Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl
Jarek Kołodziej

Jarek Kołodziej Analyst, IBBC Group

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

Mam wielką przyjemność zaprosić do uczestnictwa w II edycji
„Central-Eastern Europe Fraud and Corruption Conference”, która
odbędzie się w dniach 3-4 grudnia 2012 r. w hotelu Sofitel Warsaw
Victoria w Warszawie.

Agenda konferencji dostępna jest pod linkiem:
http://www.ibbctrainings.com/konferencje,4,ii-edycja-c...

Uczestnicy CEE Conference reprezentować będą kraje takie jak:
Szwajcaria, Belgia, Niemcy, Polska, Szwecja, Austria, Holandia,
Łotwa, Rosja, Białoruś, Rumunia, Ukraina, Czechy oraz Wielka
Brytania.

Ważna informacja dla posiadaczy desygnacji CFE oraz innych
certyfikatów zawodowych wymagających poświadczania ustawicznego
kształcenia - konferencja premiowana będzie 15 punktami CPE.
Punkty akredytowane są przez NASBA, zatem możliwe jest
wykorzystanie ich do raportowania CPE dla zdecydowanej większości
certyfikatów zawodowych.

Szczegóły dotyczące konferencji znajdą Państwo pod linkiem:
http://ibbctrainings.com.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Menedżer coachem 3 dni (2+1) Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
Rozpoczęcie 28-29 listopada do Krakowa
Ostatnie 2 miejsca!


Obrazek
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

SZKOLENIA BIZNESOWE I INFORMATYCZNE

Obrazek


OFERTA 2013 w eduFuturo:
- Komunikacja IT-biznes - 23-24.01.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 29-30.01.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja - 31.01.-1.02.2013
- IT - Business Alignment - 5-6.02.2013
- Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013

Polub nas na Facebooku, a otrzymasz 5% rabatu na dowolnie wybrane szkolenie otwarte!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

PRINCE2® w Warszawie
Poznaj metodykę zarządzania projektami PRINCE2® i zdobądź międzynarodowy certyfikat APM Group!
Serdecznie zapraszamy na szkolenie akredytowane z metodyki PRINCE2®, które odbędzie się w Warszawie w terminie 14-16.01.2013r.
Szkolenie na poziomie Foundation zakończone jest egzaminem – koszt cennikowy to 2600 zł netto.

Dla osób, które swój udział zgłoszą do końca grudnia 2012 – 5% rabat.
Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy 10% rabatu.
Dla osób zgłaszających się indywidualnie preferencyjne warunki cenowe.

Tylko u nas:
• najlepsza kadra trenerska w Polsce
• szkolenia organizowane w całej Polsce
• małe grupy pozwalające na czynny udział w szkoleniu
• w cenie szkolenia:
*egzamin z poziomu Foundation,
*catering (przerwy kawowe, obiad)
*materiały szkoleniowe (segregator z prezentacją omawianych zagadnień, zestawy ćwiczeń)
*podręcznik "PRINCE2® 2009: Skuteczne Zarządzanie Projektami” – akredytowany podręcznik do metodyki PRINCE2®
*certyfikaty
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Kontakt z biurem:
biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 styczeń 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Zapraszam na kolejną edycję szkolenia Olgi Rzyckiej:
Menedżer coachem 3 dni (2+1) Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
Rozpoczęcie 6-7 lutego Kraków
Zgłoszenia do 25 stycznia


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

"Wielkopolska Akademia Sprzedaży" to cykl szkoleń poświęconych rozwojowi umiejętności sprzedażowych skierowany do osób z branży handlowej z woj. wielkopolskiego. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności sprzedażowe z zakresu pozyskiwania klientów i budowania relacji, tworzenia ofert handlowych, metod prezentacji, obsługi klienta, technik sprzedaży, zarządzania czasem, automotywacji i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Projekt skierowany jest do osób, które są zainteresowane nabyciem umiejętności sprzedażowych, pozwalających im na zwiększenie zawodowej efektywności. Uczestnikami mogą być pracujące osoby dorosłe zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub prowadzące własną działalność gospodarczą w branży handlowej, zamieszkałe lub uczące się w województwie wielkopolskim.
Chętnie udzielimy Państwu szczegółowych informacji.
Osoba do kontaktu:
Bartosz Kaczmarek
Specjalista ds. obsługi administracyjnej
tel. 509967014
e- mail bkaczmareki@brainstorm.biz.pl
oraz na stronie projektu
http://was.brainstorm.biz.pl/oprogramie/
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 14-15 marca 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 14-15 marca 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 999 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Zapraszam na szkolenie otwarte WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CELE SZKOLENIA:

‒ poznanie teorii skutecznej autoprezentacji
‒ nabycie i rozwój zdolności świadomego kierowania własnym wizerunkiem i wpływania na ocenę własnej osoby przez odbiorców
‒ poznanie własnych zalet i słabości w kontekście wystąpień publicznych
‒ poznania cech osobowościowych przydatnych dobremu prezenterowi
‒ doskonalenie pamięci, przydatne dla prezenterów, mówców, referentów
‒ sprawdzenie w praktyce stopnia sprawności w wystąpieniach publicznych
‒ poznanie i ćwiczenie zastosowania chwytów językowych w przekazie ustnym i pisemnym

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Integracja – wpisana w treść szkolenia. Prezentacja na czas uczy selekcji treści i umiejętności zarządzania sobą w czasie wystąpienia;

2. Efekt pierwszego wrażenia – budowanie dobrego pierwszego wrażenia w komunikacji, jego elementy, uświadamianie wagi postawy asertywnej i pewności siebie w pierwszym kontakcie;

3. Kontakt wzrokowy – począwszy od analizy roli dobrej prezentacji uczestnicy wdrażani są w poszczególne elementy prawidłowej komunikacji niewerbalnej i werbalnej. Na tym etapie ćwiczą prawidłowy kontakt wzrokowy, dowiadują się o zasadach percepcji informacji przed odbiorcę wystąpienia publicznego;

4. Postawa ciała i gestykulacja – uczestnicy ćwiczą prawidłową postawę ciała w procesie wystąpień publicznych, a także poznają znaczenie najpopularniejszych gestów i ich wpływ na odbiorcę;

5. Przygotowanie wystąpienia – pytania na wstęp – analiza procesu przygotowania planu wystąpienia, ustalenia jego celu, chwytów językowych, doboru adekwatnych argumentów;

6. Analiza publiczności – rozróżnianie typów odbiorców, różnych grup słuchaczy. Decyzje werbalne i metodyczne jako efekt świadomej analizy struktury publiczności. Omówienie ryzyka konfliktu w odbiorcą;

7. Struktura wystąpienia – wstęp i zakończenie. Cechy dobrego wstępu i jego elementy werbalne, rola wstępu i zakończenia w kreowaniu dobrego wizerunku mówcy;

8. Trema w wystąpieniach – techniki radzenia sobie z tremą przed wystąpieniem i w jego trakcie. Kontrola stresu. Budowanie pewności siebie mówcy;

9. Wystąpienia uczestników – dłuższe, przygotowane po poprzednim dniu wystąpienia uczestników, jako praktyczna demonstracja kompetencji nabywanych we wcześniejszych modułach szkolenia. Szczegółowa analiza zaprezentowanych wystąpień, informacja zwrotna od grupy i trenera;

10. Chwyty językowe – identyfikacja i analiza chwytów językowych przydatnych w retoryce wystąpień publicznych i w tekście pisanym. Podkreślenie znaczenia metod analizy retorycznej i ich realizacja;

11. Środki stylistyczne – analiza na podstawie materiałów środków stylistycznych służących budowaniu profesjonalizmu wystąpienia (a także wypowiedzi pisemnej) w aspekcie językowym;

12. Językowa kreatywność - twórcza praca nad wzbogacaniem swojego słownictwa i czerpania z własnego potencjału kreatywnego myślenia i komponowania wypowiedzi a także pobudzania dowcipu.

SZKOLENIE POPROWADZI: PIOTR WIROŃSKI

Międzynarodowy Trener Zarządzania. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Polonista, doktor nauk humanistycznych z zakresu językoznawstwa. Jest jednym z najbardziej cenionych w Polsce trenerów z tematu "Wystąpień publicznych". Podczas szkoleń łączy w sobie zawodową pasję, profil wykształcenia i praktyczne podejście oraz doświadczenie trenerskie, co pozwala uczestnikom uczyć się i ćwiczyć w sposób maksymalnie efektywny. Z proponowanego tematu, Piotr Wiroński przeprowadził dotychczas 353 dni szkoleniowych (około 2000 godzin) dla różnorodnych grup uczestników z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, budowalnej, przemysłu ciężkiego, a także poza biznesem - w sektorze oświaty, administracji państwowej i organizacji pozarządowych.

Specjalizacje szkoleniowe: wystąpienia publiczne, język w biznesie, komunikacja interpersonalna, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, negocjacje, kampania wyborcza.

INFORMACJE LOGISTYCZNE:

Termin: 13-14 kwietnia 2013r. (sobota – niedziela)
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Miejsce: centrum Krakowa
Cena: 550 zł brutto

Cena zawiera:
- Bogate materiały szkoleniowe;
- Zaświadczenie o uczestnictwie;
- Obsługę poszkoleniową uczestników;
- Serwis kawowy;

Zapisy:
- mailowo (szkolenia@neraida.pl)
- telefonicznie (535 354 505)

Zapraszamy!
Anna Nowacka

Anna Nowacka pedagog, psycholog,
mediator

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Szkolenie Your Power Day! - 13 kwietnia 2013

Czy zastanawiałeś się kiedyś jakby wyglądało Twoje życie, gdybyś miał więcej energii, czuł wewnętrzną siłę, przestał odkładać rzeczy na później i nauczył się skutecznie działać od zaraz? Podaruj sobie jeden dzień a razem pokonamy Twoje największe obawy i strach, obudzimy wewnętrzną siłę dzięki której natychmiast podejmiesz działanie.
Na koniec staniesz oko w oko z własnym strachem i ograniczeniami by pokonać je przechodząc 7 metrów po tłuczonym szkle i już nic nie będzie takie jak wcześniej!

Dla kogo?
Szkolenie jest otwarte dla wszystkich. Uczestnik musi mieć ukończone 18 lat w momencie rozpoczęcia szkolenia lub w przypadku niepełnoletności posiadać pisemną zgodę opiekunów prawnych.

Termin i miejsce:
13.04.2013
W godz. 9:00 – 21:00 w Warszawie (po zamknięciu list, potwierdzimy salę i przekażemy tą informację uczestnikom)

Cena:
Specjalna cena dla osób uczniów, studentów i absolwentów do 12 miesięcy po ukończeniu studiów!: 197 zł (w tym 23% VAT)
Cena dla pozostałych uczestników: 397 zł (w tym 23% VAT)
Wystawiamy faktury VAT.

Część praktyczna:
- Łamanie strzał na gardle
- Glasswalking

Na szkoleniu dowiesz się:
- Jak pokonać strach i ograniczające Cię przekonania – przejdziemy gołymi stopami po najdłuższym w Polsce Glasswalku i złamiemy strzały na gardle
- Jak przejąć kontrole nad swoim życiem
- Jak wyjść z wyścigu szczurów oraz zdobyć wolność i niezależność finansowa
- Co determinuje sukces w życiu? Czym jest sukces? Dlaczego jedni go osiągają a inni nie?
- Czy są jakieś ogólne zasady sukcesu? Jak osiągnąć sukces na swoich zasadach?
- Jakie są strategie sukcesu? Jak myślą najlepsi? Na czym się koncentrują? Jak się przygotowują? – spotkamy się z przedsiębiorcami, którzy opowiedzą o swojej drodze do sukcesu
- Dlaczego ludzie wpadają w pułapkę odkładania życia na później? Dlaczego brakuje im ambicji, motywacji, drive’u?
- Czym jest Wewnętrzna Siła, która obudzona daje nam rezultaty, których się nigdy po sobie nie spodziewaliśmy? Jak ja obudzić? Jak uruchomić siebie do skutecznego działania?

Jak się zapisać?
Organizatorem szkolenia jest Fundacja Wspierania Oświaty i Wymiany Kulturalnej, której prezesem jest Pan Michał Kołtyś. Szkolenie prowadzone jest na zasadach non-profit w ramach tej organizacji. Całkowity zysk (po odliczeniu sali i materiałów) ze szkolenia jest przeznaczony na działania Fundacji.

Rezerwujemy miejsca poprzez dokonanie wpłaty 197 zł lub 397 zł na konto Fundacji.

Wpłat dokonujemy na konto:
Fundacja Wspierania Oświaty i Wymiany Kulturalnej
Ul. Kopernika 30, 00-336 Warszawa
Nr rach.: 74 1910 1123 2601 9565 2121 0001

W tytule wpłaty należy wpisać nazwę szkolenia- YPD, Imię i Nazwisko uczestnika (lub kilku, gdy wpłata jest za kilka osób), następnie wysłać potwierdzenie przelewu na adres Partnera: nowacka.anna88@gmail.com.

Uwaga! Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wcześniejsze zaksięgowanie wpłaty na konto Fundacji oraz otrzymanie przez nią potwierdzenia przelewu.

UWAGA!
1. Szkolenie Your Power Day! Jest szkoleniem realizowanym w ramach cyklu Akademii Sukcesu.
2. Chodzenie gołymi stopami po tłuczonym szkle (glasswalking) oraz łamanie strzał na gardle nie jest obowiązkowe. Możesz wziąć udział w szkoleniu i nie brać udziału w tym ćwiczeniu.
3. Napoje i posiłki we własnym zakresie.
4. Przed wejściem na salę będą sprawdzane legitymacje studenckie i będzie to warunek wejścia na szkolenie dla osób, które zapłaciły cenę dla studenta i absolwenta (do 12 miesięcy).
5. Szkolenie prowadzone jest w j. polskim i zawiera dorosły język.

Kontakt:
Anna Nowacka
513 248 284
nowacka.anna88@gmail.com
Kamila Chrobak

Kamila Chrobak Manager, Właściciel,
Szukam Nowych
Wyzwań, Ciekawych
Kont...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowne Panie,

mam zaszczyt zaprosić Was na ekskluzywny event wyłącznie dla kobiet KOBIETY GÓRĄ ! , który odbędzie się 19 kwietnia.

W programie:
- Warsztaty: Jak Cię widzą tak Cię piszą, czyli jak wyglądać dobrze i budować swój wizerunek w biznesie
- Warsztaty: W biegu, czyli poradnik kosmetyczny nowoczesnej zabieganej kobiety
- Metamorfoza na żywo
- Konsultacje z kosmetologiem i dietetykiem
- Darmowe badanie poziomu nawilżenia skóry
- Warsztaty: Przedsiębiorcza TY, czyli jak być kobietą niezależną
- Degustacje najlepszych win
- Degustacja rozpływającej się w ustach czekolady, kaw i herbat
- Losowanie atrakcyjnych nagród

Możliwość przyjścia z dzieckiem (6-14 lat)
Warsztaty robotów dla dzieci - ilość miejsc ograniczona: 20

KOSZT UDZIAŁU TO 100ZŁ.
DZIĘKI STUDIO ZDROWEJ SYLWETKI GENESIS PŁACISZ JEDYNE 29ZŁ!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA.
ZAPISY I INFORMACJE POD NUMEREM 500-544-448

Zapraszamy http://studiozdrowejsylwetki.pl/kobiety-gora

http://www.goldenline.pl/spotkanie/exclusive-ladies-ev...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Ewa Wrońska

Ewa Wrońska Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Zapraszamy na Międzynarodowy Tydzień Coachingu 20 - 26 maja

Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Tygodnia Coachingu w samej Warszawie ponad 20 coachów dedykuje swój czas na przeprowadzenie ponad 150 godzin zajęć (sesji coachingowych, warsztatów, seminariów, spotkań), w których będzie mogło wziąć udział ponad 400 osób. Duża część tych zajęć odbędzie się w siedzibie Inspiration Space, centrum coworkingowym dla osób zajmujących się rozwojem innych, przy ul. Jana Czeczota 8/3, w okolicy stacji Metro Racławicka. Dokładne informacje o wydarzeniach odbywających się w Inspiration Space oraz o zapisach znajdują się na stronie http://www.inspiration-space.com/miedzynarodowy-tydzie... oraz na stronie wydarzenia w portalu Facebook: http://facebook.com/events/561427573878263/.

Aktualne informacje o pozostałych wydarzeniach odbywających się w Warszawie w miejscach takich jak: Strefa Pracy, Pure Sky Club, lokal przy ul. Nowogrodzkiej 50/54 oraz w innych miastach w Polsce znajdują się na stronie polskiego oddziału ICF http://icf.org.pl/pl65,wydarzenia-miesiaca.html. Udział w wydarzeniach jest częściowo bezpłatny, za dobrowolną lub niewielką opłatą.
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami i coachem-moderatorem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Sobota, 25 maja, g. 11.00-14.00, ul. Smolna 14
(Boutique B&B) w Warszawie

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Liczba miejsc ograniczona. Możliwość udziału tylko po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym.
Pobieramy symboliczną opłatę 25 zł
(koszty organizacji pokazu)

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.

Następna dyskusja:

INWESTYCJE - profesjonalne ...




Wyślij zaproszenie do