Wypowiedzi
-
założyłem grupę na facebookudla Polskich fanów, a co!
zapraszam :)
https://www.facebook.com/groups/247630188674175/ -
i wola (fr. "voilà")
-
tak, biletów z koncertów
słuchasz radia?Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 24.04.12 o godzinie 23:42 -
uwielbiam zapach napalmu o poranku
-
dzieńdobrywieczór
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Inteligencja jest sexy
-
Myślę, że DMB mogliby zagrać np w Palladium, niedawno Pan
Warren Haynes z zespołem do nas przyjechał i grał właśnie w tym klubie a niedługo później koncerty obu grup gościły swoich muzyków wzajemnie. -
sprzedam bazę danych firmie szkoleniowej
-
sprzedam bazę danych firmie szkoleniowej
info na priv -
Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach firmy MAY AGENCY:
ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 4.02.2011 r.
Prowadzący: Jakub Spyra
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem
Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla
NOWA EDYCJA 2011; OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 17-18. luty 2011
Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk, Paweł M. Lipnicki, Grzegorz Kulka
ZARZĄDZANIE WŁASNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W FIRMIE
Warszawa, 11. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: dr Justyna Ożegalska-Trybalska
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE I W FIRMIE ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE NOWA EDYCJA 2011
Warszawa, 14. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
NEGOCJACJE, ROKOWANIA, MEDIACJE, ARBITRAŻ PREMIERA 2011
Warszawa, 17. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Robert Buszta
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień NOWA EDYCJA 2011
Profesjonalny i praktyczny trening umiejętności zawodowych dla asystentek, asystentów i sekretarek
Warszawa, 24. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień NOWA EDYCJA 2011
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych
Warszawa, 25. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
TECHNIKI SKUTECZNYCH NEGOCJACJI I INTERWENCJI TELEWINDYKACYJNYCH
Warszawa, 28. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Jakub Spyra
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
Wszelkie przydatne informacje dostępne są na stronie: http://www.mayagency.com.pl
-----------
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem
Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 17-18. luty 2011
Szkolenie przeznaczone jest dla: Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania w Organizacji.
Prowadzący:
prof. Jerzy Bralczyk - językoznawca, wykłada retorykę w Instytucie Dziennikarstwa UW i w SWPS. Specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy oraz wystąpień publicznych. Autor licznych artykułów i książek naukowych, a także tekstów prasowych popularyzujących wiedzę o języku.
Prowadził programy językowe w radiu i telewizji. Szkolił m.in. pracowników administracji publicznej i największych firm z zakresu retoryki i kultury żywego słowa. Autor publikacji o kulturze języka, reklamie i perswazji, m.in.: "444 zdania polskie", "Język na sprzedaż", Mówi się. Porady językowe..." i wielu innych.
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994 r.
Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, seminaria technik wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz cele brytów. Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.
Grzegorz Kulka profesjonalny operator kamery TV/ operator dźwięku, absolwent Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.
Komentarz:
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem są jedynym w Polsce tak skonstruowanym seminarium medialnym z przewagą praktyki wystąpień publicznych.
Stawiamy zatem na praktykę i interakcję trenerów z uczestnikami treningu, proponując skuteczne ćwiczenia przy użyciu m.in. kamery TV.
Innowacyjne, bo bezpośrednie i praktyczne szkolenie ma na celu oswojenie się z powszechną, choć trudną do opanowania sztuką wystąpień publicznych.
Każde z ćwiczeń zostanie szczegółowo omówione, a uczestnicy treningu otrzymają osobiste wskazówki pomagające im na bieżąco podnosić zdobyte umiejętności.
Zadaniem dwudniowego treningu prowadzonego przez dwóch trenerów z udziałem operatora telewizyjnego jest nie tylko opanowanie technik udanych wystąpień publicznych ale także szeroko pojętej współpracy menedżera średniego i wyższego stopnia ze środkami masowego przekazu, z którymi spotyka się on najczęściej w najmniej oczekiwanych momentach.
Każdy Uczestnik otrzyma swoje zmontowane nagranie wystąpień na płycie CD.
Materiały nagrane dla każdego Uczestnika seminarium stanowią niezastąpioną pomoc dydaktyczną także po szkoleniu.
Cele szkolenia:
analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień publicznych,
opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska "tremy",
przedstawienie zasad konstruowania przemówień,
właściwy dobór sposobu przeprowadzenia wystąpienia publicznego,
udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami,
określenie warunków i sposobów konstrukcji swobodnej wypowiedzi retorycznej - prezentacji, expose', komentarza, relacji, itp.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
konstruować własne wystąpienia publiczne,
efektywnie komunikować się oraz wzmacniać kontakt ze słuchaczami,
budować i wzmacniać swoją atrakcyjność w wiarygodność w kontekście wystąpień publicznych,
świadomie kreować własną sylwetkę psychologiczną oraz tworzyć wizerunek własnej osoby w kontekście wystąpienia publicznego,
stosować w praktyce własny styl mówienia,
radzić sobie z pułapkami komunikacji publicznej,
skutecznie radzić sobie ze stresem podczas wystąpień.
Program:
Dzień I:
1. Psychologiczne przygotowanie się do wystąpienia publicznego:
Metody psychicznego przygotowania do prezentacji własnej osoby,
2. Przygotowanie wypowiedzi:
Określenie celu wystąpienia - jakich spodziewamy się efektów?
Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty? (kto będzie odbiorcą, czas, miejsce),
Wybór odpowiednich narzędzi do wystąpienia.
(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).
3. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych:
Indywidualne podejście do różnych typów odbiorców,
Panowanie nad grupą - praca nad oporem uczestników,
Rozpoznawanie symptomów napięcia, stresu, tremy.
Sposoby przeciwdziałania skutkom powyższych zjawisk.
4. Techniki aktorskie:
Świadomość oddechu i ekonomia jego użycia u mówcy,
Podstawy emisji, artykulacji i intonacji głosu,
Optymalne wykorzystanie czasu wypowiedzi,
Co to jest krasomówstwo? - wykorzystanie praktyczne,
Podstawy form ruchu scenicznego - elegancja mówcy,
Sposoby opanowania i świadomego wykorzystania gestu,
Wykorzystanie pauzy jako środka ekspresji,
Techniki zaciekawiania słuchaczy - wątki poboczne,
Praktyczne ćwiczenia krasomówcze.
(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).
Dzień II:
5. Zajęcia z prof. Jerzym Bralczykiem.
a. Zasady konstruowania wystąpień publicznych.
b. Trzy elementy udanego wystąpienia:
informacja,
kontakt z audytorium,
wiarygodność,
perswazyjność.
c. Style mówienia.
6. Przygotowanie wypowiedzi:
Określenie audytorium, treści i stylu wystąpienia,
Sposoby organizowania treści wystąpienia,
Rola osobistego zaangażowania w wystąpieniu.
7. Budowanie pozytywnego nastawienia u słuchaczy:
Relacje z odbiorcą a odbiór treści,
Bariery w komunikacji - sposoby ich unikania,
Budowanie zaufania u odbiorców wobec treści wystąpienia.
8. Kwestie interpretacji przemówienia:
Emocje i racje: wykorzystanie historii i liczb,
Fakty i konteksty - w jaki sposób zmienia się postrzeganie faktów,
Schematy poznawcze: kiedy standardowe podejście nie wystarcza.
9. Ćwiczenia praktyczne - wystąpienie publiczne przed kamerą.
Teoria i praktyka pracy z kamerą.
Teoretyczny kontekst wystąpienia przed kamerą (kamerami).
omówienie sposobu chodzenia, siadania, siedzenia, zmiany pozycji, układu sylwetki, pozycji głowy i rąk występującego.
Co robić, a czego unikać. Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie.
Omówienie podstaw stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie.
Określenie kątów spojrzeń i ruchu głowy oraz ustalenie kierunków spojrzenia.
Wywiad en face i trois catre. Zwracanie się do redaktora prowadzącego, do osób z boku oraz bezpośrednio do widowni w studio i na wprost do kamery.
Oświetlenie w studio i w plenerze, światło w oczy, cienie na twarzy mówiącego.
Techniczna umiejętność inteligentnego słuchania wobec kamery.
Mimika.
Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV oraz szczegółowe omówienie zarejestrowanych
materiałów oraz praktyczne wskazówki dla Uczestników.
Termin: 17-18. luty 2011
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1980 zł + VAT
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48 lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
-organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
-materiały szkoleniowe,
-certyfikat ukończenia szkolenia,
-serwisy kawowe, obiady.
Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
W przypadku dodatkowych pytań proszę kontaktować się z brokerem:
Robert Gałązka
Indywidualny Opiekun Klienta
TwigTraining - Broker szkoleniowy
Tel.: 606-839-719
Fax: +48 22 412-08-48
g.robert@twigtraining.pl
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach firmy MAY AGENCY:
ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 4.02.2011 r.
Prowadzący: Jakub Spyra
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem
Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla
NOWA EDYCJA 2011; OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 17-18. luty 2011
Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk, Paweł M. Lipnicki, Grzegorz Kulka
ZARZĄDZANIE WŁASNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W FIRMIE
Warszawa, 11. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: dr Justyna Ożegalska-Trybalska
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE I W FIRMIE ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE NOWA EDYCJA 2011
Warszawa, 14. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
NEGOCJACJE, ROKOWANIA, MEDIACJE, ARBITRAŻ PREMIERA 2011
Warszawa, 17. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Robert Buszta
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień NOWA EDYCJA 2011
Profesjonalny i praktyczny trening umiejętności zawodowych dla asystentek, asystentów i sekretarek
Warszawa, 24. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień NOWA EDYCJA 2011
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych
Warszawa, 25. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
TECHNIKI SKUTECZNYCH NEGOCJACJI I INTERWENCJI TELEWINDYKACYJNYCH
Warszawa, 28. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Jakub Spyra
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.
Wszelkie przydatne informacje dostępne są na stronie: http://www.mayagency.com.pl
-----------
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem
Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 17-18. luty 2011
Szkolenie przeznaczone jest dla: Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania w Organizacji.
Prowadzący:
prof. Jerzy Bralczyk - językoznawca, wykłada retorykę w Instytucie Dziennikarstwa UW i w SWPS. Specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy oraz wystąpień publicznych. Autor licznych artykułów i książek naukowych, a także tekstów prasowych popularyzujących wiedzę o języku.
Prowadził programy językowe w radiu i telewizji. Szkolił m.in. pracowników administracji publicznej i największych firm z zakresu retoryki i kultury żywego słowa. Autor publikacji o kulturze języka, reklamie i perswazji, m.in.: "444 zdania polskie", "Język na sprzedaż", Mówi się. Porady językowe..." i wielu innych.
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994 r.
Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, seminaria technik wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz cele brytów. Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.
Grzegorz Kulka profesjonalny operator kamery TV/ operator dźwięku, absolwent Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.
Komentarz:
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem są jedynym w Polsce tak skonstruowanym seminarium medialnym z przewagą praktyki wystąpień publicznych.
Stawiamy zatem na praktykę i interakcję trenerów z uczestnikami treningu, proponując skuteczne ćwiczenia przy użyciu m.in. kamery TV.
Innowacyjne, bo bezpośrednie i praktyczne szkolenie ma na celu oswojenie się z powszechną, choć trudną do opanowania sztuką wystąpień publicznych.
Każde z ćwiczeń zostanie szczegółowo omówione, a uczestnicy treningu otrzymają osobiste wskazówki pomagające im na bieżąco podnosić zdobyte umiejętności.
Zadaniem dwudniowego treningu prowadzonego przez dwóch trenerów z udziałem operatora telewizyjnego jest nie tylko opanowanie technik udanych wystąpień publicznych ale także szeroko pojętej współpracy menedżera średniego i wyższego stopnia ze środkami masowego przekazu, z którymi spotyka się on najczęściej w najmniej oczekiwanych momentach.
Każdy Uczestnik otrzyma swoje zmontowane nagranie wystąpień na płycie CD.
Materiały nagrane dla każdego Uczestnika seminarium stanowią niezastąpioną pomoc dydaktyczną także po szkoleniu.
Cele szkolenia:
analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień publicznych,
opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska "tremy",
przedstawienie zasad konstruowania przemówień,
właściwy dobór sposobu przeprowadzenia wystąpienia publicznego,
udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami,
określenie warunków i sposobów konstrukcji swobodnej wypowiedzi retorycznej - prezentacji, expose', komentarza, relacji, itp.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
konstruować własne wystąpienia publiczne,
efektywnie komunikować się oraz wzmacniać kontakt ze słuchaczami,
budować i wzmacniać swoją atrakcyjność w wiarygodność w kontekście wystąpień publicznych,
świadomie kreować własną sylwetkę psychologiczną oraz tworzyć wizerunek własnej osoby w kontekście wystąpienia publicznego,
stosować w praktyce własny styl mówienia,
radzić sobie z pułapkami komunikacji publicznej,
skutecznie radzić sobie ze stresem podczas wystąpień.
Program:
Dzień I:
1. Psychologiczne przygotowanie się do wystąpienia publicznego:
Metody psychicznego przygotowania do prezentacji własnej osoby,
2. Przygotowanie wypowiedzi:
Określenie celu wystąpienia - jakich spodziewamy się efektów?
Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty? (kto będzie odbiorcą, czas, miejsce),
Wybór odpowiednich narzędzi do wystąpienia.
(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).
3. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych:
Indywidualne podejście do różnych typów odbiorców,
Panowanie nad grupą - praca nad oporem uczestników,
Rozpoznawanie symptomów napięcia, stresu, tremy.
Sposoby przeciwdziałania skutkom powyższych zjawisk.
4. Techniki aktorskie:
Świadomość oddechu i ekonomia jego użycia u mówcy,
Podstawy emisji, artykulacji i intonacji głosu,
Optymalne wykorzystanie czasu wypowiedzi,
Co to jest krasomówstwo? - wykorzystanie praktyczne,
Podstawy form ruchu scenicznego - elegancja mówcy,
Sposoby opanowania i świadomego wykorzystania gestu,
Wykorzystanie pauzy jako środka ekspresji,
Techniki zaciekawiania słuchaczy - wątki poboczne,
Praktyczne ćwiczenia krasomówcze.
(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).
Dzień II:
5. Zajęcia z prof. Jerzym Bralczykiem.
a. Zasady konstruowania wystąpień publicznych.
b. Trzy elementy udanego wystąpienia:
informacja,
kontakt z audytorium,
wiarygodność,
perswazyjność.
c. Style mówienia.
6. Przygotowanie wypowiedzi:
Określenie audytorium, treści i stylu wystąpienia,
Sposoby organizowania treści wystąpienia,
Rola osobistego zaangażowania w wystąpieniu.
7. Budowanie pozytywnego nastawienia u słuchaczy:
Relacje z odbiorcą a odbiór treści,
Bariery w komunikacji - sposoby ich unikania,
Budowanie zaufania u odbiorców wobec treści wystąpienia.
8. Kwestie interpretacji przemówienia:
Emocje i racje: wykorzystanie historii i liczb,
Fakty i konteksty - w jaki sposób zmienia się postrzeganie faktów,
Schematy poznawcze: kiedy standardowe podejście nie wystarcza.
9. Ćwiczenia praktyczne - wystąpienie publiczne przed kamerą.
Teoria i praktyka pracy z kamerą.
Teoretyczny kontekst wystąpienia przed kamerą (kamerami).
omówienie sposobu chodzenia, siadania, siedzenia, zmiany pozycji, układu sylwetki, pozycji głowy i rąk występującego.
Co robić, a czego unikać. Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie.
Omówienie podstaw stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie.
Określenie kątów spojrzeń i ruchu głowy oraz ustalenie kierunków spojrzenia.
Wywiad en face i trois catre. Zwracanie się do redaktora prowadzącego, do osób z boku oraz bezpośrednio do widowni w studio i na wprost do kamery.
Oświetlenie w studio i w plenerze, światło w oczy, cienie na twarzy mówiącego.
Techniczna umiejętność inteligentnego słuchania wobec kamery.
Mimika.
Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV oraz szczegółowe omówienie zarejestrowanych
materiałów oraz praktyczne wskazówki dla Uczestników.
Termin: 17-18. luty 2011
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1980 zł + VAT
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48 lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
-organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
-materiały szkoleniowe,
-certyfikat ukończenia szkolenia,
-serwisy kawowe, obiady.
Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
W przypadku dodatkowych pytań proszę kontaktować się z brokerem:
Robert Gałązka
Indywidualny Opiekun Klienta
TwigTraining - Broker szkoleniowy
Tel.: 606-839-719
Fax: +48 22 412-08-48
g.robert@twigtraining.pl
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Career coaching
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach:
ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Osób, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.
Komentarz:
Spotkanie jest jednodniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej .
W treningu doskonalony jest wyłącznie strategiczny charakter negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.
Proponowane są efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – monopolisty oraz szeroki repertuar technik ofensywnych w warunkach negocjowania z monopolistą.
W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego-ofensywnego oraz techniki defensywne w negocjacjach podstępnych i negocjacjach z pozycji siły.
Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego.
Efekty treningu:
• Wywołanie wzrostu sprawności negocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w kontekście dialogu z monopolistą).
• Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania – diagnozowania cech osobowości partnera.
Program:
1. Runda wstępu:
• wskazanie celu zajęć,
• ustalenie reguł współpracy,
• krótka refleksja nad dotychczasowymi metodami negocjowania zakupów.
Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora dostaw.
2. Komunikacja interpersonalna:
• neurolingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy i reakcje odbiorcy),
• kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
• warunkowanie instrumentalne jako technika otwarcia.
Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem we wstępie dialogu. Diagnoza kłamstwa i bluffu.
3. Ilustracja technik stosowanych przez negocjatorów w roli sprzedażowej- kooperacyjnej oraz negocjowanie z pozycji siły (pozycji monopolisty):
• technika wejścia,
• technika diagnozy,
• technika argumentacji,
• techniki kontroli impasu.
Cel dydaktyczny:
Ilustracja najczęściej praktykowanych modeli dialogu negocjacyjnego po stronie potencjalnego partnera – dostawcy oraz model negocjowania monopolisty.
4. Psychologiczny profil partnera negocjacyjnego:
• diagnoza cech osiowych osobowości partnera,
• wykorzystanie powyższej diagnozy do celów operacyjnych.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.
5. Psychologiczne strategie w negocjowaniu z dostawcą-monopolistą:
• „wojna pozorów”,
• reguła wzajemności,
• reguła konsekwencji,
• etykietowanie,
• złudzenia walentne (efekt kontrastu, „efekt Aleksa Iwanowicza”, efekt niedostępności,
„efekt bumerangu”, „efekt Otella”, „efekt tonącego statku”),
• „fałszywe zwierciadło”.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez negocjatorów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne). Wskazanie na finezyjne zawodowo, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).
6. Integracja treści:
• trening symulacyjny,
• informacje zwrotne,
• korekty doskonalące.
Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści. Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny powyższego repertuaru technik.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 4. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Jakub Spyra
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709). -
Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach:
ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Osób, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.
Komentarz:
Spotkanie jest jednodniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej .
W treningu doskonalony jest wyłącznie strategiczny charakter negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.
Proponowane są efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – monopolisty oraz szeroki repertuar technik ofensywnych w warunkach negocjowania z monopolistą.
W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego-ofensywnego oraz techniki defensywne w negocjacjach podstępnych i negocjacjach z pozycji siły.
Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego.
Efekty treningu:
• Wywołanie wzrostu sprawności negocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w kontekście dialogu z monopolistą).
• Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania – diagnozowania cech osobowości partnera.
Program:
1. Runda wstępu:
• wskazanie celu zajęć,
• ustalenie reguł współpracy,
• krótka refleksja nad dotychczasowymi metodami negocjowania zakupów.
Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora dostaw.
2. Komunikacja interpersonalna:
• neurolingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy i reakcje odbiorcy),
• kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
• warunkowanie instrumentalne jako technika otwarcia.
Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem we wstępie dialogu. Diagnoza kłamstwa i bluffu.
3. Ilustracja technik stosowanych przez negocjatorów w roli sprzedażowej- kooperacyjnej oraz negocjowanie z pozycji siły (pozycji monopolisty):
• technika wejścia,
• technika diagnozy,
• technika argumentacji,
• techniki kontroli impasu.
Cel dydaktyczny:
Ilustracja najczęściej praktykowanych modeli dialogu negocjacyjnego po stronie potencjalnego partnera – dostawcy oraz model negocjowania monopolisty.
4. Psychologiczny profil partnera negocjacyjnego:
• diagnoza cech osiowych osobowości partnera,
• wykorzystanie powyższej diagnozy do celów operacyjnych.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.
5. Psychologiczne strategie w negocjowaniu z dostawcą-monopolistą:
• „wojna pozorów”,
• reguła wzajemności,
• reguła konsekwencji,
• etykietowanie,
• złudzenia walentne (efekt kontrastu, „efekt Aleksa Iwanowicza”, efekt niedostępności,
„efekt bumerangu”, „efekt Otella”, „efekt tonącego statku”),
• „fałszywe zwierciadło”.
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez negocjatorów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne). Wskazanie na finezyjne zawodowo, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).
6. Integracja treści:
• trening symulacyjny,
• informacje zwrotne,
• korekty doskonalące.
Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści. Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny powyższego repertuaru technik.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 4. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Jakub Spyra
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad
Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca w mediach