Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE LAST MINUTE !!!

I. Rozliczanie projektów w ramach POKL w 2011 roku

Kiedy? 2.02.2011 (ŚRODA)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 430,50 PLN brutto/ osoba

Uzyskanie dofinansowania na realizację projektu to dopiero początek drogi. Każdy poniesiony wydatek należy odpowiednio udokumentować i rozliczyć.
Nasze szkolenie nauczy prawidłowo rozliczać projekty z wykorzystaniem obowiązującego w 2011 roku Generatora Wniosków Płatniczych.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-rozlicza...

II. Przygotowanie projektu POKL w 2011 roku z wykorzystaniem metodologii Zarządzania Cyklem Projektu

Kiedy? 10-11.02.2011 (CZWARTEK-PIĄTEK)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 602,70 PLN brutto/ osoba

Od 2011 roku przygotowanie i realizacja projektu musi obligatoryjnie uwzględniać elementy metodologii Zarządzania Cyklem Projektu. Proponujemy szkolenie, które pomoże Państwu przygotowywać projekty zgodnie z obowiązującymi zasadami i wytycznymi.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-przygoto...

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na wskazanych powyżej stronach lub przesłanie maila z danymi kontaktowymi na adres: biuro@msr2.pl
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Ogłoszenia

PROJEKT,, WYKŁADOWY ANGIELSKI - drzwi do zarządzania w UE”
– organizator: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Czy wiesz, że zwiększenie zakresu wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania oraz umiejętności posługiwania się językiem angielskim zapewnia:
• zwiększenie przygotowania zawodowego do pracy z kontrahentami zagranicznymi
• możliwość łatwiejszego zdobycia pracy zagranicą
• większą elastyczność na rynku pracy

Mając na uwadze potrzeby rynku pracy i osób chcących podnieść swoje kwalifikacje, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej rozpoczęła realizację Projektu „WYKŁADOWY ANGIELSKI - drzwi do zarządzania w UE”. W realizowanych w cyklu weekendowym oraz w ciągu dni roboczych bezpłatnych szkoleniach (szkolenie jest 2 dniowe trwa 16 godzin), uczestnik otrzyma oprócz dawki wiedzy dużo praktycznych ćwiczeń. Pozwoli to na rozwój przez słuchaczy konkretnych umiejętności, które następnie będą mogli wykorzystać w życiu
codziennym i pracy.

Projekt skierowany jest do osób:
• nieaktywnych zawodowo
• bezrobotnych
• osób pracujących

WAŻNE INFORMACJE:
 W ramach 16 godzinnego bloku szkoleniowego (2 dni szkoleniowe po 8 godzin) jego uczestnicy będą mogli zapoznać się z psychologicznymi aspektami z zakresu zarządzania, prawnymi aspektami w zarządzaniu oraz samym zarządzaniem i przedsiębiorczością elementy szkolenia realizowane będą w wykładowym języku angielskim (poziom i ilość używanego języka angielskiego jest dostosowywana do poziomu umiejętności uczestników)
 W Projekcie zaplanowano w roku 2011 przeprowadzenie 12 szkoleń (zajęcia będą prowadzone w grupach 12 osobowych);

PAMIĘTAJ:
Wszystkim Uczestnikom Beneficjent (Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej) zapewni podczas zajęć catering oraz materiały dydaktyczne
Uczestnicy, którzy wezmą udział w Projekcie otrzymają po jego zakończeniu certyfikat.

Wszelkich informacji na temat Projektu udziela Biuro Projektu WSZiP im. H. Chodkowskiej
nr tel. 22 539 19 79; mail projekt1@chodkowska.edu.pl .
Regulamin Projektu oraz informacje planowanych terminach można znaleźć na stronie http://projekty.chodkowska.edu.pl
Violetta Wróblewska

Violetta Wróblewska Psycholog,
terapeutka,
psycholog biznesu,
nauczyciel akad...

Temat: Ogłoszenia

W ramach cyklu „Kobiety Kobietom” Pracownia Psychoedukacji, Terapii i Rozwoju Osobistego "Kreacja Życia"

zaprasza 20 lutego 2011 r. (14.00-19.00) na

warsztat rozwoju osobistego dedykowany Kobietom

"ODKRYJ SWOJĄ KOBIECOŚĆ i PIĘKNO, ZACHWYĆ SIĘ SWOJĄ KOBIECĄ MĄDROŚCIĄ"

Na warsztatach zajmiemy się tematami:
JA I MOJE CIAŁO, DOCENIAM SIEBIE JAKO KOBIETĘ, ODCZUWAM I UWALNIAM WŁASNE EMOCJE, CELEBRUJĘ SWOJĄ KOBIECOŚĆ, ODZYSKUJĘ WEWNĘTRZNĄ, KOBIECĄ MĄDROŚĆ I PRZEWODNICTWO

Zatańczysz TANIEC PIĘCIU PRZEMIAN KOBIETY, który bazuje na holistycznym systemie Pięciu Przemian.

Popracujesz z ciałem, emocjami i głosem. Doświadczysz różnych jakości ruchu i dotrzesz do swojej, kobiecej autentyczności poprzez LIVING DANCE FORM, zabawę i inne formy pracy nad sobą.

Miejsce: CTR “Harmonia”, Warszawa, blisko stacji metra Marymont.
Inwestycja we własny rozwój i zdrowie: 100 zł za 5 godzin wspaniałej pracy, zabawy i relaksu, w tym ciasto, ciasteczka i herbatka.

Kto prowadzi :
Violetta Wróblewska - psycholog, terapeutka TSR, coach, trenerka rozwoju osobistego, nauczyciel akademicki-adiunkt, twórczyni Tańca 5 Przemian.

Małgorzata Piskorek - artterapeutka, trenerka dramy, instruktorka ruchu rozwijającego, trenerka rozwoju osobistego metodą pracy z ciałem Living Dance Form.

Więcej informacji o warsztatach na http://kobieta-i-mezczyzna.pl/?id=Warsztaty&x=15

Rozwój osobisty:
Opinie i relacje Uczestniczek z poprzednich zajęć z tego cyklu: http://www.stres.net.pl/?di=Inne2&z=19#referencje
Zdjęcia z poprzednich zajęć z tego cyklu: http://www.stres.net.pl/?di=Zdjecia_i_filmy_z_warsztat...

ZAPISY I INFORMACJE: Tel. 601380682, v.wroblewska@kreacjazycia.pl
http://kreacjazycia.pl, http://kobieta-i-mezczyzna.pl, http://stres.net.pl, http://psychologbiznesu.com.pl
Violetta Wróblewska

Violetta Wróblewska Psycholog,
terapeutka,
psycholog biznesu,
nauczyciel akad...

Temat: Ogłoszenia

http://psychologbiznesu.com.pl

Zaprasza 30 stycznia 2011 na kolejną edycję warsztatu rozwojowego
DLA KOBIET i MĘŻCZYZN Z PSYCHOLOGII SUKCESU

KREUJĘ ŻYCIE ZAWODOWE TAK, JAK CHCĘ i PRACUJĘ Z PASJĄ

Zapraszam osoby, pragnące przyciągnąć pracę swoich marzeń, chcące zmian w życiu zawodowym, potrzebujące upewnić się, czy są na właściwej drodze rozwoju zawodowego, na warsztat łączący w sobie wiele form pracy nad sobą, między innymi: transformacyjny coaching kariery, pracę skoncentrowaną na rozwiązaniach, wizualizacje, afirmacje i relaksację .

Na warsztatach przyjrzysz się:
- swojemu kołu życia osobistego i zawodowego,
- poziomowi satysfakcji z Twojej obecnej pracy, - przekonaniom i wzorcom myślowym, które dotychczas uniemożliwiały Ci mieć wymarzoną pracę.

Stworzysz swój własny program sukcesu zawodowego, zamienisz marzenia w cel, sprawdzisz, jaką misję życiową podpowiada Ci intuicja, zobaczysz, jakie wartości są dla Ciebie ważne i w jakim systemie wartości chciałabyś/chciałbyś żyć, określisz osobiste potrzeby związane z pracą, przeanalizujesz swoje zasoby i zdolności (SWOT) w aspekcie zmian zawodowych.

Data i godziny: 30.01.2011, 10.00-18.00, Warszawa.

Inwestycja w siebie: 170 zł (w tym obiad z produktów bio + ciasto + profesjonalne materiały do pracy).

SUPER OKAZJA CENOWA!!! Cena promocyjna 130 zł do 23 stycznia 2011

Kto prowadzi: Violetta Wróblewska - psycholog, terapeutka TSR, trenerka rozwoju osobistego, coach, nauczyciel akademicki-adiunkt, doktor w zakresie nauk o zarządzaniu. Osoba z kilkuletnim stażem na stanowiskach kierowniczych w Działach Marketingu średnich i dużych firm.

PEŁNY PROGRAM WARSZTATÓW NA http://psychologbiznesu.com.pl

Zapisy i informacje: Tel. 601380682, v.wroblewska@kreacjazycia.pl, http://kreacjazycia.pl, http://psychologbiznesu.com.pl

Zobacz zdjęcia i opinie z poprzedniego warsztatu na http://psychologbiznesu.com.pl/?id=Zdjecia_i_filmy_z_w..., http://psychologbiznesu.com.pl/?id=Inne&x=19

Zapraszam do odwiedzenia stron: http://stres.net.pl, http://kobieta-i-mezczyzna.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Branżowy Katalog Firm

http://www.katalogfirm.newcreative.pl

Zapraszamy serdecznie do rejestracji w jednym z najlepszych branżowych katalogów firm w sieci. To niesamowita okazja, by całkowicie za darmo wypromować swoją firmę w sieci.

Zalety Katalogu Firm:
- efektywna reklama docierająca do dużej liczby klientów
- skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach
- przejrzysta prezentacja budująca wizerunek firmy

Efekty reklamy w Katalogu Firm:
- dynamiczny wzrost odwiedzin
- stały wzrost zasięgu prezentacji firm
- przejrzystość i czytelność prezentacji firm
- budowanie marki i kreowanie wizerunku

http://www.katalogfirm.newcreative.pl
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

Jogging asertywności - trening skuteczności komunikacyjnej

Zapraszamy na kolejne spotkanie całego cyklu treningów kształtujących umiejętności asertywne w różnych sytuacjach.

Cel: Celem treningu jest wyćwiczenie oraz wzmocnienie postaw asertywnych, aby były one naturalne i łatwe w użyciu w różnorodnych sytuacjach, a zwłaszcza tych zaskakujących, np. manipulacje, atak słowny, krytyka, czy obrażanie.

Temat: Trening asertywności wobec samego siebie.

Ciąg dalszy rozwijania aspektów wzmacniających i utrudniających przyjmowanie postawy asertywnej. Zacznij od asertywności wewnętrznej, aby mieć łatwość wyrażania się na zewnątrz.

Termin: 26 stycznia 2011 (środa), g. 18.30, ul. Grabiszyńska 281 (w biurowcu FAT), Wrocław, Gabinet Dobrego Samopoczucia – pok. 112.

Plan treningu: Rozgrzewka komunikacyjna, wprowadzenie do tematu, praktyczne ćwiczenia, asertywne zadanie, klamra zamykająca spotkanie (podsumowanie).

Opracowanie i prowadzenie: Joanna Motylska - Komsta, doświadczony trener, socjolog, doradca rozwoju osobistego i kariery.

Udział w szkoleniu: 49 zł. Rabat 30% (35 zł) dla stałych klientów oraz osób, które przyjdą z osobą towarzyszącą.
Ilość miejsc: do 9 osób.

Zgłoszenia: adres: info@dobresamopoczucie.pl
lub telefonicznie: 509376727

Kolejne spotkania

luty 02, 09, 16, 23
• Trening asertywnych komunikatów "JA" w obronie własnych granic (psychologicznych i fizycznych). Specjalna obrona przed złodziejami pragnień i wampirami komunikacyjnymi.
• Trening asertywnych komunikatów "JA" w relacjach zawodowych. Rozbrajamy trudne rozmowy.
• Trening asertywnych komunikatów "JA" w sytuacjach zaskakujących i nietypowych (manipulacje, sarkazm).
• Trening asertywnych komunikatów "JA" w sytuacjach oceniania innych ( np. pracowników, bliskich).
marzec 02, 09
• Trening asertywnego przyjmowania pochwał i krytyki połączonej z radzeniem sobie z emocjami.
• Trening asertywnej prezentacji siebie. Dobrze być sobą.
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo!

Zapraszamy do zapoznania się z profilem naszej działalności, ponieważ jesteśmy przekonani, że możemy być skutecznymi partnerami biznesowymi i wesprzeć Państwa firmę w rozwoju potencjału, poprzez rozwój potencjału pracowników.

W obecnych czasach dostęp do informacji, technologii czy zasobów finansowych jest na tyle ułatwiony, że w dłuższej perspektywie czynnikiem rzeczywiście odróżniającym firmy przeciętne od dobrych oraz dobre od doskonałych, są ludzie. Optymalne wykorzystanie potencjału pracowników jest zatem podstawową drogą do sukcesu firmy.

Naszą misją, celem naszego działania jest aktywizowanie potencjału ludzi tworzących firmę poprzez rozwój ich kompetencji osobistych i zawodowych.

Jesteśmy certyfikowanymi Trenerami Biznesu, menadżerami praktykami z doświadczeniem w biznesie na stanowiskach handlowych i menadżerskich w różnych międzynarodowych korporacjach i firmach. Projektujmy i prowadzimy szkolenia, procesy szkoleniowe i rozwojowe. Tworzymy je na podstawie sprawdzonej i skutecznej METODOLOGII SET® (Safety, Experience, Training).

Współpracując z Partnerami biznesowymi bazujemy na doświadczeniu oraz na koncepcji Human Performance Improvement, której zasadą nadrzędną jest orientacja na konkretne rezultaty biznesowe. Systemowe podejście zarówno do biznesu, jak i samego szkolenia, pozwala nam wspierać Klientów od strony funkcjonowania ich firm, jak i dbać o komfort oraz efektywność nabywania kompetencji przez Uczestników naszych szkoleń.

Wyrażamy przekonanie i nadzieję, iż także z Państwem będziemy mieli wkrótce okazję dzielić się naszym doświadczeniem i entuzjazmem. Zachęcamy do zapoznania się z profilem naszej działalności i zapraszamy do kontaktu.

UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Wiedząc, że wybór firmy szkoleniowej jest trudną decyzją przygotowaliśmy dla Państwa cykl szkoleń otwartych, które umożliwiają sprawdzenie jakości naszych szkoleń, po to aby świadomie i bezpiecznie podjąć decyzję o współpracy z naszą firmą.

Harmonogram szkoleń promocyjnych
05-06.02.2011 - Warszawa - Komunikacja w relacjach biznesowych
12-13.02.2011 - Warszawa - Warsztat wdrożeniowy dla menadżera
26-27.02.2011 - Poznań - Komunikacja w relacjach biznesowych

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:
Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
FAX: 74 662-03-50
e-mail: szpak.marcin@gntb.pl

http://gntb-bt.pl - strefa wiedzy
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy nową Spółką pośrednictwa ubezpieczeniowego, specjalizującą się w kompleksowych programach ubezpieczeń grupowych. Swoim współpracownikom proponujemy sprzedaż produktów w zakresie:

■GRUP OTWARTYCH
■GRUPOWYCH UBEZPIECZEŃ PRACOWNICZYCH

Zapraszamy do współpracy zarówno osoby doświadczone (agentów ubezpieczniowych, multiagencje), którym działalność ubezpieczeniowa jest znana, chcących poszerzać swoją ofertę, możliwości i wiedzę o produkty ubezpieczeń grupowych, jak i osoby będące na początku ścieżki kariery, dla których temat ubezpieczeń jest nowy.

Więcej szczegółów na naszej stronie: http://multitop.com.pl
Zapraszamy

Temat: Ogłoszenia

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY 17-18.02

Obrazek


Jeśli jest coś stałego, niezmiennego na współczesnym rynku, to prawdopodobnie jedynie to, że ciągle się on zmienia. Zmienia się rynek, zmieniają się warunki, w których funkcjonują organizacje, zmieniają się też same organizacje. Dla organizacji zmiana jest nie tylko koniecznością, jest także szansą na rozwój. Podobnie jest z pracownikami: chociaż zmiana burzy dotychczasowe status quo nie mamy wyjścia – musimy się jej nie tylko poddać, ale i twórczo uczestniczyć w jej wdrażaniu – kreować ją. Wielu spośród tych zmian nie chcemy, nigdy byśmy ich nie wprowadzili z własnej inicjatywy.

Program ramowy szkolenia:

-Psychologia zmian w organizacji

-Inicjowanie zmian w organizacji

-Planowanie zmian w organizacji

-Zachowania pracowników wobec procesu zmian

-Wdrażanie zmian w organizacji

-Psychologiczne aspekty budowania przywództwa w procesie zmian

-Angażowanie pracowników w zmiany

-Konflikt jako stały element zmiany w organizacji

Korzyści:

* Rozpoznanie zachowań i postaw pracowników wobec zmiany.
* Asertywne rozwiązywanie problemów.
* Znajomość i stosowanie narzędzi zarządzania zmianą.
* Znajomość i stosowanie narzędzi kierowania zespołem w okresie zmian.
* Budowanie Autorytetu i Przywództwa za pomocą narzędzi kierowania zespołem.
* Trafne selekcjonowanie informacji, które są kluczowe do podjęcia decyzji.
* Przewidywanie odległe konsekwencji podejmowanych decyzji.

miejsce: Warszawa ul. Kopińska 12/16

termin: 17-18 02. godz. 9-18

prowadzenie: trenerzy OPEN
http://open.edu.pl/pl/o-nas/nasi-trenerzy

inwestycja: 1650 zł

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; dwa obiady; napoje; owoce; słodycze

Zaprasza….OPEN Grupa Dobrych Trenerów

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Prosimy o 1% dla Jasia chorego na miopatię mitochondrialną.
Pieniądze będą przekazane na Jego rehabilitację.

Subkonto dla JASIA Bank PEKAO S.A. nr 07 1240 6250 1111 0010 1679 9854 z dopiskiem "DLA JASIA"

info: drclown.gda.pl/jak_mozesz_pomoc/komu_pomagamy


Obrazek


W przypadku pytań o Jasia, jestem do dyspozycji na priv :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

!!! PILNE !!!

Poszukuję lokalu do wynajęcia pod sklep z eleganckim obuwiem.

Preferowana lokalizacja: Częstochowa, centrum. Do rozważenia są lokalizacje w innych miastach na Śląsku.

Info, szczegóły, propozycje, poprzez profil lub email/gsm:

biuro@baldassari.pl & 518-990-612

Miłego zatem,
RP
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: Ogłoszenia

Dwudniowy Trening Asertywności

12-13 luty 2011 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Motto szkolenia: To w jakim stopniu będziemy asertywni, zależy w największej mierze od naszej decyzji. Każda nawet najdalsza podróż, zaczyna się od pierwszego kroku. Wędrówka w kierunku asertywności zaczyna się również od jednego kroku, którego wykonanie jest absolutnie niezbędne. Pierwszy, najważniejszy i konieczny etap to podjęcie decyzji, że chcemy być bardziej asertywni. Reszta to już kontynuacja i wdrażanie w życie powziętego zamierzenia.

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Instalacja asertywności – technika NLP wzmacniająca osiągniętą zmianę
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący: Rafał Stankiewicz, Paweł Helfer (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób
Wojciech Idzikowski Phd

Wojciech Idzikowski Phd We help with
marketing.
0101marketing.com

Temat: Ogłoszenia

Wystartował nowy portal dla Trenerów Biznesu, na którym można ZA DARMO ogłosić informacje o swoim szkoleniu, lub zapromować się jako Trener.

biznes-trening.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Branżowy Katalog Firm

http://www.katalogfirm.newcreative.pl

Zapraszamy serdecznie do rejestracji w jednym z najlepszych branżowych katalogów firm w sieci. To niesamowita okazja, by całkowicie za darmo wypromować swoją firmę w sieci.

Zalety Katalogu Firm:
- efektywna reklama docierająca do dużej liczby klientów
- skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach
- przejrzysta prezentacja budująca wizerunek firmy

Efekty reklamy w Katalogu Firm:
- dynamiczny wzrost odwiedzin
- stały wzrost zasięgu prezentacji firm
- przejrzystość i czytelność prezentacji firm
- budowanie marki i kreowanie wizerunku

http://www.katalogfirm.newcreative.pl
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Ogłoszenia

W imieniu firmy MAY AGENCY zapraszam na szkolenie:

ZARZĄDZANIE WŁASNOŚCIA INTELEKTUALNĄ W FIRMIE

W ramach szkolenia przedstawione zostaną praktyczne zagadnienia związane z:

• identyfikacją zasobów intelektualnych firmy (praw autorskich, znaków towarowych,
wzorów przemysłowych) oraz podmiotów uprawnionych do wytworów intelektualnych tworzonych w ramach działalności firmy,
• wycenie praw własności intelektualnej oraz roli tych praw jako narzędzia wspierającego realizację planów biznesowych firmy.

Podczas szkolenia wskazane zostaną kwestie dotyczące własności intelektualnej na poszczególnych etapach rozwoju produktu i wprowadzenia go na rynek, w tym aspekty prawne związane z promocją i reklamą.

Przedstawione zostaną także sposoby ekonomicznej eksploatacji praw własności intelektualnej, obejmujące praktyczne kwestie związane z redagowaniem umów licencyjnych, umów przenoszących prawa autorskie i prawa własności przemysłowej, szczególną uwagę poświęcimy zagadnieniom własności intelektualnej w działalności on-line, tworzeniu i nabywaniu praw do strony www, ochrony adresu internetowego firmy, prowadzeniu reklamy w Internecie.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

osób, które w ramach działalności firmy są zaangażowanie w zarządzanie własnością intelektualną, w tym:

• kadry zarządzającej, odpowiedzialnej za realizację strategii biznesowej firmy, której elementem jest strategia w zakresie zarządzania własnością intelektualną,
• pracowników działów marketingu odpowiedzialnych za wprowadzanie na rynek, promocję
i reklamę nowych towarów i usług, w tym reklamę on-line,
• pracowników działów prawnych odpowiedzialnych za opracowywanie i weryfikację umów związanych z komercjalizacją praw własności intelektualnych oraz dochodzeniem roszczeń z tytułu naruszenia takich praw,
• pracowników działów IT, odpowiedzialnych za informatyzację firmy, utrzymywanie strony www firmy itp.

Cele szkolenia:

• poszerzenie wiedzy w zakresie zarządzania własnością intelektualną stanowiącą niezbędny element strategii biznesowej firmy,

• wskazanie uczestnikom roli i znaczenia praw własności intelektualnej w działalności firmy, jako narzędzia zwiększania konkurencyjności firmy, ochrony innowacyjnych, pomysłów, produktów i usług oraz rekompensaty nakładów poniesionych na działalność innowacyjną,

• poznanie metod identyfikacji i ochrony własności intelektualnej firmy, w jaki sposób prawa własności intelektualnej mogą wspierać strategię biznesową firmy, jak zarabiać na swoich zasobach niematerialnych, jak dochodzić ochrony w przypadku bezprawnego kopiowania znaków towarowych, nowatorskich pomysłów i produktów, a także jak prowadząc swoją firmę nie naruszać praw innych osób.

Program:

1. Ochrona własności intelektualnej w firmie.

• Czy moja firma posiada tzw. własność intelektualną?
• Jakie znaczenie ma ochrona własności intelektualnej dla funkcjonowania firmy na rynku?
• Jak ochrona własności intelektualnej może wspierać strategię biznesową firmy?
• Jak opracować skuteczną strategię w zakresie własności intelektualnej?
• Ile są warte zasoby niematerialne firmy?
• Kto posiada prawa do wytworów intelektualnych tworzonych w ramach stosunku pracy/umów o dzieło, umów-zlecenie?
• Własność intelektualna a kwestie podatkowe.

2. Rozwój i ochrona nowego produktu a problematyka własności intelektualnej.

• Jak chronić pomysł na innowacyjny produkt?
• Jak legalnie korzystać z cudzych wytworów intelektualnych przy rozwoju własnych produktów?
• Wybór i ochrona znaku towarowego dla produktu
• Jak chronić zewnętrzną postać produktu?
• Jak rozwijać własny produkt bez naruszenia praw własności intelektualnej osób trzecich?

Warszaty: sprawdzanie możliwych kolizji między własnym a cudzymi oznaczeniami (przeszukiwanie baz danych znaków towarowych).

3. Jak komercyjnie eksploatować prawa własności intelektualnej?

• „sprzedaż” własności intelektualnej.
• Strategie firmy w zakresie licencjonowania.
• Sprzedawać czy licencjonować? (wady i zalety różnych form komercjalizacji).
• Jak uniknąć problemów przy zawieraniu umów licencyjnych.

4. Własność intelektualna w działalności promocyjnej i reklamowej firmy.

• Ochrona sloganów, fotografii reklamowych.
• Jak legalnie wykorzystywać cudzy wizerunek w reklamie?
• Pułapki w umowach z agencjami reklamowymi.
• Na co zwrócić uwagę zamawiając spoty reklamowe?

Warsztaty: redagowanie „bezpiecznych” zapisów w umowach z zakresu promocji i reklamy.

5. Strona www jako platforma promocji i reklamy on-line.

• Jak bezpiecznie zarejestrować domenę internetową nie naruszając cudzych praw?
• Co należy zrobić w przypadku sporu o domenę?
• Jak chronić swój adres internetowy?
• Na co zwrócić uwagę tworząc stronę WWW firmy?
• Jak wykorzystywać cudze utwory (tekstów, zdjęć, ofert) na swojej stronie internetowej bez naruszania praw autorskich?
• Jak korzystać z elektronicznych baz danych?

Warsztaty: case study - analiza praktycznych problemów związanych z rejestracją i używaniem domen internetowych na przykładzie orzeczeń Sądu Polubownego ds. Domen internetowych (wyroki w sprawie domen: tvpsport.pl, hormann.pl, sitagroup.pl, przegladsportowy.pl, amica.pl)

6. Wykorzystywanie cudzych oznaczeń odróżniających i nieuczciwa konkurencja w Internecie.

• Problemy związane z korzystaniem z cudzych znaków towarowych w sekcji meta tags strony internetowej.
• Czy legalne jest kupowanie „słów kluczowych” odpowiadających cudzym oznaczeniom?
• Problematyka odesłań sponsorowanych.
• Nieuczciwa reklama w sieci.

Warsztaty: case study - analiza praktycznych problemów związanych z problematyką nieuczciwej konkurencji w Internecie na podstawie orzecznictwa sądowego (wyrok w sprawie „Pal-gaz”, wyrok ETS w sprawie Google).

Prowadząca: dr Justyna Ożegalska-Trybalska
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 11. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT zapisz się
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48
lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).
Marek Chodorkowski

Marek Chodorkowski KONSULTANT, Spółka
doradcza

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-media-serwis...

Social media – serwisy społecznościowe w biznesie

Termin: 16 lut 2011 - 09:00 do 16:00

Miejsce szkolenia:
Centrum Szkoleniowe W-wa, Al. Solidarności 117, Warszawa

Coraz częściej przedsiębiorcy dostrzegają potencjał serwisów społecznościowych i zaczynają wykorzystywać ich zalety w działaniach biznesowych. Przede wszystkim małe i średnie firmy widzą w serwisach społecznościowych szansę na wyróżnienie się wśród konkurencji i poprawę kontaktów z klientami i partnerami. Szkolenie nieniejsze ma na celu zaprezentować najważniejsze serwisy (facebook, twitter, youtube, inne), wskazać najczęściej popełniane błędy oraz nauczyć jak wykorzystać pojawiające się szanse.

Program szkolenia:
Wprowadzenie
Ewolucja serwisów internetowych (ogólne informacje tytułem wstępu);
Różnice między WEB 1.0 a WEB 2.0;
Marketing wyszukiwarkowy;
Fora i ich wykorzystanie w działaniach komunikacyjnych firmy;
Przegląd najważniejszych polskich serwisów Web 2.0 (case studies).
Czym jest blog, a czym zdecydowanie nie jest;
Webwriting – dobre zasady;
Siła blogosfery i liderów opinii – współpraca z bloggerami (case studies);
Blog jako narzędzie komunikacji wewnętrznej
Serwisy społecznościowe
Prezentacja najważniejszych mediów oraz ich wykorzystanie:
Sieci społecznościowe: zasięg, zasady działania, funkcjonalności;
Budowanie społeczności wokół marki – cele i metody
Facebook – numer 1. Czy dla wszystich?
Budowanie świadomości
fanpage, Strony firmowe, produktowe
Akcje marketingowe
Marketing wirusowy
Viral Marketing – jak zaprojektować udaną kampanię wirusową;
Komunikacja za pomocą social media;
Postępowanie w sytuacjach kryzysowych
Jak być skutecznym
Wskaźniki skuteczności;
Efektywność i optymalizacja działań;
Monitoring mediów internetowych
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach:

ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Osób, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz negocjowania ze strategicznym partnerem-dostawcą.

Komentarz:
Spotkanie jest jednodniowym seminarium przeprowadzonym w formie aktywizującej .
W treningu doskonalony jest wyłącznie strategiczny charakter negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności.
Proponowane są efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – monopolisty oraz szeroki repertuar technik ofensywnych w warunkach negocjowania z monopolistą.

W treści spotkania prezentowane są konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego-ofensywnego oraz techniki defensywne w negocjacjach podstępnych i negocjacjach z pozycji siły.
Trening poszerzony jest o technikę tworzenia profili psychologicznych i wykorzystania tej wiedzy w zakresie zindywidualizowanego wpływu negocjacyjnego.

Efekty treningu:
• Wywołanie wzrostu sprawności negocjowania warunków współpracy (uczestnicy będą potrafili identyfikować strategię wpływu partnera oraz efektywnie realizować własne cele ekonomiczne w kontekście dialogu z monopolistą).
• Ponadto uczestnicy pozyskają praktyczną umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania – diagnozowania cech osobowości partnera.

Program:

1. Runda wstępu:

• wskazanie celu zajęć,
• ustalenie reguł współpracy,
• krótka refleksja nad dotychczasowymi metodami negocjowania zakupów.

Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora dostaw.

2. Komunikacja interpersonalna:

• neurolingwistyka (wpływ słowa na system nerwowy i reakcje odbiorcy),
• kody ekspresji ciała i emisja głosu (wpływ sygnałów na emocje),
• warunkowanie instrumentalne jako technika otwarcia.

Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem we wstępie dialogu. Diagnoza kłamstwa i bluffu.

3. Ilustracja technik stosowanych przez negocjatorów w roli sprzedażowej- kooperacyjnej oraz negocjowanie z pozycji siły (pozycji monopolisty):

• technika wejścia,
• technika diagnozy,
• technika argumentacji,
• techniki kontroli impasu.

Cel dydaktyczny:
Ilustracja najczęściej praktykowanych modeli dialogu negocjacyjnego po stronie potencjalnego partnera – dostawcy oraz model negocjowania monopolisty.

4. Psychologiczny profil partnera negocjacyjnego:

• diagnoza cech osiowych osobowości partnera,
• wykorzystanie powyższej diagnozy do celów operacyjnych.

Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.

5. Psychologiczne strategie w negocjowaniu z dostawcą-monopolistą:

• „wojna pozorów”,
• reguła wzajemności,
• reguła konsekwencji,
• etykietowanie,
• złudzenia walentne (efekt kontrastu, „efekt Aleksa Iwanowicza”, efekt niedostępności,
„efekt bumerangu”, „efekt Otella”, „efekt tonącego statku”),
• „fałszywe zwierciadło”.

Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez negocjatorów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne). Wskazanie na finezyjne zawodowo, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).

6. Integracja treści:

• trening symulacyjny,
• informacje zwrotne,
• korekty doskonalące.

Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści. Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny powyższego repertuaru technik.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Termin szkolenia: 4. luty 2011 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł + VAT zapisz się
Prowadzący: Jakub Spyra
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
• materiały szkoleniowe,
• Certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe i obiad

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”

Program i terminy:
• Motywowanie i rozwój pracowników: 2 dni, 21.02 i 22.02
• Delegowanie i wyznaczanie zadań: 1 dzień, 14.03
• Kontrola i ocena pracy: 1 dzień, 15.03

Uczestnik w pierwszej kolejności zdobędzie wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, pozna szeroki wachlarz możliwości motywowania pozafinansowego oraz współczesne trendy w zakresie motywującego wynagradzania pracowników. Następnie otrzyma narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwinie umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Obrazek

W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Ogłoszenia

Mając na uwadze potrzeby rynku i osób chcących podnieść swoje kwalifikacje, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej rozpoczyna realizację Projektu „Kompetencje menedżerskie”.

Projekt skierowany jest do osób:
 pracujących w mikro, małych lub średnich przedsiębiorstwach sektora handlu lub usług, wykonujących pracę lub świadczących usługi na terenie województwa mazowieckiego,
 których zakres obowiązków lub wykonywanych czynności związany jest z realizacją procesu zarządzania - podejmowaniem decyzji, planowaniem i organizacją,
 z własnej inicjatywy chcą podwyższyć swoje kwalifikacje poza godzinami pracy.

WAŻNE INFORMACJE:
 W ramach 48 godzinnego bloku szkoleniowego (6 dni szkoleniowych) jego uczestnicy będą mogli zapoznać się z praktycznymi informacjami dotyczącymi autoprezentacji, zarządzania czasem, zarządzania zespołem ludzkim, komunikacja w zespole itp.;
 Dodatkowo dla biorących udział w projekcie KOBIET ORAZ OSÓB PO 45 ROKU ŻYCIA przewidziano blok warsztatów (16 h/ 2 dni szkoleniowe);
 W Projekcie zaplanowano udział 100 osób (zajęcia będą prowadzone w grupach max. 10—20 osobowych);
 Zajęcia merytoryczne realizowane będą w dwóch edycjach: marzec 2011 r.- maj 2011 r. oraz lipiec 2011 r. – wrzesień 2011 r.

Wszelkich informacji na temat Projektu udziela Biuro Projektu pod nr tel. (22) 539 19 79; e-mail projekt1@chodkowska.edu.pl .
Regulamin Projektu oraz inne interesujące informacje można znaleźć na stronie internetowej
kompetencje-menedzerskie.chodkowska.edu.pl .

Zapraszamy do uczestnictwa. Rekrutacja rozpoczęta!!!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do uczestnictwa w konferencji „Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon”, która odbędzie się 17 marca w Łodzi.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY!

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji.
http://gigacon.org/eoif-lodz---formularz-rejestracji-1...


Konferencja EOIF GigaCon poświęcona jest nowoczesnym rozwiązaniom z zakresu obiegu dokumentów tworzonym z myślą o klientach biznesowych.

Zakres tematyczny konferencji to wszelkie zagadnienia związane z usprawnieniem i zautomatyzowaniem działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Będą omawiane rozwiązania sprzętowe, narzędzia i systemy wspomagające sprawny przepływ informacji i spójny obieg dokumentów w strukturze całej firmy.

Tematyka konferencji:

– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office

Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących lub zamierzających wdrażać omawiane technologie przetwarzania, składowania i obiegu informacji:

- branży informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń, handlu oraz administracji

- osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów, technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów obiegu informacji w firmach i instytucjach: członków zarządów, szefów działów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, inżynierów systemowych, analityków, administratorów systemów.


Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwy kawowe.

Kontakt:

Koordynator projektu
Sławomir Krajewski
e-mail: slawomir.krajewski@software.com.pl
tel. 22/ 427-32-82


SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.Sławomir Krajewski edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 12:53

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do