz, że Twoje możliwości sięgają dalej, niż myślałaś. Eksplorując talenty, wzmocnisz poczucie własnej wartości i poznasz swoje niewyczerpane zasoby.

Wartości
Codziennie dokonujemy wyborów opartych na naszych wartościach. Podczas tego warsztatu odkryjesz, jaka jest Twoja osobista hierarchia wartości. To odkrycie pozwoli Ci na bardziej świadome podążanie za tym, co dla Ciebie najważniejsze.

Kobiecości
To będzie czas tylko dla Ciebie. Możliwe, że jedna z niewielu okazji, w tym zabieganym życiu, do tego, aby wsłuchać się w siebie i zaprzyjaźnić się ze swoją Ja. Poczujesz, poznasz, pokochasz…

Relacji
Są one nieodłączną częścią naszego bycia w świecie. Ten warsztat to okazja, aby przyjrzeć się temu, jak Ty funkcjonujesz się w relacjach. Odkryjesz ścieżki poznawania, wyrażania i realizowania swoich potrzeb w byciu z innymi ludźmi.

Czas i miejsce:
Warsztaty odbędą się we Wrocławiu w terminach:
15.03.2013
28.03.2013
12.04.2013
25.04.2013

Koszt: 320 zł (80 zł/spotkanie)

Prowadzące:
Anna Kosińska - coach, trener, psycholog
Marianna Soroka - psycholog, psychoterapeuta

Dodatkowe informacje oraz zapisy na stronie: http://www.przebudzenie.kosinska.net

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami uczestniczek poprzedniej edycji "Przebudzenia do...": http://przebudzenie.kosinska.net/uczestniczki-o-warszt...

Kontakt:
przebudzenie@kosinska.net
tel. 510310722 lub 783358915Anna K. edytował(a) ten post dnia 24.01.13 o godzinie 12:38
Maria Tarnowska

Maria Tarnowska Kierownik ds.
szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu!

Auditor/Pełnomocnik ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg ISO 9001, 14001, PN-N OHSAS 18001

Szkolenie skierowane jest do:
- auditorzy wewnętrzni oraz kandydaci na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania ISO 9001, 14001 oraz PN-N/OHSAS 18001,
- pełnomocnicy oraz kandydaci na pełnomocników ds. systemów zarządzania ISO 9001, 14001 oraz PN-N/OHAS 18001, osoby chcące poznać wymagania norm ISO 9001, 14001, PN-N/OHSAS 18001.

Termin szkolenia: 23 - 25 stycznia 2013 r.

Miejsce: Solec Kujawski (Ośrodek Szkoleniowy "Leśna")
Czas trwania: 24 godziny (3 dni)

Cena:
1.800,00 zł netto plus 23 % VAT (2.214,00 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów:
1.600,00 zł netto plus 23 % VAT (1.968,00 zł brutto)


W cenę wliczono:

- noclegi (przyjazd uczestników dzień przed rozpoczęciem szkolenia),
- wyżywienie 3 posiłki dziennie począwszy od kolacji pierwszego dnia pobytu do obiadu ostatniego dnia, przerwy kawowe,
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
- po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów firmy INCERT,
- wysoko cenione na rynku kwalifikacje: Auditora Wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg ISO 9001, 14001 i PN-N/OHSAS18001, oraz Pełnomocnika ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- rabat na następne szkolenia firmy INCERT w wysokości 10%.

Istnieje możliwość uzyskania certyfikatu wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą w cenie 50 zł brutto!

Program szkolenia:

DZIEŃ I

1. Wstęp do Systemów Zarządzania
2. System Zarządzania Jakością - wymagania normy ISO 9001:2008
3. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością
4. Zapisy w ISO 9001:2008
(wykłady i ćwiczenia, zadanie wieczorne)

DZIEŃ II

1. System Zarządzania Środowiskowego - wymagania normy ISO 14001:2005
2. Dokumentacja Systemu Zarządzania Środowiskowego
3. Zapisy w ISO 14001:2005
4. System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy - wymagania normy PN-N/OHSAS 18001:2004
5. Dokumentacja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
6. Zapisy w PN-N/OHSAS 18001:2004
8. Cechy wspólne ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001
(wykłady i ćwiczenia, zadania wieczorne)

DZIEŃ III

1. Audit Zintegrowanego Systemu Zarządzania

- Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
- Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
- Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
- Opracowanie planu auditu.
- Opracowanie listy pytań kontrolnych.
- Techniki komunikowania się.
- Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
- Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy PN-EN ISO 9001:2008.
- Zebranie zamykające i raport z auditu – umiejętność przeprowadzenie zebrania.
- Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.
- Rola Pełnomocnika w Systemach Zarządzania

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat "Auditor/Pełnomocnik ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001, 14001 oraz PN-N/OHSAS 18001".

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://incert.pl (http://incert.pl/p_formularz_zgloszenie.html).
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

DLA OSÓB Z GOLDEN LINE 5 % ZNIŻKI !


Kontakt:
Incert
ul. Kolumba 86 lok.202
70-035 Szczecin
http://incert.pl

Maria Tarnowska
Kierownik ds. szkoleń
e-mail: maria.tarnowska@incert.pl
Tel./fax: 091 469 45 53
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

W związku z koniecznością implementacji do polskiego prawa Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2011/62/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. zmieniającej dyrektywę 2001/83/WE w sprawie wspólnotowego kodeksu odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi – w zakresie zapobiegania wprowadzaniu sfałszowanych produktów leczniczych do legalnego łańcucha dystrybucji

zapraszamy na intensywne dwudniowe warsztaty otwarte w Krakowie:

DOKUMENTACJA GŁÓWNA MIEJSCA PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI

Warsztaty praktyczne:
- opracowanie DGM wg komunikatu 6/2012 Głównego Inspektora Farmaceutycznego,
- opracowanie wniosku o wpis do Krajowego Rejestru Wytwórców, Importerów oraz Dystrybutorów Substancji Czynnych.

Dla uczestników szkolenia bezpłatna pomoc przy opracowaniu i weryfikacja dokumentacji przed złożeniem do GIF.

Szczegółowe informacje:

Magdalena Fojcik, tel. 512-341-422; m.fojcik@mtd.biz.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach.

Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:
- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,
- certfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),
- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Zapraszamy do zapisów na: www.agileszkolenia.pl
Marlena Babicka

Marlena Babicka Trener biznesu,
Coach ICC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Akademia Gier projektująca i produkująca gry szkoleniowe zaprasza na warsztat Dni Akademii
dla trenerów i osób zarządzających szkoleniami, gdzie będzie możliwość wzięcia udziału w grach i bliższego zapoznania się z ich zastosowaniami. Zostało już tylko kilka wolnych miejsc.

Nasze gry to nowoczesne i efektywne narzędzia szkoleniowe, które spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony firm i trenerów.
Zapraszam do odwiedzenia strony http://akademiagier.com

Lokalizacja Warszawa centrum, termin 22.01, godz. 9-13 dla chętnych możliwość udziału w kolejnych grach w godz. 13-16. Warsztat jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy! Liczba miejsc ograniczona.
Szczegóły prześlę po potwierdzeniu udziału w warsztacie. Rejestracja poprzez formularz http://www.akademiagier.com/dniakademii/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt biuro@akademiagier.com

pozdrawiam,
Marlena Babicka
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkoła Trenerów Biznesu - ponad 140 godzin intensywnej pracy warsztatowej pod okiem doświadczonych trenerów, przygotowującej do pracy z grupami i zespołami w roli szkoleniowca, trenera, lidera...

Profesja Plus zaprasza do kontaktu!

tel. 502 467 267
e mail: biuro@profesja-plus.pl

Szczegółowe informacje:
http://profesja-plus.pl/index.php?option=com_content&v...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Jutrzenka

Maciej Jutrzenka Maciej Jutrzenka

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo nazywam się Maciej Jutrzenka i reprezentuję firmę Akademia
Inwestora Milewski & Partnerzy.
Wraz z moim Partnerem z Singapuru organizuję największy event rozwojowy w
2013 r.


Obrazek


Pozwoliłem sobie przesłać propozycję, która
może Państwa bardzo zainteresować. W załączniku przesyłam propozycję udziału
w naszym wydarzeniu. Będziemy wdzięczni za poświęcenie 5 min na przeczytanie
tej oferty. Zanim się Państwo z nią zapoznacie kilka faktów:

- Strona wydarzenia http://www.harveker.com.pl/aff/232323
- Termin 17-19.05.2013 hala MTPOLSKA, która może pomieścić do 8000
uczestników, więc będzie to największe seminarium
w tej części Europy o profilu finansowo-rozwojowym
- Organizator to My czyli Akademia Inwestora oraz Success Resources gigant z
Singapuru z którym mamy umowę
wyłączności na Polskę. Organizator spotkań na wszystkich kontynentach z
ponad 20 letnim doświadczeniem. Dla SR
występują takie gwiazdy jak Harv Eker, Donald Trump, Anthony Robbins, Robert
Kiyosaki, Richard Branson i wielu innych

To seminarium jest początkiem naszej współpracy.

- Rewelacyjna cena 3 dniowego seminarium 500 PLN brutto - rabat w zależności
od pakietu.
Tłumaczenie nie jest wliczone w rabat. Ceny zwiększają się 15 lutego.

Kim jest HARV EKER

T. Harv Eker jest autorem światowych bestsellerów, wydanego w Polsce „Bogaty, albo biedny… po prostu różni mentalnie”, oraz „SpeedWealth”, a także wysokiej klasy kursów osiągania sukcesu, takich, jak Intensywny Kurs Umysł Milionera, Life Directions, Wizard Training oraz Train the Trainer. Jest także producentem i trenerem znanego na całym świecie szkolenia Enlightened Warrior Training.

Zobacz o czym będzie mówił HARV EKER:
• W jaki sposób pozbyć się przekonań na temat pieniędzy, które przechowujesz w swoim umyśle, a które w ogóle nie powinny tam tkwić.
• W jaki sposób przestawić swój finansowy termostat na „automatyczny” sukces (dokonasz tego od razu, na miejscu).
• Czym różni się sposób myślenia ludzi bogatych od myślenia ludzi biednych i w czym warto ich naśladować.

Zapraszam
Maciej Jutrzenka

P.S. Poszukujemy również partnerów do współpracy w promowaniu tego wydarzenia.

tel. 509 019 699; e-mail: maciej.jutrzenka@inwestorgieldowy.com lub przez skrzynkę na GL.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Blue idea. Sprawdzone rozwiązania dla biznesu.
Jesteśmy firmą doradczo – szkoleniową. Nasz zespół tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

Naszym celem jest wspieranie Klientów w procesie zarządzania firmą.
Jesteśmy świadomi tego że, aby odnieść sukces we współczesnym środowisku biznesowym należy zadbać o rozwój pracowników. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy ofertę zawierającą kompleksowe rozwiązania, które odnoszą się do wszystkich głównych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw.
Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie Konsultingu – Szkoleń – Audytu.

Najbliższe szkolenia otwarte w lutym:
- Pracownikom działu sprzedaży dedykujemy szkolenie : „Skuteczna rozmowa handlowa”
- Menadżerom średniego i niskiego szczebla dedykujemy szkolenie: „Skuteczne zarządzanie zespołem”

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na stronie http://www.blueidea.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół BLUE IDEA
[obrazek]

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz podpowiedzi i wskazówki autorskiego pomysłu i koncepcji na Zwycięskie Cv i Listu Motywacyjnego oraz ich konstrukcję łącznie z grafiką.
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i Wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę.

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl



Wyślij zaproszenie do